Wandale bezkarni, bo policjanci... byli zajęci

Andrzej Andrzejewski | Utworzono: 2017-11-22 08:00 | Zmodyfikowano: 2017-11-22 08:00
Wandale bezkarni, bo policjanci... byli zajęci -

Na filmie z monitoringu widać jak grupa młodych mężczyzn przewraca śmietniki, rzuca w zaparkowane samochody butelkami, przed jedno z przejeżdżających aut wypycha wielką rabatę z drzewem. Cała akcja dzieje się o piątej nad ranem 11 listopada.

ZOBACZ FILM:

W tym czasie dyżurny kilka razy prosił policjantów o interwencję. Mimo to wandale dochodzą do Zakaczawia, czyli w miejsce, gdzie kończy się zasięg kamer i przez nikogo nie niepokojeni znikają w głębi ulicy. Rzecznik policji tłumaczy się, że żaden patrol nie mógł podjąć interwencji, bo wszyscy policjanci byli zajęci. Część funkcjonariuszy 11 listopada podobno została oddelegowana do zabezpieczania marszu niepodległości w Warszawie.

Jak to możliwe? Zapytaliśmy o to asp. Iwonę Król-Szymajdę, oficer prasową legnickiej komendy.

- 11 listopada przez cały dzień i noc było blisko stu funkcjonariuszy zaangażowanych w działania zmierzające do zabezpieczenia porządku publicznego.

- A w centrum Legnicy o piątej rano nie było ani jednego policjanta. Nie czujecie się zawstydzeni tą sytuacją?

- Absolutnie tutaj nie możemy mówić o takim uczuciu.

Jacek Śmigielski ze straży miejskiej podkreśla, że policjanci od samego początku byli proszeni o interwencję przez operatora systemu monitoringu.

- Idąc od strony rynku niszczyli wszystko, co znajdowało się w pasie ruchu drogowego w tym reklamy, lusterka samochodów. Natychmiast została powiadomiona policja. Mężczyźni poczynili największe spustoszenie na skrzyżowaniu ul. Libana. Operator z kamery na kamerę cały czas śledził tę grupę - mówi Śmigielski.

Mimo 20-minutowego filmu nagranego z wielu kamer wysokiej rozdzielczości, do tej pory, czyli od 11 dni od zdarzenia, policjantom nie udało się zatrzymać żadnego z wandali. Prezydent Legnicy apeluje do mieszkańców, o pomoc w ustaleniu nazwisk sprawców.

Reklama

Komentarze (73)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~Komentarz został usunięty2017-12-03 14:24:17 z adresu IP: (93.180.xxx.xxx)
Komentarz został usunięty
~Kononowicz2017-11-27 06:59:15 z adresu IP: (94.254.xxx.xxx)
A co od czego jest straz miejska??? Bedzie jeszcze dluzej sie czekac na interwencje bo policjanow brakuje. Ale co sie dziwic jak wynagrodzenie to jakis zart a zwolnionym mozna byc za kazde g...
~Uczeń 2017-12-03 22:36:16 z adresu IP: (94.254.xxx.xxx)
Jak to od czego? Mandaty za palenie w miejscu publicznym odraz zle parkowanie. A co do policji to teraz wszędzie jej brak i tylko problem jak cos trzeba zalatwic...
~Normalny 2017-11-26 22:26:31 z adresu IP: (89.71.xxx.xxx)
Nie dziwi mnie to. Po co Policjanci mieli interweniować żeby ich potem zwolniono dla dobra służby.
~revil2017-11-25 20:19:03 z adresu IP: (83.23.xxx.xxx)
i co w tym dziwnego, przeciez rzecznik wyraznie powiedzial ze byli zajeci - czyli przeprowdzali w tym czasie interwencje. Gdyby ktorys z patroli byl wolny to by ich tam wyslano. Nikt kto nie robil w sluzbie nie wie jak to jest miec po kilkanascie interwencji na noc i nawet chwili czasu by zjechac na przerwe...
~Jasne...2017-11-26 11:49:31 z adresu IP: (178.235.xxx.xxx)
...bo jak ktoś służył w Policji, to w cyrku już się nie śmieje.
