Birma Blue Band

Ewa Zając | Utworzono: 2009-03-09 10:28 | Zmodyfikowano: 2014-05-01 00:12

W zeszłym roku ukazała się pierwsza płyta zespołu, nagrana i wydana w Austrii. Wiele grają, wiele koncertują, także poza granicami Polski.

- Gramy swoją muzykę, taką jak nam serce podpowiada i dusza dyktuje - przekonuje lider Birmy Blue Band, znany wrocławski perkusista Irek "Pióro" Nowacki.

Posłuchaj relacji Radia Wrocław o Birma Blue Band:

A to konkursowa piosenka zespołu - "Dora":

Zobacz też stronę internetową Birma Blue Band.

Reklama
Dźwięki
Muzyczna Bitwa 2009: zespół Birma Blue Band. Relacja Radia Wrocław.
Birma Blue Band - "Dora"

Komentarze (40)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~KAMA>2009-03-31 15:10:14 z adresu IP: (77.198.xxx.xxx)
Super klimat!jestam z wami i zycze wygranej!
~KAMA>2009-03-31 15:10:13 z adresu IP: (77.198.xxx.xxx)
Super klimat!jestam z wami i zycze wygranej!
~creem2009-03-26 19:54:17 z adresu IP: (80.54.xxx.xxx)
hmmm, posłuchałem sobie tej piosenki i jest taka sobie, ani dobra, ani zła. Natomiast zafascynowały mnie niektóre komentarze: że zespół jest zawodowy, że z Wrocławia, że muzycy są starzy i nic nie osiągnęli. Pozwoliłem sobie odwiedzić stronę zespołu, z której wynika, że zespół istnieje 2 lata, więc o wielkich osiągnięciach trudno mówić ( zwłaszcza,że są tu zespoły ze stażem nawet 25letnim, 10 letnim itp, które osiągnęły jeszcze mniej) Ich lista koncertowa jak na te 2 lata jest dość długa, niektóre miejsca powtarzają sie rokrocznie, więc chyba sie podoba. Rozumiem, że krytykowac każdy umie, ale czasem troche argumentacji rzeczowej nie zawadzi. Moim zdaniem panowie konsekwentnie grają na całkiem przyzwoitym poziomie to co lubią niczym sie nie przejmując. Nagranie umiarkowanej jakości i słychać że to raczej metoda garażowa niż jakiś zawodowy master. W zasadzie, jedyna ujemna strona jest wokal - niestety całkowicie pozbawiony wyrazu i kompletnie niezgodny z tekstem. Poza tym bardzo podobały mi sie wykonania live dostępne na ich stronie, które choć z amatorskiej kamerki brzmią naprawdę przyzwoicie, co świadczy o raczej dobrym poziomie muzyków. Moja ocena, to dobry z minusem ( za wokal).
~aRek2009-03-25 21:01:40 z adresu IP: (79.186.xxx.xxx)
sorry ale dyskusja na temat tego czy ten zespol jest dobry czy nie jest jałowa, są starzy a nic nie osiągneli taką muzą, P.S szkoda słów stare chłopy co się w muzę bawią a facet sorry ale spiewac to nie umiesz, nie złamiesz tym serc niewieścich:)
~no wlasnie2009-03-18 20:09:44 z adresu IP: (83.27.xxx.xxx)
Wreszcie ktoś napisał obiektywnie i prawdziwie,popieram.Dodałbym jeszcze że jakieś wysilone to całe granie i bez polotu.Ciągle to samo grają to się nauczyli odgrywać ale to nie wystarczy.Wokalista wydaje się być sympatyczny (chyba najbardziej),ale śpiew mnie drażni niestety,a to ważniejsze.Lepszy jest wokalista w tej drugiej Birmie co w Od Zmierzchu Do Świtu gra czasem.Zreszta kiedyś chyba grali coś razem?
~sprawiedliwy...2009-03-13 14:45:22 z adresu IP: (94.254.xxx.xxx)
Muszę powiedzieć, że Birma to taka sobie amatorska kapela i tak na prawdę oprócz jako takiego warsztatu a ma go chyba jedynie perkusista, reszta jest strasznie bez jaj i emocji.Byłem raz w knajpce gdzie graja jam session i powiem szczerze zwineliśmy sie ze znajomymi w te pędy. Zima wieje ze sceny że az boli. Juz nie mowiac o zawodzeniu frontmana. Życze kapeli najlepszego i rozluznienia na scenie. A numer konkursowy - da radę ale strasznie cos mi przypomina....
~Koszmar krytyka2009-03-11 23:50:12 z adresu IP: (195.189.xxx.xxx)
