Załoga Domu Pomocy Społecznej w Miłkowie broni zwolnionej dyrektorki

Piotr Słowiński, PP | Utworzono: 2021-10-28 09:30 | Zmodyfikowano: 2021-10-28 09:30
A|A|A

fot. Dom Pomocy Społecznej "Junior" w Miłkowie

Zaledwie półtora miesiąca po objęciu stanowiska Kinga Senkowska została przez zarząd powiatu zwolniona z funkcji. Załoga grozi protestami i opowiada się za dyrektorką. - Zwolnili naszą szefową po tym, jak wreszcie zaczęło się w naszej instytucji dobrze dziać, zwolnili ją bez słowa, bez kontroli, bez dania racji - mówi jeden z protestujących, proszący o zachowanie anonimowości:

Wicestarosta karkonoski Jarosław Kotliński tłumaczy, że zarząd powiatu podjął decyzję o natychmiastowym zwolnieniu dyrektorki, bo nie realizowała ustalonych przez powiat zasad opieki nad pensjonariuszami:

Starostwo nie ujawnia szczegółów, ale chodzi o sposób wykonywania opieki nad niepełnosprawnymi. Powiat zarządził, że ma się odbywać rotacyjnie bez przypisywania opiekunów konkretnym pacjentom. Pracownicy chcieli zaś mieć stałe grupy podopiecznych i pisali w tej sprawie petycję do władz powiatu. Dyrektorka miała ich popierać. Jednak Kinga Senkowska odpowiada, że przecież żadnych zmian nawet nie zaczęła wprowadzać:

Zwolniona dyrektorka złożyła pozew w sądzie pracy, ma jednak nadzieję na polubowne zakończenie sprawy. Załoga domaga się jej powrotu do pracy. Protestujący podejrzewają, że powiat może chcieć zlikwidować ich placówkę i sprzedać obiekty na działalność hotelarską. Powiat jednak temu zaprzecza.

 

 

REKLAMA

Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~pytek
2021-11-26 14:07:32
z adresu IP: (83.23.xxx.xxx)
Ocena: 0
co za tłumaczenie, że pracownicy nie wiedzieli, że poświadczają nieoprawdę podpisując się na liście obecności jak ich faktycznie w pracy nie było? jak to też możliwe, że związki zawodowe nie zareagowały na tak jawne łamanie prawa pracy? co do kierowniczki to faktycznie słabo to wypada, bo powinna takie sytuacje na bieżąco wychwycić jeśli sprawdzała raporty z dyżuru czy dzienniki grupy i tu się zgadzam wytłumaczenia nie ma, bo przecież sporządzała naliczenia do wypłaty, ale to nie zwalnia prcownika z odpowiedzialności, DPS to nie przedszkole, bądźmy dorośli
~Do pytka
2021-11-26 10:05:55
z adresu IP: (31.2.xxx.xxx)
Ocena: 1
Nikt nie pogrąża innych pracowników, bo pracownicy ci sami otwarcie mówią, że podpisywali się na listach obecności w taki sam sposób jak ukarane osoby. Mają honor, żeby się do tego przyznać, w przeciwieństwie do kierowniczki, która o takich praktykach wiedziała a nic z tym nie zrobiła. Czy naprawdę p. o dyrektora musiała posunąć się aż do tak drastycznych kroków? Skoro zawinienie pracowników było na tak dużą skalę, nie można było zwołać zebrania i powiedzieć : ludzie źle podpisujecie się na listach!!! Od dziś macie robić tak i tak. Zrobić cokolwiek, a nie od razu zwalniać. Skoro od lat w taki sposób pracownicy podpisywali się na listach i nikt z przełożonych przez tyle lat nie zwrócił im uwagi, to skąd mogli wiedzieć że jest to niewłaściwe?! Powiesz zaraz Pytek, że się właśnie dowiedzieli dzięki obecnej p. o dyrektora. I owszem, tylko jeszcze raz pytam. Czy biorąc pod uwagę wszystkie okoliczności sprawy naprawdę konieczne było zwolnienie pracownika zwłaszcza, że pozostałe osoby dostały karę upomnienia?? Coś tu jest nie tak.
