86-letnia wrocławianka eksmitowana z mieszkania przy ulicy Bzowej

Elżbieta Osowicz, mk | Utworzono: 2023-12-13 15:36 | Zmodyfikowano: 2023-12-13 15:36
86-letnia wrocławianka eksmitowana z mieszkania przy ulicy Bzowej - fot. Radio Wrocław
fot. Radio Wrocław

Barbara Jędrzejowska, która padła ofiarą piramidy finansowej i jej mieszkanie zostało zlicytowane, czuje się pokrzywdzona i nie zamierza się poddawać.

- Pójdę do sędziego, do tego sędziego, który oddala eksmisje. Powiem, że mnie na siłę, siłą dosłownie wyprowadzili, bo przyszło sześciu policjantów, czterech z ekipy przeprowadzkowej, to razem było ile?-dwanaście osób. Ja patrzę, światła nie ma, przyszliśmy panią eksmitować, a jak się pani nie zgodzi, to my panią siłą eksmitujemy.

Kobieta miała zamieszkać w mieszkaniu socjalnym o powierzchni 14 metrów kwadratowych, przy ulicy Otwartej. Tam okazało się, że wszystkie sprzęty: grzejnik czy kuchenka są na prąd, ale nie ma licznika, więc nic nie działa.

Do tego mieszkanie jest na wysokim, trzecim piętrze, co dla starszej pani jest bardzo uciążliwe. Po naszej interwencji miasto zaproponowało inne mieszkanie. 

POSŁUCHAJ:

część 1

część 2


Komentarze (166)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~7510242023-12-19 22:27:49 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
Być może mieliśmy w tej sprawie do czynienia z brakiem świadomości lub swobody. Powyższe powoduje bezwzględną nieważność czynności prawnej co wynika z treści art. 58 i art. 82 kodeksu cywilnego. Ta osoba jest ponad wszelką wątpliwość osobą starszą zdrowie na pewno dawno już nie to. Prawdopodobnie mogła nie wiedzieć i nie rozumieć co podpisuje, z czym ma do czynienia i jakie to rodzi skutki prawne. To należy zbadać i być może należy teraz wystąpić z wnioskiem do Ministra Sprawiedliwości czy Rzecznika Praw Obywatelskich o wystąpienie do Sądu Najwyższego ze skargą nadzwyczajną. To jedyne co można zrobić.
~123452023-12-20 08:48:24 z adresu IP: (83.4.xxx.xxx)
Był może dyskryminujemy młodszych takimi stwierdzeniami, którzy biorą kredyt bo chcą mieć dach nad głową a nie biorą kredyt żeby włożyć do firmy, która obiecuje złote góry - żeby mieć więcej .... być może decyzje kredytowe młodych podejmowane pod presja być albo nie być powinnismy podważyć. Albo decyzje kredytowe singli, którzy z jednej pensji nawet wynająć mieszkania nie mogą.... może trzeba nareszcie ponieść konsekwencje swoich decyzji.
~o ho ho2023-12-18 17:20:39 z adresu IP: (194.242.xxx.xxx)
tow. redaktor leci po promocji i wykorzystuje sytuację do nabijania sobie odsłon. Brawo, brawo! W dodatku przedstawia sytuację bardzo jednostronnie, bo robi z 86-latki biedną poszkodowaną. A prawda wygląda inaczej. Mam nadzieję, że za chwilę wiatr zmian wywieje takich "redaktorów" z mediów, zwłaszcza z mediów publicznych. Taki materiał to może sobie spreparować bulwarówka, ale nie poważne, publiczne medium. Wstyd.
~Nik2023-12-16 20:51:01 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
A co z ofiarami podwyżki stop procentowych, których to osób nie stać na raty kredytów?
~Polak daniel2023-12-15 22:49:03 z adresu IP: (2a00:f41:702d:ea7:efbf:x:x:x)
Wtulowicach taksamo postepujo przeklente tulowice kture trzyma umowe zkomornikiem izusm
~TakieCzasy2023-12-15 15:02:14 z adresu IP: (83.26.xxx.xxx)
Ostatnio A. Gajewska wymądrzała się o niskich, emeryturach. Wyobraźmy sobie że w 2007r 50 latek stracił pracę.... Ą teraz sobie to przemyślmy.
~Jotde2023-12-15 14:55:36 z adresu IP: (83.26.xxx.xxx)
Pójdzie do Bodnara?
~@Jotde2023-12-18 16:32:39 z adresu IP: (194.242.xxx.xxx)
A dla czego ma iść do Bodnara? Podjęła w życiu takie a nie inne decyzje to są takie a nie inne skutki. Pytanie raczej do towarzyszy z "Akcji Lokatorskiej" dla czego jej nie pomogli? (po za blokowaniem eksmisji).
~Andrzej602023-12-15 14:47:01 z adresu IP: (78.8.xxx.xxx)
Problem , który poruszył ~`Nic , czyli na ile pomagać innym, także tym którzy z własnej winy popadli w tarapaty, czy pomoc dla ludzi słabszych z różnych względów , to kwestia światopoglądowa. Ja osobiście uważam ,że społeczeństwo powinno pomagać wszystkim, na ile się da, ale rozumnie. Bez pomocy słabszym społeczeństwo jest słabe, kulawe i gorzej się żyje także tym lepiej sytuowanym. Jak daleko iść z pomocą , to już jest kwestia sporna .Młodzi i silni nie powinni być dobijani daninami , ale solidaryzm społeczny to piękna rzecz .Im Polacy będą bogatsi tym Ci zamożniejsi łatwiej zniosą pewne ciężary, ale trzeba pamiętać o zasadzie kury znoszącej złote jaja. Jakoś mi trudno uwierzyć w to , że syty , dobrze ubrany, z dobrą bryką i mieszkaniem będzie do końca szczęśliwy jak obok będą głodujące dzieci , cierpiący niepełnosprawni w biedzie, czy starcy.