O co chodzi z tym wroc? Tylko final jest tam, ale nic dziwnego gdzie mialby byc, w pierdziszowie? Dwa etapy sa tel. I trzeba je przejsc zeby zagrac w tym finale. Konkursy zwlaszcza muzyczne to wzgledna sprawa, to nie skok w dal gdzie wszystko jest jasne, ludzie wiecej dystansu, nie wpadajcie w depresje bo ktos powiedzial ze tamci są lepsi, i w samozachwyt gdy to was po plecach klepia. Mysle ze ci najbardziej rozzaleni nigdy nie czuli muzyki która to "łagodzi obyczaje" ale "krytyk i impotent z jednej są parafii, kazdy wie jak zrobic zaden nie potrafi" pozdrawiam
~jolka2009-03-11 20:08:54 z adresu IP: (78.8.xxx.xxx)
była Beata,Monika,Baśka a teraz DORA :( :( nieeeeeeeee
~Chmielu2009-03-10 23:18:01 z adresu IP: (83.27.xxx.xxx)
Kołczu Pozdrowionka dla Ciebie i chłopaków!!
~święty2009-03-10 15:07:54 z adresu IP: (87.96.xxx.xxx)
Większość konkursów budzi ogromne emocje, nie można mówić że coś jest nie sprawiedliwe tylko dlatego że brak nam pewności we własne siły, albo że tak nam się wydaje. Uważam że dobra muzyka obroni się sama. W ubiegłym roku w muzycznej bitwie przegraliśmy w przedbiegach z zespołem Sakra i nikt z nas nie wymyślał tysiąca teorii dlaczego tak się stało, przyjeliśmy wspólnie że Sakra zwyczajnie była lepsza i bardziej spodobała się słuchaczom. zamiast szukać niesprawiedliwości należy pomyśleć co jeszcze można zmienić i ulepszyć, bo zrzucanie winy na innych zwyczajnie nas oślepia a tym samym blokuje rozwój. W ty roku jeszcze nie jest rozstrzygnięta sprawa więc może być naprawdę różnie, uważam że mamy mocnych przeciwników i jeżeli to oni zwyciężą szczerze im pogratuluje bez szukania winnych i dochodzenia jak to się stało że my przegraliśmy a oni wygrali. Pozdrawiam
~jomm2009-03-10 10:58:12 z adresu IP: (80.54.xxx.xxx)
Gratulujemy DAYTONIE :) Jak się okazuje wszystkie zarzuty, że jesteśmy z Wrocławia okazały się bezpodstawne. Pozdrawiamy wszystkich serdecznie i dziękujemy za oddane na nas głosy.
~imotheb2009-03-10 10:50:04 z adresu IP: (89.230.xxx.xxx)
w ten własnie sposób kiedyś daytona blues przegrała z jakimś kretyńskim zespołem z wrocławia któremu dano 4 razy więcej czasu na próbę nawet tu było niesprawiedliwie -hmmm pozdrawiam Legnię :)
~Gertruda2009-03-10 10:44:38 z adresu IP: (213.76.xxx.xxx)
1.8 Finał konkursu Muzyczna Bitwa odbędzie się podczas koncertu zorganizowanego przez Radio Wrocław, gdzie nieodpłatne zaprezentują się cztery finałowe zespoły. 1.9 Podczas koncertu publiczność w głosowaniu wybiera zwycięski zespół. Głosy oddawane są na kartach do głosowania. to są punkty regulaminu dla przypomnienia, ile osób z Dolnego Śląska ma szansę dostać się na ten koncert i wypełnić kartę do głosowania??? odpowiedzcie sobie sami. Może trzeba zmienić regulamin? Pozdrawienia z Legnicy.
~jarooo2009-03-10 10:27:59 z adresu IP: (80.54.xxx.xxx)
Ludzie - skąd w was taka zajadłość??? Czy to wina zespołu, że jest z Wrocławia? Czy to wina zespołu, że pracuje i robi swoja robotę najlepiej jak potrafi? Czy to wina zespołu, że koncertuje? W świetle niektórych postów tutaj wychodziłoby, że tak. Zespół powinien siedzieć w garażu lub innym strasznym miejscu, narzekać na realia, mocno krytykować tych, którym coś się udaje. Nagrać coś na kolanie i żądać, żeby inni mieli gorzej. Chyba nie o to chodzi. Ten zespół i konkurencyjny też - pracują, coś robią nagrywają, koncertują - co w tym złego?? Poza tym cała formuła bitwy jest bez sensu, bo wystarczy mieć wielu znajomych gdziekolwiek i można wygrać. To jest niesprawiedliwe, a nie to że zespół coś potrafi i jest z Wrocławia. Wielokrotnie w bitwie przepadały zespoły naprawdę świetne, bo nie miały licznych znajomych. Pozdrawiam wszystkich złośliwych, a wszystkim zespołom, które ciężko pracują na swój sukces - gratuluję i życzę powodzenia.
