Wrocławianin w centrum handlowym (WYNIKI BADAŃ)

| Utworzono: 2014-12-14 15:02 | Zmodyfikowano: 2014-12-14 15:13
Wrocławianin w centrum handlowym (WYNIKI BADAŃ) - Dane: Wills Integrated
Dane: Wills Integrated

Firma Wills Integrated zbadała, które molochy są - według wrocławian - najbardziej przyjazne, najdroższe czy najlepiej wyposażone. Przy przedświątecznym szale zakupów wszystko schodzi jednak na drugi plan...

Galeria Dominikańska jest młodzieżowa, Pasaż Grunwaldzki przyjazny, a Sky Tower nowoczesny. Ale po ubrania i tak jedziemy do Futura Parku. Przynajmniej tak wynika ze wspomnianych badań. Te najbardziej uniwersalne jak Magnolia czy Bielany Wrocławskie nie wywołują wielkich emocji, mimo że chętnych tam na zakupy nie brakuje – mówi Wiktor Pastucha z firmy Wills Integrated:

Psycholog ekonomii Agata Gąsiorowska z wrocławskiej Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej proponuje jednak spokojnie podejść do deklaracji klientów, którzy decyzję najprawdopodobniej starali się podjąć racjonalnie, a zakupy to przecież jednak emocje:

A po co chodzimy do centrów handlowych? Ponad połowa badanych wybiera się tam po ubrania, a tylko co dziesiąty po zakupy spożywcze:

Wszystkie wyniki badań znajdziecie w naszej galerii.

 

 

Reklama
Zdjęcia
Wrocławianin w centrum handlowym (WYNIKI BADAŃ) - 4
Wrocławianin w centrum handlowym (WYNIKI BADAŃ) - 5
Wrocławianin w centrum handlowym (WYNIKI BADAŃ) - 6

Komentarze (0)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.