Dolny Śląsk chce się lansować
Przedstawiciele gmin, powiatów i organizacji pozarządowych rozpoczęli wielką debatę nad wizerunkiem Dolnego Śląska.
Wspólnymi siłami chcą wybrać najmocniejsze strony regionu i wykorzystać je w kampanii reklamowej. Ich pomysły podsumuje wynajęta agencja i zaproponuje konkretne rozwiązania. Pisaliśmy o tym na prw.pl.
Jak wypromować region? Co ma być marką województwa? Co zwróci oczy świata na Dolny Śląsk? Posłuchaj relacji Martyny Basaj z Radia Wrocław:
Agnieszka Franckiewicz, dyrektor Wydziału Informacji i Promocji UMWD tłumaczy (Posłuchaj):
Jedni stawiają na przyrodę, inni przedsiębiorczość i otwartość mieszkańców.
Oprócz konsultacji, agencja przeprowadza badania na temat naszego regionu z mieszkańcami Polski i Europy.
Zdaniem radnej Sejmiku Województwa Dolnośląskiego Ewy Rzewuskiej, powinniśmy zainwestować w promocję turystyki (Posłuchaj):
Najbliższe spotkania na temat wizerunku regionu zaplanowano w Legnicy, Jeleniej Górze i Wałbrzychu.
Na razie nie wiadomo, czy obecne logo regionu czyli ślężański miś wpisze się w nową strategię marketingową.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.