Najważniejsze inwestycje drogowe we Wrocławiu i okolicach [POSTĘP PRAC]

Martyna Czerwińska, jk | Utworzono: 2022-07-26 15:57 | Zmodyfikowano: 2022-07-26 16:07
Najważniejsze inwestycje drogowe we Wrocławiu i okolicach [POSTĘP PRAC] - fot. Janusz Krzeszowski/wroclaw.pl
fot. Janusz Krzeszowski/wroclaw.pl
Najważniejsze inwestycje drogowe we Wrocławiu i okolicach [POSTĘP PRAC] - 0
Najważniejsze inwestycje drogowe we Wrocławiu i okolicach [POSTĘP PRAC] - 1
Najważniejsze inwestycje drogowe we Wrocławiu i okolicach [POSTĘP PRAC] - 2

Krzysztof Świercz z Wrocławskich Inwestycji, mówi, że po zakończeniu budowy mocno skróci się przejazd z okolic ZOO czy Hali Stulecia na południe miasta:

Kierowcy czekają na nową drogę z niecierpliwością:

Aleja Wielkiej Wyspy to ponad 3,5 km drogi, prawie 10 km ścieżek rowerowych, dwa wiadukty - nad ulicą Wilczą i Wittiga oraz dwa mosty - 700-metrowy nad Odrą i 300-metrowy nad rzeką Oława.

Na kolejny, północny fragment Wschodniej Obwodnicy Wrocławia - Łany - Długołęka kierowcy również czekają z utęsknieniem. Droga jest niemal gotowa. Odcinek liczy 10 km i będzie gotowy do końca tego roku. Budowa idzie zgodnie z harmonogramem i pochłonęła aż 164 mln zł.

- Ten odcinek to nie tylko klasyczna droga - zaznacza Michał Nowakowski z Urzędu Marszałkowskiego:

Bardzo zaawansowane są także prace na odcinku Żerniki Wrocławskie - Grota Roweckiego. Dwa duże ronda są niemal gotowe. Kierowcy korzystają z ich fragmentów. To właśnie stąd zostanie poprowadzony ostatni, najbardziej wyczekiwany odcinek - do Bielan Wrocławskich. Wyczekiwany, bo odciąży zakorkowane Ołtaszyn i Partynice. Kierowcy nie kryją radości:

Odcinek Grota - Roweckiego - Bielany Wrocławskie powstanie za minimum dwa lata. Projektant czeka na ostatnie pozwolenia. Później ruszy przetarg na wykonawcę.

POSŁUCHAJCIE WIĘCEJ: 

Reklama

Komentarze (5)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~wrocławianin2022-07-27 17:24:59 z adresu IP: (37.8.xxx.xxx)
Wrocławskie tramwaje wśród najwolniejszych w kraju. To już kolejny raz Wrocław wygrywa taki ranking. Ilustruje to jak $utryk nieudolnie zarządza Wrocławiem ze stratą dla mieszkańców Wrocławia. Inna porażka $utryka to zrezygnowanie z solidnej firmy usuwającej terminowo śmieci z Wrocławia i zastąpienie jej firmą która sobie nie radzi z usuwaniem terminowo śmieci z Wrocławia. Porażką $utryka było też dokonywanie nowych nasadzeń na przełomie wiosny i lata zamiast sadzeni na jesieni kiedy nowe nasadzenia się przyjmuję. Podobnych kwiatków świadczących o tym, że $utryk nie radzi sobie z gospodarskim zarządzaniem Wrocławiem było więcej. Przyładem tego jest storpedowanie jednego biletu na MPK i koleje we Wrocławiu. Radzi sobie za to bardzo dobrze z dbaniem o zapewnienie sobie większości w Radzie Miasta, radzi sobie z lansowaniem się w mediach i Internecie. Marnuje czas i pieniadze na spotkania w gronie samorządowców. Pieniądze z miejskiej kasy marnuje też na stadion, kopaczy i inne bzdety. Nie udał się nam prezydent miasta Wrocławia. Nie rozumie potrzeb zwykłych ludzi. Mami go iluzja błyszczenia w mediach, na fejsbuku, instagramie i tłiterze. Panie $utryk w Internecie nie zbuduje pan nic konkretnego, tylko elektroniczą iluzję. Stąpaj po ziemi, a nie bujaj w obłokach lajków i polubień.
~Exwrocławianin2022-07-27 10:59:32 z adresu IP: (78.10.xxx.xxx)
Zwężanie istniejących dróg.1 pas w każdą stronę na nowych drogach. Brak komunikacji( nie liczę podskakującego tramwaju). Kolej miejska, SKM, szybki tramwaj itp. to nieznane środki komunikacji przez władze miasta. Emerytowani projektanci itd. Zróbcie nam od zachodu nowoczesny dojazd do lotniska i do A8, a resztę dróg zamknijcie.
~Sutkizm2022-07-27 09:40:10 z adresu IP: (185.32.xxx.xxx)
Dutkiewicz - Wrocław potrzebuje obwodnicy - AOW 3 pasy w każdą stronę. Sutek - potrzeba wschodniej obwodnicy (POŁĄCZENIE DK94 z AOW!!!!! - czyli głównie tranzyt) - 1 pas i ograniczenie prędkości... Z AWW tak samo - miały być 2 jezdnie i torowisko a będzię po 1-nym pasie. Miasto ma 1 MLN mieszkańców, te ścieżki zaraz się zatkają...
~Rei2022-08-25 09:30:04 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
AWW miała być szersza ale z dofinansowaniem unijnym. Dofinansowania brak więc ćwierć miliarda płaci budżet miasta więc jest skromniej
~Franek2022-07-27 08:34:27 z adresu IP: (91.90.xxx.xxx)
XXI w a Wrocłąw prawie milionowe miasto buduje drogę z jednym pasem ruchu przecież to jest jakaś porażka