Dolny Śląsk chce się lansować

Martyna Basaj, kg | Utworzono: 2009-02-02 22:47 | Zmodyfikowano: 2014-05-01 00:12
A|A|A

Fot. www.turystyka.dolnyslask.pl

Przedstawiciele gmin, powiatów i organizacji pozarządowych rozpoczęli wielką debatę nad wizerunkiem Dolnego Śląska.

Wspólnymi siłami chcą wybrać najmocniejsze strony regionu i wykorzystać je w kampanii reklamowej. Ich pomysły podsumuje wynajęta agencja i zaproponuje konkretne rozwiązania. Pisaliśmy o tym na prw.pl.

Jak wypromować region? Co ma być marką województwa? Co zwróci oczy świata na Dolny Śląsk? Posłuchaj relacji Martyny Basaj z Radia Wrocław:

 

Agnieszka Franckiewicz, dyrektor Wydziału Informacji i Promocji UMWD tłumaczy (Posłuchaj):

 

Jedni stawiają na przyrodę, inni przedsiębiorczość i otwartość mieszkańców.

Oprócz konsultacji, agencja przeprowadza badania na temat naszego regionu z mieszkańcami Polski i Europy.

Zdaniem radnej Sejmiku Województwa Dolnośląskiego Ewy Rzewuskiej, powinniśmy zainwestować w promocję turystyki (Posłuchaj):

Najbliższe spotkania na temat wizerunku regionu zaplanowano w Legnicy, Jeleniej Górze i Wałbrzychu.

Na razie nie wiadomo, czy obecne logo regionu czyli ślężański miś wpisze się w nową strategię marketingową.

REKLAMA
Dźwięki
Relacja Radia Wrocław
Relacja Radia Wrocław
Relacja Radia Wrocław

Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~As
2009-02-03 14:55:20
z adresu IP: (81.190.xxx.xxx)
Ocena: 0
Pokazujcie chcecie, ale za wszelką cenę,choćby nie wiem co się działonie pokazujcie wałbrzycha!!!!
Reklama