~Do pytka
2021-11-18 21:30:51
z adresu IP: (31.2.xxx.xxx)
Ocena: 1
Ja jestem jednak nadal zdania, że to kierownik podejmuje ostatecznie decyzję o tym czy dana zamiana jest zasadna czy nie. A pracownicy nie mają tu nic do powiedzenia. Pracownik przychodzi do kierownika, zgłasza zamianę i tu jego rola się kończy. Stwierdzenie że pracownicy robili to nagminnie nie ma moim zdaniem w tej sytuacji żadnego znaczenia.
~pytek
2021-11-18 19:42:25
z adresu IP: (83.23.xxx.xxx)
Ocena: 0
Też jestem tego zdania, że to w dużym stopniu wina kierowniczki, bo to ona miała wszystkie instrumenty, żeby taką trwającą latami praktykę ukrócić. W maju dyr. Piotrowska wydała zarządzenie w sprawie tych zamian i od tej pory było już czarno na białym wiadomo, że można je robić tylko w wyjątkowcyh sytuacjach? Też mnie zastanawia jak kierowniczka sprawdzała od tego czasu raporty, dzienniki i jak jej to zgadzało z listą obecności oto jest pytanie? Nie zmienia tego, że pracownicy wiedzieli, że im tego robić nagminnie i w takiej formie nie wolno, za nowej pani dyrektor to już wielu poszło na całość i sprawa się niestety "rypła".
~Do pytka
2021-11-18 19:04:02
z adresu IP: (31.2.xxx.xxx)
Ocena: 0
Dlaczego Pytku wszystkim zarzucasz łamanie prawa pracy a nie wspomnisz nic o kierowniku działu. Gołym okiem widać, że to on najbardziej nabałaganił. Jest nietykalny? A może to nowy kandydat na dyrektora dps i lepiej go w to nie mieszać, żeby się nie zniechęcił?!
~pytek
2021-11-18 17:42:23
z adresu IP: (83.23.xxx.xxx)
Ocena: 0
związkowcy na to pozwalali żeby tak łamane było prawo pracy? przecież związki są min od tego by dbać o to by prawo pracy było przestrzegane i powinny interweniować, a to przecież potrafią doskonale, nawet tworząc lipne listy poparcia swoich skarg
~Do pytka
2021-11-18 16:12:17
z adresu IP: (31.2.xxx.xxx)
Ocena: 0
A ilu było tych pracowników, którzy podpisywali się na liście obecności nie tak jak trzeba? Dwóch, trzech? A może było ich znacznie więcej? Bo było. Prawda? I tu trzeba się zastanowić. Dlaczego pracownicy, część z nich należąca oczywiście do związków w ten a nie inny sposób się podpisywali na listach. Sami raczej nie wpadliby na tak absurdalny pomysł wiedząc czym to grozi. Może należałoby cofnąć się o parę miesięcy albo nawet i lat do tyłu, żeby rozwiązać tą zagadkę, bo jak zakładam ta sytuacja jest nie od dziś ani nie od wczoraj.
~pytek
2021-11-18 14:00:00
z adresu IP: (83.23.xxx.xxx)
Ocena: 0
zamiany wyjątkowo mogą się zdarzać, bo wiadomo sytuacje losowe bywają różne, ale co pracownik nie wiedział, że na liście obecności potwierdzał nieprawdę, bo podpisywał się jak nie był w pracy i często jeszcze dodatki brał za nocki i prace w święta jak go wtedy w pracy nie było? zgadzam sie, że kierownik powinien to wychwycić, ale co na to prężne związki zawodowe w Juniorze, co nie widziały, że łamane jest prawo pracy a pracownicy narażeni na poważne konsekwencje? dajcie spokój bo to nikomu nie służy jak widać, bagno jest głębsze niż by się wydawało
~Do pytek
2021-11-18 11:23:32
z adresu IP: (31.2.xxx.xxx)
Ocena: 0
Nie można mówić o ciężkim naruszeniu przepisów prawa pracy w przypadku, gdy pracownicy postępują zgodnie z zaleceniami przełożonych. Zgoda przełożonego na zamiany dyżurów była, pracownicy konieczność takiej zamiany zgłaszali kierownikowi działu, więc o jakim naruszeniu tu mowa? To kierownik działu jest od tego, aby na taką zamianę wyrazić zgodę lub nie. I to kierownik działu wprowadza zmiany na grafiku, na podstawie czego naliczane jest później wynagrodzenie pracownika. Skoro pracownicy pobierali dodatki niezgodnie ze stanem faktycznym, to czy aby na pewno jest ich wina? Widocznie kierownik tych zmian nie wprowadzał i nie przekazywał do kadr. Jak dla mnie to kierownik narobił ku, ku i to on powinien ponieść konsekwencje.
