Zamieszki przed komisariatem na Trzemeskiej. Legnicka zamknięta. Poleciały kamienie. Niebezpiecznie

Piotr Kaszuwara | Utworzono: 2016-05-17 10:51 | Zmodyfikowano: 2016-05-17 10:51
Zamieszki przed komisariatem na Trzemeskiej. Legnicka zamknięta. Poleciały kamienie. Niebezpiecznie  - fot. Andrzej Owczarek
fot. Andrzej Owczarek

Rozmowa Dnia Radia Wrocław: Rzecznik dolnośląskiej policji o zamieszkach (POSŁUCHAJ)

WROCŁAW: Kolejne zamieszki przed komisariatem przy Trzemeskiej (ZDJĘCIA, WIDEO)

Dwie wersje zdarzeń w sprawie śmierci 25-latka na komisariacie policji we Wrocławiu. Mundurowi twierdzą, że mężczyzna został zatrzymany, bo przypominał osobę poszukiwaną. Według relacji policji, kiedy dowiedział się, że zostanie odwieziony na komisariat wpadł w szał.  Dlatego użyto paralizatora. Krótko  po przewiezieniu na Trzemeską zmarł.

Druga wersja zdarzeń jest zgoła odmienna. Bliscy Igora S. są zdania, że został on pobity na śmierć. Jako dowód przedstawiają zdjęcia zmarłego.

Wczoraj przed komisariatem policji Wrocław-Stare Miasto zebrało się kilkadziesiąt osób z transparentami "policja ponad prawem", czy "mordercy". Z tłumu w stronę funkcjonariuszy posypało się wiele obelg. W obawie o zamieszki, mundurowi sprowadzili kilkanaście dodatkowych radiowozów, w tym policjantów z grup specjalnych uzbrojonych w kamizelki kuloodporne i ubranych w kominiarki. Zebrani twierdzili zgodnie, że Igor nie byłby w stanie stawić oporu kilku policjantom. Oto film, do którego dotarło radiowroclaw.pl

Paweł Petrykowski z Dolnośląskiej Policji, który widział film mówi portalowi radiowroclaw.pl, że zostanie on zabezpieczony jako dowód w sprawie i przekazany prokuraturze, która prowadzi postępowanie wyjaśniające ws prawie 25-latka. W poniedziałek odbyła się sekcja zwłok. Ze wstępnego protokołu wynika, że mężczyzna nie miał obrażeń, które mogłyby przyczynić się do śmierci. Zlecono więc jeszcze dodatkowe badania m.in toksykologiczne. Ich wyniki mogą być znane za kilka lub kilkanaście dni. Młody mężczyzna miał przy sobie woreczek z jakąś substancją. Biegli orzekli, iż były to dopalacze.

Tymczasem brat i ojciec 25-latka zapowiadają, że będą nadal domagać się sprawiedliwości i poznania prawdy o śmierci Igora.

Reklama

Komentarze (106)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~Adrian.........2016-09-25 10:52:59 z adresu IP: (88.152.xxx.xxx)
Dorzywocie za chlopaka!!
~Komentarz został usunięty2016-05-23 17:24:15 z adresu IP: (31.183.xxx.xxx)
Komentarz został usunięty
~Komentarz został usunięty2016-05-23 13:03:58 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
Komentarz został usunięty
~kolo2016-05-23 17:16:12 z adresu IP: (31.183.xxx.xxx)
Ciekawe czy rodzina igorka będzie się domagać prawdy w sprawie oszust igorka
~glina2016-05-23 17:01:48 z adresu IP: (31.183.xxx.xxx)
pies to Cię zrobił
~seerdzant2016-05-21 09:57:11 z adresu IP: (46.113.xxx.xxx)
Dopóki była tylko wóda główną używką była jakaś normalność do której wszyscy byli przyzwyczajeni i nie było jakichś niewyjaśnionych i trudnych do ogarnięcia zdarzeń a teraz naw....dalaja się tych mixów trutek na szczury i przywdzieją rurki i przybędą im megamoce to poprostu włos się jeży co się dzieje czasami na mieśćie. Nie ma co szkodować się jakiegoś młodego tumana. irracjonalnie normalny człowiek się nie zachowuje
~były Policjant 2016-05-19 20:54:59 z adresu IP: (89.228.xxx.xxx)
Pytanie dlaczego obecnie tak źle są przeprowadzane interwencje przez Policjantów, przecież takie zachowanie mundurowych eliminuje ich z tej służby jak widać mgr przed nazwiskiem zwalnia od myślenia. A kiedyś takie rzeczy nie były do pomyslenia...
~psi wentela 2016-05-19 19:20:40 z adresu IP: (83.29.xxx.xxx)
Zwykli obywatele, nie silcie się na komentarze. Artykuł jest na IFP, a tutaj POlicyjne trole dwoją się i troją żeby wyszło, że wszystko było ok. Widać to po łapkach !! Olejcie to. Niech się bawią sami i szczytują z radości w swoim gronie.