~~obserwator2023-12-20 09:08:46 z adresu IP: (62.141.xxx.xxx)
To przypomnę że syty biednego nie zrozumie. Ile było hejtu po przyznaniu 500+ że biedaki nad morze pojechali i jakim prawem bogatym plaże i chodniki zajmują. A to najlepszy sposób żeby pokazać dzieciom,że jest coś więcej niż pokój w chałupie i warto się starać by mieć na więcej... Przyznam rację : ROZUMNIE nie dobijając...
~Andrzej602023-12-15 14:16:10 z adresu IP: (78.8.xxx.xxx)
Rlml, pozdrowienia ! Dobrze jest czasem spokojnie podyskutować. Trudno jest czasem sensownie wytłumaczyć swoje stanowisko w kilku zdaniach , ale można, trzeba tylko mieć dobrą wolę i w słuchać się w głos swojego rozmówcy.
~Ona2023-12-15 14:15:35 z adresu IP: (83.4.xxx.xxx)
Palacze i alkoholicy, grający na giełdzie i korzystający z parabanków powinni myśleć o konsekwencjach swoich czynów a nie liczyć na pomoc i ze in się należy
~Do rtlm2023-12-15 14:44:54 z adresu IP: (83.4.xxx.xxx)
Nie powinno się oceniać innych
~Ona2023-12-15 14:44:07 z adresu IP: (83.4.xxx.xxx)
I dlatego są granice wolności, nikogo nie powinno się zmuszać do pomocy - jak chce pomoc dziecku to to robię
~Rlml2023-12-15 14:35:25 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
To proszę dorzucić do tego całe społeczeństwo chorujące na choroby cywilacyine, typu otyłość, cukrzyca, itp. Procent z tego to uwarunkowania genetyczne, większość się przejada, je byle jak i byle co i się nie rusza, więc z jakiej racji podatnicy mają płacić za leczenie ludzi mających zawały, udary i wszelkie inne schorzenia... A, i jeszcze dodajmy do tego kwestię jakości produktów dopuszczonych do sprzedaży, bo za to odpowiada państwo. Naprawdę, nie wiem co trzeba mieć w głowie, żeby napisać coś tak głupiego, jak Pani napisała.
~Nic2023-12-15 14:11:24 z adresu IP: (83.4.xxx.xxx)
Mądry po szkodzie - w tym jednak wypadku kiedy każdy wmawia pani jaka jest biedna robi jej krzywdę- ona zamiast się podźwignąć będzie w bardziej agresywny sposób domagać się więcej
~Kkk2023-12-15 14:10:50 z adresu IP: (83.4.xxx.xxx)
Sytuacja opisana w artykule jest egzemplifikuje trud, trud całego społeczeństwa w naprawianie błędów tych, którym się wydaje ze maja prawo robić co im się podoba, a konsekwencje maja ponosić inni
~Andrzej602023-12-15 13:56:53 z adresu IP: (78.8.xxx.xxx)
Świat nie jest idealny , ale Pan Bóg po to dał głowę człowiekowi aby sobie radził . Dzisiejsze społeczeństwo dba lepiej lub gorzej o słabszych, więc dzieci, starców , osoby niepełnosprawne , tak powinno być . Kiedyś za długi było więzienie , samosądy , infamia i Bóg wie jeszcze co! Tak , że żyjemy i tak w relatywnie dobrym świecie. A , że będą nadużycia, niesprawiedliwości , to taka jest natura człowieka i społeczeństwa . Zawsze bliższa koszula ciału. Oczywiście z patologią trzeba walczyć ,a nie stać obok i tylko od czasu do czasu dać się z prowokować i dla czystości sumienia zabrać super mocny głos! W szkole powinni uczyć dzieci czym jest państwo , prawo , czym są organy państwowe i jaka jest ich funkcja. Szkoła powinna też uczyć wrażliwości i dbałości nie tylko o siebie i najbliższych, ale i o całość ,o każdego człowieka , każdego. Jeszcze innym problemem , co widać często na forach , jest roszczeniowość ludzi , tylko ja, ja i ja. Mi się wszystko należy . A może też ujrzeć innego szarego człowieka w potrzebie lub nie i być dla niego życzliwym , pomocnym .
~Nick2023-12-15 14:14:07 z adresu IP: (83.4.xxx.xxx)
Pomoc słabszym owszem. Pomoc starszym owszem. Ale co w sytuacji jak ci silni, młodzi przytłoczeni podatkami przestaną wyrabiać? Chyba są granice pomocy, pierwszej pomocy np dla matek z chorymi dziećmi, ofiar kataklizmów i losowych zdarzeń a na końcu są ci którzy sami żyjąc ryzykownie płaca za bledy
~Rlml2023-12-15 14:10:13 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
Zgodzę się niemal ze wszystkim, co Pan napisał. Serdecznie pozdrawiam i życzę Panu wszystkiego dobrego.
