#Migawka Zygzakiem przez Wrocław. Co właściwie autor projektu miał na myśli...? [ZOBACZ]

Radosław Bugajski, d | Utworzono: 2020-07-09 12:00

Reklama

Komentarze (40)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~dfsdfsdf2020-07-25 19:51:05 z adresu IP: (82.143.xxx.xxx)
ale wogóle kto mógł tam p[ostawić "STREFĘ", to jest absurd. temu trzeba się przyjrzeć, bo to jest głupota, jedna z dwóch głównych tranzytówek przez całe osiedle: a tu bach! strefa! i jest coraz więcej takich miejsc gdzie niby jedzie się ulicą tranzytową miedzy osiedlami, od czasów przedwojennych miała nawet 4 pasy, a tu nagle przegrodzona znakiem strefy...
~Jas2020-07-16 13:02:55 z adresu IP: (156.17.xxx.xxx)
Mnie nie obchodzi kto to budował, jaka władza. Jeździ się tam źle, ludzie nie rozumieją o co tam chodzi. Wszystkiego jest za dużo, w oczach się to zlewa, ulica fatalnie wygląda, las słupków, na ulicy wszędzie białe paski, niby są ścieżki dla pieszych ale nagle się kończą słupkiem i są wąskie. Myślę, że można było znaleźć inne rozwiązanie, przyjemne dla oka i pewnie tańsze.
~wrocJużNielove2020-07-10 13:09:31 z adresu IP: (176.120.xxx.xxx)
To jest idiotyzm lewicowych działaczy którym nie chcę się pracować i odkładać na auto więc wolą żeby wszyscy nie mieli możliwości jazdy samochodem. A że takich coraz więcej w miastach to Jacek chce sie im przypodobac, wiec sprzedal auto, kupił motor i zaczął stawiać słupki.
~Kierowca zawodowy2020-07-16 09:48:40 z adresu IP: (78.8.xxx.xxx)
Kierowcy sterroryzowali Wrocław. Dziś każdy szaleniec może mieć PJ a używane auto kupi za grosze. Policja urządza łapanki na pieszych i rowerzystów zamiast zając się piratami
~Anka2020-07-10 21:31:13 z adresu IP: (78.8.xxx.xxx)
Zgadzam się, Wrocław dyskryminuje kierowców. Ale takie mijanki wolę niż rozwalające zawieszenie progi zwalniające.
~mac2020-07-10 11:17:53 z adresu IP: (89.151.xxx.xxx)
To nie jest absurd, tylko sposób na spowolnienie ruchu, aby było bezpieczniej. W Danii są podobne sposoby. Czy tu było konieczne? Nie wiem, trzeba by spytać mieszkańców.
~Jorg2020-07-10 08:56:48 z adresu IP: (94.254.xxx.xxx)
To miał na myśli żeby kierowcy-zabójcy jechali bezpiecznie i zgodnie z przepisami. Co PiS przez 6 lat zrobił dla poprawy bezpieczeństwa w Polsce? NIC. 7 tys. Polaków rocznie ginie na drogach w Polsce, najgorzej w UE, a rząd nic z tym nie robi.
~Gość2020-07-10 11:24:30 z adresu IP: (156.17.xxx.xxx)
Jak powiązać PiS z kierowcą zabójcą, który na pewno jeździ BMW e36, ano właśnie tak. Tymczasem w 2014 (PO+PSL) liczba ofiar śmiertelnych wypadków to ponad 88 tyś, gdy w 2018 to 84 tyś. Gdy fakty są w sprzeczności z opinią wyborcy PO, tym gorzej dla faktów :D
~Anika2020-07-10 07:51:24 z adresu IP: (83.26.xxx.xxx)
Powinny to pokazywac w ogolnych tv jako absurdy komunikacji. Im więcej przywilejów maja piesi tym wiecej wypadkow na przejściach. Ale o tym nie mówią. W ogole komunisci niech zabronia jazdy samochodem po miescie. I bedzie git. Postulat dla sutryka.
