Wrocław: Spór o remont ulicy Gajowickiej

fot. Radosław Bugajski
Miasto chce najpierw wyremontować drogę, a w przyszłości dopiero położyć na niej torowisko.
- To nie ma sensu - mówi Piotr Szymański z Towarzystwa Upiększania Miasta Wrocławia:
Patryk Załęczny z Biura Prasowego Urzędu Miasta odpowiada, że głównym celem konsultacji był remont drogi, a nie tramwaj, i na razie nie ma w planach uruchomienia tam dodatkowej komunikacji:
Mimo sporu i tak nie wiadomo, kiedy na Gajowickiej będzie jakikolwiek remont - nie ma bowiem jeszcze Wieloletniego Planu Inwestycyjnego.
REKLAMA
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~Pewnik
2020-06-16 14:14:03
z adresu IP:
(5.173.xxx.xxx)
Ocena: 1
Przecież był ogłoszony przetarg na remont Gajowickiej. Nie doszedł do skutku z powodu wygórowanych kwot. Zatem co ma tu WPI?
Odpowiedz
Remont ulicy jest potrzebny , ale torowisko nie ! Mieszkam przy tej ulicy i jak dojdzie tu tramwaj będzie bardzo Głośno , tłoczno , spore utrudnienia dla samochodów . Linia tramwajowa jest tuż obok, nie potrzeba robić torowisk .
Rady Osiedla wydały podobne stanowisko w tej sprawie. Nie ma zaplanowanych ani nowych nasadzeń drzew, ani budowy tramwaju. W takim razie po co nam ta inwestycja? Zmieniajmy przestrzeń naszego miasta na lepszą, dostosowaną do mieszkańców i zmian klimatu, a nie tak na pół gwizdka.
Spór o remont ulicy Gajowickiej obnaża braki polityki prowadzonej przez $utryka - marnowanie pieniędzy na stadion, kopaczy, fanaberie - lekceważenie potrzeb mieszkańców Wrocławia.
I znowu ci tzw. aktywiści . . . Żałosne. Może jednak do roboty wezmą się fachowcy, a nie nawiedzeni ****** .
Co jest Tańsze ?
Tabor Autobusowy ?
Czy Tramwajowy + utrzymanie specjalnie dedykowanej infrastruktury jakim jest torowisku i trakcja?
*** pomińmy kwestie CO2, z uwagi na nowy tabor Który niczym nie przypomina starych Ikarusow, napędzany na LNG a w Płocku nawet Ogniwa wodorowe...
To samo z Zaporoską, Tęczową czy Placem Powstańców. Ile jeszcze lat trzeba będzie znosić infrastrukturę na granicy śmierci technicznej?
Do remontu dojdzie za kilka lat. Najważniejsze będzie ile koper znajdzie się pod stoliczkiem. Ogólnie dużo bicia piany i na tym się zakończy.