~pytek
2021-11-17 20:13:30
z adresu IP: (83.23.xxx.xxx)
Ocena: 1
chodzenie sobie pracowników do pracy jak się chce niezgodnie z grafikiem, podpisywanie się na liście obecności wtedy kiedy się nie jest w pracy i pobieranie dodatków rozumiem ma pracodawca tolerować w imię dobrej atmosfery, dajcie wreszcie spokój trochę pokory
~Do Nik
2021-11-16 15:44:44
z adresu IP: (31.2.xxx.xxx)
Ocena: -1
Dobra atmosfera w pracy to podstawa. Wykorzystywanie władzy przez przełożonego w celu pokazania innym kto tu rządzi jest nieprofesjonalne i wręcz nieprzyzwoite. Pracownicy powinni mieć oparcie w przełożonych nawet jeśli zdarzy im się popełnić błąd. Dobry dyrektor zawsze będzie walczył o swojego pracownika, zwłaszcza o takiego pracownika, który sumiennie wywiązywał się ze swoich obowiązków. Problem jest w tym, że obecny dyrektor z odzysku nie utożsamia się z waszym zakładem, więc nie sądzę, żeby kiedykolwiek stanął po stronie pracowników jeśli zajdzie taka potrzeba.
~Nik
2021-11-16 12:27:41
z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Ocena: 0
Hej Obserwujący, a to nie jest normalne że Szef chodzi i krzyczy, wyzywa? Pracownicy nie powinni bać się własnego cienia? czy nie powinni bać się zrobić czegokolwiek żeby nie popełnić najmniejszego błędu, za który zostaną potraktowani jak śmieci? Zgodnie z nowymi wytycznymi chyba powinnj, bo tak jest. Jeśli chodziło o to żeby szacunek zamienić na strach i terror to rzeczywiście, w zastraszającym tempie wprowadzają nowe porządki.
~Obserwujący
2021-11-15 22:57:52
z adresu IP: (31.2.xxx.xxx)
Ocena: 0
Pytek jakiś czas temu napisał, że z każdego bagna się trudno wychodzi... ale jest coraz lepiej i kończy się wieloletni bajzel. Myślę, że takiego bajzlu jaki się zrobił w dpsie od czasu zwolnienia dyrektorki to jeszcze nie było. I zamiast być lepiej jest coraz gorzej. Chyba nie taka była idea rządzących. Szczerze współczuję pracownikom.
~Wielki brat
2021-11-10 00:35:34
z adresu IP: (83.23.xxx.xxx)
Ocena: 0
Do Pytek-dobra wymieniliśmy uprzejmości,a teraz tak na poważnie-chcesz powiedzieć coś konkretnego chociaż raz tutaj,czy teraz będziemy się bawić w komentowanie przy użyciu cytatów z bajek i filmów?
~Do Pytka
2021-11-09 23:54:18
z adresu IP: (109.241.xxx.xxx)
Ocena: 0
Wstrzymaj rumaka zanim się rozbije na drzwiach stajni
~Wielki brat
2021-11-09 23:47:47
z adresu IP: (83.23.xxx.xxx)
Ocena: 0
Do Pytek- kto nie rumaku je ten nie jedzie....
