Horror we wrocławskich tramwajach. 40 stopni w środku, bez klimatyzacji [ZOBACZ]

Radosław Bugajski | Utworzono: 2018-08-03 19:33 | Zmodyfikowano: 2018-08-03 19:34
A|A|A

Okna w wielu tramwajach są zablokowane

 

REKLAMA

Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~Que?
2018-08-06 20:21:34
z adresu IP: (94.254.xxx.xxx)
Ocena: -8
Sluzbisci pisowscy w radio Wrocław ile razy będziecie przypominać tem sam tekst? Może zrobicie jakiś materiał o Miedlarze? Albo o Jacku A z Centrozlomu i jego fantastycznej jeździe po pijaku? Dacie radę? Wszak to kumpel Mirosławy Stachowiak Rozeckiej
~wrocławianin
2018-08-06 10:38:35
z adresu IP: (178.235.xxx.xxx)
Ocena: 16
Dutkiewicz i Sutryk mieli kilkanaście lat na stopniowe wprowadzanie klimatyzowanych wozów MPK. Zamiast tego wybudowali jeden Stadion a potem wyremontowali drugi, wydali kilkadziesiąt milionów na kopaczy, wybudowali forum muzyki, zorganizowali igrzyska i dni kultury europejskiej, postawili przynajmniej dwie nikomu nie potrzebne, a drogie rzeźby, wybudowali nikomu nie potrzebny Grafit, fontanny i zmarnowali kupę forsy z miejskiej kasy na inne bzdety. Za te przeputane miliardy mogli zrobić coś z sensem dla mieszkańców Wrocławia.
~Fred
2018-08-04 13:06:02
z adresu IP: (217.97.xxx.xxx)
Ocena: -19
Antymiejskie wypociny. Tramwajów klimatyzowanych jest kilkakrotnie więcej niż parę lat temu, to oczywiste że nie wymienisz wszystkich pojazdów na raz za paredziesiąt miliardów.
~Jack_Sparrow
2018-08-04 11:35:44
z adresu IP: (46.134.xxx.xxx)
Ocena: -13
Co za bzdurny artykuł. Jeszcze 4 lata temu po Wrocławiu jeździło tylko 30 klimatyzowanych tramwajów Skoda a na chwilę obecną praktycznie co drugi tramwaj jest klimatyzowany.
~czemu
2018-08-04 08:58:59
z adresu IP: (107.167.xxx.xxx)
Ocena: 15
Ale czemu ludzie się dziwią, przecież Sutryk z elitami Dutkiewicza tramwajami nie jeżdżą.
~Pojazd bez dużych okien
2018-08-04 08:52:03
z adresu IP: (5.184.xxx.xxx)
Ocena: 13
Pojazd bez dużych okien wygląda bardziej dynamicznie. Pamiętacie Ikarusy? W nich nigdy nie było goręcej niż za oknem. A jeszcze 40 *C za oknem nie ma. Druga sprawa to wycięte w pień duże drzewa. Autobus bez okien jest jak jajko na patelni w pełnym słońcu. Niemiec budował trakty a la Hallera czy Powstańców Śląskich. Gdzie przekrój drogi wygląda tak. Drzewa, droga, drzewa, linia tramwajowa, drzewa, droga, drzewa. Gdzie jest nasza pani ogrodnik miejska co chodzi bez konewki? tiny_kropka_pl_ukośnik_g6sgr (Dlaczego nie można dodawać w sposób jawny linków?) To za mało dynamiczne?
~shtr
2018-08-04 08:15:31
z adresu IP: (80.213.xxx.xxx)
Ocena: -8
Dobrze, ze nie napisali, ze 100 stopnii, bo Farenhaita skala obok. Narzekac trzeba.A na forum , cojeden to madrzejszy. Dno
~Anty-PiS
2018-08-04 07:54:32
z adresu IP: (89.238.xxx.xxx)
Ocena: -8
Jak tak sledze aktywnosci dziennikarzy tzw. mediow ‘publicznych’ w mediach spolecznosciowych, to do wyborow dowiemy sie, ze nasze miasta sa ruina i tylko PiS z awi swiat...
~Pis
2018-08-04 07:49:56
z adresu IP: (94.254.xxx.xxx)
Ocena: -4
Szanowni państwo właśnie jesteśmy w trakcie wprowadzania nowego programu prospołecznego Temperatura 40+ ! To kolejny prezent PiS i wrocławskiej posłanki Mirosławy R dla mieszkańców miasta. Czuj czuj czuwaj!
