Dolny Śląsk globalnie. Unijne pieniądze na promocję regionu

Malwina Gadawa, jk | Utworzono: 2020-01-13 13:47 | Zmodyfikowano: 2020-01-13 13:57
A|A|A

fot. Andrzej Owczarek

Planowane są 52 wydarzenia - m.in. misje gospodarcze, spotkania informacyjne oraz kampanie promocyjne. O tym, jakie są cele, mówi Karol Przywara, dyrektor wydziału współpracy z zagranicą:

- Trzeba wyjść z dolnośląskimi produktami w świat - mówi Jerzy Michalak, dyrektor Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej:

Województwo dolnośląskiego na projekt "Going Global" przeznaczy prawie 4 mln zł.

REKLAMA

Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~wrocławianin
2020-01-13 18:33:06
z adresu IP: (31.11.xxx.xxx)
Ocena: 2
$utryk pieniądze na promocję regionu marnuje na stadion, kopaczy i różne inne bzdety.
Reklama