~Andrzej602023-12-15 13:09:01 z adresu IP: (78.8.xxx.xxx)
Proszę nie zwalać winy na komornika, on tylko wykonuje wyroki sądów. To ta Pani narobiła długów i zainicjowała ciąg zdarzeń. Bez sądów i wykonawców ich wyroków , np. komorników , jest tylko chaos i anarchia . Ludzie by się maczugami pozabijali. Najgorsze przy tych komentarzach jest to, że ludzie nie znają konkretnej sprawy a stają się sędziami, prokuratorami , komornikami i litościwymi samarytanami, trochę trzeba zachować umiar w swoich osądach. To zdjęcie jest pewnego rodzaju prowokacją , świat jest trochę bardziej złożony nie taki czarny.
~@Rlml2023-12-18 16:46:14 z adresu IP: (194.242.xxx.xxx)
Nie pisz bzdur. Jak jesteś właścicielem chałupy za 300.000 a masz dług w wysokości 15.000 to nikt Ci chałupy siłą nie zabiera. Po pierwsze, na początku powinieneś sam uregulować ten dług lub ułożyć się z wierzycielem na okres, w którym spłacisz Twój dług. To najprostsze i najtańsze rozwiązanie. Jeżeli nie regulujesz swoich zobowiązań, to sprawa trafia w końcu do sądu a dalej do komornika a to są dodatkowe koszty. Twój dług wynosi już nie 15.000 a 20.000 lub więcej. Ale Ty nadal brniesz i masz w nosie wyrok sądu. Nadal nie spłacasz swoich zobowiązań. Więc wchodzi komornik a Twoje długi wynoszą już nie 20.000 a 25.000. Ale Ty nadal brniesz i masz w nosie wyrok sądu i komornika i wołasz "Akcję Lokatorską", żeby Cię "obroniła" przed komornikiem. No i fajno. Tyle, że po 7 latach takiej "pomocy" Twój dług wynosi już 300.000. A wystarczyło, abyś na samym początku sprzedał część zbędnych rzeczy i w krótkim czasie spłacił te 15.000 Po za tym pani z artykułu miała windykację nie z tytułu nietrafionych inwestycji a z tytułu nabranych tzw. chwilówek, których nie spłacała. Tu też należą się "podziękowania" PiSowi, który w imię rzekomej obrony uciśnionych obywateli narzucił bankom max. oprocentowanie kredytu. No i fajno. Kiedyś, jak klient był wysokiego ryzyka, to dostawał kredyt ale na wyższy procent, dajmy na to 30% w skali roku. Ale dziś nie dostanie w banku takiego kredytu, bo bank nie może już zaproponować takiego oprocentowania. Więc ten klient idzie dziś do parabanku i tam otrzymuje ten kredyt na 30% ale w skali miesiąca.
~Nick2023-12-15 13:26:39 z adresu IP: (83.4.xxx.xxx)
Cały artykuł jest prowokacyjny, dlaczego twórcy i autorzy nie zostaną pociągnięci do odpowiedzialności za zerowanie na takich aferach? Przecież sprawę można było rozwiązać dużo wcześniej - mądry prawnik doradził by rozwiązanie albo finansista jak bez zbędnego ryzyka oszczędzać. Teraz wychodzi na to ze hulaj dusza zadluzajmy się w parabankach bo w normalnych nie ma zdolności kredytowej ocenionej przez analityków i niech płaci społeczeństwo. Przecież te sprawy sądowe kosztują, praca komornika kosztuje, 7 lat mieszkania za darmo kosztuje. Uczy cię panią życia na kosztbinnych, zamiast przyjęcia konsekwencji swoich zachowań. I pewnie ze ma prawo popełniać błędy, ale dopóki nie poczuje ich ciężaru nie nauczy się. Będzie dalej w coraz bardziej agresywny sposób domagać się więcej. Będzie stwarzać kolejne sytuacje, będzie unikać odpowiedzialności i obarczać wszystkich dookoła winą.
~Rlml2023-12-15 13:26:18 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Nie zwalam winy na komornika i nie twierdzę, że ta pani jest bez winy, bo każdy jest kowalem swego losu i musi liczyć się z konsekwencjami swoich czynów, nawet osoby starsze, lub te które "wiedzą lepiej" ;) Natomiast, system nie jest sprawiedliwy i nie przekona mnie Pan, że jest inaczej. Proszę wyobrazić sobie sytuację, że ma Pan mieszkanie/dom o wartości, powiedzmy 300 000 pln. Coś się dzieje w Pana życiu, osiąga Pan dług w wysokości 15 000 pln którego nie jest w stanie na czas płacić, dochodzą odsetki, dług rośnie i za to jest Panu dom odebrany. Czyli za 15k ma Pan odebraną nieruchomość wartą 300k. To, uważa Pan za normalny system i sprawiedliwość? Wie Pan, w państwach autorytarnych też istnieją różne prawa i urzędnicy zgodnie z tymi regulacjami postępują, co nie przesądza jeszcze o sprawiedliwości. Jest jeszcze inna sprawa - dlaczego w państwie praworządnym mogły działać takie podmioty jak Amber Gold, czy Finroyal, o lichwiarskich firmach od chwilówek nawet nie wspomnę. Jeżeli ktoś się dziwi dlaczego z kasy podatników pomaga się ludziom, którzy wpadli w taką spiralę zadłużenia, odpowiedź jest prosta - państwo umożliwiło działanie takim firmom, które naliczają sobie kilkudziesięcioprocentowe marże i odsetki, więc państwo niejako bierze na siebie odpowiedzialność za długi. Jeśli ktoś jest palaczem, zachoruje na raka płuc, to co - ma iść od razu ma cmentarz, bo sam jest sobie winien? Przecież te składki na ubezpieczenie zdrowotne, choćby płacone przez 30 lat, nie są w stanie pokryć kosztownej terapii nowotworowej. Także w takim systemie żyjemy.