~Globus2017-11-25 10:39:39 z adresu IP: (83.22.xxx.xxx)
Brawo dla pana Andrzeja. Ja jestem z Wrocławia i u nas po ostatniej akcji nikt nie śpieszy się do takich tematów. Szkoda ryzykować zwolnieniem z pracy . Jeszcze ze dwa lata i nikt nie będzie pilnował porządku bo nie ma chętnych za te pieniądze i stres. Ja na szczęście mam prawa ale szkoda mi tych przyszłych pojedynczych jednostek które wchodzą w szeregi Policji. To że nikt nie dotarł na czas to wina tych którzy rządzą.
~Ała2017-11-26 14:50:56 z adresu IP: (89.79.xxx.xxx)
Sedno sprawy
~sms2017-11-24 10:02:37 z adresu IP: (46.22.xxx.xxx)
to gdzie w takim razie były patrole strazy miejskiej? przecież to operator tej straży ujawnił wykroczenie a więc daje znać swoim załoga o tym że coś się dzieje a nie chować się za policją.
~leszczu2017-11-24 00:47:24 z adresu IP: (5.172.xxx.xxx)
Przepracowałem w tej fabryce ponad ćwierć wieku i wiele widziałem. Muszę z przykrością powiedzieć, że nie jest to teraz ta fabryka w której chciałbym dalej służyć i której poświęciłem swoje najlepsze lata życia i zdrowie. Kiedyś przed dobrą zmianą, w patrolach bywali policjanci doświadczeni ze stażem ponad 10 i bywało że 15 lat. Jak do służby trafiał młody policjant, to miał się od kogo uczyć rzemiosła. Teraz jest tak, że doświadczony patrol, to policjant ze stażem aż trzy lata i drugi policjant ze stażem 6 miesięcy. I co tu wymagać od takiego składu z takim doświadczeniem życiowym i zawodowym??? Ostatnimi czasy doświadczeni policjanci albo odeszli sami, albo z uwagi na zły PESEL otrzymywali propozycje nie do odrzucenia. Albo odejdą sami, albo tak im zorganizują i uprzyjemnią służbę, że odejdą z hukiem, a do tego ta haniebna ustawa represyjna dobrej zmiany. Natomiast namaszczeni obecnie nowi komendanci nigdy nie będą zgłaszać problemów swoim zwierzchnikom związanych z brakiem możliwości zapewnienia bezpieczeństwa publicznego (braki kadrowe po dobrych zmianach), gdyż obawiając się o swoje stołki nie chcą się narazić zwierzchnikom na ich gniew i ewentualną naganę wzrokową. By do tego nie dopuścić imają się różnych trików, by wykazać, że nie ma żadnych problemów z liczebnością policjantów wystawionych do służby na daną dobę, co jest bardzo skrupulatnie, jak to mówią monitorowane. Między innymi w zestawieniach liczebnych policjantów skierowanych do służby patrolowej podają np. policjantów pełniących służbę w grupach dochodzeniowo śledczych, co powoduje iluzoryczne wrażenie skierowania wystarczającej liczby policjantów do służby patrolowej, co zdecydowanie zadowala wysokich komendantów. Natomiast obecni rzecznicy komendantów, (raczej niedorzecznicy), którzy jedynie legitymują się młodym wiekiem, bez żadnego doświadczenia zawodowego i życiowego w swoich smutnych wywodach mają jedynie na celu robienie społeczeństwu styropianu z mózgu, że wszystko w służbach jest OK, co również zadawala obecnie nadzorujących policję na szczeblu MSWiA. Dlatego nie dziwię się, iż nikt nie garnie się do tej służby, która jedynie dobrze funkcjonuje w oczach namaszczonych komendantów i ich zwierzchników.
