Kolejny krasnal zamieszkał we Wrocławiu [ZOBACZ]

Elżbieta Osowicz, dwie | Utworzono: 2019-01-09 09:47 | Zmodyfikowano: 2019-01-09 09:48
Kolejny krasnal zamieszkał we Wrocławiu [ZOBACZ] - (fot. Andrzej Owczarek)
(fot. Andrzej Owczarek)

Dyrektor przedszkola Renata Wajda podkreśla, że dzieci będą opiekować się krasnalem tak samo jak robią to wobec siebie.

Do przedszkola przy Grochowej uczęszcza 90 dzieci, z czego 23 ma orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego.

Reklama
Zdjęcia
Kolejny krasnal zamieszkał we Wrocławiu [ZOBACZ] - 4
Kolejny krasnal zamieszkał we Wrocławiu [ZOBACZ] - 5
Kolejny krasnal zamieszkał we Wrocławiu [ZOBACZ] - 6
Kolejny krasnal zamieszkał we Wrocławiu [ZOBACZ] - 7

Komentarze (6)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~////2019-01-09 21:46:06 z adresu IP: (88.156.xxx.xxx)
Santander nie sutryczy. Ma obsługę po ukraińsku. A Magistrat?
~.....2019-01-09 18:01:18 z adresu IP: (77.111.xxx.xxx)
lepiej niech on się trzyma z daleka od dzieci.....
~mfcjtgkjlkklh2019-01-09 10:23:11 z adresu IP: (90.156.xxx.xxx)
Bardzo nieładne określenie! Nie chodzi o PC, ale dzisiaj nie wypada w tak poczytnym medium używać sformułowań ubiegłowiecznych- dzieci zdrowe vs. niepełnosprawne? Nie widzicie tego?
~wrocławianin2019-01-09 10:04:42 z adresu IP: (93.179.xxx.xxx)
A kiedy pan prezydent zajmie się rozpadającymi się torami tramwajowymi? Obecnie co rusz jest awaria, tramwaje muszą jeździć objazdami, ludzie są zdezorientowani. Owszem, krasnale są fajne, ale pilne sprawy komunalne do załatwienia czekają.
~solo2019-01-09 16:00:34 z adresu IP: (79.110.xxx.xxx)
Znaczenie dopasowania układu koło-szyna w transporcie tramwajowym - przegląd doświadczeń Istotą problemu utrzymania torowisk tramwajowych jest brak dopasowania układu koło–szyna. Toczenie się pojazdu szynowego po takim torze, gdzie nie są dopasowane kształt szyny i kształt koła są źródłem niepożądanych oddziaływań dynamicznych (przyspieszenia pionowe i boczne), a także hałasu i drgań. Te wynikają przede wszystkim z intensywnego zużycia szyn i zmiany kształtu koła oraz powstających luzów między szyną a kołem. Charakterystycznym zjawiskiem występującym w torach tramwajowych jest intensywne zużywanie się szyn w łukach (w toku zewnętrznym). Proces ten w łukach o niewielkich promieniach rzędu R = 50 m i mniejszych przybiera charakter gwałtowny. Szyny o znacznym stopniu zużycia bocznego zagrażają w sposób bezpośredni bezpieczeństwu jazdy pociągów tramwajowych. Warto jednak przyjrzeć się tej kwestii bliżej, gdyż wiąże się ona ze specyfiką eksploatacyjną torów tramwajowych
~Zaolziak 2019-01-09 10:56:07 z adresu IP: (85.135.xxx.xxx)
Czy ty nie rozumiesz, że tu w ogóle nie chodzi o "określenie", ale o wyjaśnienie kwestii i o tolerancję przystęp, możliwości, integrację...... Większość prawidłowo "określa" , ale nie toleruje.....