~do głąba wyzej2016-05-19 21:55:34 z adresu IP: (178.43.xxx.xxx)
ty nie jestes obywatel ,ty zwykła wsza jesteś więc wy.....j
~aro2016-05-19 17:37:22 z adresu IP: (178.43.xxx.xxx)
Policjanci zostali juz ZAWIESZENI,dlatego wszyscy pozostali w słuzbie w obawie o swoją kasę i zdrowie psychiczne nie powinni podejmować jakich kolwiek interwencji w stosunku do agresywnych osób,lepiej się odwrócić i udawac ze niczego się nie widzi.W tym kraju wyjdzie to wszystkim na zdrowie.Panowie przyszlo nowe a za 3 tys latac po sadach ,prokuratorach itd zwyczjnie sie nie oplaca.
~bambaryla632016-05-21 09:22:24 z adresu IP: (79.186.xxx.xxx)
zawieszenie w sytuacji gdy w trakcie interwencji ktoś umarł lub doznał uszczerbku na zdrowiu jest oczywista, nie robił bym z tego jakiejś sensacji i wyciągał jakichkolwiek wniosków co do przebiegu interwencji ... ciekaw jest czy teraz po wybuchu tej bomby i obecności na ulicach GOTOWEJ DO ZDECYDOWANEJ interwencji policji ta "młodzież patriotyczna" wyjdzie robić jakiekolwiek burdy - chyba od czwartku gdy zrobiła się akcja z tą bombą nie ma tych bojowych młodzieńców z Trzemeskiej na ulicach?
~Olo2016-05-19 17:52:08 z adresu IP: (89.68.xxx.xxx)
Nic dodać nic ująć!!!!
~Atrum2016-05-19 15:17:45 z adresu IP: (83.31.xxx.xxx)
Witam, moim zdaniem jeżeli Funkcjonariusz Policji ma jakiekolwiek podejrzenia, (i nie chodzi tu tylko czy jesteś poszukiwany, czy posiadasz jakąś rzecz zabronioną prawem ,itd), co do twojej osoby to jeżeli zapraszają cię do radiowozu celem przewiezienia na komisariat aby móc potwierdzić dane osobowe lub wyjaśnić sprawę to trzeba niestety się podporządkować. Jeżeli nie zgadzasz się z interwencją wykonaną wobec ciebie, to przysługuje ci złożenie zażalenia do miejscowego prokuratora na sposób przeprowadzenia interwencji przez Policjantów. Jak stawiasz się zachowujesz się agresywnie to musisz liczyć się z tym że zostanie użyty wobec ciebie środek przymusu bezpośredniego. Nie może być tak, że Policja będzie bała się używać srodków bo komuś serducho stanie albo odniesie obrażenia. Policja w tym wypadku postąpiła słusznie używając paralizatora gdyż mogła również użyc broni. Chłopak dostał szału zachowywał się agresywnie, nie podporządkowywał się poleceniom wydawanym przez Policjantów to został obezwładniony, a że przy okazi zażył dopalacz i agresja występowałą poczwórnie, serce biło dwa razy szybciej to wkońcu doszło do niewydolności oddechowej, takie jest moje spostrzeżenie. Nie może być tak że ktoś jest agresywny, to Policja nie podejmie interwencji bo będzie bała się że zrobi mu krzywdę albo odniesie on jakieś obrażenia. Ludzie nie róbcie z Policji winnych za to że ktoś ćpa, pije alkohol, albo dokonuje przestępstw. Policja jest od tego aby od takich ludzi nas chronić. Jeżeli on zrobiłby w tamtym czasie komuś krzywdę i policja by go zatrzymała to klepali byście w ręce i krzyczeli brawo, a jak nie dopusciła do dalszego rowoju agresji na ulicy przez niego to krzyczycie że to mordercy. Trochę trzeba pomyślec jeżeli byłby spokojny, nie miał nic na sumieniu to krzywda by mu się nie stała. Ile razy Policja mnie legitymowała i nigdy paralizatora do mnie ani moich kolegów nie wyciągała, mandat się dostało i tyle. Popełniłem wykroczenie ok przyznaje sie biore mandat i nara. Trochę trzeba pomyślec a nie oskarżać.
~Komentarz został usunięty2016-05-19 11:32:26 z adresu IP: (94.254.xxx.xxx)
Komentarz został usunięty
~Łukasz2016-05-18 22:13:32 z adresu IP: (83.26.xxx.xxx)
Pozamykajcie, pobijcie, postraszcie....niech policja w końcu pokaże jaja !
~Łukasz 2016-05-18 22:11:23 z adresu IP: (83.26.xxx.xxx)
Policjo...pokażcie że stać was na coś konkretnego i rozgońcie tą bande idiotów...jak trzeba (a trzeba) to weźcie przykład z zomo, walcie pałami po łbach, strzelajcie, cokolwiek ! Jak pokażecie choć odrobine bezwzględności to te niedorozwoje może sobie odpuszczą. Pragnę dodać ze połowa z tych skandujących kretynów to dzieci mające po 16-17 lat...Może jak dostaną za młodu pałą przez łeb to nauczą się chociaż odrobiny szacunku do drugiego człowieka, bo w koncu czym skorupka za młodu nasiąknie tym na starość trąci. A POLICJA ŻEBY BYĆ SKUTECZNA TO MUSI BYĆ BEZWZGLĘDNA. AMEN !
