Rozmowa Dnia: Krzysztof Tuduj: Konfederacja rozważa referendum ws. odwołania Jacka Sutryka

Dariusz Wieczorkowski, d | Utworzono: 2020-01-16 08:56 | Zmodyfikowano: 2020-01-16 08:56

- Nie odpowiada nam postępowanie prezydenta Wrocławia - mówił na antenie Radia Wrocław poseł Konfederacji Krzysztof Tuduj. Jego partia rozważa ogłoszenie referendum w sprawie odwołania Jacka Sutryka. - Mieliśmy do czynienia z zamknięciem pikiety pro-life pod pozorem tego, że nie będzie promocji żadnej ideologii. A co ciekawe, nie tak dawno marsz równości przeszedł pod patronatem prezydenta - komentował Tuduj.

POSŁUCHAJ ROZMOWY DNIA:

Panie pośle docierają do mnie informacje, że Konfederacja chce ogłosić referendum w sprawie odwołania prezydenta Wrocławia, Jacka Sutryka. Co to za historia?

Panie redaktorze, dobre ma Pan informacje. Na razie nie potwierdzam, ale rzeczywiście nie odpowiada nam postępowanie prezydenta. Tutaj mieliśmy do czynienia z zamknięciem pikiety "Pro life" nie tak dawno. Pod pozorem tego, że nie będzie tutaj żadna ideologia promowana. Kwestia życiowa to żadna ideologia. Co ciekawe, nie tak dawno przecież marsz równości przeszedł pod patronatem prezydenta. Nie odpowiada nam takie postępowanie. Nie odpowiada nam też polityka względem Ukraińców we Wrocławiu.

Co to znaczy?

Panie redaktorze. Masowa migracja zawsze musi się wiązać z możliwością asymilacji. Do tego potrzebne są odpowiednie warunki i nauka języka. Część Ukraińców się bardzo ładnie asymiluje, a część nie. Nie chcemy zamieniać polskiego Wrocławia na ukraiński Wrocław.

Ale na to chyba prezydent Sutryk nie ma wpływu, prawda?

Powołuje pełnomocnika do tych spraw.

To właśnie po to pewnie, żeby im pomóc?

To właśnie pytanie czy pomóc czy przemieniać Wrocław na ukraiński.

Pan nie lubi obywateli Ukrainy?

Nie mam takiego nastawienia. Natomiast lubię Polaków i lubię wrocławian i zależy mi na tym, żeby Wrocław był polski i tu po polsku się rozmawiało i myślało.

To kiedy to referendum?

Panie redaktorze, tak jak mówię - nie potwierdzam, nie zaprzeczam. Mam kontakt z pewnym stowarzyszeniem, które jest bardzo niezadowolone z postępowania prezydenta. Nie chcę uprzedzać faktów, proszę pozwolić niech się sprawy toczą swoim rytmem, myślę, że jeszcze wrocławianie o sprawie usłyszą.