~Andrzej602023-12-15 12:54:02 z adresu IP: (78.8.xxx.xxx)
PRlml , komornik działa na podstawie wyroków sądowych i w granicach prawa ( zdarzają się patologie ). Sprawa tej Pani, to zaczęła się ponad 20 lat temu kiedy nieostrożnie nabrała kredytów, potem to już spirala długów przyśpieszyła . Ta Pani ma i tak szczęście , że w Polsce sądy wydają wyroki po wielu latach, a egzekucja ich, to droga przez mękę, a 7 lat to jest jakiś absolutny rekord! Ta Pani i tak trafiła na człowieka , który nie użył żadnych i , brutalnych metod , tylko czekał cierpliwie ponosząc koszty , na zwrot swojej własności ! Trochę obiektywizmu ,a nie tylko ślepe i tendencyjne wypowiedzi.
~Rlml2023-12-15 13:01:38 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
Czyli ktoś chciał się po prostu dorobić na błędach osoby, która wpadła w spiralę długów - no niespecjalnie prospołeczna postawa, bo mnie by coś takiego do głowy nie przyszło. Oczywiście, nie twierdzę że to bezprawne działanie, natomiast najwyraźniej został w Polsce stworzony system, który nie jest sprawiedliwy i mam nadzieję, że to się zmieni, bo jeżeli komornicy mogą zlicytować mieszkanie za długi opiewające na 5% wartości nieruchomości, to przyzna Pan chyba że coś jest nie tak w tym wszystkim.
~Andrzej602023-12-15 11:31:51 z adresu IP: (78.8.xxx.xxx)
To mieszkanie nie zostało zniszczone po licytacji , tylko przez wiele lat jego użytkowania , a jego stan trudno jest opisać delikatnymi słowami . Takie rzeczy czasem TV pokazują , to nie jest ani przesada ani złośliwość. Ta Pani ma 86 lat ale nieźle sobie radzi razem z pomocnikami z kłopotami , państwo po licytacji umyło ręce ,a ta Pani żyła na koszt nowego właściciela 7 lat. Teraz Ona i jej pomocnicy robią wielki szum, podjudzając jeszcze takimi zdjęciami, a masa ludzi którzy są w ciężkiej sytuacji cierpi w milczeniu. Każdemu człowiekowi niezależnie kim jest należy pomagać i ta Pani tą pomoc ma , ale za uczynki ( np. długi ) są też konsekwencje . Bez tego nie ma porządku ani sprawiedliwości. Sprawa z ą Panią trwał dwadzieścia parę lat i ta Pani nieźle sobie radziła , taka jest prawda!
~Rlml2023-12-15 11:59:13 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Finroyal to jest 2. połowa pierwszej dekady XXI w. i chyba wtedy się te wszystkie kłopoty zaczęły z tego co można przeczytać w wielu artykułach. Gdyby Pan stracił oszczędności życia, a do tego mieszkanie, to by Pan nie walczył? Finroyal ma już wyrok, do tego dochodzą firmy udzielające chwilówek, które też są pod lupą instytucji prawnych, więc wcale nie jest tak do końca oczywiste, że komornik w ogóle mógł brać się za licytowanie nieruchomości. Oczywiście, kwestia zaciągania należności w sytuacji gdy nie bierze się tego, bo nie ma się za co bułki kupić, tylko myśląc że się zainwestuje, nie mając jednak wystarczającej wiedzy w tej materii, jest dużym błędem który popełniła ta pani, ale mimo wszystko - umyka w dyskusji działanie komornika, a to jest podstawowa sprawa do zbadania. Kwestia tej pani, jej zbieractwa i innych zachowań być może powinna być zbadana przez lekarzy specjalistów, ale jednak to od urzędnika państwowego wymaga się nieskazitelnego działania z poszanowaniem godności ludzkiej i tak, by w całej sytuacji pomóc, a nie pogorszyć sprawę, a zdaje się że tego tu zabrakło. Co oczywiście nie jest odosobnionym przypadkiem, bo historii o komornikach w tym kraju nie brakuje.
~Andrzej602023-12-15 10:41:55 z adresu IP: (78.8.xxx.xxx)
W naszym kraju , a zwłaszcza w dużych miastach brak jest mieszkań . Czekają nie tylko starcy ale i młodzi , również kobiety z małymi dziećmi, w kiepskich warunkach latami , czasami przepłacając to zdrowiem i konfliktami rodzinnymi. Ta Pani mimo, że miała mieszkanie i całkiem , całkiem emeryturę narobiła długów , bez wchodzenia w szczegóły jak i po co. Więc nie oceniajcie książki po okładce, ta Pani dostanie też pomoc, a że ma wymagania większe ,choć z poprzedniego mieszkania zrobiła mieszkanie inwentarskie, takie , że nawet jego stan trudno opisać słowami. Każdemu człowiekowi należy się pomoc , tej starszej Pani oczywiście też , i pewnie tę pomoc otrzyma , więc hamujcie języki tylko pomagajcie ludziom na co dzień ,a jest komu pomagać , spójrzcie w koło.! Same , czasem ordynarne komentarze , to za mało.