~Andrzej2017-11-23 22:46:18 z adresu IP: (37.47.xxx.xxx)
Gliniarz zły bo pałą przylał chuliganowi. To go zwolnili dla dobra służby. Teraz brońcie się sami. A jak was lumpy pobiją pod domem to nadstawcie drugi policzek
~Sslawkowicz2018-04-23 13:15:50 z adresu IP: (188.146.xxx.xxx)
Tepy bucu jestes
~Mieszkaniec 2017-11-23 20:54:02 z adresu IP: (77.65.xxx.xxx)
A dlaczego te sympatyczne twarzyczki sa zakrywane może któraś mamusia lub tatuś rozpozna swoje niewiniątko
~Pol2017-11-23 20:53:15 z adresu IP: (91.224.xxx.xxx)
W pewnym małym mieście komendant mówi do policjanta -a wszyscy się przeniescie. Widać jak im zależy na podwładnych
~porucznik2017-11-23 19:55:42 z adresu IP: (178.235.xxx.xxx)
Minister twierdzi, że służby są znakomicie przygotowane do walki z terroryzmem, zorganizowaną przestępczością itp. Prawda jest że nie dajemy radę zwykłym chuliganom, a co mówić dalej. Te państwo zapewnia obywatelom bezpieczeństwo tylko teoretycznie, faktycznie to dno i nic więcej. A tak na marginesie trzeba to miejsce zaznaczyć w krajowej mapie zagrożeń bezpieczeństwa wtedy problem rowiąże się sam
~malutki2017-11-23 19:43:54 z adresu IP: (80.50.xxx.xxx)
Nie rozumiem narzekań, przecież k...r Zieliński mówi, że słuchają obywateli. Szkoda, że nie słuchają policjantów, może według niego nie są oni ludźmi, tylko potomkami ubeków ?
~pioter2017-11-23 19:40:18 z adresu IP: (80.52.xxx.xxx)
coraz większy brak policjantów odczuje społeczeństwo jeszcze bardziej ;) Dalej niech ich wyrzucają za skuteczne zatrzymania przestępców.. Policja ma być agresywna i skuteczna, a nie od głaskania i wychowywania, od tego jest szkoła. A jak ktoś po szkole nie potrafi się przystosować do zasad panujących w społeczeństwie to powinien liczyć się co najmniej od dobrowolnego zakucia w kajdanki poprzez kilka pał na grzbiet po kule w łeb. Teraz tylko takie czasy wyżywania się na tej formacji powoduje, że przestępcy mają coraz lepiej.
~Jndjd2017-11-23 18:10:20 z adresu IP: (94.254.xxx.xxx)
Jakoś mnie to nie dziwi. Dziś lepiej odwrócić głowe niż się narażać trzeba działać w myśl zasady kto nic nie robi ten się nie myli. Społeczeństwo i tak nie podziękuje za trud wkładany w każdy dzień Waszej pracy. Za nieróbstwo w tej instytucji jeszcze nikogo nie wywalili więc po co się narażać. Niech teraz się tłumaczy góra na grupach, stopniach, stanowiskach. Będzie normalnie jak policjancji na pierwszej lini będą mieli grupy, płacone za święta, nocki itp. i poczują wsparcie wśród rządzących. Inaczej będzie jeszcze gorzej bo nikt nie będzie się wychylał. Pozdrawiam
~Realista2017-11-24 07:37:06 z adresu IP: (94.254.xxx.xxx)
Jestem policjantem z 20 letnim stażem na pierwszej linii i z całą stanowczością przychylam się do powyższych wypowiedzi. Właśnie , gdzie są doświadczeni policjanci na pierwszej linii?, a no zmienili wydział wbrew swoim zainteresowaniom szukając paru złoty podwyżki, bo w "patrolówce "są max 3 grupy ale za to sztaby i wszelkiej maści inni psełdo- fachowcy mają od 5 grupy w górę bez żadnego ryzyka, no chyba że obleją się wrzątkiem przy porannej kawce. Ale do rzeczy. Prawda jest taka, że liniowi policjanci nie wierzą już w NIC, zwłaszcza przy obecnej polityce czystek za byle co, dlatego lepiej spóźnić się na interwencję i nikogo nie zastać, niż być zwolnionym za zbyt "skuteczną" interwencję. Policjanci nie są idiotami i widzą co się dzieje i wyciągają wnioski. Tylko tak dalej!. Tylko dlaczego okłamywane jest społeczeñstwo, które płaci na nas podatki i nikt nie powie prawdy . Żeby było jasne ,policjanci , którzy realnie przyczyniają się każdego dnia do poprawy bezpieczeñstwa obywateli chcą godnie zarabiać i być przekonani, że mają ochronę prawną ze strony zwierzchnich władz i jeśli to się nie zmieni, Ci sami policjanci będą mieli krótki wzrok i spowolnione reakcje , chociaż wielu z nich chce rzetelnie służyć społeczeñstwu - zapewniam ale nie można w nieskączoność pozwalać na traktowanie ich jak śmieci. Policjant, który jest oskarżany, pomówiony pozostaje sam bez żadnego wsparcia i z wielkiego gliny staje się piątym kołem u wozu, a młodzi polcjanci szybko się uczą, Oj szybko i wyciągają odpowiednie wnioski za czym idą czyny. Powyższa wypowiedź jest faktem z życia codziennego zwykłego policjanta , a nie pojedynczej jednostki. Wystarczy zapytać pierwszego z brzegu policjanta ,a potwierdzi każde powyższe słowo. Podkreślam tylko, że jestem zdecydowanym przeciwnikiem sytuacji typu paralizator itp. po czym cała Polska ogląda w TVP i myśli , że wszyscy tacy jesteśmy. Wszystkich "prawdziwych gliniarzy" serdecznie pozdrawiam.