Reklama

Komentarze (51)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~Komentarz został usunięty2020-01-20 09:49:31 z adresu IP: (37.8.xxx.xxx)
Komentarz został usunięty
~Janek2020-01-19 10:22:19 z adresu IP: (91.90.xxx.xxx)
Panie Tuduj gdzie pan zbiera osobiście te podpisy przyjdę się podpisać.
~slaczny19492020-01-18 09:11:06 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Jak nie międlar, jak nie rybak, to tuduj . . . Ten typ liczy na to, że ciemny lud to kupi. Szczuć, pluć - oto przesłanie tych gości.
~Gulak 712020-01-18 08:25:27 z adresu IP: (80.49.xxx.xxx)
myślałem że ma ważniejsze powody a on w sumie opowiada o obronie byłych nazistów ,,Wrocławskich'' nie zapominajmy że to ich rodziny namówiły hitlera do owego nazizmu, do ktorych nawet należy sam Sitryk, a zarówno on i reszta ,,polaków'' dąży do angielskiej polityki i bycia księżniczką, ludzie kto bd na was pracował?
~tutejszy2020-01-17 11:32:07 z adresu IP: (185.119.xxx.xxx)
słuszna diagnoza - odzyskajmy piastowski polski wrocław i swoja godność
~Gulak 712020-01-18 08:28:52 z adresu IP: (80.49.xxx.xxx)
tylko nie zapominaj że piast namówił hitlera do nazizmu i za niemca duzo ze sobą razem zrobili jak np. drogę do warszawy
~Gulak 712020-01-18 08:26:33 z adresu IP: (80.49.xxx.xxx)
tylko nie zapominaj że piast namówił hitlera do nazizmu
~Pan Student2020-01-17 08:48:13 z adresu IP: (89.151.xxx.xxx)
Co tam referendum, trelemorele.Ważne,że sutryk poprowadził marsz pederastów,lesbijek,zboczeńców.To jest sukces prezydenta,przepraszam-marionetki.
~SUM2020-01-17 08:46:34 z adresu IP: (89.151.xxx.xxx)
Oto lista polityków,polonofobów , którzy głosowali przeciwko Polsce: Adamowicz, Arłukowicz, Frankowski, Halicki, Hetman, Hübner, Jarubas, Kalinowski, Kopacz, Lewandowski, Łukacijewska, Sikorski, Thun und Hohenstein, Belka, Biedroń, Cimoszewicz, Spurek, Miller.
~tutejszy2020-01-18 13:32:08 z adresu IP: (185.119.xxx.xxx)
to taka współczesna mutacja związku patriotów polskich tylko wandzi zabrakło może jest w sejmie
~Twój komentarz..2020-01-17 09:29:50 z adresu IP: (89.64.xxx.xxx)
Trzeba powielać,wysyłać w Polske niech każdy wie jakie "KAPO" chce przejąć władze w Polsce.Broń Panie Boże by ludzie pokroju tęczowego biedrońka i wesołej wdówki przejeli władze w Polsce! Polska wstała z kolan czerwoni mam nadzieje nigdy do władzy nie wrócą
~Zygmunt Kroll2020-01-16 23:28:37 z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
Konfederacja nie jest przeciwna ludziom nie hetero-normatywnym tylko ideologii 'lpg" która prowadzi do zlikwidowania państw narodowych, tradycji, wartości,etyki, wiary, kultur oraz prawdy dziejowej, wszystko to co różni jednego człowieka od drugiego, państwa jednego od drugiego państwa. Pełen konsumpcjonizm rozwiązłość obyczajowa (multi-kulti) ma doprowadzić do: europa-jedno państwo Altiero Spinelii i rezolucji AGENDA-2030 (taki Matrix)-pełna kontrola nad europejczykiem. Działania powyższe ewidentnie widać na ówczesnej Anglii, gdzie tubylczy naród jest marginalizowany i przejęty przez środowiska tęczowe. Niedowiarków odsyłam np: do Telewizji Kanapowej.
~Grzegorz2020-01-17 06:14:14 z adresu IP: (188.146.xxx.xxx)
Stworzyć wroga i niestrudzenie z nim walczyć. Skąd ja to znam?
~Agent2020-01-17 05:37:03 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Przecież ten homo-raj ma w sobie pierwiastek autodestrukcji - multi-kulti właśnie. Podczas gdy ludzie na Zachodzie podróżują, hodują psy i kanarki i głosują na czerwonych, muzułmanie migrują, mnożą się i poszerzają wpływy, w czym pomagają pieniądze szejków. Pewnie już za 20-30 lat przejmą władzę lokalnie, a w perspektywie dalszych 50-100 lat kraje takie jak Francja staną się muzułmańskie. A islam nie toleruje homoseksualizmu...
