NOWE PRZEJŚCIE ŚWIDNICKIE: Górą czy dołem? Wrocławianie podzieleni

Elżbieta Osowicz | Utworzono: 2016-02-13 16:31 | Zmodyfikowano: 2016-02-13 16:31
NOWE PRZEJŚCIE ŚWIDNICKIE: Górą czy dołem? Wrocławianie podzieleni - fot. Elżbieta Osowicz
fot. Elżbieta Osowicz

Wrocławianie podzieleni. Oddane do użytku przejście przy skrzyżowaniu Świdnickiej z Kazimierza Wielkiego jednym się podoba inni je krytykują. Wiele osób przyszło specjalnie, żeby zobaczyć, jak wygląda to miejsce po przebudowie.

Większość korzysta z przejścia dla pieszych przez ulicę:

Ci bardziej niecierpliwi, którzy nie chcą czekać na zielone światło, wybierają przejście podziemne. Inni idą tam z ciekawości. Wiele osób zwraca uwagę, że w przejściu podziemnym jest ciemno i pusto:

Na dole ma być w przyszłości księgarnia, ale na razie nie został jeszcze wybrany najemca. Od dziś działa także przystanek tramwajowy Świdnicka.

Reklama

Komentarze (7)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~Stan2016-03-09 19:26:37 z adresu IP: (83.22.xxx.xxx)
Zniszczono ikonę Wrocławia, ta decyzja jest nie wybaczalna!
~MMaciej2016-02-15 17:13:00 z adresu IP: (213.238.xxx.xxx)
O ile tylko światła są odpowiednie ustawione, to preferencje w tej kwestii wyglądają tak, że 90% osób wybiera naziemne przejście. Warto zapoznać się z raportami na temat podobnych sytuacji w Warszawie.
~kkk2016-02-13 21:54:40 z adresu IP: (83.30.xxx.xxx)
co do nowego przystanku: uważam, ze trend na robienie wiat przystankowych bez ścian bocznych jest idiotyczny. taka wiata nie chroni ani przed wiatrem, ani przed deszczem. Można było zrobić klasyczną, zwłaszcza, że ławka jest tylko z jednej strony tego dziwactwa.
~Wikary2016-02-14 23:19:32 z adresu IP: (188.33.xxx.xxx)
Na ul.Litomskiej nowa Wiata autobus/przystanek ZUS,u ma ściany boczne chroniące przed wiatrem ... pl. Dominikański oraz Świdnicka = wiaty jak na wygwizdowie ... Polecam także przyjrzeć się nowym ławką na Dworcu Gł. na peronach ! projektant chyba miał na myśli grę w ''Makao '' a nie praktyczne rozwiązanie dla pasażerów oczekujących na pociąg . Przemienność siedzeń może '' Fajnie '' wygląda w programie '' 3 D '' ale praktyka i jakakolwiek logika ma się nijak ! ponieważ z ławek 20 miejscowych zostało po idiotycznych projektach 8 miejscowe . Niestety najwidoczniej nikt z żadnych urzędników nie sprawdza pod względem ''Faktycznej Użytkowości '' Panów projektów Architektów 3D '' ...
~krz2016-02-13 23:56:05 z adresu IP: (78.8.xxx.xxx)
Nie można, bo wymyślili sobie, że wiaty muszą być bardziej odsunięte od barierek oddzielających przystanek od jezdni (ze względów bezpieczeństwa albo w celu łatwiejszego mycia) i przy takim oddaleniu głębsza wiata ze śćianami bocznymi by się już nie zmieściła na peronie. Zresztą i tak tam było ciasno.
~qwe2016-02-13 21:12:15 z adresu IP: (31.1.xxx.xxx)
to co na zdjęciach to mnie przeraża -- "zebra" prowadzi na mało widoczną barierę za którą jest przepaść ... jaki to ma sens ?
~krz2016-02-13 20:54:31 z adresu IP: (78.8.xxx.xxx)
Tych szklanych barierek prawie w ogóle nie widać, nie nadzieje się ktoś na nie schodząc z przejścia?