~Marek-policjant2017-11-23 17:59:02 z adresu IP: (185.12.xxx.xxx)
Kuźwa szkoda, że tych komentarzy nie przeczyta MSW to "poszerzyłby" swoją wiedzę na temat funkcjonowania podległej struktury. Prawie trzydzieści lat robię w tej fabryce, cały czas na 1-szej linii i napiszę tyle - tak źle jeszcze nie było, choć liczyłem, że "dobra zmiana" coś zmieni. Zmieniła ale nie Policję. Jakoś dziwnie brakuje policjantów na linii ale synekury obstawione na full. Rzecznicy, niedorzecznicy, specjaliści, kontrolerzy, audytorzy i ostatni hit - kamerki, które jak to oświadczył ktoś "mądry" podniosą poziom bezpieczeństwa policjanta. Kończąc rozważanie- spieprzajcie kto żyw i Boga w sercu ma bo ta struktura jest na chwilę obecną stracona. Pozdrawiam Prawdziwych Policjantów.
~Gbdbdjndbggvb2017-11-23 17:55:06 z adresu IP: (94.254.xxx.xxx)
~jakby2017-11-23 17:36:07 z adresu IP: (77.255.xxx.xxx)
ludzie brakuje policji w jednym z miast powiatowych gdzie mieszka 100 tyś ludzi na nocnej zmianie od 19 go 7 jest cztery patrole na POWIAT, gdzie od skrajnego punktu do skrajnego jest ponad 40 km. Ludzi co raz mniej i kasy też pozabierane wakaty grupy ludzie pracują po dwa lat i dłużej na grupach niższych niż powinni . Brakuje 5 tyś policjantów wiec gdzie te pieniądze z budżetu, a komendanci na odprawach mówią że mają wakaty ale dają rade ... kpina tymi co pracują znam policjntów na 30 ponad 20-tu ma od początku roku po ponad 150 nadgodzin...
~xyz2017-11-23 18:43:18 z adresu IP: (83.29.xxx.xxx)
te pieniądze poszły i idą na odprawy dla idących na emerytury, których w tym roku jest rekordowo dużo.
~tse tse 2017-11-23 17:00:10 z adresu IP: (91.240.xxx.xxx)
Zasadniczo PObieżnie to społeczeństwo w sumie samo zapracowało sobie na to ,że prędzej czy później ( a raczej prędzej ) poprzez plucie na mundur , krytykowanie za wszystko , wypominanie wyimaginowanych niekończących się przywilejów i narzekanie na młodych emerytów i ich gigantycznych uposażeń samo będzie samo musiało sobie zapewnić bezpieczeństwo bo jak widać młodzież raczej tą instytucję zaczyna omijać szerokim łukiem chociaż co innego bredzą w mediach.
~hejt2017-11-23 16:52:09 z adresu IP: (83.23.xxx.xxx)
nie dziwię sie, ze nie przyjechali. jeszcze obywateom by sie cos stalo albo by sobie przypomnieli po miesiacu, ze im się cos stalo i policjant do cywila. "Takie będziecie mieli Rzeczypospolity jak jej młodzieży chowanie".