~Wielki brat
2021-11-09 23:46:11
z adresu IP: (83.23.xxx.xxx)
Ocena: 0
Do Pytek- wśród komentujących z Wielkich jest tylko Wielki brat i z tych mniej znaczących Pytek, no chyba że coś mnie ominęło :)
~wielki brat
2021-11-06 23:14:25
z adresu IP: (83.23.xxx.xxx)
Ocena: 2
Drogi Pytku gdzie jesteś......? co się stało że zamilkłeś.....? nic nie piszesz co teraz dzieje się w dps......? podobno nowa władza zasiadła na stołku....., nie chwalisz...? no taka super podobno jest.....? to tu już powinno huczeć od pozytywów..... a Ciebie nie ma :(
~do pytka
2021-11-04 15:34:58
z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Ocena: 1
Spotkanie ze starostą może i było burzliwe. Ale dziwisz się pytek?? Ludzie chcą w końcu jakiejś stabilizacji. Światełko nadziei było, ale zgasło szybciej niż zdążyło rozbłysnąć. I nie bądź pytek taki jednostronny. Ty zawsze widzisz tylko to co chcesz zobaczyć. Ponoć władzy też puszczały nerwy. Zwłaszcza jednemu panu..
~Do pytek
2021-11-03 10:59:35
z adresu IP: (77.112.xxx.xxx)
Ocena: 1
Jeszcze się taki w kraju nie urodził co by wszystkim dogodził, więc się pytek tak nie denerwuj. Wiadomym jest, że są osoby, które będą bronić dyrektorki i są też takie, którym jest to całkowicie obojętne lub są przeciwko niej. Takim przykładem jesteś ty i ok masz do tego prawo.
~pytek
2021-11-03 00:36:30
z adresu IP: (83.23.xxx.xxx)
Ocena: -2
na spotkaniu ze Starostą był popis tego szacunku do innych, szkoda w ogóle pisać jeśli tak bronicie dyrektorki, to czarno to widzę i na tym kończę, powodzenia
~Do pytka
2021-11-03 00:14:32
z adresu IP: (77.112.xxx.xxx)
Ocena: 1
Jeśli ma się czyste sumienie a ludzie mają szacunek do takiej osoby to nie wierzę, żeby nazywali ją donosicielem czy wrogiem tylko dlatego, że nie chce podpisać się pod taką czy inną petycją. No chyba, że na taką opinię taka osoba zapracowała sobie wcześniej. Miłków aż huczał od tego, dzięki którym osobom uprzejmie donoszę odszedł poprzedni dyrektor. Zaufania od tak nie odbudujesz.
~pytek
2021-11-02 21:28:19
z adresu IP: (83.23.xxx.xxx)
Ocena: -1
oczywiście tylko zwolennicy nowej dyrektor mają rację, nikt nie może mieć innego zdania, zbieranie teraz podpisów pod petycją do wojewody nie jest OK wielu pracowników nie chce się w tę sprawę mieszać, ale zwolennikow to nie obchodzi, spróbuj się nie podpisać, czas pokaże kto miał rację, bo nikt nie zwalnia w takim trybie pracownika tylko na podstawie ustnego donosu a szum medialny żadko wychodzi na dobre
~Michalina
2021-11-02 19:50:22
z adresu IP: (78.88.xxx.xxx)
Ocena: 3
Zarząd powiatu karkonoskiego przy następnym konkursie na dyrektora DPS powinien pominąć wszystkie dotychczasowe wymagania, dotyczące doświadczenia, wykształcenia, kursów itp a jako główny punkt poinformować kandydatów, że powinni zarządzać jednostką tak jak chce zarząd i nie robić nic po za to, min. nie będzie stałych opiekunów i tylko praca rotacyjna, oczywiście ZASŁANIAJĄC się faktem, że chodzi przede wszystkim o dobro podopiecznych i szacunek do pracowników wykonujących w dps swoją pracę - nie słuchając i nie biorąc pod uwagę w ogóle ich propozycji i sugestii dotyczących organizacji pracy.
