Za każdym felietonem ...
Maria Woś |
Utworzono: 2025-01-31 17:18 | Zmodyfikowano: 2025-01-31 17:19

fot. M.Zoellner
Komentarze (5)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~20, ale tysięcy, co najmn2025-02-21 13:41:55 z adresu IP: (77.254.xxx.xxx)
Odpowiedz
Felietony Pani Marii Woś są prezentowane zarówno w radiu, jak i w internecie. Zapewniam, że społeczność słuchających je i czekających na nie (a nawet: przypominających sobie po czasie najlepsze z nich) jest znacznie większa, niż skłonni bylibyśmy przypuszczać. Ukłony dla Wszystkich, dzięki którym możemy ich słuchać, czekać na nie, przypominać je sobie! Dobra robota, Kochani! (vide: Kotarbiński)
zgłoś do moderacji
~Agata2025-02-04 11:36:19 z adresu IP: (89.151.xxx.xxx)
Pani felietony są wspaniałe. Kiedyś słuchałam ich na antenie radia, teraz bardzo się cieszę, że można ich posłuchac również w Internecie. Barddzo dziękuje Szanownej Pani Redaktor i radiu, które te perełki zamieszcza.
~Zochna2025-02-02 11:19:20 z adresu IP: (83.29.xxx.xxx)
Mhm, słuchając wczoraj felietonu, pomyślałam sobie: czy zdarzy się kiedyś tak, że felieton mi się nie spodoba? Nie, nawet nie ma co zaklinać rzeczywistości "nie daj Boże". Po prostu: nie. Aż chce się powiedzieć: to jest tak oczywiste - że się podobają - jak to, że po nocy dzień nastaje.
~Artur Adamski 2025-02-01 16:36:11 z adresu IP: (85.219.xxx.xxx)
Otóż właśnie: twórczość radiowa to przede wszystkim SŁOWO. Niestety, większość współczesnej radiofonii z tą twórczością ma bardzo niewiele wspólnego. Bo większość dzisiejszych rozgłośni to tylko samograje z reklamami. A twórczość w Radiu Wrocław to przede wszystkim praca Pani Redaktor Marii Woś.
~@Artur Adamski2025-02-04 13:40:26 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
Współczesna twórczość radiowa jest odpowiedzią na zapotrzebowanie odbiorców. Stąd m.in. te felietony znajdują się już tylko w Internecie a nie na radiowej antenie, bo jest to produkt bardzo niszowy dla bardzo niewielkiej grupy odbiorców. Idę o zakład, że słucha ich nie więcej jak 20 osób.