~Wiem co piszę2017-11-23 16:41:53 z adresu IP: (95.49.xxx.xxx)
Plujcie dalej na policjantów a spieszcie się, bo za dwa lata nie będzie na kogo pluć:))))
~jak2017-11-23 15:55:42 z adresu IP: (83.29.xxx.xxx)
dopóki policjanci z pierwszej linii będą zarabiać tak mało, jak jest obecnie i znacznie mniej niż gwiazdkowcy i inni zajmujący się pierdołami, statystykami, idiotyzmami do potęgi n-tej, z których wielu bandytę widzieli jedynie w telewizji, to będzie coraz mniej chętnych, a ta garstka chętnych będzie kiepskiej jakości. Na zachodzie policjanci z patrolu, interwencyjni, drogówka i inni liniowi zarabiają więcej od tych siedzących za biurkiem, za nocki, za weekendy i święta mają dodatki, dlatego, że narażają bezpośrednio życie i zdrowie. U nas jeszcze długo tak nie będzie i dlatego jest jak jest. Sytuacja z Legnicy to tylko jedna z wielu, brakuje chętnych i jest problem z obsadzeniem stanowisk liniowych, bo nie ma problemu ze znalezieniem podobnie lub lepiej płatnej pracy, a spokój, święta wolne, weekendy wolne lub sporadycznie pracownicze. Chyba tylko w Polsce ewenement, że policjant "administracyjny" zajmujący się liczeniem czegoś, kserowaniem czegoś, zarabia więcej niż policjant z terenu, który naraża życie i zdrowie i nigdy nie wie co go na służbie spotka.
~mari2017-11-24 22:16:39 z adresu IP: (62.182.xxx.xxx)
ŚWIĘTE SŁOWA!!!!!!
~prwicowiec2017-11-23 15:41:26 z adresu IP: (91.222.xxx.xxx)
Dajcie spokój, chłopaki są z PISjungen, nietykalni.
~luc2017-11-23 15:00:49 z adresu IP: (83.7.xxx.xxx)
Szkalujcie dalej Policje za niedługo nie będzie chcial nikt w niej służyć.
~Wiesiek132017-11-23 14:55:50 z adresu IP: (37.7.xxx.xxx)
I tu widać że nie ma na tyle policjantów w patrolu ale jest tylu nadzorujących służbę co trzeba!!!:).Wszyscy przełożeni spali sobie spokojnie w domu,a rano sprawdzono analizy i liczby i tam wszystko "grało".Nie ma i nie będzie chętnych do patrolu-po co się ośmieszać i być gościem w domu... Resztę sobie dopowiedzcie w hejcie!!!!
~Taki jeden2017-11-23 12:40:52 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
A czego wy się spodziewacie. W samej Warszawie brakuje ok. 4000 policjantów. W mniejszych komendach jest niewiele lepiej. W komendach powiatowych w nocy często nie więcej jak trzy patrole NA CAŁY POWIAT. Ludzie z pierdołami dzwonią a jak jest potrzeba faktycznie nie ma kogo wysłać. Normą jest informowanie zgłaszających że patrol przyjedzie nie wcześniej niż za godzinę bo jeszcze trzy czekają do obsługi. Niech się społeczeństwo dalej cieszy że odbierają policjantom jakieś przywileje w imię społecznej sprawiedliwości a kandytatów do tej pracy poprostu NIE MA a ci co są odpadają w przedbiegach lub rezygnują na szkole jak zobaczą o co tu chodzi. Będzie jeszcze gorzej.
~sweter2017-11-25 20:39:15 z adresu IP: (91.229.xxx.xxx)
...."trzy patrole NA CAŁY POWIAT..." to pojechałeś :) służę w jednostce gdzie są dwa patrole na cały powiat MASAKRA, w tym dzielnicowi jako służba wspomagająca. No cóż " lepsza zmiana".
~dyzurny2017-11-23 14:38:26 z adresu IP: (178.217.xxx.xxx)
Noc z soboty na niedzielę, powiat 800km kw - dwa patrole z czego jeden do 4 rano. No i najważniejsze kryterium - czas reakcji na zdarzenie. Od dawna mówie, że gdyby zwyczajni/normalni ludzie o tym wiedzieli nie wychodziliby z domów.
