Nowy peron, tory i przejazd kolejowy w Wałbrzychu

Michał Wyszowski | Utworzono: 2014-07-06 16:54 | Zmodyfikowano: 2014-07-06 17:00
A|A|A

fot. Michał Wyszowski (Radio Wrocław)

Obiekt ma także zostać objęty monitoringiem, którego wcześniej nie było. Inżynier kontraktu Witold Szczotka mówi, że najważniejszym element jest jednak remont peronu:

Ważna wiadomość dla kierowców z Wałbrzycha. Zamknięty został największy w mieście przejazd kolejowy przy ulicy Żeromskiego. Jego remont potrwa przez najbliższe trzy tygodnie. Budowlańcy z rozpoczęciem prac czekali na koniec roku szkolnego. Na przejeździe zostanie wymienione dosłownie wszystko od torów do sygnalizacji świetlnej. Witold Szczotka z Polskich Kolei Państwowych zapewnia, że teraz będzie tam znaczniej bezpieczniej:

Zarząd dróg z Wałbrzycha radzi by przez najbliższe tygodnie kierowcy omijali to miejsce. Ulicą Żeromskiego nie będzie też kursował autobus linii numer osiem.

 

 

REKLAMA

Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~Limciu
2014-07-07 13:07:00
z adresu IP: (89.174.xxx.xxx)
Ocena: -4
No pięknie będzie wyglądało, odnowione ma być przejście podziemne, dorobią windy. Super - będzie pasowało do odnowionego za grubą kasę dworca Wałbrzych MIASTO dwa lata temu (w którym większość pomieszczeń do dzisiaj nie została wynajęta, bo za drogo). Jest tylko jedno ALE ! Miasto razem z PKP będzie wkrótce budować nowy punkt przesiadkowy integrujący przystanek kolejowy (stacja CENTRUM), z komunikacją autobusową miejską i międzymiastową oraz galerią handlową. Ta stacja będzie niecałe 2 km od stacji Wałbrzych MIASTO. Można podejrzewać, że wtedy ze stacji Wałbrzych MIASTO korzystać z niego będą co najwyżej mieszkańcy Starego Zdroju, może część z Piaskowej Góry, a w dalszej perspektywie przestaną na nim się zatrzymywać pociągi dalekobieżne skoro będzie zaraz ważniejszy przystanek. Inwestycja za ponad 20 mln (z dworcem) na użytek kilkunastu pasażerów dziennie ? Jednocześnie w tym samym rejonie PKP posiada poniemieckie podziemne przejście pod torami dla ruchu pieszego z ul. Żeromskiego. Przejście to zamiast wyremontować, PKP zamknęło kilka lat temu (zabili dechami), a teraz na czas remontu przejazdu kolejowego otworzyli tymczasowo żeby im ludzie nie chodzili po placu budowy. Nic nie wskazuje na to, żeby mieli zamiar zabrać się za jego remont, a jest to obiekt zdecydowanie bardziej przydatny niż ten cały odnowiony peron.
Reklama