~Wielki brat
2021-11-02 14:39:50
z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
Ocena: 1
Do Wojtek- bardzo słuszne spostrzeżenie, -pytek, jaki i Pan Starosta-potok słów zero treści-, jakieś ogólniki, nic konkretnego, żadnych rozsądnych argumentów jak zresztą wszyscy zauważyli komentując i oczywiście odbieganie od tematu,bo przecież chodzi głównie o to jaki był powód zwolnienia P.Dyrektor. A co do samego P.Starosty to z przykrością stwierdzam, że jest niestety mało zorientowany co do ilości zatrudnionych pracowników w podległych pod jego urząd jednostkach,bo w DPS o którym mowa pracuje 69 osób,a to tak trochę daleko do 100 o których mówił P.Starosta na ostatniej sesji.
~Wojtek
2021-11-02 11:35:00
z adresu IP: (80.53.xxx.xxx)
Ocena: 1
Szanowny Panie Starosto, na nagraniu ostatniej sesji rady powiatu odniósł się Pan do zamieszczonego tutaj artykułu, żę jest 11 komentarzy a pracowników DPS 100 co o "czymś" świadczy. Dzisiaj mamy 02.10.2021 i komentarzy jest już 69, z czego przeważa jeden aktywny "-pytek" przedstawiając jedno, według niego, słuszne stanowisko, bardzo podobne do Pana stanowiska w tej sprawie - przypadek ? Ocenę pozostawiam czytającym.
~pytek
2021-10-31 08:19:43
z adresu IP: (83.23.xxx.xxx)
Ocena: -1
każdy ma swoje racje i to jak rozumiem wyjaśni sąd pracy a takie publiczne pranie tego co się dzieje w dps na pewno nikomu nie służy a już najmniej mieszkańcom dps i innym pracownikom którzy z dystansem i wielkimi obawami przyglądali się temu co zaczęło się dziać, jak w szybkim tempie zaczęły wracać stare zwyczaje, dziękuję za wyrazy współczucia, ale jakoś sobie radzię z moją wewnętrzną toksycznością
~Wielki brat
2021-10-31 02:15:22
z adresu IP: (83.23.xxx.xxx)
Ocena: 1
Do Pytek- mówisz że tak się nie rozwiązuje problemów,to powiedz czy tak się rozwiązuje umowę o pracę-będąc Starostą powiatu,teoretycznie człowiekiem na poziomie,stanowisku, reprezentantem poważnej instytucji- wpada się do biura wybranego przez siebie w konkursie Dyrektora, wychwalanego przed pracownikami jako ich nadzieję w końcu na lepsze i rzuca mu się na biurko wypowiedzenie, bez słowa do podpisu od tak, po niespełna dwóch miesiącach pracy-przeciez można było najpierw porozmawiać jak sam mówisz że tak to się robi-czy to tylko Dyrekcja miała rozmawiać,a Starostwo nie musi? Pani Dyrektor niczego nie musiała "rozpętywać", Pani Dyrektor jest po prostu człowiekiem bez kija w d... za to z dużym plecakiem człowieczeństwa, dlatego mądrzy ludzie zareagowali. I powiem Tobie pytku drogi, że na prawdę współczuję Ci Twojej wewnętrznej toksyczności,bo z czymś takim musi się na prawdę ciężko żyć.