~Anna2020-07-10 07:47:50 z adresu IP: (83.26.xxx.xxx)
Co to znow jest. Jakiś idiota zrealizowal swoj sen za dużą kasę. Sutryka poslac tam z rowerem na caly dzien.
~Jan P.2020-07-10 05:26:25 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Jak głosowaliście - tal macie. A głosowaliście za konserwacją układu. Macie wciąż tych samych urzędników, także odpowiedzialnych za ruch, którzy obrośli w piórka i w poczucie bezkarności. Dlatego wymyślają rożne durne rozwiązania nie przejmując się mieszkańcami.
~trójca święta2020-07-10 02:51:48 z adresu IP: (37.249.xxx.xxx)
SGŚ zapraszają na skrzyżowanie ulic POcztowa i Sztabowa , rondo im. tyfuska krula jewropy do wglądu....
~////2020-07-09 23:56:56 z adresu IP: (178.235.xxx.xxx)
Wkrótce tak będzie wyglądał cały Wrocław...
~12342020-07-09 20:47:47 z adresu IP: (188.121.xxx.xxx)
Większość ludzi zamiast zwolnić daje klapek do podłogi żeby zdążyć póki nikt nie jedzie z naprzeciwka. Poza tym zostały zabrane jakże cenne miejsca parkingowe dla mieszkańców. Jeśli ktoś chciał aby kierowcy jeździli wolniej to wystarczyło zamontować parę progów zwalniających. Skutecznie załatwiłoby to sprawę i pewnie za zdecydowanie mniejsze pieniądze.
~Realista2020-07-09 18:41:53 z adresu IP: (109.207.xxx.xxx)
Cóż, jeszcze jeden z wrocławskich absurdów, które zostały utworzone po to żeby utrudnić kierowcom życie.
~kierowca wrocławski2020-07-16 10:36:10 z adresu IP: (78.8.xxx.xxx)
Nie myl kierowców z debilami. To na debili a nie na kierowców. No chyba że właśnie do nich należysz to jestem w stanie cię zrozumieć.
~Mieszkaniec2020-07-09 22:44:51 z adresu IP: (79.110.xxx.xxx)
Odpowiedź dla Papek, ograniczenie do 30 było od dawien dawna, obecna przebudowa nie zmniejszyła prędkości przelatujących aut, co więcej część kierowców odnajduje duszę rajdowca i z gazem w podłodze przechodzi przez szykany.... Utrudniła tylko życie osobą mieszkającym przy ulicy i zostawiającym auta aby pobiegać/iść do ZOO/ iść na spacer...
~Papek2020-07-09 20:14:21 z adresu IP: (83.26.xxx.xxx)
Przestrzeganie przepisów i jazda 30 km/h to utrudnienie życia? Uważaj gdy pojedziesz na Słowację...
~Mieszkanka Rakowieckie2020-07-09 18:03:03 z adresu IP: (79.110.xxx.xxx)
W tym tygodnie był już wypadek rowerzysty wynikający z tych zygzaków. Jeździ się tu tragicznie, bezpieczeństwo mniejsze niż przed namalowaniem tych zygzaków! A rowerzyści? Rowerzyści też muszą po zygzakach jeździć pomimo iż spokojnie mogłaby być tu droga rowerowa
~zyga2020-07-09 16:51:05 z adresu IP: (188.146.xxx.xxx)
Takie zygzaki są też Gagarina wyjazd na Smolec. Przerażające są zygzaki czasem mogą doprowadzić wypadku ,a nie do ograniczenia . jakiejś stłuczki czy potrącenia .
~Paweł2020-07-10 06:05:43 z adresu IP: (195.114.xxx.xxx)
Na Rakietowej Gwoli ścisłości, ale z kolei na Gagarina są te beznadziejne asfaltowe progi, na których można spokojnie zostawić miskę.