~RMB2009-03-10 08:58:12 z adresu IP: (87.99.xxx.xxx)
A ja uważam, że to bardzo wyrówany pojedynek, a rywale rowni sobie. Daytona też gra od lat, byli już w finale bitwy, są znani słuchaczom. Atuty są po obu stronach. Birma ma wydaną płytę.... W dzisiejszych czasach to żaden wyczyn, nie oni jedni tutaj. A zarzut, że wroclawskie zespoły są faworyzowane - no bez sensu, sms-y można wysylac z każdego miejsca. To co, zespoły z Wrocławia mają mieć zakaz brania udziału tutaj?
~mariano2009-03-10 08:22:44 z adresu IP: (89.230.xxx.xxx)
postaw się na miejscu kapelki z innego miasta jak wrocław walczącej właśnie z taką i w dodatku z zespołem prawie profesjonalnym - gdzie tu masz równe szanse ??-potem cwaniakuj po nagraniach słychać w jakich oba kawałki były nagrywane ....posłuchałbyś jak grają na żywo to mozna mówić o walce bo mieć gibsona nie wystarczy ....
~andzia2009-03-10 07:40:41 z adresu IP: (89.171.xxx.xxx)
Trzymam kciuki :)
~święty2009-03-10 06:55:33 z adresu IP: (87.96.xxx.xxx)
Większość konkursów budzi ogromne emocje, nie można mówić że coś jest nie sprawiedliwe tylko dlatego że brak nam pewności we własne siły, albo że tak nam się wydaje. Uważam że dobra muzyka obroni się sama. W ubiegłym roku w muzycznej bitwie przegraliśmy w przedbiegach z zespołem Sakra i nikt z nas nie wymyślał tysiąca teorii dlaczego tak się stało, przyjeliśmy wspólnie że Sakra zwyczajnie była lepsza i bardziej spodobała się słuchaczom. zamiast szukać niesprawiedliwości należy pomyśleć co jeszcze można zmienić i ulepszyć, bo zrzucanie winy na innych zwyczajnie nas oślepia a tym samym blokuje rozwój. W ty roku jeszcze nie jest rozstrzygnięta sprawa więc może być naprawdę różnie, uważam że mamy mocnych przeciwników i jeżeli to oni zwyciężą szczerze im pogratuluje bez szukania winnych i dochodzenia jak to się stało że my przegraliśmy a oni wygrali. Pozdrawiam
~Rogaś2009-03-10 06:10:19 z adresu IP: (79.189.xxx.xxx)
Bo są z Wrocławia :P
~:(2009-03-09 23:53:42 z adresu IP: (83.27.xxx.xxx)
niesprawiedliwa ta bitwa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! średni kawałek a pewnie wygracie-----dlaczego???
~flora2009-03-09 22:37:29 z adresu IP: (83.27.xxx.xxx)
są dobrzy bo mają super brzmienie bo grają na gibach hehehehehe dobre byłem na koncercie i wcale tacy dobrzy nie są to jakaś ściema pewnie sami pisali te komenty .....:)
~jomm2009-03-09 20:56:56 z adresu IP: (80.54.xxx.xxx)
Witam. W imieniu Birmy Blue Band, chcę wszystkim podziękować za dobre słowa oraz za konstruktywną krytykę. Pozdrawiamy słuchaczy PR Wrocław ;-)
~jarooo2009-03-09 18:49:53 z adresu IP: (80.54.xxx.xxx)
Słyszałem ich na żywo. Faceci dają radę. To nie jest jeden z tych zespołó, które są świetne na płycie i do d.. na koncercie. Live są o niebo lepsi jak na płycie. Powodzenia Birma Blue Band
~czess2009-03-09 18:40:35 z adresu IP: (82.143.xxx.xxx)
Chłopaki naprawde grają super Promować Promować Pozdrowienia dla kapeli Birma Blue Band
~grajek2009-03-09 18:26:40 z adresu IP: (89.174.xxx.xxx)
Głosuję za! A na koncertach są duuuużo lepsi!!! Posłuchajcie, polecam. Co do dyskusji na temat zawodostwa: o sukcesie zespołu decyduje nie tylko muzyka, ale przede wszystkim menedżerka. Nie wystarczy zebrać się w garażu i nagrać demo, trzeba jeszcze poświęcić czas i pieniądze na wypromowanie materiału - WŁASNE PIENIĄDZE I CZAS!!!! O tym większość zespołów zapomina. Oczekiwanie w garażu na sukces nie przynosi zwykle efektów, a wypromowanie się własnym sumptem zabiera zwykle co najmniej ze dwa lata ciężkiej pracy i koncertowanie, często za psie pieniądze i w najróżniejszych miejscach, jest jedyną dostępną formą reklamy i sprawdzenia repertuaru w praniu - polecam to uwadze "niezadowolonych":-) Pozdrawiam wszystkich!