~pytek
2021-10-30 21:09:12
z adresu IP: (83.23.xxx.xxx)
Ocena: 1
tak się nie rozwiązuje problemów najpierw je mocno upubliczniając, wciągając w to część pracowników, radnych powiatu, mediów i nie wiadomo kogo jeszcze a może wystarczyło najpierw porozmawiać ze Starostą i wyjaśnić sprawę? dla mediów jak widać to tylko kolejny news, radnym nie udało się tego upolitycznić i dołozyc wice Staroście sympatyzującemu chyba z PIS więc się wycofali, Pani Dyrektor ma nadzieję na polubowne zakończenie sprawy, jak to sobie wyobraża jak takie rozpętała piekło, na takie działania był czas potem jakby rozmowy ze Starostwem nie były satysfakcjonujące a tak .... samo to świadczy wg mnie o niedojrzałości
~Wielki brat
2021-10-30 19:50:58
z adresu IP: (83.23.xxx.xxx)
Ocena: 1
....wiesz pytek
~Wielki brat
2021-10-30 19:50:20
z adresu IP: (83.23.xxx.xxx)
Ocena: 0
Do Pytek-Koordynator zatrudniony był od początku września. Czyli co? Starosta miał proroczy sen i przyśniło mu się, że nowa pani dyrektor nie będzie realizowała określonych kierunków działania dps w konsekwencji czego będzie tak jak było za poprzedniego dyrektora?! Mało
~pytek
2021-10-30 18:49:40
z adresu IP: (83.23.xxx.xxx)
Ocena: -1
do Obserwujący pracodawca ma prawo określać kierunki działania DPS oferując komuś pracę, skoro młoda i niedoświadczona Dyrektorka tego nie realizowała a jej działania zmierzały do tego to co było za poprzedniego wieloletnego dyrektora to Starostwo podjęło działania właśnie dla dobra Mieszkańców DPS
~Obserwujący
2021-10-30 18:29:40
z adresu IP: (77.112.xxx.xxx)
Ocena: 1
do pytek Mówisz, że nowa dyrektorka miała wsparcie poprzedniej p.o dyrektora. To chyba naturalne. W taki właśnie sposób powinni pomagać sobie wzajemnie drektorzy, zresztą nie tylko dyrektorzy z kazdej placówki, a zwłaszcza pomagać tym, którzy nie mają doświadczenia. To jest bardzo profesjonalne i koleżeńskie. Ale czy każdy nowo zatrudniony pracownik ma tzw. koordynatora? Koordynatora do spraw czego? Wsparcia młodego, niedoświadczonego dyrektora?? Wsparcia w zakresie organizacji dps?? 24/h To jakaś nowa funkcja w dpsach? Płatna czy nie?
~pytek
2021-10-30 17:20:04
z adresu IP: (83.23.xxx.xxx)
Ocena: 0
do Rodzina i Nic Starostwo zadbało o nową panią Dyrektor dając jej wsparcie poprzedniej p.o. Dyrektor, miała realizować nie widzi mi się Starostwa a zalecenia po licznych kontrolach jakie były w DPS i nie wypadły najlepiej, zmianie uległa kadra kierownicza i dyrektor ale czy winne było tylko samo kierownictwo?
~Szerman.
2021-10-29 20:31:10
z adresu IP: (185.25.xxx.xxx)
Ocena: 5
Warto być przyzwoitym, a nie opłaca się. Warto od wartości - cytując. W. Bartoszewskiego. Jako rodzic nie zgadzam się na metody starostwa - wysyłasz dziecko na studia, na szkolenia, co często jest pasmem kosztów i wyżeczeń, wychowujesz w wartościach. Rozpoczyna drogę zawodową - kibicujesz mu i co... Starostwo łamie ten cały trud. Zamalujcie lustra panowie???? Kwartał do zakończenia okresu próbnego Pani dyrektor pozostał - to nie wieczność, wtedy oceniajcie. To też nie Białoruś????. O refleksję proszę ???? jeszcze w ????????jesteśmy.
~Dociekliwy
2021-10-29 20:19:41
z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Ocena: 0
Dałeś się złapać kreciku. Powiedz jeszcze tylko jaki był Twój powód i cel? Źle Tobą pokierowano.
~Obserwujący
2021-10-29 17:03:38
z adresu IP: (77.112.xxx.xxx)
Ocena: 2
Podcieliście młodej kobiecie skrzydła na starcie. Nie daliście jej szansy się wykazać, bo dopiero poznawała placówkę, pracowników i mieszkańców i nie zdążyła się tak naprawdę wdrożyć. Rozwiązaliście z nią umowę, bo straciliście do niej zaufanie. Taki argument. Myśli Pan panie starosto, że po takiej rekomendacji łatwo ta pani znajdzie pracę?? Ale co was to obchodzi! Kiedy zwalniał się dyrektor dpsu w Miłkowie nie zrobiliście nic przyzwoitego, poza tym, że wyraziliście na to zgodę. Wasz kolega, wieloletni dyrektor. A tu mlodzutka, bez doświadczenia, bez znajomości. Dziś ta, jutro następna. Strach stawać do konkursu. Albo wizja zarządu powiatu albo żadna. Co Wy wszyscy z pisu jesteście??