~asker2016-05-18 21:20:37 z adresu IP: (94.254.xxx.xxx)
Rozumiem protest , wznoszenie okrzyków - nie wulgaryzmów, czy wystawienie transparentów - ok . Ale za rzucanie kamieniami , wszyscy powinni być rozklepani tonfami na grubość ciasta naleśnikowego.To chuligaństwo i nic po za tym.
~Komentarz został usunięty2016-05-18 21:52:34 z adresu IP: (88.106.xxx.xxx)
Komentarz został usunięty
~gnoju2016-05-18 21:08:23 z adresu IP: (83.68.xxx.xxx)
panowie policjanci walcie po łbach te patologie macie rozgrzeszenie u samego Boga jak nie wy to kto?
~Człowiek 2016-05-18 19:26:28 z adresu IP: (176.252.xxx.xxx)
Ku.... Żal jak czytam te komentarze żal płycej sie nie da. Tak łatwo wam te zabijanie przeczochodzi prze gardła . Pewnie jeszcze do kościoła chodzicie , czy moze na kody ! Strasznie bohaterska policja dojechała chłopaka bo sie stawiał . Skuty chłopak chciał pozabijać policjantów na komisariacie !
~bobi2016-05-18 21:43:03 z adresu IP: (77.89.xxx.xxx)
Jaki chłopak? Zwykły ćpun zatruty dopalaczami. Takich "ludzi" należy eliminować ze zdrowego społeczeństwa. Nie dość, że pasożyci za nic nie płacą to jeszcze są leczeni ze swojego nalógu na koszta pozostałych.
~Komentarz został usunięty2016-05-18 17:34:35 z adresu IP: (91.54.xxx.xxx)
Komentarz został usunięty
~Marek2016-05-18 17:16:07 z adresu IP: (78.8.xxx.xxx)
widziałem ten KWIAT POLSKIEGO SPOŁECZEŃSTWA pod komisariatem, kibole, patologia i pokolenie hwdp. Dzieciak sam jest sobie winny że dostał paralizatorem, jaki normalny człowiek rzuca się w towarzystwie 4 funkcjonariuszy ? Chciał przykozaczyć i już mu się skończyło fikanie do policjantów. Niech to będzie przestrogą dla innych Sebów z blokowiska, że prochy i wysokie napięcie nie jest dobrym połączeniem.
~Atom2016-05-19 08:53:28 z adresu IP: (194.181.xxx.xxx)
Popieram, !
~Zzzz2016-05-18 19:33:25 z adresu IP: (176.252.xxx.xxx)
Pewnie na TVN -widziales
~Qqq2016-05-18 19:32:04 z adresu IP: (87.101.xxx.xxx)
Bardzo mądra wypowiedź. Popieram
~Sceptyk2016-05-18 17:12:56 z adresu IP: (83.27.xxx.xxx)
To samo było niedawno w Sosnowcu. Najpierw wielkie oskarżenia, Stonoga w roli głównej, potem zamieszki i usiłowanie podpalenia kmp, a wynik śmierć Radka na skutek niewydolności po dopalaczach. I tyle
~6662016-05-18 17:00:20 z adresu IP: (79.191.xxx.xxx)
Biedny Igorek...to było takie dobre dziecko...nigdy Cię nie zapomnimy Igorku... [*][*][*]
~o.pio2016-05-18 14:49:32 z adresu IP: (188.146.xxx.xxx)
ludzie ogarnijcie się co piszecie. Zaczekajcie z komentarzami do czasu wyników sekcji zwłok. Jak się okaże że był pod wpływem narkotyków i dlatego zmarł to też będziecie tak pisali, a może usuniecie swoje durne komentarze co niektórzy. Jak ktoś nie wie jak zachowuje się naćpany człowiek to niech nie pisze bzdur. Człowiek nie żyje i niech oceni to prokuratura i przełożeni policjantów a nie wy robicie jakieś samosądy internetowe. Patrząc po co niektórych komentarzach widać ilu mamy w Polsce specjalistów od zatrzymań. Panowie jak jesteście tacy zajebiści to szybciutko do Policji, będziecie ratować kraj. Zobaczycie co to znaczy szarpać się z kimś a cała reszta tylko komentuje. Z tego co widać na nagranym filmiku to panowie stojący po cywilnemu obok policjantów raczej nie pomagali policjantom. Prawda jest taka, że społeczeństwo nie lubi policji i tyle. Każdy ocenia policjantów zle, a ten co z nim się mocowali zapewne nie miał nic na sumieniu.......to jest żałosne ludzie
~szczery2016-05-18 15:49:42 z adresu IP: (83.24.xxx.xxx)
nie wazne czy był nacpny i czym. wazne ze jak go zabierali to zył i by pewnie nadal zył gdyby go nie powiezli pozatym mógł byc nacpany ale nie obił sie sam po twarzy,nie zrobił sobie sam sladów po duszeniu na szyji i nie wydłubał sobie prawie oka w tym mu juz pomogli funkcjonariusze i słudzy temidy
~fen2016-05-18 12:35:28 z adresu IP: (37.249.xxx.xxx)
...tak się zachowuje młody niewinny człowiek? czy bydle? I akurat niewinnym by się interesowała Policja? Ogarnijcie się, po ćpaniu ludzie zachowują się jak "zwierzęta"
~marcin2016-05-18 11:55:49 z adresu IP: (83.21.xxx.xxx)
Brawo Policja !!!!