~Emkejt2017-11-23 14:17:34 z adresu IP: (94.254.xxx.xxx)
To samo chciałem napisać co MemyselfI - JEDEN patrol na noc to norma. I to czasami obsługuje zarówno teren KPP jak i podległych mu KP, bo tam czasami brakuje.
~MemyselfI2017-11-23 13:38:27 z adresu IP: (88.220.xxx.xxx)
Trzy patrole na powiat ? - znam takie gdzie nocą porzadku pilnuje 1 radiowóz z dwuosobową zalogą !!!
~lolo2017-11-23 12:04:08 z adresu IP: (188.146.xxx.xxx)
E tam. Troczę sobie pokopali i poskakali. Brak wf-u w szkole :)
~book2017-11-23 11:09:12 z adresu IP: (37.249.xxx.xxx)
Nie wolno policji łapać takich- powiedzą że policjanci ich bili i zwolnienie ze służby, więc nie dziwcie się.
~:) :) :) 2017-11-23 10:49:23 z adresu IP: (94.254.xxx.xxx)
A co robili SM w legnicy w nocy ?? To Oni w nocy już nie pełnią służby :):) Rozwiązać ich i tyle !!!!
~Marek-policjant2017-11-23 10:04:43 z adresu IP: (185.12.xxx.xxx)
A i jeszcze jedno- "mimo kamer o wysokiej..ble,ble,ble sprawców nie udało się ustalić". Bo kamery sprawdzają się dobrze przy rejestrowaniu wykroczeń w RD gdzie po numerze auta można dojść do właściciela i go złupić za np. niezatrzymanie się na skrzyżowaniu z zieloną strzałką. Reszta to pic i nic. Powodzenia obywatele-zacznijcie formować samoobronę.
~adam2017-11-23 09:56:22 z adresu IP: (193.239.xxx.xxx)
Dopiero się nasze wspaniałe społeczeństwo przekona, jak to jest bez policji. Hejtowanie odbije się czkawką. Policjantów coraz mniej, a chętnych brak. Rząd nie podnosi uposażeń tylko gra na przetrzymanie, a policjanci z doświadczeniem myślą o odejściu. Za to bez najmniejszego problemu udaje się wdrażać nowe polecenia, które tylko utrudniają służbę i obciążają funkcjonariuszy. Tak nieudolnego zarządzania tą formacją nie było już bardzo dawno, baaaaardzo.....
~Marek-policjant2017-11-23 09:45:06 z adresu IP: (185.12.xxx.xxx)
A na h...j policjanci mieli interweniować? żeby było jak z jakimś Igorkiem, Sebą czy inną prawilną dzidzią, którzy koniec końców to fajnymi gośćmi się okazali tylko policjanci na ich falach nie nadawali i w cywilu przez nich wylądowali. Niech społeczeństwo, które tak po nas jedzie broni się samo.
~Gościu 2017-11-23 08:52:29 z adresu IP: (37.47.xxx.xxx)
Taką Policję macie jaką chcieliście. Niedługo sami się będziecie bronić bo do tej formacji już nikt nie chce iść. Wtedy zobaczycie ile znaczy praca policjanta za pensje kasjerki
~punk2017-11-23 08:28:36 z adresu IP: (89.67.xxx.xxx)
a jebana straż miejska do której należy monit. to podjechać nie mogła ? oni na zabezpieczenia nie jeżdżą do Warszawy
~Zbeer2017-11-23 08:25:59 z adresu IP: (91.229.xxx.xxx)
Haha, proponuję dalej zwalniać policjantów za użycie śpb, a nowi nie będą się garnąć do tej upolitycznionej formacji, a sami widzicie przez kogo rządzonej. Z Legincy już blisko do DE, a w Policji 2,5 tys brutto i tyraj wszystkie nocki i święta póki cię nie zwolnią:) Z doświadczenia wiem że w większości średnich miast na nockę wyjeżdżają 2 lub 3 patrole i na 50 do 100 tysięcy mieszkańców.