~Mild2020-07-09 16:24:51 z adresu IP: (37.128.xxx.xxx)
Pomysł tak spełnia swoją role, że te wszystkie ładne zatoczki, które widzimy na filmiku gdzie auto powinno zjechać by przepuścić auto z naprzeciwka są codziennie od rana do wieczora zajmowane przez parkujące tam auta. Czym to się kończy? Przepychaniem się na minimetry pomiędzy autami. Pomysł absurdalny by tylko wydoić pieniądze miasta, nie po raz pierwszy.
~Robert2020-07-09 16:05:17 z adresu IP: (212.109.xxx.xxx)
Przeraża mnie ignorancja autora tego artykułu. Widać, że nie wychyla nosa poza Polskę, w której kierowcy zabijają najwiecej pieszych w całej Unii Europejskiej. Nie można już montować fotoradarów, to pozostaje fizyczne uspokajanie ruchu. Mieszkańcy czują się bezpieczniej, a na ulicy jest ciszej. Skończyły się wyścigi samochodowe i łamanie ograniczeń prędkości.
~asd2020-07-10 07:54:24 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
On pewnie nie ma prawa jazdy i dlatego. Tak samo jest z instruktorami nauki jazdy. Nie mozna byc dobrym instruktorem nj jesli ma sie tylko prawo jazdy kat b bez doswiadczenia na wiekszych pojazdach, bo nie masz wiedzy jak sie zachowac wobec nich i jak moga sie zachowac kierowcy ciezarówek czy autobusów. Proste. Tak samo jak ktos mysli, ze Bala Vader moze byc dobrym prezesem bez stazu na hali lub za kółiem, to sie myli. To sa podstawy.
~RRA2020-07-09 15:54:38 z adresu IP: (89.64.xxx.xxx)
Tak się uspokaja ruch w cywilizowanym kraju. Drogi powinny być projektowane pod limity prędkości, nie wystarczy postawić znaku ograniczenia, trzeba zaprojektować drogę tak, żeby ograniczenie wychodziło samo, intuicyjne. Warto się poduczyć zanim się coś skrytykuje. To, że czegoś nie rozumiemy nie oznacza, że jest to głupie.
~sdfvdvf2020-07-25 19:56:45 z adresu IP: (82.143.xxx.xxx)
ale, to jest ulica tranzytowa, strefy to sobie można wyznaczać w bocznych uliczkach osiedla, ale nie na głównej!!! na głównej się usprawnia ruch, tam autobusy przecież jeżdżą!!! to idiota stawia znak strefy, w poprzek głównej ulicy, i to nie jest jedyne miejsce gdzie go tak zastosowano.
~Seq02020-07-09 15:57:56 z adresu IP: (83.10.xxx.xxx)
A to że coś rozumiemy i jest funkcjonalne wcale nie oznacza że jest dobre i przed wszystkim estetyczne!!!!!!
~Jaś Fasola2020-07-09 15:51:29 z adresu IP: (89.71.xxx.xxx)
W Niemczech we wielu miejscach jest ograniczenie do 30 km/h, jednak nikt tam nie buduje takich zygzaków ani tzw. "hopków" jak u nas we Wrocławiu. W zamian tego jest dużo fotoradarów, jest to lepsze rozwiązanie. Generalnie kierowcy przestrzegają przepisów drogowych. Jeżdżenie po "hopkach" niszczy zawieszenie w samochodach. Niestety kretynów we Wrocławiu nie brakuje skoro wszędzie są "hopki".
~jas2020-07-16 14:44:04 z adresu IP: (156.17.xxx.xxx)
Yegi przeciez to co daleś w linku to zupełnie inaczej wygląda niż Rakowieckiej. Za takim sposobem ograniczenia prędkości jestem za. Jest dużo miejsca, przeszkoda jest mała i ładna.