~Kryśka
2021-10-29 14:11:04
z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
Ocena: 1
Przecież tam już był wcześniej taki jeden pan dyrektor, który bardzo dobrze sprawdzał się w swoim zawodzie. Pytam się po co go wyrzucili? To ja może podpowiem, zrobiła to ekipa, pracownicy tam pracujący (kilka osób) Te osoby które na koszt państwa przynosiły z domu swoje ciuszki i robią? lub robiły, prały ubrania w pralni która tam służy niepełnosprawnym dzieciom. Ot taka sprawiedliwość wobec pracowników DPS w Miłkowie. Potem przyszła nowa dyrektorka jak się sprawowała tego nie wiem ale już nie raz słyszałam że komuś w głowie całkiem się tam już pozajączkowało. Ktoś ciśnie i ma hrapkę na te obiekty, oj Krzysiu w bani już ci się przewraca? Mam nadzieje że to tylko ploty a jeśli nie to wszystko z czasem wyjdzie na jaw.
~pytek
2021-10-29 06:06:50
z adresu IP: (83.23.xxx.xxx)
Ocena: 0
oczywiście dyrektor Senkowska a nie Sinkowska, jedna rzecz faktycznie jej wyszła ponowne skłócenie załogi i jej podzielenie, a teraz krety do roboty
~Wielki brat
2021-10-29 00:09:53
z adresu IP: (83.23.xxx.xxx)
Ocena: 0
Do "pytek". Nie wiem co "mogła od 1.09.w2021 tak wielkiego zrobić pani dyrektor Sinkowska" - bo nie znam kobiety o takim nazwisku.
~Wielki brat
2021-10-28 23:57:35
z adresu IP: (83.23.xxx.xxx)
Ocena: 0
Rotacyjna praca nie jest dla dobra mieszkańców,ani dla równości pracy,pensji itp. rotacja jest dla kretów, żeby miały więcej miejsca do rycia.
~Zula
2021-10-28 19:06:09
z adresu IP: (2.247.xxx.xxx)
Ocena: 2
Nowa Pani Dyrektor nie chciała tańczyć jak jej zagrają, wyłamała się z muru wszechwiedzącej starej gwardii, miała pomysły, które się sprawdzały, identyfikowała się z zespołem i to ją zgubiło. Wiadomo, że skłóconą załogą łatwiej się manipuluje, wyciąga informacje i podpuszcza na siebie nawzajem. Dobra, zgrana załoga trzyma razem, wspiera się i nie donosi. A przecież DPS trzeba rozwalić, żeby można go było sprzedać za grube pieniądze i stworzyć jakiś kolejny "Seidorf". Co się będzie piękny, pięknie położony obiekt z cudnym widokiem marnował na "idiotów", jak latami nazywano mieszkańców DPS. Brawo Panie Starosto. Szkoda było mojego głosu na Pana...
~Jolanda
2021-10-28 18:40:02
z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Ocena: 2
To właśnie lotne miały Lżejsza pracę i żadnej odpowiedzialności. Bylejakość ich pracy jest i teraz widoczna, te co nie były stałymi pozostawiają po sobie nieład i spustoszenie.juz nie wspominając o braku wiedzy na temat podopiecznych.
~pytek
2021-10-28 15:24:02
z adresu IP: (83.23.xxx.xxx)
Ocena: -2
a może pracownicy udrzą się w pierś i niech sprawdzą swoje harmonogramy pracy, jak pracować mieli a jak faktycznie pracowali co można sprawdzić w raportach dziennych, czy to służy bezpieczeństwu mieszkańców DPS czy samym pracownikom?
~radny powiatowy Mirosław
2021-10-28 14:36:42
z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
Ocena: 4
Z związku z zaistniałą sytuacją klub radnych Koalicji Obywatelskiej na dzisiejszej sesji w dniu dzisiejszym wzrósł wniosek o poddanie kontroli zaistniałej sytuacji.
~Cleo
2021-10-28 12:32:23
z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Ocena: 7
Przyjdzie kryska na matyska....zobaczymy czy ten usmiech Panu Panie Starosto nie zniknie przy kolejnych wyborach....
