Wrocław: Rowerem miejskim pod górkę. Użytkownicy skarżą się na usterki

Marcin Obłoza | Utworzono: 2018-07-16 08:59 | Zmodyfikowano: 2018-07-16 09:06
Wrocław: Rowerem miejskim pod górkę. Użytkownicy skarżą się na usterki - fot. archiwum radiowroclaw.pl
fot. archiwum radiowroclaw.pl

Wszystko przez uszkodzone części w pojazdach oraz problemy z niepoprawnie działającą aplikacją, służącą do wypożyczania rowerów. Kierowcy tracą czas na zgłaszanie awarii i spóźniają się do pracy.

Mimo że system odnotowuje wypożyczenie roweru, użytkownicy nie mogą go wypiąć ze stanowiska. Zdarza się, że na stacjach znajduje się kilka jednośladów, z których nie można skorzystać, bo według systemu są wypożyczone.

ZOBACZ KONIECZNIE: Rewolucja we wrocławskim systemie rowerów miejskich

- Od początku sezonu wrocławianie wypożyczyli rowery 550 tys. razy. Takie usterki mogą się zdarzać - mówi Marek Pogorzelski z Nextbike:

Przedstawiciel firmy obsługującej Wrocławski Rower Miejski dodaje, by każdą awarię zgłaszać na infolinię wypożyczalni - wtedy szybciej będzie można usunąć usterkę. 

Niesprawne jednoślady są odsyłane do serwisu znajdującego się na terenie miasta. Ile usterek zgłoszono od początku sezonu? Tego Nexbike nie ujawnia.

Reklama

Komentarze (1)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~Rowerzysta2018-07-16 11:27:37 z adresu IP: (188.122.xxx.xxx)
Zgłaszanie na infolinię to jakiś żart. Aby uzyskać połączenie z konsultantem, trzeba podać sześciocyfrowy pin, jeżeli już jakimś cudem się go pamięta (nie ma opcji podania innych danych celem weryfikacji jak np. w bankach) to wiecznie "nie można zrealizować połączenia".