Od soboty znów pojedziemy przez Pułaskiego

wroclaw.pl | Utworzono: 2019-01-15 11:31 | Zmodyfikowano: 2019-01-15 11:41
Od soboty znów pojedziemy przez Pułaskiego - fot. Andrzej Owczarek
fot. Andrzej Owczarek

Odkąd firma PD Zbigniew Ziajka została nowym wykonawcą remontu ulicy Pułaskiego, droga zmieniła się nie do poznania. Wzmożone i zaawansowane prace pozwolą od 19 stycznia przywrócić przejezdność ulicy. Nastąpią jednak zmiany w organizacji ruchu.

– Zmiana wiąże się z wprowadzeniem pierwszeństwa przejazdu na ciągu Pułaskiego, Dyrekcyjna, co oznacza podporządkowanie wyjazdu z ul. Gajowej pozostającej trasą objazdu dla zamkniętej Hubskiej. Na skrzyżowaniu Gajowa-Dyrekcyjna ruchem będzie kierowała sygnalizacja świetlna. Dojazd do Suchej możliwy będzie wyłącznie Gajową, jednak na Dyrekcyjnej, jadąc od Joannitów, obowiązywać ma zakaz skrętu w lewo. Prosimy o zwracanie uwagi na nowe oznakowanie i wciąż prowadzone roboty drogowe – mówi Marek Szempliński z Wrocławskich Inwestycji.

Od 19 stycznia 2019 roku (sobota) autobusy linii 122 i kursy nocne linii 206 i 240 powrócą na swoje stałe trasy przejazdu w obrębie Dworca Głównego PKP i Dworca Autobusowego.

Nowy wykonawca przejął część zadania, które realizowane jest w ramach budowy trasy tramwajowej w ul. Hubskiej na odcinku od ul. Glinianej do ul. Dyrekcyjnej w grudniu 2018 r. Zaangażowanie i odpowiednie tempo prac szybko pozwoliło spełnić priorytetowe założenie, czyli otworzyć ulice, którą biegnie droga krajowa nr 8, dla komunikacji miejskiej oraz samochodów.

- W głównej mierze zależało nam na jak najszybszym udrożnieniu pobliskich ulic, które przez przedłużający się remont stanowiły spore problemy dla mieszkańców, chcących swobodnie poruszać się po mieście. Prace dobiegają końca, ale na szczęście już możemy puścić ulicą ruch kołowy – dodaje Marek Szempliński.


Komentarze (7)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~Wrocławianin2019-01-16 01:33:38 z adresu IP: (90.156.xxx.xxx)
Przecież to fuszerka - korki będą straszne z powodu wąskiego i niskiego wiaduktu !!!! Przecież jak coś się modernizuje to na przyszłość a nie na teraz ..... wiadukt powinien zostać poszerzony a droga obniżona pod wiaduktem .....!!!!!
~Polak2019-01-15 16:10:29 z adresu IP: (156.17.xxx.xxx)
Magistrat udawał oszczędności, a na pajaca koło Kapitolu wydał ponoć milion. Ile kosztowało paliwo spalone przez stojące w korku miejskie autobusy? Ile kosztował czas jadących? Tego Dutkiewicz & -ska nie policzyli.
~prezydent2019-01-15 13:18:17 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Dlaczego magistrat nie poszerza nasypu kolejowego przynajmniej o jeden pas. Korki będą takie same bo natężenie ruchu z każdym rokiem jest coraz większe. Dlaczego też przy sprzedaży gruntu nie pomyślano i nie poszerzono nasypu u zbiegu ul Borowskiej i Kołłątaja przy dworcu pkp??? Są to strategiczne miejsca przejazdowe Wrocławia? Dojazd i wyjazd z Wroclavi chyba jednego z największych obiektów handlowych w Polsce? Dramat!
~wito2019-01-15 23:41:39 z adresu IP: (94.254.xxx.xxx)
Borowska dochodzi do Stawowej i Peronowej. Do Kołłątaja nie.
~Mieszkaniec_Huby2019-01-15 19:08:03 z adresu IP: (78.88.xxx.xxx)
Dlaczego? A no dlatego, że nasyp i wszystko z nim związane, tory, wiadukty itp.. należą nie do miasta, a do PKP i miasto nie może nic zrobić, jeśli PKP nie pozwoli na takie prace (czytaj: nie wyłoży pieniędzy na ten cel). Od i cała Polska nasza...
~Anonim2019-01-15 12:23:04 z adresu IP: (188.146.xxx.xxx)
A jak z wysokością wiaduktu dla autobus +3,50m?
~bolo2019-01-15 13:42:12 z adresu IP: (79.110.xxx.xxx)
pojedzie inna trasą - pojazd ponadnormatywny