~krzys2009-03-09 17:46:43 z adresu IP: (80.54.xxx.xxx)
A ja tam głosuję na chłopaków ;-) . Podoba mi się ich muza. A na koncertach są naprawdę super. Tak trzymac panowie!!!
~woytec2009-03-09 16:56:03 z adresu IP: (78.8.xxx.xxx)
okropne nie podoba mi sie :(
~akross2009-03-09 16:41:47 z adresu IP: (80.54.xxx.xxx)
zarąbista piosenka - życzę zwycięstwa :)
~dzon2009-03-09 13:47:51 z adresu IP: (79.186.xxx.xxx)
Czyli duzo koncertujac i nagrywajac plyte jest sie zespolem profesjonalnym??..hahahaha to dobre.nie ma sie co ich obawiac slyszalem juz tutaj lepsze kapele,
~Rogaś2009-03-09 12:51:57 z adresu IP: (85.219.xxx.xxx)
dokładnie tak:) Ale mimo wszystko fajnie, że coś się dzieję:)
~Tomo2009-03-09 12:51:29 z adresu IP: (83.26.xxx.xxx)
Kapele z poza Wrocławia mają często większe szanse, jeśli zmobilizują lokalne środowisko. Rażące już od pierwszej edycji jest tylko to, że prowadzący ten konkurs mocno zaznaczają walkę między miastami, tak jakby muzyka było w ogóle nie ważna...
~Tomo2009-03-09 12:48:28 z adresu IP: (83.26.xxx.xxx)
Bez znaczenia jest czy zespół amatorski czy już trochę grający. Liczy się szansa zaprezentowania swojej muzyki. A wygrywa tak na prawdę ten zespół, który ma więcej znajomych. Nie liczyłbym, że pan czy pani słuchająca w pracy radia zacznie wysyłać smsy.
~imotheb2009-03-09 12:48:06 z adresu IP: (89.230.xxx.xxx)
powinna być zmiana nazwy na bitwa wrocławskich kapel :)
~amy2009-03-09 12:39:02 z adresu IP: (80.54.xxx.xxx)
no właśnie, zgadzam się z przedmówca:) Poza tym jesli komus nie odpowiada regulamin, to przecież nie musi w tym brać udziału, prawda?
~Rogaś2009-03-09 12:33:56 z adresu IP: (85.219.xxx.xxx)
Hm ale jeśli zaczynamy temat co jest fair a co nie, to nie omieszkam wspomnieć, że zespoły z Wrocławia mają w konsekwencji największe szanse na wygraną, ponieważ finał odbywa się w samym Wrocławiu i głosują ludzie tam obecni. Wrocławskie zespoły pewnie zgromadzą największe grono znajomych, czyż nie???
~brigith2009-03-09 12:06:07 z adresu IP: (88.220.xxx.xxx)
No cóż muzyka mi się podoba, widać że ci ludzie wiedzą czego chcą i świetnie dają sobie radę, dlatego w zupełności popieram zdanie z poprzedniego komentarza - regulamin regulaminem ale w pewnym sensie jest to niesprawiedliwe bo promowanie kapel amatorskich to jedno a zespołów z profesjonalnym zapleczem to drugie!
~Dorota2009-03-09 12:05:20 z adresu IP: (62.87.xxx.xxx)
Rewelacyjna piosenka, w końcu jakis dotyczący mojego imienia, mam nadzieje, ze zdobedzie szczyty list przbojów
~kolo2009-03-09 11:43:24 z adresu IP: (89.230.xxx.xxx)
a moim zdaniem to trochę nie sprawiedliwe promowanie juz wypromowanego jak się okazuje zespołu i walka z amatorskimi zespołami-pozdrawiam
~amy2009-03-09 11:31:45 z adresu IP: (80.54.xxx.xxx)
Poniżej fragment regulaminu - nic tam nie ma o ograniczeniach co do zespołów wiec chyba jest ok? Regulamin Muzycznej Bitwy Przeczytaj koniecznie, jeśli chcesz wziąć udział w konkursie. Muzyczna Bitwa Radia Wrocław - Regulamin 1.1 Organizatorem konkursu Muzyczna Bitwa jest Radio Wrocław. 1.2 Celem konkursu jest promowanie zespołów muzycznych pochodzących z Dolnego Śląska. (...)
~imotheb2009-03-09 10:58:10 z adresu IP: (89.230.xxx.xxx)
myślałem że jest to konkurs zespołów amatorskich a tu mamy do czynienia z zawodowa kapelą która gra non stop koncerty i mam wydana płytę .....