~Wrocławiann2020-01-16 15:38:41 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Akurat Tuduj to kandydat Konfederacji z Wrocławia, właśnie pokazałeś swój brak wiedzy i buractwo.
~Franek2020-01-16 19:02:14 z adresu IP: (91.90.xxx.xxx)
Tuduj jest członkiem Ruchu Narodowego - widać, że facet walną jak łysy o beton.
~Wrocławianin2020-01-16 15:27:49 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
Ale idiotyzm. A co do gadania w sprawie Wrocławia ma jakiś nieogolony warszawiak? Domyj się najpierw dziadu a potem idź do ludzi
~Chłopak z Klary Zetkin.2020-01-16 18:18:52 z adresu IP: (37.8.xxx.xxx)
Od ilu miesięcy jesteś „wrocławianinem”?
~Słuchaczka2020-01-16 14:35:39 z adresu IP: (81.168.xxx.xxx)
Po pierwsze prezydent został wybrany w demokratycznych wyborach. To ja proponuję referendum za odwołaniem całego rządu. Ironia, oczywiście. Po drugie. Pan poseł niech sobie poczyta o historii miasta Wrocławia. To było zawsze miasto wielu kultur. Zawsze. A teraz mamy nowych sąsiadów, pracowników, wrocławian. Bardzo dobrze, że powołany został pełnomocnik w tej sprawie, bo to już spora społeczność. Wrocław to miasto europejskie, otwarte i takie powinno pozostać. Nie we wszystkim się zgadzam z prezydentem. Ale to, co proponuje Pan poseł to anarchia, a nie demokracja.
~@Savoir vivre Dolnoślązak2020-01-20 18:17:01 z adresu IP: (78.8.xxx.xxx)
Zgadzam się! Wrocław jest stolicą całego Śląska (stąd choćby nazwa klubu piłkarskiego Śląsk Wrocław), a pojęcie Śląska i jego granice kształtowały się w Polsce piastowskiej. Stąd terminologia Śląsk i Dolny Śląsk jest myląca i ahistoryczna, a i wygodna dla separatystów z RAŚ-iu...
~Do grzegorz 22020-01-19 11:09:58 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
No to ja uważam. Po prostu Ci ludzie byli określani przez Niemców jako Polacy (choćby przez Fryderyka II Wielkiego). Mówili tak że dogadaliby się z POlakami, a juz trudniej z Czechami, nie mówiąc o Niemcach. Inna sprawa, to to czy sami uwazali się za Polaków. Raczej za tutejszych, ale to tylko dowodzi słuszności mego pierwotnej wypowiedzi w tym wątku.
~Grzegorz2020-01-17 13:32:04 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
Ciekawe, biorąc pod uwagę jak dawno terytoria Polski i Śląska były rozdzielone, oraz bliskość etniczną historycznie Polaków i Czechów. Co fo wsi bym uważał. Tożsamość narodowa w rozumieniu masowym to XIX wiek. W sumie dobrze bo nasi chlopi w dużej części z importu ponoć.
~Do Grzegorz2020-01-17 11:01:12 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
Do Grzegorz. Bartłomiej Stein opisując Wrocław i Sląsk z początku XVI wieku pisał o współżyjących z Niemcami Polakach, a nie o Słowianach, czy tam Ślązakach...
~Grzegorz2020-01-16 15:09:59 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
Jesteś pewny że te wsie były polskie, nie słowiańskie? Poza tym mowa tu o Wrocławiu, nie Śląsku całym.
~Grzegorz2020-01-16 15:04:05 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
Wrocławianinie, Ukraina to ten sam kręg kulturowy. Różne narodowości to jeszcze nie "multi kulti".
~Savoir Vivre Dolnoślązaka2020-01-16 15:03:13 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
Uwaga podaję poniżej jedną z zasad savoir vivre szanującego siebie Dolnoślązaka: Jeśli jej nie przestrzegasz, to nie znaczy, że jesteś głupi. To znaczy tylko tyle, że jesteś intelektualną ciapą zakleszczoną w tożsamościowych kleszczach poniemiecko-zabużańskich. Z tego można łatwo wyjść. Rozmawiasz z kimś kto mówi zdanie typu: " jadę na Śląsk". Ty masz od razu odpowiedzieć pytająco: "na górny czy na dolny?". Ktoś mówi: "mieszkam na Śląsku". Ty na to bez zastanowienia: "na górnym czy na dolnym?". Jeśli tak nie robisz to jestes ciapą. A dlaczego? Generalnie chodzi o to, że Śląsk dzieli sie na Dolny Śląsk i Górny Śląsk, a nie na Śląsk i Dolny Śląsk oraz o to, że takie postrzeganie Śląska służy Polsce, a postrzeganie typu Śląsk/Dolny Śląsk szkodzi Polsce.