~OLO2016-05-18 11:45:52 z adresu IP: (80.68.xxx.xxx)
POLICJA ZABILA MLODEGO CZLOWIEKA TO WIDAC PO OBRAZENIACH NA TWARZY TO BYLO DZIECKO RODZICOW KOCHANY SYN JAK POLICJANCI MOGLI GO ZABIC TO SADYSCI ONI CZERPIA Z TEGO SATYSFAKCJE TO ZOCZONE ZE ONI PRACUJA WE WROCLAWSKIEJ POLICJI TRZEBA ZMIENIC CALY PPOSTERUNEK NA TRZEMESKIEJ WE WROCKU
~Jaaaa2016-05-21 12:33:23 z adresu IP: (83.20.xxx.xxx)
Truskawka,tyłka skasować funkcjonariusze mieli to wiedzieć? Znalezli prochy pewnie już po akcji. Na czole nie miał wypisane,że jest pod wpływem i mi woreczek w kieszeni. Niby taka wykształcona Truskawka, a jednak nie myśli. Pozdrawiam
~zibi2016-05-20 19:06:55 z adresu IP: (95.160.xxx.xxx)
Jeżeli był po dopalaczu - to jednego trola mnie na świecie. Trzeba zaczekać na sekcje zwłok, a nie wydzierać się, że Policja morduje.
~Truskawka2016-05-18 17:49:18 z adresu IP: (86.19.xxx.xxx)
patrząc na zdjęcie ni widać kompletnie śladów pobicia. Są to typowe skurcze pośmiertnie mięśni, wynikające z niedoboru ATP,dlatego twarz może tak wyglądać, po prawej stronie twarzy jest to plama opadowa, żaden siniak, a te kropki które widzimy to tak zwane tardieu spots. Aczkolwiek uważam ze policja jednak przyczyniła się do śmierci chłopaka. Jeżeli znaleźli przy nim narkotyki i uważali ze był pod wpływem to naprawdę trzeba być kretynem żeby użyć paralizatora!!! Policjant powinien zostać ukarany za to!!
~Danek2016-05-18 12:29:40 z adresu IP: (94.254.xxx.xxx)
A.w domu wszyscy zdrowi olo?
~LwG2016-05-18 10:44:13 z adresu IP: (77.245.xxx.xxx)
Ehh pokolenie po 90tym. Wojska nie widzieli, rurki założyli i myślą, że świat zbawili.
~lwg ty pało2016-05-18 15:07:06 z adresu IP: (46.148.xxx.xxx)
~tyutyrut2016-05-18 12:26:35 z adresu IP: (89.70.xxx.xxx)
dokladnie 100 racji pedalki w rureczkach , facetow juz niema.
~Maniek2016-05-18 10:36:15 z adresu IP: (5.172.xxx.xxx)
Niech dalej biorą dopalacze, będzie mnie baranów na tym świecie. Brawo policjanci !!!!
~dobra robota2016-05-18 10:33:39 z adresu IP: (164.126.xxx.xxx)
na moje tam jeden policjant by starczył, w usa by dostał kulke między oczy. A nie czterech jeszcze go noszą do radiowozu i jeszcze moze kawka czy cherbatka ???
~Mick2016-05-18 16:56:41 z adresu IP: (5.172.xxx.xxx)
cherbatka :D buhahahaha
~ggg2016-05-18 14:03:40 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
a co to jest CHERBATKA?
~bex2016-05-18 10:55:22 z adresu IP: (87.205.xxx.xxx)
A może słowniczek?
~Komentarz został usunięty2016-05-18 09:46:36 z adresu IP: (95.174.xxx.xxx)
Komentarz został usunięty
~Komentarz został usunięty2016-05-18 09:31:53 z adresu IP: (91.189.xxx.xxx)
Komentarz został usunięty
~ciekaw2016-05-18 09:49:09 z adresu IP: (77.45.xxx.xxx)
kto cie spłodził?
~hmmmm2016-05-18 09:28:32 z adresu IP: (212.182.xxx.xxx)
To filmik po zatrzymaniu raczej siedzi skuty a policjanci szukają czy nie ma czegoś przy sobie, może warto dotrzeć do osób które stoją obok całego zajścia ? może one powiedzą coś więcej a nie filmik spod doniczki. Ponadto jak gość nie może (nie chce?) iść i zostaje przeniesiony do radiowozu to wierzga nóżkami znaczy ,że chętny do współpracy nie jest .
