Mosty Trzebnickie do remontu

, BT | Utworzono: 2020-12-21 06:10 | Zmodyfikowano: 2020-12-21 06:10
Mosty Trzebnickie do remontu - fot. Patrycja Dzwonkowska
fot. Patrycja Dzwonkowska

Ewa Mazur, rzeczniczka ZDiUM tłumaczy, że ostatni, kompleksowy remont mostów miał miejsce 40 lat temu.

Mazur dodaje co przy okazji kompleksowego remontu zabytkowej przeprawy zostanie wykonane.

Remontów obiektów inżynieryjnych we Wrocławiu będzie więcej. W przyszłym roku miasto zamierza wyremontować wiadukty w ciągu ul. Kowalskiej. Jest także zaplanowana renowacja zabytkowego mostu Zwierzynieckiego. Rozpocznie się również budowa nowych mostów Chrobrego.

Reklama

Komentarze (7)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~Hola Pani?40??2020-12-21 13:52:16 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Jakie 40?? Pamiętam w 1990, był kompleksowy remont, piaskowanie i malowanie. Jeszcze stare 15stki jeździły z drewnianymi siedzeniami.
~LockhidM2020-12-21 19:26:14 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
To co było w latach 80tych i 90tych to konserwacja, nie remont. Coś jak odmalowanie pokoju po zdjęciu starej tapety... Ale dobrze - zadbajmy o przeprawy, bo inaczej będziemy się promować...
~Ewa2020-12-21 18:40:45 z adresu IP: (193.59.xxx.xxx)
Poważniejszy remont był w latach 80tych. Same zabezpieczenia antykorozyjne i popowodziowe naprawy były wykonane w 1999r.
~Jan P.2020-12-21 12:02:09 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Stadion był widocznie bardziej potrzebny....
~wrocławianin2020-12-21 09:34:19 z adresu IP: (31.11.xxx.xxx)
Przez to że Dutkiewicz marnował miejskie pieniądze na nierentowne inwestycje i bzdety ostatni, kompleksowy remont mostów miał miejsce 40 lat temu.
~naret2020-12-21 08:30:19 z adresu IP: (79.110.xxx.xxx)
A kiedy bądą budowane nowe przeprawy przez Odrę ?
~Za dwa lata2020-12-22 08:50:03 z adresu IP: (195.182.xxx.xxx)
Właśnie zaczyna się budowa Alei Wielkiej Wyspy z Mostem Wschodnim. Żadne inne przeprawy przez Odrę w najbliższych latach na pewno nie powstaną bo nie są potrzebne. Nawet AWW budzi wątpliwości biorąc pod uwagę relacje wydatek/efektywność transportowa. Znaczenie bardziej potrzebujemy nowych linii tramwajowych, przystanków kolejowych, a jeśli chodzi o przeprawy, to kładek pieszo-rowerowych przez mniejsze rzeki Wrocławia (głównie Widawę i Ślęzę).