Od jesieni za stan torowisk będzie odpowiedzialna spółka MPK

Malwina Gadawa, GN | Utworzono: 2019-06-23 15:39 | Zmodyfikowano: 2019-06-23 15:40
A|A|A

fot. archiwum radiowroclaw.pl

11 procent infrastruktury tramwajowej we Wrocławiu jest w złym stanie. Do tej pory za remonty odpowiadał Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, a to już niedługo się zmieni. Prezydent Wrocławia Jacek Sutryk zdecydował, że remontami torów będzie się od jesieni zajmować wrocławski przewoźnik, spółka MPK:

Prezes MPK Krzysztof Balawejder mówi, że taki ruch ma usprawnić remonty wrocławskich torowisk:

Nie wszystkim jednak ta decyzja się podoba. Robert Grzechnik, radny z klubu PiS, jest przeciwny:

W sumie w latach 2019-2023 na remonty torowisk ma być przeznaczone ponad 50 milionów złotych.

 

REKLAMA

Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~Wrocławianin.
2019-06-24 06:27:52
z adresu IP: (159.205.xxx.xxx)
Ocena: 3
Prezydent przerzuca odpowiedzialność na MPK. W całym tym zamieszaniu, dobre będzie jedynie to, że przepływ informacji będzie szybszy, natomiast cała reszta pogrąży spółkę, która i tak boryka się z wieloma problemami. Chyba o to jednak chodzi...
~derto
2019-06-24 05:28:41
z adresu IP: (79.110.xxx.xxx)
Ocena: -2
tylko trolejbusy
~majster
2019-06-23 23:25:30
z adresu IP: (46.77.xxx.xxx)
Ocena: -3
MPK bierze na siebie bardzo dużo dodatkowej pracy i bardzo dużą odpowiedzialność. Trzeba mieć odwagę i "jaja", żeby się tego podjąć. Widać nowy prezes nie boi się wyzwań. Trzymam kciuki, żeby przyniosło to dobre efekty, choć jestem świadom, że poprawianie stanu torowisk to proces na lata.
~wrocek
2019-06-23 21:45:18
z adresu IP: (37.8.xxx.xxx)
Ocena: 5
Sutryk ma kota
~gość
2019-06-23 18:34:06
z adresu IP: (79.110.xxx.xxx)
Ocena: 3
a co z podtorzami inżynierią podziemną, utwardzeniem pod torami. W wielu miejscach tory zapadają się w tej kiepskiej nawierzchni- remont ulic jak na Hubskiej
~Paweł
2019-06-23 16:55:40
z adresu IP: (81.190.xxx.xxx)
Ocena: 4
Szkoda, że pan prezydent Sutryk nie wspomniał, wskutek czyich decyzji (czy raczej ich braku) tory są teraz w takim opłakanym stanie...
Reklama