~Rlml2023-12-15 10:54:03 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
"Zwłaszcza w dużych miastach"? To niech Pan jedzie na prowincję, która nie ma w procencie nawet takich możliwości finansowych jak duże miasta, na inwestycje w miejsca socjalne, to może wtedy przestanie Pan pisać głupoty. Druga rzecz - działania komornika są bardzo wątpliwe, od samego początku i nad tym tematem też trzeba się pochylić. Trzecia rzecz - to mieszkanie wygląda tak samo od wielu, wielu lat, sięgając wczesnych lat 2000, a właściwie i wcześniej, więc nie zostało zniszczone po licytacji - bo tak to Pan przedstawia, także trzeba było się zorientować co się kupuje na licytacji od komornika.
~Ipip2023-12-15 10:35:24 z adresu IP: (2a00:f41:7027:9cbd:2a:x:x:x)
Pani współczuję, ale takie są zasady, wiek z przestrzegania ich nie zwalnia. W takim przypadku Pani przysługuje lokal zastępczy. To że Państwo jest niewydolne i msza mały zasób mieszkań socjalnych, bo zapewne taki w Pani przypadku by przysługiwał, to to jest problem.
~@Ipip2023-12-18 16:50:21 z adresu IP: (194.242.xxx.xxx)
a dla czego tzw. państwo, czyli my wszyscy mamy płacić komuś za mieszkanie? Nie rozumiem tego. Pani podejmowała w życiu określone decyzje ale nie chciała przyjmować do wiadomości konsekwencji swoich decyzji. No i zderzyła się z rzeczywistością.
~Www2023-12-15 09:47:24 z adresu IP: (83.4.xxx.xxx)
W Warszawie 85-letnia pani Jadzia jeszcze ulotki rozdaje żeby przeżyć - a nie zieje jadem na wszystkich dookoła .
~Oburzona2023-12-15 09:17:38 z adresu IP: (83.4.xxx.xxx)
Wstyd to jest dla radia ze zeruje na krzywdzie pani znając jej sprawę od początku i nic nie robiąc żeby realnie pomoc. Najlepiej pisać artykuły co kilka lat ?skandal
~Panda2023-12-15 11:49:04 z adresu IP: (83.4.xxx.xxx)
Myśle, ze osoby samotne i starsze są niewidzialne dla społeczeństwa - tylko z tej moomocy trzeba chcieć skorzystać a nie daj daj daj
~Andrzej602023-12-15 09:14:41 z adresu IP: (78.8.xxx.xxx)
Mieszkanie , z którego tę Panią licytowano , było na 3 piętrze , bez windy, tak dla informacji dodatkowej.
~Do and2023-12-15 09:23:59 z adresu IP: (83.4.xxx.xxx)
W takim razie dziennikarka wprowadza w błąd bo skoro pani chciała zostać w zlicytowany mieszkaniu i jej nie przeszkadza ... może czas zając się bardziej potrzebującymi
~Odp2023-12-15 09:21:40 z adresu IP: (83.4.xxx.xxx)
I jak można faworyzować dłużników, oferować do wyboru osobom skazanym wyrokiem? A ci uczciwie płacący czynsze, matki z dziecko czekające w kolejce i seniorzy mieszkający pod dachem? To jest niesprawiedliwość
~Andrzej602023-12-15 09:08:26 z adresu IP: (78.8.xxx.xxx)
Ta pani narobiła długów, nie obecnie ,tylko dwadzieścia parę lat temu , potem uzależniła się finansowo od wielu firm które żerowały na jej błędach, potem były sprawy sądowe . Wreszcie 7 lat temu, po wyrokach sądów, odbyła się licytacja. Nowy właściciel przez siedem lat praktycznie utrzymywał tę panią , bo polskie państwo robi licytacje ale nie bardzo pomaga, ani licytowanemu ani nowemu właścicielowi. Pani ta , opuściła swoje mieszkanie , które było na 3 piętrze, w prawdzie z wygodami ale dopuściła je do komletnego zniszczenia . Miasto ani też komorni tego nie napiszą , ale ta Pani to zbieraczka , ja w tym mieszkaniu miałem okazję być i powiem Wam , że czegoś takiego w życiu nie widziałem , ogrom brudu i zniszczenia. Najdziwniejsze było to ,że ta Pani robiła wrażenie całkiem normalnej , ale reszta to była Sodoma i Gomora . Wiem , że jak się patrzy na to zdjęcie powyżej, to wrażliwym ludziom kraje się serce , ale nie oceniajcie wszystkiego tak jednostronnie , bo prawda jest bardziej złożona !
