Trwa wymiana centrali telefonicznej w polkowickiej przychodni

Karolina Kurczab, DK | Utworzono: 2020-11-06 08:20 | Zmodyfikowano: 2020-11-06 08:20
A|A|A

fot. CC0 Public Domain, zdjęcie ilustracyjne

Powodem tych mają być wieloletnie zaniedbania techniczne linii, które z powodu pandemii koronawirusa dały o sobie znać - mówi Paweł Gambal, prezes Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych. - CUZ obsługuje ponad 100 tysięcy mieszkańców z całego powiatu polkowickiego więc jeżeli wszyscy na raz w określonym czasie dzwonili no to rzeczywiście ten problem z połączeniem był, a jeżeli ktoś nie mógł się dodzwonić pod jeden numer telefonu to dzwonił w tej sprawie pod drugi i powodował, że te linie były podwójnie blokowane.

Problemy z dodzwonieniem się do polkowickiej przychodni mają więc odejść w niepamięć. Paweł Gambal prosi jednak o wyrozumiałość. Wymiana centrali ma się zakończyć za około 2 tygodnie. - Nowa centrala będzie miała między innymi możliwość tonowego wybierania połączeń, co pozwoli nam już kierować nam połączenia w docelowe miejsca odciążyć między innymi rejestracje. W tym momencie rejestracja będzie się odbywała tylko pod wyznaczonymi numerami telefonów, pod pozostałymi będą pacjenci mogli załatwić pozostałe inne sprawy.

Wymiana centrali pozwoli odciążyć linie rejestracji i sprawi, że pacjent będzie mógł już na początku wybrać odpowiedni numer, który przekieruje go do odpowiedniego działu. Polkowicka przychodnia obsługuje ponad 100 tysięcy osób z całego powiatu polkowickiego.

REKLAMA

Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
Reklama