~do słuchaczki2020-01-16 14:58:34 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
Jesteś najgorszym sortem dla Wrocławia. Taka pseudotolerancyjna, która uważa te ziemie za przechodnie. Raz czeskie, raz polskie, raz niemieckie. Przy pierwszej lepszej okazji złożony zostałby z twej strony hołd berliński prawdopodobnie i powiedziałabyś, że to normalne, bo to miasto europejskie, otwarte i przechodnie...a fu. A z drugiej strony mamy nafąfanych patriotów co to na dźwięk słowa Lwów doznają ekstazy większej niż na dźwięk słowa Wrocław. Nie wiem do jakiej kategorii zalicza się Pan Tuduj, ale prawda jest taka, że elity we Wrocławiu tak wyglądają jak przedstawiłem, a zwykli ludzie to zwykli ludzie i maja to gdzies. Chcą tylko dobrze żyć. I ci ostatni także nie są za fajni, ale już lepsi niż te pierwsze dwie grupy. To dzięki tej trzeciej grupie podwrocławskie wsie pozostawały polskimi do XVIII wieku i i czasem do II wojny. Jeśli Pan Tuduj tak troszczy się o polskość Wrocławia, to niech zadba także o warstwę aksjologiczną. Otóż Wrocław jest stolicą Śląska, a Śląsk dzieli się na dolny i górny, a nie na Śląsk i Dolny Śląsk. Może jakiś projekt ustawy o zmianie nazwy woj. śląskiego na górno-śląsko-dąbrowskie? To że Polacy mówiąc Śląsk maja na myśli tylko Górny Śląsk zabiera Dolnemu Sląskowi polskość. Bo z czym kojarzy się nazwa Dolny Śląsk? Z poniemieckimi reminescencjami ubranymi w otwartość, europejskośc oraz zaburzanskimi fanaberiami, które z każdym rokiem będą coraz odleglejsze. Co więc daje Wrocławiowi polskość. No to, że zacznie się na Polsce uzywac odpowiednich nazw. Górny i Dolny Śląsk...
~Wrocławianin2020-01-16 14:58:27 z adresu IP: (91.198.xxx.xxx)
Nie wiem, kto pierwszy ukuł tę łatwo podłapywaną i wszędzie powtarzaną już do znudzenia frazę o "europejskim mieście", ale to coraz bardziej przestaje być zabawne. Wrocław to przede wszystkim miasto polskie - w związku z tym, w dalszej kolejności też europejskie, bo do tego kręgu kulturowego Polska się zalicza - ale przede wszystkim, na pierwszym miejscu - polskie. Nie stawiajmy sprawy na głowie. Co za tym idzie, powinien w nim rządzić właśnie polski interes, a nie jakieś "dziejowo konieczne" multi-kulti, jak szanowna Pani sugeruje.
~Niezależny2020-01-16 14:20:07 z adresu IP: (212.129.xxx.xxx)
Nie tylko żebyśmy wiedzieli,ale także żebyśmy te swoje bogactwa w postaci zasobów naturalnych MOGLI WYKORZYSTAĆ dla dobra wszystkich Polaków a nie zostali z ręką w nocniku kiedy nasze sprzedajne rządy w niejasny sposób pozbywają sie ich na korzyść innych państw. Dlatego pełny szacun dla posłów Konfederacji za działania w tym kierunku! Jednocześnie nasuwa się pytanie - co zrobiła "banda czworga" aby wykorzystać dotychczasową wiedzę o naszych zasobach dla dobra Polaków (oprócz tego że sprzedaje obcym państwom prawo do ich eksploatacji jednocześnie uchwalajac ustawę o zmniejszeniu podatków od wydobycia).
~Magistrat propagandy2020-01-16 13:53:35 z adresu IP: (89.64.xxx.xxx)
W końcu ktoś to ruszył z miejsca i mam nadzieję,że pan poseł doprowadzi sprawe do końca i się uda!Macie mój głos! Nie może zarządzać miastem ktoś kto nazywa manifestacje Pro Life obrzydliwą rzeczą(chodzi o zdjecia płodów),która manifestuje przeciw aborcji A jednocześnie zezwala na marsz dewiantów,popierających aborcję podczas których są profanowane Matka Boska i inne Święte Symbole i obecni są ludzie z transparentami:"facet też może rodzić"
~Piotr2020-01-16 12:20:05 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
Żenujące. Prezydenta wybieralismy na 5 lat nie na rok. Były wybory. Konfederacja pokazała.swoja ofertę której nikt nie kupił. Teraz silą się na próbę referendum.
