Jeździsz koleją, masz pytania? Zadaj je! [REAKCJA24]

Marek Obszarny, | Utworzono: 2019-08-13 11:55 | Zmodyfikowano: 2019-08-13 12:01
A|A|A
REAKCJA 24

prw

Wysyłanie wiadomości zostało wyłaczone, ten formularz jest już bądź jeszcze nieaktywny!
* - pole wymagane
Pola imię i nazwisko/nick oraz adres e-mail do wiadomości redakcji
Na moderację oczekuje: 1 wiadomości
Wasze wiadomości:
Tytuł wiadomości: Szybkie pociągi
Kiedy pojawią się pociągi które będą jeździć z prędkością 250 - 300 km/h? Na takich trasach jak Wrocław - Warszawa i Wrocław - Kraków.
Wysłano 2019-08-13 14:19:09
z adresu IP: (109.251.xxx.xxx)
Tytuł wiadomości: Dworzec Legnica
Dlaczego na dworcach w regionie małopolskim, na przykład Krakowie i Częstochowie stosuje się oprócz wind również najbardziej niezawodne rozwiązanie - pochylnie dla wózków, a na Dolnym Śląsku takich rozwiązań nie widać - pytanie o modernizowane stacje Jaworzyna Śląska, Wałbrzych Miasto, Legnica.
Wysłano 2019-08-13 15:07:18
z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Tytuł wiadomości: Szybkie polaczenia z Glogowa
Trasa z Glogowa do Wroclawia miala byc odnawiana, skonczylo sie na odnowionym jednym torze miedzy Rudna a Wroclawiem. Podroz z Glogowa to prawie 2h w stukajacych i szarpiacych warunkach. Kiedy PLK uporaja sie z tym wyzwaniem?
Wysłano 2019-08-13 19:04:22
z adresu IP: (165.225.xxx.xxx)
Tytuł wiadomości: Kolej (nie) przyjazna miastu
Kiedy pojawia sie szybkie przejscia podziemne lub kladki przy odnowionych przystankach i latwe przesiadki z MPK? Przyklady: dworzec Nowy Dwor, Grabiszyn, Zerniki,Soltysowice, Psie Pole, Zachodni itd. Przejscia przez tory ze szlabanem nie nadaja sie do kolei miejskiej!!! Czasami czas oczekiwania na rogatkach jest tak dlugi, ze pociag odjedzie.
Wysłano 2019-08-13 19:10:35
z adresu IP: (165.225.xxx.xxx)
Tytuł wiadomości: pseudoremonty
Jak można ogłaszać hucznie otwarcie linii do Kudowy (art w gazetach) jak wy zamkneliście cały szlak a remont był punktowo tylko 2 mostów i tak po nich dalej pociąg się wlecze, a reszta trasy jak była zdezolowana tak jest dalej, wstydu nie macie? To samo cala linia na Międzylesie, gdzie jest drugi tor za Strzelinem? gdzie remont całej trasy, jazda tam to koszmar, niszczenie taboru KD! wstyd i hańba.
Wysłano 2019-08-14 10:40:28
z adresu IP: (195.254.xxx.xxx)
Tytuł wiadomości: południe wrocławia
Dlaczego WSZYSTKIE linie na południe Wrocławia są w tak tragicznym stanie? Pociąg to nie samochod ma ruszać ze stacji i hamowac dopiero na następnej a nie 1000x po drodze bo zdezolowane jest wszystko. Linia do Lichkov, Legnica-Kudowa itd to wszystko jest w stanie TRAGICZNYM, a remonty to śmiech na sali, punktowo cośtam byle jak.
Wysłano 2019-08-14 10:53:42
z adresu IP: (195.254.xxx.xxx)
Tytuł wiadomości: pseudoremonty
Dlaczego PKP dalej używa archaicznego zasilania 3kV DC , nawet Czesi przechodzą na 25kV AC, dlaczego w polsce wszystko musi byc byle jak?
Wysłano 2019-08-14 11:21:33
z adresu IP: (195.254.xxx.xxx)

REKLAMA

Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~Marek K.
2019-09-11 12:10:25
z adresu IP: (46.76.xxx.xxx)
Ocena: -2
W Polsce wystraczy prędkość 160 km / godz. Do Warszawy dojadę w 3 godz, i bardzo dobrze.
~lampion
2019-08-14 11:43:06
z adresu IP: (85.128.xxx.xxx)
Ocena: 1
Dojeżdżam codziennie do pracy pociągiem na trasie Wrocław Leśnica - Wrocław Główny. Aby dotrzeć na dworzec w Leśnicy, korzystam z autobusów komunikacji miejskiej. Poprzez zmiany rozkładów jazdy (tylko pociągów, bo autobusy jeżdżą cały rok tak samo) czasami mam pół roku, że istnieje dogodna przesiadka autobus-pociąg, a np następne pół roku muszę chodzić piechotą na dworzec, bo możliwości przesiadki nie ma. Pytanie: - czy jeśli na całym odcinku Wrocław-Legnica nie prowadzi się żadnych remontów torowych, to nie dało by się utrzymać jednego, stabilnego przez cały rok rozkładu jazdy? Wtedy mieszkańcy poszczególnych miejscowości/dzielnic mogliby wpłynąć na dostosowanie rozkłady autobusów to takiego rozkładu pociągów.
~2+2=4
2019-08-14 11:25:44
z adresu IP: (195.254.xxx.xxx)
Ocena: 1
Dlaczego wszystkie remonty robione są byle jak? Dworzec Smardzow Wrocławski - parodia, perony dalej sie sypią, podbitka odpada, wszystko na piasku krzywo juz sie sypie a co dopiero po pierwszej zimie, pozatym po co remontować ten dworzec skoro tory maja podkłady drewniane jak 150lat temu?
~polska..........
2019-08-14 10:56:19
z adresu IP: (195.254.xxx.xxx)
Ocena: 0
Dlaczego PKP dalej używa archaicznego zasilania 3kV DC , nawet Czesi przechodzą na 25kV AC, dlaczego w polsce wszystko musi byc byle jak?
~2+2=4
2019-08-14 10:40:37
z adresu IP: (195.254.xxx.xxx)
Ocena: -2
Jak można ogłaszać hucznie otwarcie linii do Kudowy (art w gazetach) jak wy zamkneliście cały szlak a remont był punktowo tylko 2 mostów i tak po nich dalej pociąg się wlecze, a reszta trasy jak była zdezolowana tak jest dalej, wstydu nie macie? To samo cala linia na Międzylesie, gdzie jest drugi tor za Strzelinem? gdzie remont całej trasy, jazda tam to koszmar, niszczenie taboru KD! wstyd i hańba.
~wrocławianin
2019-08-13 12:41:05
z adresu IP: (178.235.xxx.xxx)
Ocena: 3
Dlaczego w godzinach szczytu linie kolejowe i dworce kolejowe nie wspierają zakorkowanej miejskiej komunikacji we Wrocławiu. Na przykład Dworzec Nadodrze do Dworca Głównego.
Reklama