Budowa nowej drogi czy przebudowa A4? Paweł Hreniak: Niedługo decyzja

Dariusz Wieczorkowski, GN | Utworzono: 2020-09-01 09:09 | Zmodyfikowano: 2020-09-01 09:12
Budowa nowej drogi czy przebudowa A4? Paweł Hreniak: Niedługo decyzja - fot. archiwum Radia Wrocław
fot. archiwum Radia Wrocław

Przebudowa czy budowa autostrady A4 na odcinku Wrocław - Krzyżowa? Poseł PiS Paweł Hreniak, od niedawna członek sejmowej komisji infrastruktury, mówił w naszym studiu, że niedługo zapadnie ostateczna decyzja, który wariant będzie realizowany:

Zdaniem Pawła Hreniak wariant budowy nowego odcinka od węzła Wrocław Wschód do Kątów Wrocławskich jest bardziej prawdopodobny:

Paweł Hreniak oceniał, że nową drogą pojedziemy prawdopodobnie za 6-7 lat.

Posłuchaj rozmowy:

Reklama

Komentarze (10)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~A cztery2020-09-02 20:11:50 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Temat trza grzać. Morawiecki obiecał i tego się trzymajmy!
~kierowca2020-09-01 18:59:25 z adresu IP: (89.64.xxx.xxx)
Ta pani dyrektor z dyrekcji drog we Wroclawiu to hamulcowy, przyklad droga kolo Lubina. Nie potrafi a ma budowac A4.
~podziadujmy2020-09-01 17:14:33 z adresu IP: (77.114.xxx.xxx)
Nie będzie żadnej nowej A4 ponieważ trzeba by wykupić grunty, będą niekończące się przebudowy. O braku kasy zresztą świadczą bezsensowne remonty obiektów w pobliżu Kątów zamiast budowy obok nowych szerszych.
~Jerzy2020-09-01 16:14:08 z adresu IP: (87.205.xxx.xxx)
Nikt z pisu nie jest zainteresowany wybudowaniem autostrady. Oni patrzą tylko jak tu skręcić parę lub parędziesiąt milionów dopóki są bezkarni tak jak Szumowski.
~Ada2020-09-01 14:33:13 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
6-7 lat? To ma być rozwiązanie? Kpina. Człowieku, debatujecie nad rozwiązaniem, a rozwiązanie jest już gotowe. 3 pasmowa droga A4 zbudowana od nowa na południe od istniejącego wariantu. Powinna przebiegać lustrzanym łukiem do obecnej i łączyć południe województwa ze stolicą. Do węzła bolków i od węzła bolków po śladzie DK5 i DK30. Ilość kilometór powinna być identyczna z istniejącym odcinkiem A4. Dodatkowo plan na rozbudowę A4 do 3 pasów o standardzie autostradowym. Ciężko politykom z centrali przychodzi do wiadomości, ze zachód i południe Polski to konie napędowe całego kraju. Pchają na mobilność Polski B, ale tam nie ma chęci i pomysłu!
~niepolak2020-09-01 15:51:38 z adresu IP: (45.152.xxx.xxx)
Bardzo trafny wpis. Zamiast debatować nie wiadomo nad czym wystarczyłoby aby pan Hreniak przeczytał powyższy komentarz. Natomiast pis zainteresowany jest zupełnie czym innym i mami nas jakimiś deklaracjami światopoglądowymi i sprawami całkowicie nieistotnymi z punktu widzenia pracującego i korzystającego z dróg obywatela, aby zrobić zasłonę dymną do wprowadzenia nowych podatkwów i danin. PiS = Podatki i Składki
~Chałabała2020-09-01 11:34:19 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
To nie jest główne pytanie. Pytanie zasadnicze brzmi - jakie jest systemowe rozwiązanie dla transportu i tranzytu towarów? Czyli co z TIRami? Drogi o o przebiegu Wschód - Zachód, jak A4 zapchane są TIRami, często spoza UE - ukraińskimi, rosyjskimi i tureckimi. Czy dla nich mamy budować drogi? Na drogach Północ - Południe ruch ma inny charakter, zwłaszcza w sezonie urlopowym - korkują się osobówki. Na A4 problemem są TIRy.
~Popieram jamjesta.2020-09-02 20:13:27 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
A4 powinna miec po 4 pasy ruchu w każda stronę.
~Jamjest2020-09-02 08:07:24 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Dlatego powinna iść nowa droga nawet równolegle do a4 z tym że na starej zostają tiry A na nowej zakaz poruszania się ciężarówek
~Panie hreniak2020-09-01 11:31:13 z adresu IP: (89.238.xxx.xxx)
To wreszcie weźcie się do roboty i rozbudujcie tę autostradę, bo póki co codziennie giną na niej ludzie, a Wy macie w głowie tylko i wyłącznie podwyżki swoich pensji i tematy zastępcze jak LGBT i inne bzdury co ten karzeł z żoliborza (bez prawa jazdy) wymyśli, żeby skłócić Polaków.