Europejska Stolica Kultury z nową kampanią reklamową

| Utworzono: 2017-01-07 13:03 | Zmodyfikowano: 2017-01-07 13:03
Europejska Stolica Kultury z nową kampanią reklamową -

Przeżyjmy to jeszcze raz - mimo, że rok Europejskiej Stolicy Kultury we Wrocławiu za nami, biuro festiwalowe chce utrzymać pozytywny trend i jeszcze mocniej przyciągnąć turystów do Wrocławia. Właśnie ruszyła kampania reklamowa przypominająca o wydarzeniach kulturalnych jakie miały miejsce w stolicy Dolnego Śląska w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Krzysztof Maj, dyrektor biura festiwalowego Impart 2016.

"Głównie kierujemy się w obszary internetu. Pojawiły się także billboardy - wrocławianie dziękujemy! - proszę pamiętać, że byliśmy koalicją miast dla kultury. Chcemy podziękować także w tych miastach, że współtworzyły one i wzbogaciły program"

Kampania reklamowa ma być widoczna przede wszystkim w mediach elektronicznych, ale także na bilbordach, czy w prasie. Europejska Stolica Kultury pojawi się także na reklamach w miastach partnerskich, które wspólnie stworzyły Koalicję Miast - mówi Krzysztof Maj dyrektor biura festiwalowego Impart 2016.

"Pamięć jest ulotna i czasami ktoś wspomina - o faktycznie! jeszcze było to. Chcemy odświeżyć te dobre chwile, które towarzyszyły nam przez poprzedni rok, żeby trochę powspominać co przeżywaliśmy w 2016 roku"

Kampania reklamowa potrwa być może nawet do czerwca.

Reklama

Komentarze (0)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.