~Kkk2023-12-15 10:38:51 z adresu IP: (83.4.xxx.xxx)
Is czemu panowie z akcji lokatorskiej nie poszli z panią założyć konta w tauronie - mogli nawet założyć i płacić za pania
~Brwkl2023-12-15 10:37:02 z adresu IP: (83.4.xxx.xxx)
Po drugie , za prad się płaci - jak starsza pani chce używać prądu to trzeba za niego zapłacić a jak nie ma za co zapłacić to jest opieka państwa w ośrodku pomocy. Wtedy nie musi nawet sama żarówki wymieniać
~Rlml2023-12-15 10:21:55 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Po pierwsze - kupowanie mieszkania z lokatorem na licytacji komorniczej jest bardzo wątpliwe moralnie i już na początku rodzi problemy (lokator ma swoje prawa, tak, całkiem spore w porównaniu z włascicielem), więc kupujący też powinien był się spodziewać konsekwencji swojej decyzji. Ponadto, proszę napisać za ile długów mieszkanie zostało zlicytowane i czy komornik chciał polubownie brać wplaty od tej pani, czy od razu położył łapę na nieruchomości? Otóż, Szanowni Państwo czytający ten komentarz - komornik może zlicytować mieszkanie jeżeli dług przekracza 5% jego wartości, przykładowo zatem - wystarczy mieć 10.100 pln długu, by komornik zawinął mieszkanie o wartości 200.000 pln. Ponadto, jeżeli już ktoś stracił mieszkanie, nawet ze względu na wadliwe prawo, to to, co zrobił komornik w wypadku tej pani to draństwo (gdyby zrobił tak wobec kogokolwiek innego też byłoby to ostatnim świństwem), bo co trzeba sobą reprezentować żeby zimą eksmitować człowieka do miejsca bez prądu, wody i ogrzewania? Powinno do sądu zostać natychmiast wysłane zażalenie na działania tego człowieka.
~Stanistaw2023-12-15 09:13:32 z adresu IP: (83.4.xxx.xxx)
Wszyscy współczujący jakby się zebrali to panią mogą gościć u siebie po kilka dni dziennie. Tylko wątpię czy ktoś się zdecyduje na to bo pisać i zwalać odpowiedzialność jest łatwo ale realnie pomoc to nie ma hetnych.
~Sss2023-12-15 06:52:24 z adresu IP: (83.4.xxx.xxx)
Pani nie jest ubezwłasnowolniona i sama może zdecydować, tak jak zachłannie sama wpędziła się w długi . Dzisiaj w kraju nikt nie zostaje wyrzucony na bruk , ale jaja tu skromności i krzywdy noe widzę!
~Wrocławianin 2023-12-15 06:48:45 z adresu IP: (83.4.xxx.xxx)
Gdzie była akcja lokatorska ze swoimi piosenkami jak dłużnik miał problemy finansowe - trzeba było doradzić żeby samemu sprzedać lokal a nie czekać na decyzje sądu i komornika... może wtedy wystarczyło by na spłatę długów i małe mieszkanie. Gdzie była dziennikarka jak pani popadła w długi ? Może zamiast szukać afery warto poszukać pani lokum - jeśli standard od miasta jest zły może wynajmijcie państwo pani mieszkanie na rynku prywatnym?
~Wro2023-12-15 09:07:18 z adresu IP: (83.4.xxx.xxx)
Myśle ze tutaj bardziej mops jest potrzebny , pani ewidentne nie jest zaradna życiowo i potrzrbuje opieki i zrozumienia. Sama nie jest w stanie się sobą zając i mówi o tym
~Ludzik2023-12-15 01:22:50 z adresu IP: (94.172.xxx.xxx)
A ludzie z PiSu, mają milionowe dochody, po kilka willi. Morawiecka bezrobotna kupuje działki w czasie kryzysu. A zwykli ludzie co pracowali na ten kraj, żyją w nędzy.
~Bena2023-12-15 12:37:46 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Ja myślę że w tym przypadku Kropiwnicki mógłby pomóc, ma 11 mieszkań, i to tylko z bycia posłem!
~Ręce opadają.2023-12-15 00:10:56 z adresu IP: (83.27.xxx.xxx)
Seniorów Polaków wywalają na bruk by Ukraińcom później oddawać. W jakim kraju my żyjemy, ludzie obudźcie się. Nigdy nie głosujecie ani na PiS ani na Po czy lewackie pomioty
~Gazeta wr2023-12-15 06:54:27 z adresu IP: (83.4.xxx.xxx)
Nikt na bruk nikogo nie wywala, proszę czytać i słuchać ze zrozumieniem Pani zaproponowano kilka mieszkań - nawet z obiadami pod drzwi i żadnego nie chce. A tobie ile mieszkań zaproponowano za darmo?
~Mateusz2023-12-14 23:32:12 z adresu IP: (92.6.xxx.xxx)
Łzy sie do oczu cisną i pięść twardnieje jak się to widzi.
~Do Mateusza 2023-12-15 08:58:41 z adresu IP: (83.4.xxx.xxx)
Może trzeba wyjść i się zaangażować w pomoc a nie tylko płakać i narzekać.
~Gość 2023-12-14 23:28:31 z adresu IP: (87.105.xxx.xxx)
Ale bezduszność i chamstwo od niektórych przemawia. Dawno temu starsi ludzie powiadali,,obyś moje łzy w swoim domu zobaczył ".Nie potrafimy współczuć, cieszymy się czyimś nieszczęściem, tak nie postępują ludzie.
~Baśka 2023-12-15 08:57:20 z adresu IP: (83.4.xxx.xxx)
Zastanawiam się tylko ile tych osób , które tak współczują zza ekranu rzeczywiście poszło i podzieliło się posiłkiem z biedna pania? Albo zaproponowało ze zawiezie i odwiezie do lekarza? Najlepiej współczuć i wypisywać ale już zrobić coś od siebie to nikogo nie ma
~Iwo2023-12-14 22:08:48 z adresu IP: (78.8.xxx.xxx)
Ta pani nie została wyrzucona na bruk , więc nie ma co się podniecać . Jak siedem lat żyła na czyjś koszt , to całkiem nieźle , ja też bym tak chciał!