~yegi2020-07-09 16:52:01 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Nie ma takich rozwiązań? To Ty jednak w Niemczech nigdy nie byłeś. Ulica przy której mieszkam, Schwadter Strasse w Berlinie - takie rozwiązania, tylko nie malowane, a wytyczone krawężnikami. Takich rozwiązań jest mnóstwo w Berlinie, w Dresden, w Cottbus, nawet Forst i Goerlitz. Dowód "z mojego podwórka" https://goo.gl/maps/YpDAFv8Yj9gxYfqr6
~fil2020-07-09 14:12:52 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Jeśli niektórzy nie potrafią jechać 30km/h w strefie uspokojonej, no to trudno się dziwić, że jest konieczność wprowadzania takiej organizacji ruchu. Niech lepiej radio zajmie się tępieniem piratów drogowych we Wrocławiu
~ale to jest ulica GŁÓWNA 2020-07-25 19:53:47 z adresu IP: (82.143.xxx.xxx)
człowieku, to jest ulica tranzytowa, strefy to sobie można wyznaczać w bocznych uliczkach osiedla, ale nie na głównej!!! idiota postawił tam znak strefy ruchu
~Morgenauer2020-07-09 12:46:25 z adresu IP: (188.146.xxx.xxx)
Projekt i wykonanie dosyć osobliwe, choć spełnia swoje zadanie - spowalnia ruch. Pytanie do mieszkańców ulicy - jak wygląda sytuacja z hałasem i spalinami? Co myślicie o projekcie, czy czujecie się bezpieczniej i czy wg Was ulica straciła swój charakter? Pozdrawiam mieszkańców ulicy Rakowieckiej oraz okolicznych uliczek.
~adsfcacfd2020-07-25 19:52:35 z adresu IP: (82.143.xxx.xxx)
człowieku, to jest ulica tranzytowa, strefy to sobie można wyznaczać w bocznych uliczkach osiedla, ale nie na głównej!!!
~jak2020-07-16 12:56:17 z adresu IP: (156.17.xxx.xxx)
a ja wole to przejechać jak najszybciej i mieć za sobą tą ulicę, za dużo tego tam jest, ludzie głupieją tam.
~Aligator2020-07-09 18:40:03 z adresu IP: (37.47.xxx.xxx)
Ruch nie został spowolniony na tyle na ule bym chciała. Jako mieszkańcy chcieliśmy tylko postawienia progów zwalniających. Ja mam tylko obawę ze zaraz pojawia sie tu L bo bedą ćwiczyć a to blisko worda jest
~Virus2020-07-09 12:45:24 z adresu IP: (188.33.xxx.xxx)
Jakiś &%^$&$ bawi się kredkami :-( Nie wiem dlaczego w naszym kraju można bezkarnie robić takie pułapki na drodze. Według mnie to zagraża życiu ludzi korzystających z takiej drogi, bo skupia uwagę kierowców na omijaniu przeszkód zamiast skupienia uwagi na sytuacji wokół - np. na dzieciach czy zwierzętach, mogących wtargnąć w tamtym rejonie na jezdnię. Mam nadzieję, że ktoś autorowi i wykonawcom wytoczy porządny proces jak tylko coś się tam złego wydarzy. W ogóle, to przydałoby się tam najpierw naprawić nawierzchnię, bo jest w fatalnym stanie - łata goni łatę.
~wrn2020-07-09 15:36:51 z adresu IP: (78.8.xxx.xxx)
Jest zupełnie na odwrót. Szykany i zwężenia zwiększają czujność kierowców, bo cały czas muszą podejmować jakieś czynności. Drogi szerokie i proste czujność usypiają. W krajach nordyckich i zachodnich już dawno to zrozumiano i wdrożono podobną infrastukturę, dlatego też mają wielokrotnie mniej ofiar wypadków drogowych. Prosta i szeroka droga = kierowcy będą jechać szybko, niezależnie od ograniczenia, bo przecież droga pozwala, a ograniczenia prędkości są głupie i nieżyciowe. Wąska droga z przeszkodami = kierowcy będą jechać wolniej, bo muszą.
~ubu2020-07-09 12:35:44 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
ani zaparkować, ani przejechać.. tą samą funkcje mogły pełnić zaparkowane auta .. urzedniczy debilizm
~Mieszkaniec2020-07-09 13:22:54 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
Dla mieszkańców ok a przejezdny musi zwolnić i oto chodz