Wrocław: Miasto ogłasza przetarg na budowę buspasa na Jagodno

GN | Utworzono: 2022-09-30 14:52 | Zmodyfikowano: 2022-09-30 14:53
Wrocław: Miasto ogłasza przetarg na budowę buspasa na Jagodno - zdjęcie archiwalne: fot. RW
zdjęcie archiwalne: fot. RW

Buspas ma przebiegać od skrzyżowania ze Świeradowską do nowej pętli przy Kajdasza, przecinając linię PKP w poziomie.

Nowa trasa autobusowa ma zostać tak przygotowana, by w przyszłości można tam było dodać szyny i trakcję tramwajową.

Wykonawca będzie miał na realizację wszystkich prac dwa lata.

Reklama

Komentarze (9)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~Tusk2022-10-01 12:58:16 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Po co wydawać kasę, na komunikacyjny bubel Ja proponuję by Ratusz wyłączył ,część ruchu samochodowego z ulic i przeznaczyć je, tylko dla autobusów Wyjdzie prawie, za darmo A efekt będzie, taki sam ... A zaoszczędzone w ten sposób pieniądze Sutryk by mógł przeznaczyć, na swoje wycieczki po Polsce...
~pankracy2022-10-01 12:48:51 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Znowu kolejny, bubel komunikacyjny Sutryka On chyba chce poprawić, jakość Wrocławskich korkow...? Normalny "idiota"...
~Czata2022-10-01 08:08:58 z adresu IP: (79.110.xxx.xxx)
Kiedy Wrocławski Port Lotniczy będzie skomunikowany z Dworcem PKP tramwajem dwusystemowym
~Exwrocławianin2022-10-01 07:35:44 z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
Jestem pod wrażeniem tej ogromnej inwestycji.To prawie jak Poznański Szybki Tramwaj. Prezydent powinien to jakoś nazwać medialnie np. Wrocławski Niezwykle Szybki Autobus.
~Kostek 2022-10-01 07:22:16 z adresu IP: (79.186.xxx.xxx)
4 buspasy dla autobusu 110.Taka jest nasza koncepcja. Co 20 minut innym buspasem .
~Gość2022-09-30 21:54:13 z adresu IP: (2a00:f41:7069:6843:edeb:x:x:x)
A lemingi w to wierzą - aby dociągnąć tramwaj na Jagodno to trzeba podnieść linię do Sobótki na wiadukt - czyli trzeba wykonać nasyp, konstrukcję i drugi nasyp, w przypadku Bardzkiej można ją "wrzucić" na istniejący nowy obiekt, ale potem zjazd w stronę Sobótki z racji różnicy poziomów zabierze 2 przejazdy (Pawia i Przystankowa) i dopiero na wysokości Grota się wyrówna z istniejącym śladem , co oczywiście logicznie myśląc nakazywałoby podniesienie linii aż do mostu na Ślęzie , żeby górą opędzić ten milion przejazdów łącznie ze Zwycięską. Ponieważ nie ma na to widoków to rozważanie tramwaji na Jagodno i Ołtaszyn jest bezprzedmiotowe. W obecnej sytuacji sieć tramwajową można rozwinąć o Maślice (do okolic N-parku), o Stabłowice od strony nowego szpitala do okolic Lidla, o Psie Pole od Brucknera do największych osiedli, no i może jakieś wydłużenie w stronę Bielan wzdłuż Karkonoskiej. Drugim takim samym problemem jest tor koło Factory .
~wrocławianin2022-09-30 15:38:08 z adresu IP: (37.8.xxx.xxx)
Tramwaj na Jagodno to jedna z wielu niezrealizowanych wyborczych obietnic Jacka Sutryka. $utryk wstydź się!
~Czata2022-10-01 08:10:43 z adresu IP: (79.110.xxx.xxx)
Wystarczy uruchomić tramwaj dwusystemowy. Linia kolejowa nie jest tak obciążona , więc byłoby idealne rozwiązanie dla Jagodna - wzorem Karlruhe
~Wroclawianin2022-09-30 15:19:58 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Produkcja samochodowy korkow, idzie pełną parą w Wrocławiu I znowu, przejazd kolejowy... I korkow będzie, znowu kolej winna... ?