~2 strony medalu2016-05-18 09:02:16 z adresu IP: (89.65.xxx.xxx)
Tez panowie policjanci nie pierd*^#ie bo dobrze wiecie ze ta robota człowieka zmienia. I z łatwością ( a nie którym z przyjemnością ) przychodzi wam obicie mordy o ścianę, parapet,kaloryfer na komisariacie z czego czasem moze wyjsć nieumyślne spowodowanie śmierci. Wez wiec za to odpowiedzialność.. Jak możesz dalej nazywać sie stróżem prawa wraz z tymi którzy cię kryją fuujj
~yyy2016-05-18 21:44:17 z adresu IP: (94.254.xxx.xxx)
jesteś baranem choć określenie cię tym słowem obraża inne barany
~2 str med2016-05-18 09:44:04 z adresu IP: (89.65.xxx.xxx)
Mój kumpel jest policjantem i wiem co mowie bo słyszałem historie ze się włosy jeża ..
~Danek2016-05-18 09:30:18 z adresu IP: (94.254.xxx.xxx)
~policemajster2016-05-18 09:21:40 z adresu IP: (89.74.xxx.xxx)
i jeszcze jedno, jakby policja miała rezygnować bo ktoś stawia opór to lepiej było by w ogóle policje zlikwidować bo takich co stawiają opór przy zatrzymaniu jest naprawdę wielu, tylko nieliczni idą po rozum do głowy i wykonują wszystkie polecenia.
~Danek2016-05-18 09:20:50 z adresu IP: (94.254.xxx.xxx)
Dokladnie dbaja tylko o swoje cieple posadki. A szeregowy...co tam dostanie mlodego za niego i tyle....
~policemajster2016-05-18 09:19:10 z adresu IP: (89.74.xxx.xxx)
nie znasz realiów, które już od dawna panują w policji i jeśli myślisz, że przełożeni swoich policjantów kryją to jesteś w wielkim błędzie wszyscy szeregowi policjanci czyli cała prewencja to jest mięso armatnie, w razie jakiekolwiek wpadki wywalają ich jak to w 95% przypadków dla dobra służby, żaden przełożony nie bierze odpowiedzialności za pracę swoich policjantów tylko umywa ręce.
~pitbull2016-05-18 08:46:55 z adresu IP: (178.235.xxx.xxx)
Młodzi naoglądali się filmików w necie jak to można kozaczyć i ubliżać policjantom i wdrażają to w życie.Prawda jest taka, że jeżeli nie masz nic na sumieniu i robisz co mówią policjanci to włos ci z głowy nie spadnie.Ci co przyszli pod komisariat i wyzywają policjantów to gdy coś się dzieje to pierwsi proszą policję o pomoc.Kozacy w tłumie a jak go z niego weźmiesz to on nic nie mówił i tak w ogóle to on policję lubi.
~prawdziwy pies2016-05-18 08:37:59 z adresu IP: (188.146.xxx.xxx)
i ch...j z narkomanem, złoty strzał dla każdego refundowany z NFZ! Teraz Policja winna, żenada
~sierż szt Buli2016-05-18 08:28:49 z adresu IP: (31.2.xxx.xxx)
U mnie 6 policjantów miało problem utrzymać na festynie młodego chłopaka - po tym jak go karetka zabrała w szpitalu zmarł!!! I co, może to ich wina bo go trzymali za ręce i nogi??? NIE!!! SEKCJA WYKAZAŁA ŻE ZAŻYŁ TAKĄ ILOŚĆ MOCNYCH PROCHÓW ŻE DOSTAŁ MEGA SIŁY A POTEM SERCE WYSIADŁO Z PRZESILENIA... pozdrawiam
~Danek2016-05-18 08:12:56 z adresu IP: (94.254.xxx.xxx)
Do wszystkich pieniaczy....Normalnego czlowieka nie zatrzymali. Na tym nagraniu widac jak byl nafutrowany. Zesral sie bo mial proszki przy sobie. Dodatkowo futer we krwi i stres po zatrzymaniu i pompka mu nie wytrzymala. A rodzinka go wybiela. Najlepszy braciszek " znafca" tematu. Swieci zdjeciem napuchnietej twarzy ciala brata a tak wyglada cialo kilkadziesiat godz po smierci.
~żenada2016-05-18 05:22:16 z adresu IP: (5.174.xxx.xxx)
najpierw biorą go bo niby przypomina kogoś poszukiwanego. nastepnie umiera. a na koncu jeszcze okazuje się że akurat w tym czasie miał przy sobie białą substancję, która go pewnie zabiła! najłatwiej tak powiedzieć zwłaszcza ze nie tak dawno społeczeństwo łyknęło że dopalacze zabijają ot tak :)
~Danek2016-05-18 08:24:45 z adresu IP: (94.254.xxx.xxx)
A nie zabijaja. Co bylo jak mocarza wprowadzili swiezo na rynek......kopac grobow nie nadazali taka byla afera.....