~franek2020-01-16 20:12:36 z adresu IP: (91.90.xxx.xxx)
Liczba uprawnionych do głosowania 480 tys we Wrocławiu w 2018r
~Grzegorz2020-01-16 12:55:46 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
To jest częsta manipulacja. Nie jest istotne ile osób mieszka, a ile głosowało. Raz że nie wszyscy są uprawnieni. Dwa że zadładanie że nie głosujący optowali by tak czy innaczej jest bez sensu.
~janek2020-01-16 12:29:44 z adresu IP: (185.75.xxx.xxx)
Konfederacja nie startowała w wyborach - bo formalnie nie istniała. A to co robi Sutryk nadaje się na referendum wybrało go około 140 tys ludzi a we Wrocławiu mieszka ponad 650 tys.
~wrocławianin2020-01-16 12:09:59 z adresu IP: (31.11.xxx.xxx)
Przed referendum trzeba przedstawić kandydata. Nie może nim być człowiek pokroju Dutkiewicza.
~fil2020-01-16 11:45:57 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
śmieszne chłopaczki
~Chris2020-01-16 11:20:55 z adresu IP: (89.64.xxx.xxx)
Niech się wezmą do pracy i coś zrobią ! Krytykować każdy potrafi a szczególnie nieroby ... im nigdy nic nie pasuje. A konfederacja jest straszna i co beda zabierać prawa wyborcze kobietom, żeby robiły w doku ?! Wyrzuca Ukraińców z Polski i kto będzie pracował ?! Zamkną lub wyrzuca z kraju o innej orientacji ?! Tylko żeby się nie zdziwili jak przestrzenią własne szeregi ;). Zawsze się zastanawiałem co maja w głowie : sieczkę czy beton zamiast mózgu?!
~Andreas2020-01-16 11:45:39 z adresu IP: (178.212.xxx.xxx)
Jak to G Braun mówił ; kościół, szkoła, strzelica. A potem sie zobaczy;)
~Grzegorz2020-01-16 10:54:28 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
Powody mocno wydumane. Jeśli chodzi o tą pikietę co obnosiła zdjęcia płodów, to bardzo słusznie że ją rozwiązano. Nie chodzi nawet o kwestie ideologiczne. Tu temat na szeroką dyskusją. Chodzi o zawartość zdjęć. Ja wiem że przestrzeń publiczna nam się coraz bardziej wulgaryzuje, ale to żadna wymówka. Zwłaszcza gdy mówimy o dobry dzieci. A z Ukraińcami to zdecydowanie nie kwestia miasta. Miasto ma dbać o mieszkańców. Również obcej przynależności etnicznej. Od kontroli napływu ludności i ich ew. asymilacji są władze centralne.
~Grzegorz2020-01-18 16:09:37 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
Chłopie, jeśli chcesz w imię obrony dzieci, pokazywać malcom coś takiego, to nie używaj pojęcia obłuda, bo brzmi to niepoważnie. Nawet kryminaliści uważają że krzywdzenie dzieci to coś co należy karać. "Katolicy", i to nieraz, o zgrozo! W sutannach, nie widzą w tym nic złego. Jeśli zaś nie rozumiesz, na czym ta krzywda polega, nie trać czasu na dalszą polemikę, bo nie ma ona sensu.
~tutejszy2020-01-18 13:44:36 z adresu IP: (185.119.xxx.xxx)
jesli tym dzieciom zabijanie człowieka przedstawia sie jako 'realizacja praw reprodukcyjnych i fajne rozwiązanie błędów i osobistych problemów" to i one moga zobaczyć jak to faktycznie wygląda i czym jest a udawana troska o ich wrażliwość to tylko obłuda sprawców i wspólników
~Grzegorz2020-01-17 06:11:18 z adresu IP: (188.146.xxx.xxx)
Tutejszy, a co to ma do rzeczy że pokazywało zabitego człowieka? Jakby pokazywali tam wizualizację męczeńskiej śmierci św. Sebastiana w takim miejscu, wśród dzieci, również uznał bym to za skandal. Agencie, powtarzasz wielokrotnie słyszane już zarzuty wobec Ukrainy, które są wybiórcze i zakłamują obraz rzeczy. Tyle że mój wywód jest mało istotny, bo tu nie o Ukrainie mowa. Primo- nawet z Ukraińcami trudno w wielu branżach o siłę roboczą. Jasne, że jest to przede wszystkim kwestia słabego wynagradzania, i pracodawcy powinni przede wszystkim kombinować jak je poprawić. Ale to nie jest wykonalne z dnia na dzień, a gospodarka musi działać. A że większość się nie asymiluje? Po co niby mają to robić. Istotna większość Ukraińców jest tu na "saksach". Nie zostaną i nawet tego nie chcą.