~Andrzej602023-12-14 21:57:51 z adresu IP: (78.8.xxx.xxx)
Osobo o nicku Qqwr, sama sobie wpisami wystawiasz świadectwo swojej kultury i pokazujesz kim jesteś, więcej komentarzy nie będzie . bo nie ma z kim rozmawiać.
~Andrzej602023-12-14 21:52:54 z adresu IP: (78.8.xxx.xxx)
Nie życzę nikomu takiego finiszu w życiu, jaki ma ta Pani , ale tez nie może być tak, że ktoś żyje na koszt nowego właściciela , który zgodnie z prawem i w dobrej wierze kupił mieszkanie w licytacji komorniczej. Poza ty ta Pani dostała jednak dach nad głową , a że jej się nie podoba , mi też się dużo rzeczy nie podoba, a trzeba z tym żyć.
~@_naiwny_2023-12-18 16:58:35 z adresu IP: (194.242.xxx.xxx)
A dla czego twierdzisz, że to jest dorabianie się na problemach finansowych drugiego człowieka?? Normalne życie. Narobisz długów to prędzej czy później będziesz musiał za to zapłacić. Lepiej to zrobić prędzej, ale pani postanowiła, że będzie później. Ale później oznacza zawsze drożej. Po za tym jaka wina komornika? Mieszkanie wskazuje gmina a nie komornik. Komornik ma skutecznie wykonać wyrok. Ja w ogóle nie rozumiem, dla czego mieszkanie dla takich osób ma być na koszt innych podatników. To powoduje, że - jak widać na tym przykładzie - ludzie nie chcą się nauczyć, że za swoje decyzje trzeba ponosić konsekwencje.
~_naiwny_2023-12-15 01:08:12 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
"W dobrej wierze kupił mieszkanie w licytacji komorniczej". Dobry żart. Dorabianie się na problemach finansowych drugiego człowieka (niezależnie z jakich powodów do tych problemów doszło, o ile nie było to przestępstwo) nazywa Pan "dobrą wiarą". Nie rozumiem i nigdy nie zrozumiem ludzi kupujących cokolwiek w licytacjach komorniczych, dla mnie to łatwe dorabianie się na błędach i nieszczęściu innych, ale widocznie jestem naiwny, licząc na społeczną empatię i jakieś kwestie moralne. Zachowania tej pani, to osobna osobna sprawa, najpewniej nie jest bez winy, natomiast komornik zachował się skandalicznie, lokując człowieka zimą w miejscu bez prądu, wody i ogrzewania.
~Qqwr2023-12-14 21:46:01 z adresu IP: (2a00:f41:7064:591b:a25f:x:x:x)
Ludzie mający serca nazywasz lewakami. Starszych szkalujesz zrównując z oprawcami, więc z całego serca! Życzę Ci trollu, byś doświadczył na własnej skórze w podeszłym wieku, dyktatu silniejszych, cwaniaków umocowanych w odpowiednich kręgach, by na koniec odejść z chorobą nowotworową w jakimś przytułku zapomnianym przez Boga menelami.
~Andrzej602023-12-14 21:37:29 z adresu IP: (78.8.xxx.xxx)
Dodam jeszcze , że mieszkanie przy ul. Bzowej , 38m, zostało przez tą Panią całkowicie zniszczone , ta Pani jest tzw. zbieraczką. Jak ktoś by zobaczył to mieszkanie , to by nie uwierzył ,że tak można zapuścić mieszkanie. Dlatego ludzie nie zabierajcie stronniczo głosu tylko broniąc tej Pani. Umiała Ona uruchomić lewackie bojówki i ich prawników i 7 lat żyła praktycznie za darmo , na koszt nowego właściciela .
~Qqwr2023-12-14 21:48:57 z adresu IP: (2a00:f41:7064:591b:a25f:x:x:x)
Ten nowy właściciel zapłacił za ten post? Dehumanizujesz, oczerniasz, szklalujesz słabszych, a chodzisz na postrąku oszustów. Kapp obozowy miał więcej szacunku dla innych.
~Andrzej602023-12-14 21:25:16 z adresu IP: (78.8.xxx.xxx)
Dodam jeszcze,że to niewiniontko miało mieszkanie na 3 piętrze, w tym które straciła, bo chciała robić kilkanaście lat temu złote interesy po przez szemrane firmy.Narobiła kobieta finansów h głupot i tyle.Więc jak ktoś zabiera głos nie znając sprawy może bardzo się mylić .
~Ula2023-12-14 21:17:48 z adresu IP: (78.11.xxx.xxx)
~Piotr 2023-12-14 21:17:31 z adresu IP: (78.11.xxx.xxx)
Jestem w szoku
~Andrzej602023-12-14 21:15:46 z adresu IP: (78.8.xxx.xxx)
Znam sprawę,to 86 letnie niewiniątko, żyło przez 7 lat na koszt nowego właściciela,płaciło tylko za prąd ,wodę i gaz.To jest polskie państwo,staje po stronie osoby, która narobiła długów i żyła na koszt nowego właściciela,to jest w porządku,nie,to jest patologia!