~policja dobra jest2016-05-18 01:22:55 z adresu IP: (89.66.xxx.xxx)
Uwaga gimbazo, jeśli wykonujesz polecenia policjanta nie ma prawa ci się nic stać, jeśli ich nie wykonujesz to musisz liczyć się z siłą fizyczną użyta wobec ciebie, jak w każdym zawodzie debili nie brakuje tak jak w policji jest ich z 5-10% co oglądali sigala za młodu i teraz się na nim wzoruja kiedy tylko mogą ale to margines, ci co nie lubią pieskow ok dostałeś mandat ale zrozum że te mandaty są pisane nie z przyjemności ale z nakazu przełożonych nikomu by się nie chciało wylegitymować osobę i napisać jej mandat bo idzie spokojnie z piwem ( wielu śledczych pewnie też tak robiło za młodu ) zamiast siedzieć na wykopie, policja jest dobra i potrzebna a gibaze trzeba uczyć za młodu co wolno a co nie, obiektywizm to w każdym zawodzie znajdą się debile ale oceniać każda interwencje bo policja pobiła jeśli nie to go za darmo wzięła bo to policja
~policja jest dobra2016-05-18 01:24:37 z adresu IP: (89.66.xxx.xxx)
Jest nie fer
~Gówno widać2016-05-18 00:39:11 z adresu IP: (79.69.xxx.xxx)
Kolejny debil co nagrywać wideo nie umie.
~gdfg2016-05-18 00:10:08 z adresu IP: (94.251.xxx.xxx)
Ćpuny najpierw nażrą się a potem im odbija i wielce poszkodowani.
~Bzyku2016-05-17 23:11:41 z adresu IP: (93.159.xxx.xxx)
Skoro miał przy sobie dopalacze to pewnie je żarł a skoro żarł to miał zryty beret i nie dziwmy się że po śmierci jego ciało świeci... a zdruzgotany tatuś mógł wychowywać synka na człowieka....
~Wacek2016-05-17 22:34:42 z adresu IP: (31.6.xxx.xxx)
Kto jest za upublicznieniem nagrań z kamer monitoringu w czasie kiedy ten chłopak przebywał na komisariacie - to pozwoli wybielić sie Policji i odsunąć ewentualne pomówienia policjantów - łapka w górę
~Komentarz został usunięty2016-05-17 21:31:43 z adresu IP: (79.110.xxx.xxx)
Komentarz został usunięty
~Ungoro2016-05-17 21:25:58 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
Żaden z tych śmieci co tam protestują, kamieniami rzucają w razie urazu nie powinien zostać zaopatrzony w żadnym szpitalu. Gostek w pompe nie dostał za nic. Należy wyjaśnić sprawę a nie wszczynać wojny na ulicach i utrudniać życie ludziom których wali sytuacja typka z bogatego domu który myślał że naśmiga się dopalaczy i będzie rozpierduchę siał na mieście.
~Desdemon...a2016-05-18 00:05:32 z adresu IP: (68.145.xxx.xxx)
Nie przeczytales dlaczego zostal aresztowany?????????????? Bo przypominal osobe poszukiwana,okazalo sie ,ze jednak nie nie byl I zabili niewinnego chlopaka.Nie byles mlody ,czasami sie troche porozrabialo ale to nir powod ,ze zatluc kogos na smierc.
~Ungoro2016-05-17 21:43:56 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
Oni bronią ludzi, a nie śmieci jak tych co tam dymią. Normalny człowiek jak jest zatrzymany jest spokojny, trudno odczeka swoje usłyszy że niepotrzebnie, przeproszą się i do widzenia. A nie takie zwierzę które wierzga na wszystie strony, ja znam takie sytuacje bo mam z tymi ludźmi do czynienia czasem i uważam, że trudno - zżarł coś to ma efekt taki, dostał w pompę na uspokojenie, dobrze czy nie na stałe.
~Komentarz został usunięty2016-05-17 21:35:25 z adresu IP: (79.110.xxx.xxx)
Komentarz został usunięty
~Rrrrrrr2016-05-17 20:37:46 z adresu IP: (94.254.xxx.xxx)
Jezuuuu ale tragedia...
~Gość2016-05-17 20:03:13 z adresu IP: (217.99.xxx.xxx)
Te zamieszki to mooocne przegiecie. Od wymierzania sprawiedlowosci jest prokuratura i sady a nie ulica. Dam glowe ze badania toksykologiczne wykażą zawartosc w organizmie środkow zabronionych. Dlaczego skoro byl taki switety i niewinny nie wsiadl spokojnie do radiowozu ? Wg mnie jak nie masz nic na sumieniu to nic ci nie grozi. Najgorsze ze po tym incydncie policjanci beda mieli obawy przed interwencjami a to juz jest mega niebezpieczne. Oczywiscie szkoda czlowieka, mlodego chlopaka ale w mojej ocenie nie jest tak jak rodzina, ktora sie nagle zintegrowala mówi.