~Agent2020-01-17 05:48:54 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Przecież| ta masowa migracja Ukraińców jest poza wszelką kontrolą a liczby powinny budzić niepokój. Jak zwykle górę wzięła chciwość i wąsko rozumiany interes jednostkowy. Nieważne, jakie to przyniesie skutki w perspektywie 20-30 lat, ważne, że ma kto robić za psie pieniądze. Mieliśmy już nie być gospodarką taniej siły roboczej ale jak płace mają wzrosnąć, jak 3 miliony ludzi pracuje pół darmo, z czego połowa pewnie na czarno? O jakiej asymilacji mowa, skoro żadna masowa migracja temu nie sprzyja bo powstają enklawy. Zamiast asymilacji masz kolejne roszczenia - a to meczet/cerkiew, a to uznanie za mniejszość a to uznanie języka. Akurat państwo narodowe swojej formuły nie wyczerpało. Obok polaryzacji politycznej nie mamy na szczęście konfliktów religijno - narodowościowych i tak powinno pozostać. A Ukraińcy mają własne państwo. Zawsze, jak mieszkali w granicach Polski, to im źle było. Poza tym Ukraina nie jest państwem specjalnie przyjaznym dla Polski i buduje swoją tożsamość narodową w oparciu o ideologię banderowską. Nie rozliczyli się ze swoją przeszłością, tj. ludobójstwem na Wołyniu i masową kolaboracją z hitlerowcami, czego najbardziej jaskrawymi przykładami jest dywizja SS Galizien ("wsławiona" m.in. pacyfikacjami Polaków) oraz "służba" w jednostkach wartowniczych (wachmani) w hitlerowskich obozach zagłady. Proszę sobie sprawdzić, z kogo składały się załogi w Treblince, Sobiborze czy Bełżcu...
~tutejszy2020-01-16 20:07:27 z adresu IP: (185.119.xxx.xxx)
zdjecia przedstawiały zabijanie istoty ludzkiej i nie wazne czy nazywa sie ją "zygotą płodem noworodkiem niemowlęciem podrostkiem dorosłym starcem" to wszystko człowiek na swym kolejnym etapie
~Jenny2020-01-16 10:23:24 z adresu IP: (78.8.xxx.xxx)
Witam, nareszcie ktoś mądry się wypowiada. Masowy napływ ukraińców to jest skandal. robi się druga Ukraina w kraju a we Wrocławiu jest ich więcej niż w przygranicznym Przemyslu. Brawo panie Krzysztofie i prosimy o dalsze działania.
~Lala2020-01-16 10:17:50 z adresu IP: (81.219.xxx.xxx)
Po pierwsze prezydentem został wybrany legalnie większością głosów to raz. Dwa, Polacy coraz częściej wyjeżdżają za granicę w celach zarobkowych a na ich miejsce przyjeżdżają Ukraińcy. Dodam jeszcze że Ukraińcy zaczynają mieć otwarte granice do Niemiec w celach zarobkowych. I będą tam jeździć a nie do Polski. Zaś na ich miejsce do Polski przyjadą pewno z Mołdawii itp. Wiec nie wiem gdzie tu problem... szkoda mi tylko takiego pajaca który nie szanuje innych narodów ci ludzie przyjeżdżają zarobić na życie rodziny dzieci a nie na wakacje i cygara przy okazji wspierają naszą gospodarke WSTYDZĘ SIE ZA WAS!
~Franek2020-01-16 09:47:09 z adresu IP: (185.75.xxx.xxx)
Jestem ciekawy jak będzie wyglądała zbiórka tych podpisów za referendum. Pan Bosak to socjalista w przebraniu narodowca. Artur Dziambor jest najlepszym kandydatem
~Grzegorz2020-01-16 11:36:33 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
Z tego co kojarzę ruch narodowy to raczej kwestia światopoglądowa, nie ekonomiczna, więc socjalistyczne zapatrywania nie mają wiele do rzeczy.
~Adam 2020-01-16 09:22:26 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Będę głosował za odwołaniem. Za politykę miasta wobec kierowców a raczej ich dyskryminowanie
~Magistrat propagandy2020-01-16 12:32:27 z adresu IP: (89.64.xxx.xxx)
Popieram,omyłkowo klikłem twój komentarz "do moderacji" w razie gdyby zniknął mam nadzieję,że tak nie będzie:)
~Odlot2020-01-16 09:15:53 z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
Lotnisko wyjątkowo nie na Strachowicach ale na Karkonoskiej w czasie wywiadu... masakra!!!