~Jonasz2017-11-23 08:18:41 z adresu IP: (94.254.xxx.xxx)
Jako ze fala odejsc dopiero nadchodzi, a fala przyjec na obecnych warunkach predko nie nadejdzie, nalezy powoli przyzwyczajac sie do skutkow. Teraz barany placzecie, ale jak odbierali policjantom pseudo-przywileje to klaskaliscie glosno. Pisaliscie ze emerytura po 15tu latach to skandal, a podwyzki kimentowaliscie ze sie darmozjadom nie należą. Nawazyliscie piwa, a teraz placz i lament. Moze Pan rzeczniczek praw obywatelskich zajmie stanowisko w obronie bandytki po raz kolejny? A moze w koncu przetrze oczy i stanie w obronie obywateli bo porzadni obywatele to znaczna wiekszosc i ich prawa do zycia w spokoju i porzadku sa priorytetem. Dojezdzaliscie policjantow latami, robiac z nich gnoi i niedorajdow, komentując, wysmiewajac, a teraz prosicie ? Macie to czego chcieliscie.
~glina2017-11-23 16:18:41 z adresu IP: (109.197.xxx.xxx)
brawo Jonasz w tym co piszesz jest 100 % prawdy
~Rrr2017-11-23 08:34:51 z adresu IP: (176.118.xxx.xxx)
Święta racja
~Emkejt2017-11-23 08:08:29 z adresu IP: (94.254.xxx.xxx)
W kręgach policyjnych słychać, że takie rzeczy będą co raz częstsze. "Obywatele" grzeczni nie byli, było ryzyko użycia środków przymusu. Potem jeden z drugim zgodnie z modą powie, że został pobity a nie daj boże rażony prądem- i "dla dobra" służby komendant pozwalnia wszystkich zaangażowanych w zatrzymanie. Po co więc ryzykować ? Lepiej poczekać jak odejdą i wtedy tylko notatka zostanie do napisania. A papier nie gryzie i nie zwalnia.
~Bob2017-11-23 17:39:13 z adresu IP: (46.148.xxx.xxx)
Święta słowa
~Gość2017-11-23 14:59:48 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Racja, lepiej gnojom pozwolić odejść niż potem dla dobra służby w cywilu wylądować
~olo2017-11-22 22:36:54 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Mało policjantów, bo pozwalniali dla dobra służby. A komendant powiedział, że nie pojedzie
~pld2017-11-22 21:49:08 z adresu IP: (37.7.xxx.xxx)
Za to co z Policjantami robią to się nie dziwię ,że mają wszystko w d..
~Ja852017-11-22 21:33:59 z adresu IP: (94.78.xxx.xxx)
A gdyby dostali tak zasłużony wpier... To byłby płacz... i kolejnych policjantów by zwalniali...
~hi,hi2017-11-22 21:02:49 z adresu IP: (83.31.xxx.xxx)
cogioto wyluzuj sie troche ...:)))matol jeses to placisz ,im wiecej tym lepiej ...hi,hi
~obywatel2017-11-22 20:53:23 z adresu IP: (83.31.xxx.xxx)
Nazywajmy rzeczy po imieniu....były czasy ,ze tych paru durni zostaloby "spacyfikowanych''w parę munut..dzieki dzialaniaiom takich jak tego komendanta ze sląska ,gdzie wyrzuca z pracy 4 policantow za podjecie interwencji..bedzie tak jak wyzej opisane...brawo...macie jak chcecie ...tylko trzeba sie zdecydowac ,,Demoluja miasto drą ryja ,ze policji nie ma ..podejma interwencje to nie podoba sie ,bo nie tak ,brutalnie ,bo malo kulturalnie..i wogóle jakos tak ????? pozdrawiam.
~Zbeer2017-11-23 08:27:51 z adresu IP: (91.229.xxx.xxx)
Przy obecnej polityce kadrowej za rok to Zieliński z Błaszczakiem będą miesięcznicę zabezpieczać:P
~Person2017-11-22 23:06:05 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
Nic dodać nic ująć..
