Marszałkowi województwa nie podoba się tęczowy miś jako logo regionu (Posłuchaj)
Sylwia Jurgiel |
Utworzono: 2008-05-12 17:33 | Zmodyfikowano: 2014-05-01 00:12
(Za stroną www.turystyka.dolnyslask.pl)
"Dolny Śląsk jest super", ale nie do końca. Władze regionu podsumowują roczną kampanię promocyjną Dolnego Śląska. Wydano na nią ponad 9 mln zł i są wątpliwości co do jej efektów.
Posłuchaj relacji Radia Wrocław:
W całym kraju zawisły billboardy reklamujące region, a w telewizji można było oglądać reklamę m.in. z Moniką Richardson. Są jednak zastrzeżenia co do loga, czyli misia ślężańskiego i hasła reklamowego. Marszałek województwa Marek Łapiński zapowiada weryfikację działań promocyjnych regionu.
Zapytani przez nas dziennikarze - Maciej Nowaczyk z "Gazety Wyborczej Wrocław" i Jarosław Kałucki z "Rzeczpospolitej" - nie zostawiają suchej nitki na tej kampanii.
Dźwięki