Horror we wrocławskich tramwajach. 40 stopni w środku, bez klimatyzacji [ZOBACZ]

Okna w wielu tramwajach są zablokowane
REKLAMA
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~Que?
2018-08-06 20:21:34
z adresu IP:
(94.254.xxx.xxx)
Ocena: -8
Sluzbisci pisowscy w radio Wrocław ile razy będziecie przypominać tem sam tekst? Może zrobicie jakiś materiał o Miedlarze? Albo o Jacku A z Centrozlomu i jego fantastycznej jeździe po pijaku? Dacie radę? Wszak to kumpel Mirosławy Stachowiak Rozeckiej
Odpowiedz
Dutkiewicz i Sutryk mieli kilkanaście lat na stopniowe wprowadzanie klimatyzowanych wozów MPK. Zamiast tego wybudowali jeden Stadion a potem wyremontowali drugi, wydali kilkadziesiąt milionów na kopaczy, wybudowali forum muzyki, zorganizowali igrzyska i dni kultury europejskiej, postawili przynajmniej dwie nikomu nie potrzebne, a drogie rzeźby, wybudowali nikomu nie potrzebny Grafit, fontanny i zmarnowali kupę forsy z miejskiej kasy na inne bzdety.
Za te przeputane miliardy mogli zrobić coś z sensem dla mieszkańców Wrocławia.
Antymiejskie wypociny. Tramwajów klimatyzowanych jest kilkakrotnie więcej niż parę lat temu, to oczywiste że nie wymienisz wszystkich pojazdów na raz za paredziesiąt miliardów.
Co za bzdurny artykuł.
Jeszcze 4 lata temu po Wrocławiu jeździło tylko 30 klimatyzowanych tramwajów Skoda a na chwilę obecną praktycznie co drugi tramwaj jest klimatyzowany.
Ale czemu ludzie się dziwią, przecież Sutryk z elitami Dutkiewicza tramwajami nie jeżdżą.
Pojazd bez dużych okien wygląda bardziej dynamicznie. Pamiętacie Ikarusy? W nich nigdy nie było goręcej niż za oknem. A jeszcze 40 *C za oknem nie ma. Druga sprawa to wycięte w pień duże drzewa. Autobus bez okien jest jak jajko na patelni w pełnym słońcu. Niemiec budował trakty a la Hallera czy Powstańców Śląskich. Gdzie przekrój drogi wygląda tak. Drzewa, droga, drzewa, linia tramwajowa, drzewa, droga, drzewa. Gdzie jest nasza pani ogrodnik miejska co chodzi bez konewki? tiny_kropka_pl_ukośnik_g6sgr (Dlaczego nie można dodawać w sposób jawny linków?) To za mało dynamiczne?
Dobrze, ze nie napisali, ze 100 stopnii, bo Farenhaita skala obok. Narzekac trzeba.A na forum , cojeden to madrzejszy. Dno
Jak tak sledze aktywnosci dziennikarzy tzw. mediow ‘publicznych’ w mediach spolecznosciowych, to do wyborow dowiemy sie, ze nasze miasta sa ruina i tylko PiS z awi swiat...
Szanowni państwo właśnie jesteśmy w trakcie wprowadzania nowego programu prospołecznego Temperatura 40+ ! To kolejny prezent PiS i wrocławskiej posłanki Mirosławy R dla mieszkańców miasta. Czuj czuj czuwaj!
już puka do twych drzwi, pobiegnij go przywitać, z upału serce drży.
A wystarczy zainwestować w dobre wiatraki do wnętrza pojazdu plus zwilżacze.
Można zawsze wybrać taxi z klimatyzacją ! Nikt nikogo nie zmusza do jazdy tramwajem !
Niech Szanowne Kierownictwo wroclawskiej komunikacji zapyta jakiegos studenta FIZYKI,
co trzeba zrobic, aby w pojazdach nie bylo horroru temperaturowego.
Wyglada bowiem na to, ze Kierownictwo tego zupelnie nie rozumie.
Kazdy rozsadny i wyksztalcony czlowiek wie, ze promieniowanie podczerwone dostarcza w gorace dni tandetnie zbudowanym pojazdom wiecej energii cieplnej, niz jest to w stanie
odprowadzic na zewnatrz uklad klimatyzacji w takim pojezdzie.
NAJPIERW trzeba wiec te pojazdy termicznie odizolowac, a dopiero potem schladzac.
Najprostsze srodki to odpowiednie zewnetrzne powloki lakiernicze o jak najnizszych
wspolczynnikach absorbcji w pasmie podczerwieni.
Np w Australii istnieje firma, ktora takie lakiery produkuje.
Nastepnie szyby blokujace IR.
Nastepnie dachy pojazdow, najlepiej biale albo pokryte folia o powierzchni
odbijajacej promieniowanie cieplne albo dachy wyposazone w listwy dajace
cien na podobnej zasadzie jak dziala tropik do namiotu.
W drzwiach wejsciowych kurtyny powietrzne.
Mozna zrobic wyklad, ale - po co - i tak NIKT na to nie zareaguje.
Wiatraki bezsilne wobec zagrożenia dostaw energii elektrycznej .
Utrzymujące się od kilku dni ekstremalne temperatury wywołały czasowy stan zagrożenia bezpieczeństwa dostaw energii elektrycznej o charakterze lokalnym. Konieczne było podjęcie środków zaradczych przez Operatora Systemu Przesyłowego. Niestety moce zainstalowane w elektrowniach wiatrowych nie mogły być wykorzystane do poprawy sytuacji w systemie elektroenergetycznym. Natomiast inne kraje borykające się z podobnym problemem z powodzeniem wykorzystują energię jądrową do pokrycia wzrostu zapotrzebowania na energię elektryczną.
W ostatnich dniach lipca padł historyczny rekord letniego zapotrzebowania na moc. 31 lipca o godzinie 13:15 zapotrzebowanie na moc wyniosło 23 521 MW.
W wyniku trwających upałów następuje nie tylko wzrost zużycia energii, ale także zmniejszają się zdolności przesyłowe linii energetycznych oraz występują ograniczenia w pracy niektórych elektrowni cieplnych z powodu wysokiej temperatury wody chłodzącej.
Ze względu na konieczność zapewnienia bezpiecznej pracy sieci Polskie Sieci Elektroenergetyczne jako Operator Systemu Przesyłowego skorzystały z tzw. środków zaradczych; do pracy zostały przywołane nieużywane dwa bloki o mocy 400 MW i jeden o mocy 120 MW.
W środę ok. godz. 17 miałem przyjemność podróżowania autobusem linii N w kierunku Psie Pole przy wlączonym ogrzewaniu. Wiwat wrocławskie MPK!...
Zobacz także