~Komentarz został usunięty2016-05-17 21:00:07 z adresu IP: (95.41.xxx.xxx)
Komentarz został usunięty
~marian2016-05-17 14:25:40 z adresu IP: (217.99.xxx.xxx)
A na facebooku takie rzeczy: "Weszłam do komisariatu pytam gdzie znicze , zdjęcia,kwiaty.... pd dyżurnego dostaje odp . Usunęliśmy je ponieważ zaśmiecają miejsce publiczne. Śmiem powiedzieć że mają zero szacunku do osoby zmarłej jej rodziny i znajomych ,zastanawiając się czy kiedykolwiek go mieli." Takie sytuacje się zdarzają ale reakcja "stróżów prawa" jest poniżej wszelkiej krytyki. Jak tak można?
~Danek2016-05-18 08:27:54 z adresu IP: (94.254.xxx.xxx)
Ze bohatersko polegl sluzac ojczyznie.....nie bedac nigdy w wojsku.....
~Danek2016-05-18 08:15:39 z adresu IP: (94.254.xxx.xxx)
Moze mu pomnik tam postawcie....bo ostatnio w modzie...
~Marcin2016-05-18 06:39:04 z adresu IP: (5.172.xxx.xxx)
bo komisariat to nie miejsce na znicze. To jest urząd do którego przychodzą ludzie mimo tego, że na nim zmarł człowiek. Szacunek szacunkiem, ale pracę trzeba nadal wykonywać. Tym bardziej, że akurat KP Stare Miasto nie jest wielkim komisariatem. Znicze kładzie się tam, gdzie zmarły spoczywa, a nie gdzie umarł.
~bezpieczny transport2016-05-17 14:25:06 z adresu IP: (80.68.xxx.xxx)
swoją drogą mamy bardzo wygodne koreańskie "furgony" policyjne. Gdzie te czasy kiedy były Nysany
~Słuchaczka2016-05-17 12:37:20 z adresu IP: (185.80.xxx.xxx)
Agresywny, czy nie, policjanci powinni być tak przeszkoleni i wysportowani , aby kogoś takiego unieszkodliwić i sprawiedliwie osądzić, a nie doprowadzić do tragedii
~Słuchaczka2016-05-17 14:42:50 z adresu IP: (185.80.xxx.xxx)
To był skrót myślowy - oczywiście że Policja nie sądzi, tylko doprowadza do osądzenia
~policeman2016-05-17 14:32:41 z adresu IP: (83.16.xxx.xxx)
Policja nie jest od sprawowania osądów. Od sądzenia są sądy. Policja tyko umawia spotkanie ;]
~jaro2016-05-17 12:18:26 z adresu IP: (176.120.xxx.xxx)
Ja jestem uczciwy i nie boję się wylegitymowania przez policjanta. Nie oszukuję, nie kradnę, nie ćpam - czyli nie muszę się bać organów ścigania. Nawet jak wracałem często za młodego nawalony jak "meserszmit" po imprezce, to nigdy nie zostałem pobity przez zatrzymujących mnie policjantów, a co najwyżej sprawdzony przez szczekaczkę. Nie wiem o co ta awantura i lżenie funkcjonariuszy. Jak ktoś jest uczciwy, to go na komisariat nie zwiną. Jak się wykonuje polecenia policjantów, a nie startuje do nich z łapami, to za chwilę strony się rozchodzą bez zbędnych atrakcji...
~Patrycja2016-05-18 09:09:52 z adresu IP: (94.254.xxx.xxx)
Jestem tego samego zdania.Najpierw fikają do policjantow a potem sie dziwia ze dostaja wiper.....
~ben2016-05-18 09:01:30 z adresu IP: (83.8.xxx.xxx)
jak jesteś taki uczciwy to ja chce zajrzeć tobie do dupy, żeby zobaczyć czy tam nic nie ukrywasz. jak jesteś uczciwy to ci to nie bedzie przeszkadzało co nie? ;)
~Supernova2016-05-17 21:31:56 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
Powiem Wam tak, w d... byliście g... widzieliście. Jak ktoś nie miał NIGDY do czynienia z takimi ludźmi naśmiganymi gównem itd. którzy bluzgają, plują na Ciebie, najchętniej Cię zabiją z różnych przyczyn to nie wypowiadajcie się jak postępować z tymi ludźmi. KAŻDY powinien brać odpowiedzialność za to co do swojego organizmu wprowadza. To nie substancja jest winna tylko ten kto ją przyjmuje świadomie, a jak potem robi coś nieświadomie to jego odpowiedzalność że dostaje w łeb jak nie umie utrzymać nerwów na wodzy. Nie uważam by coś złego się stało i koniec. Święty on nie był - z pewnością.
~Komentarz został usunięty2016-05-17 18:01:09 z adresu IP: (66.215.xxx.xxx)
Komentarz został usunięty
~adela2016-05-17 15:36:17 z adresu IP: (156.17.xxx.xxx)
tyle tylko ze my jestesmy w Polsce a nie w stanach czy w czechach. Nic nie usprawiedliwia takich metod Policji. Nie godze sie na to zeby ich utrzymywac z moich podatków. We mnie wzudzaja raczej strach niz poczucie bezpieczenstwa
~typ2016-05-17 14:43:28 z adresu IP: (176.120.xxx.xxx)
też uważam, że agresywnych bandziorów policja powinna traktować łagodniej!! Myślę, że szczerą rozmową z przestępcą można zdziałać o wiele więcej niż brutalną siłą! A tak na serio... O czym wy w ogóle dyskutujecie? Policjanci postąpili jak postąpili. Proponuję przyjrzeć się metodom pracy policji amerykańskiej, albo chociażby czeskiej. Tam nikt nie wdaje się w dialog w czasie interwencji. Zatrzymany nie reaguje na polecenia - gleba. Twarzą na bruk i jest pacyfikowany za brak współpracy.