~pie2017-11-22 21:46:39 z adresu IP: (91.224.xxx.xxx)
Prawidłowo
~Hehe 2017-11-22 21:24:06 z adresu IP: (94.254.xxx.xxx)
Do obywatel 100000% racja
~Cogito2017-11-22 20:41:21 z adresu IP: (83.30.xxx.xxx)
Po raz kolejny brawo legnicka policja! Za co płacę podatki w tym mieście? Dlaczego Legnica jest od wielu lat w czołówce najbardziej przestępczych miast? Miasto krawężników i dresiarzy... Dlaczego "góra" nie zrobi nic z dziadostwem, jakie się wyprawia w Legnicy od lat? Dlaczego nie widać patroli drogówki, pieszych, nocnych? Na co idą nasze podatki? Żałuję, że wróciłem do tego miasta...
~nemo 2017-11-23 18:57:38 z adresu IP: (46.22.xxx.xxx)
To nie płać, ja ise na Ciebie nie obrażę.
~Bravo2017-11-23 17:47:38 z adresu IP: (94.254.xxx.xxx)
Brawo policjanci powinni odwracać głowy. Nie robić nic dla tych obywateli, którzy plują na nich. Jak jeden drugi dostanie w łeb to wtedy zaczną rozumieć co to Policja.
~Jarek2017-11-23 13:38:05 z adresu IP: (83.23.xxx.xxx)
Opublikuj swój PIT to zobaczymy ile podatku zapłaciłeś ha, ha, ha
~Ty i te twoje podatki2017-11-23 10:14:49 z adresu IP: (94.254.xxx.xxx)
Wsadź sobie w buty będziesz wyższy i się wyprowadź
~Zxc2017-11-22 20:52:20 z adresu IP: (217.99.xxx.xxx)
Bo nikt nie chce być policjantem czyli idiotą biorąc pod uwagę zarobki. Lepiej o 5 spać niż chodzić jak cep nad ranem w nocnym patrolu. A może ty przyjmiesz się?
~Edgar 2017-11-22 20:23:33 z adresu IP: (37.47.xxx.xxx)
Myślę, że przy obecnych tendencjach, trzeba się powoli przyzwyczajać do takich sytuacji, no chyba że wakaty uzupelnią bezrobotnymi albo imigrantami ze wschodu. Pozostaje jeszcze opcja reaktywacji ORMO????
~H h2017-11-22 20:16:06 z adresu IP: (37.47.xxx.xxx)
Bardzo dobrze, coraz mniej policji, to cwaniaków coraz więcej. Gumą lać a nie prosić się.
~Wyborca2017-11-22 16:42:01 z adresu IP: (81.161.xxx.xxx)
Straż miejska powinna mieć możliwości prawne i praktyczne do interweniowania w takich przypadkach, bez oglądania się na policję państwową. Policjanci zostali oddelegowani do Warszawy, bo takie mieli polecenie odgórne, ale co to obchodzi mieszkańców Legnicy? Prezydent nie miał tu wiele do powiedzenia. Myślę, że gdyby straż miejska miała możliwość interweniowania w takich przypadkach to szybko by sobie poradziła z tą grupą chuliganów. W przeciwnym wypadku mieszkańcy rozliczyli by prezydenta podczas wyborów samorządowych. Puki co straż miejska jest służbą odpowiedzialną za porządek, a za bezpieczeństwo odpowiada policja i takie są tego efekty.
~Roy2017-11-22 23:46:55 z adresu IP: (91.222.xxx.xxx)
Gdyby Straż Miejska pracowała w nocy to może tak by było, ale oni od chwili powstania pracowali 6-22. I nigdy nie było inaczej. Gdy z Legnicy wyjeżdża opecja w kraj to brak patroli pieszych i to są efekty. Lepiej nue będzie takie czasy że lepuej zatrudnić się w lidlu niż w policji.
~Zyyyy2017-11-22 22:39:55 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Przecież straż miejska mogła interweniować
~jaki2017-11-22 22:08:07 z adresu IP: (94.254.xxx.xxx)
straż miejska po to została stworzona
~Piotr . 2017-11-22 11:36:06 z adresu IP: (5.172.xxx.xxx)
Tłumaczenie przedszkolaka dosłownie, Wstyd . Bandziory dobrze wiedzą , że na włam idzie się 4-6 rano bo w tym czasie następuje przekazanie służby i na mieście nie ma żadnego policjanta . Hulaj dusza ....