~Robi
2021-10-28 12:23:28
z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
Ocena: 7
Przecież to nie sprawa starosty i radnych, jak dyrektor organizuje pracę. Coś tu śmierdzi.
~Korkonosz
2021-10-28 12:16:59
z adresu IP: (31.11.xxx.xxx)
Ocena: 8
Widać, że decydenci ze starostwa chcą zatrudnić swojaka i szukają pretekstu. Tym razem okazuje się, że to starosta powinien podać się do dymisji. Niestety ale nie ma zdolności honorowej i będzie trwał w zaparte.
~tikszna
2021-10-28 12:12:58
z adresu IP: (94.254.xxx.xxx)
Ocena: 9
Bardzo przykro jest mi to słyszeć, że ludzie którzy dbają o dobro niepełnosprawne podopiecznych są zwalniani z pełnionego stanowiska. Osoby niepełnosprawne też są osobami, które czują mają emocje i uczucia przywiązują się do opiekunów i nie możemy arbitralnie tego zmieniać. Oczywiście jestem za przywróceniem pani Kingi na stanowiska dyrektora.
~Wnikliwy obserwator
2021-10-28 12:01:09
z adresu IP: (81.190.xxx.xxx)
Ocena: 11
Jak to jest: urzędnicy zawsze wychodzą z założenia, że wiedzą lepiej? Skąd u nich przekonanie, że mają monopol na nieomylność? Myślałem, że najważniejsze jest dobro człowieka...
~Rodzina podopiecznego
2021-10-28 11:46:33
z adresu IP: (78.10.xxx.xxx)
Ocena: 8
W końcu pojawiła się osoba, która po tylu latach wniosła do tej placówki pozytywne zmiany. Zaczęła działać na korzyść i przede wszystkim DOBRO podopiecznych a przecież to oni są tu najważniejsi . Argumenty starostwa są irracjonalne ... Sytuacja bardzo przykra i nie do przyjęcia ! Jako bliska rodzina jednego z podopiecznych wnioskuję o przywrócenie stanowiska p. Kindzę.
~Johnny 2.0
2021-10-28 11:32:51
z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
Ocena: 9
Starostwo ma straszne parcie na likwidację DPS w Miłkowie. Dobro mieszkańców nie leży w ich interesie.
~Miłkowianin
2021-10-28 11:31:26
z adresu IP: (46.205.xxx.xxx)
Ocena: 7
Wreszcie zaczęło się coś dobrego dziać w naszym DPS to Staroście przeszkadzało. Dziewczyna zaczęła robić porządek to komuś stanęła na odcisk. Najlepiej rozwalić ten ośrodek a teren sprzedać deweloperowi.
~Rodzic, opiekun
2021-10-28 11:03:41
z adresu IP: (46.170.xxx.xxx)
Ocena: 8
Decyzja o zwolnieniu absolutnie krzywdząca. Jako rodzic jednego z mieszkańców domu absolutnie się z nią nie zgadzam! Pomysł o odejściu od stałych opiekunów uważam za chybiony. Nas, opiekunów nikt nie pytał o zdanie, mieszkańców podejrzewam również - a chyba o ich interes jest najważniejszy! Co urzędnicy mogą o tym wiedzieć nie pytając u źródła?! To jakaś straszna pomyłka!
~Sizi
2021-10-28 10:37:34
z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Ocena: 7
No cóż, Pan starosta zachował się jak przystało na polityka jego pokroju, słomę też mógł z butów wyjąć.
~Rodzic
2021-10-28 10:36:50
z adresu IP: (46.148.xxx.xxx)
Ocena: 7
Jako rodzic jednego z podopiecznych również nie zgadzam się na zwolnienie Pani dyrektor. Jest młodą pełną pomysłów osobą w ciągu miesiąca wniosła tak wiele, a najważniejsze chcę dobra dla podopiecznych. I jako rodzic uważam że chłopcy w grupach muszą mieć stałego opiekuna z wielu powodów. Wiele chłopaków ma autyzm więc ciężko jest im przyzwyczaić się do zmian. Stałe opiekunowie pilnowali potrzeby podopiecznych wiedzieli czego im brakuje, a podopieczni ich traktowali jak swoją drugą rodzinę.
Reklama