~Komentarz został usunięty2016-05-17 14:22:58 z adresu IP: (78.31.xxx.xxx)
Komentarz został usunięty
~Piotrek2016-05-17 13:19:47 z adresu IP: (178.37.xxx.xxx)
A jak ktoś jest mniej mądry od Ciebie, czyli po prostu jakiś głupi szczyl co jeszcze nie potrafi się kontrolować, to wtedy należy go pobić, a jak w wyniku tego dozna uszczerbku na zdrowiu bądź nawet poniesie śmierć, i powiedzieć, że sobie zasłużył?
~pik2016-05-17 13:00:25 z adresu IP: (188.33.xxx.xxx)
też tak uważam
~eles19492016-05-17 12:15:57 z adresu IP: (94.231.xxx.xxx)
Na tych forach zrobili się aktywni policjanci . . . Dla mnie ta sprawa jest już zakończona - prokuratura i policja nie dopuszczą do ujawnienia prawdy.
~...2016-05-18 21:42:05 z adresu IP: (95.160.xxx.xxx)
i kogo twoje zdanie obchodzi
~ABC2016-05-17 12:10:02 z adresu IP: (109.207.xxx.xxx)
Wydaje mi się, że święty to ten pan nie był. Wszyscy stają się święci po takim incydencie.
~Stary2016-05-17 11:57:31 z adresu IP: (5.172.xxx.xxx)
Spróbujcie stawiać opór policji w jakimś cywilizowanym kraju Europ albo nawet w Czechach lub podejść do niego gdy interwenuje! Pogratulowałbym odwagi!
~xyz2016-05-17 14:29:50 z adresu IP: (80.68.xxx.xxx)
20 lat temu w USA kiedy koledze zepsuło się auto podczas zwiedzania stanów i kluczem próbował odkręcić koło na widok zbliżającego się auta policyjnego podszedł z tym kluczem by zapytać o pomoc drogową, to w 3 sekundy powalili go na twarz, bo miał w ręku klucz. Co prawda potem pomogli odholować. Ale stworzył zagrożenie z kluczem w ręku
~Edie2016-05-17 11:29:03 z adresu IP: (79.110.xxx.xxx)
Szkoda że nie ma nagrania z sytuacji poprzedzającej zatrzymanie, zanim założono mu kajdanki, tam coś musiało się dziać. Do śmierci jednak nie powinno dojść, jeżeli był agresywny, to należało go zamknąć w areszcie i wezwać pogotowie, różne są przyczyny agresji...
~Bezstronny2016-05-17 15:23:40 z adresu IP: (94.254.xxx.xxx)
Kajdanki są środkiem przymusu bezpośredniego, zostały założone bo był agresywny,wzięli go na dołek no stawiał opór, i się nie wylegitymowal.Może groził lub usiłował naruszyć nietykalność policjanta...Uczciwym obywatelem to na pewno nie był. Żal rodziców. ..
~Pszek2016-05-17 11:19:59 z adresu IP: (46.204.xxx.xxx)
jakie dwie wersje - dwa różne etapy -- zatrzymanie i pobyt na komisariacie
~eliza2016-05-17 11:16:24 z adresu IP: (87.105.xxx.xxx)
Nie jestem po stronie policji , ale chłopak nie robił wrażenia osoby ,która zaproszona do radiowozu chce tam sama pójść i wyjaśnić . . Przynajmniej pozycja zbuntowana , siedząca wskazywała ze jeśli już to muszą go tam zabrac siłą . Trudno sie spodziewac ,zeby usiedli koło niego i czekali aż sie zdecyduje . Sprawę należy oczywiście wyjaśnić co zaszło na komisariacie , Już dawno powinny być w każdych pomieszczeniach kamery , a jeśli są to trzeba je ubublicznić . Jeśli policja nie ma sobie nic do zarzucenia to niech tak zrobią .
~Ktosia2016-05-17 11:22:43 z adresu IP: (185.80.xxx.xxx)
~kot2016-05-17 11:10:38 z adresu IP: (78.8.xxx.xxx)
"Mundurowi twierdzą, że mężczyzna był poszukiwany i stał się bardzo agresywny, a nawet wpadł w szał, kiedy policjanci chcieli zawieść go na komisariat" -jaki ignorant to pisał-czy skończył podstawówkę? Policjanci się zawiedli?? Powinno być: zawieźć, bo zawozić!!!
~Redakcja2016-05-17 11:12:32 z adresu IP: (194.181.xxx.xxx)
Dziękujemy za wskazanie błędów. Pozdrawiamy, redakcja