~Pan Sutryk już się zbliża
2018-08-04 01:14:29
z adresu IP: (5.184.xxx.xxx)
Ocena: 8
już puka do twych drzwi, pobiegnij go przywitać, z upału serce drży.
~Małe okienka
2018-08-03 23:27:26
z adresu IP: (83.5.xxx.xxx)
Ocena: 5
A wystarczy zainwestować w dobre wiatraki do wnętrza pojazdu plus zwilżacze.
~Proste
2018-08-03 22:42:56
z adresu IP: (188.146.xxx.xxx)
Ocena: -11
Można zawsze wybrać taxi z klimatyzacją ! Nikt nikogo nie zmusza do jazdy tramwajem !
~fizyk
2018-08-03 22:35:02
z adresu IP: (31.11.xxx.xxx)
Ocena: 15
Niech Szanowne Kierownictwo wroclawskiej komunikacji zapyta jakiegos studenta FIZYKI, co trzeba zrobic, aby w pojazdach nie bylo horroru temperaturowego. Wyglada bowiem na to, ze Kierownictwo tego zupelnie nie rozumie. Kazdy rozsadny i wyksztalcony czlowiek wie, ze promieniowanie podczerwone dostarcza w gorace dni tandetnie zbudowanym pojazdom wiecej energii cieplnej, niz jest to w stanie odprowadzic na zewnatrz uklad klimatyzacji w takim pojezdzie. NAJPIERW trzeba wiec te pojazdy termicznie odizolowac, a dopiero potem schladzac. Najprostsze srodki to odpowiednie zewnetrzne powloki lakiernicze o jak najnizszych wspolczynnikach absorbcji w pasmie podczerwieni. Np w Australii istnieje firma, ktora takie lakiery produkuje. Nastepnie szyby blokujace IR. Nastepnie dachy pojazdow, najlepiej biale albo pokryte folia o powierzchni odbijajacej promieniowanie cieplne albo dachy wyposazone w listwy dajace cien na podobnej zasadzie jak dziala tropik do namiotu. W drzwiach wejsciowych kurtyny powietrzne. Mozna zrobic wyklad, ale - po co - i tak NIKT na to nie zareaguje.
~wola
2018-08-03 21:30:44
z adresu IP: (193.239.xxx.xxx)
Ocena: 4
Wiatraki bezsilne wobec zagrożenia dostaw energii elektrycznej . Utrzymujące się od kilku dni ekstremalne temperatury wywołały czasowy stan zagrożenia bezpieczeństwa dostaw energii elektrycznej o charakterze lokalnym. Konieczne było podjęcie środków zaradczych przez Operatora Systemu Przesyłowego. Niestety moce zainstalowane w elektrowniach wiatrowych nie mogły być wykorzystane do poprawy sytuacji w systemie elektroenergetycznym. Natomiast inne kraje borykające się z podobnym problemem z powodzeniem wykorzystują energię jądrową do pokrycia wzrostu zapotrzebowania na energię elektryczną. W ostatnich dniach lipca padł historyczny rekord letniego zapotrzebowania na moc. 31 lipca o godzinie 13:15 zapotrzebowanie na moc wyniosło 23 521 MW. W wyniku trwających upałów następuje nie tylko wzrost zużycia energii, ale także zmniejszają się zdolności przesyłowe linii energetycznych oraz występują ograniczenia w pracy niektórych elektrowni cieplnych z powodu wysokiej temperatury wody chłodzącej. Ze względu na konieczność zapewnienia bezpiecznej pracy sieci Polskie Sieci Elektroenergetyczne jako Operator Systemu Przesyłowego skorzystały z tzw. środków zaradczych; do pracy zostały przywołane nieużywane dwa bloki o mocy 400 MW i jeden o mocy 120 MW.
~rence_precz
2018-08-03 20:22:42
z adresu IP: (188.122.xxx.xxx)
Ocena: 8
W środę ok. godz. 17 miałem przyjemność podróżowania autobusem linii N w kierunku Psie Pole przy wlączonym ogrzewaniu. Wiwat wrocławskie MPK!...
Reklama