~Qqwr2023-12-14 21:42:57 z adresu IP: (2a00:f41:7064:591b:a25f:x:x:x)
Życzę Ci trollu, byś doświadczył na własnej skórze w podeszłym wieku, dyktatu silniejszych, cwaniaków umocowanych w odpowiednich kręgach, by na koniec odejść z chorobą nowotworową w jakimś przytułku zapomnianym przez Boga menelami.
~marlon2023-12-14 20:49:11 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Ludzie, trochę więcej pokory. To że dzisiaj ma ktoś wszystko nie znaczy że jutro na wskutek zdrowia, przypadku, jakiegoś nieszczęścia wszystkiego nie straci. Może bardziej trzeba przyjrzeć się wrocławskim urzędasom. Ja mieszkam w centrum i czekaliśmy 20 lat na eksmisję patola którego nic nie interesowało prócz niszczenia. Gdzie byli urzędnicy, gwiazdy miasta, poprzedni Dutkiewicz i obecny Sutryk?. I co- mieszkanie dostali Ukraińcy bo miasto dostaje pieniądze od Państwa, a gdzie są nasi obywatele latami wiszący na listach oczekujących na mieszkania od miasta.
~Patrycja 2023-12-14 20:24:22 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
Za was bym się kur** wzięła. Starsza kobieta i tak ją potraktować. Każdy będzie z was starszy. I jeżeli bog da wam takie szczęście, aby dożyć tych lat życzę Wam tego samego (TYM) CO ZROBILI TEJ STARSZEJ KOBIECIE.
~*****T**** 2023-12-15 06:05:31 z adresu IP: (2a00:f41:90c4:8ff6:0:x:x:x)
Weź się za siebie, myślisz, że jak ktoś ma 86 lat to nie powinien płacić za mieszkanie? Dla takich miasto daje mieszkanie socjalne. Jesteś jakąś miłośniczka PO ALBO LEWICY, TO wy...j do Hiszpanii tam masz rządy lewicy i prawo pozwalające zamieszkać w lokum z którego właściciel poszedł na spacer
~Iwa2023-12-14 20:16:31 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
To jest szok zamiast kobiecie pomòc najlepiej na bruk co taka starsza pani ma zrobić
~Nmzc2023-12-14 21:03:04 z adresu IP: (193.28.xxx.xxx)
Nie ma eksmisji na bruk. Dostała zgodny z ustawą lokal z najmem socjalnym, gdzie może sobie mieszkać przez rok, a później (o ile będzie płacić) w nim zostać na kolejny okres. Jednocześnie nikt biednej Pani nie broni złożyć wniosku o wyremontowany lokal z Gminy.
~Komentarze są zbędne2023-12-14 19:50:03 z adresu IP: (2a00:f41:7064:591b:a25f:x:x:x)
86 letnia kobieta padła ofiarą piramidy finansowej czyli: oszukano ją i straciła dorobek swojego życia. Pod artykułem pastwi się banda nieudaczników, dając przykłady Funacji, wolontariatów etc, które niosą pomocy w takich przypadkach. Fajnie, cudownie na papierze to wygląda, lecz w rzeczywistości NGOs to kolejne szemrane interesiki często powiązane biznesowo-towarzystko z twórcami piramid, mafią urzędniczą.
~Jaca48wro2023-12-14 19:42:50 z adresu IP: (79.110.xxx.xxx)
Witajcie .Sądownictwo i ta cała aparatura ,kto miał z tą sitwą docznienia a ja już miałem ,ten wie .Najgorzej mają starsze bezbronne osoby pochodzenia polskiego .Ukrom się daje a naszych won na ulice .Życzę sędziemu i tej całej bandzie, żeby też tak kiedyś wylądowali .Mam nadzieję że ta starsza pani da sobie radę ,w pale się nie mieści na zimę wywalić człowieka
~Ataeb2023-12-14 19:30:24 z adresu IP: (188.33.xxx.xxx)
Bardzo przepraszam a kto gwizdnął mieszkanko tej Pani.Musi to być ktoś dobrze poukładany skoro tak szybciutko uwinęli się z eksmisją.To że Pani wybrzydza i nie chce przyjąć tego co jej dali na odczepnego to też dziwne.Bo z nikim się tak niecackają.O co tu chodzi?
~Gimbus2023-12-14 22:25:43 z adresu IP: (78.8.xxx.xxx)
Oj , bardzo szybko , tylko 7 lat, prawdziwy sukces polskiego państwa!
~Nick2023-12-14 19:40:24 z adresu IP: (83.4.xxx.xxx)
7 lat - rzeczywiście szybciutko
~Nick2023-12-14 19:40:13 z adresu IP: (83.4.xxx.xxx)
7 lat - rzeczywiście szybciutko
~Paulina2023-12-14 19:18:52 z adresu IP: (2a00:f41:7064:591b:a25f:x:x:x)
Mamy bardzo empatyczne społeczeństwo i urzędników. W Sądach gości sprawiedliwość. Kazdy kto miał raz w życiu do czynienia z organami Państwa doskonale rozumie kawkowską intrygę uknutą za plecami starszej, schorowanej kobiety. Wylewanie pomyj na 86 letnią kobietę to wyraz skrajnej demoralizacji. Życie bywa przewrotne i często fortuna kołem się toczy. Kto Wam hejterzy wówczas przyjdzie z pomocą.
~Paulina2023-12-14 19:28:30 z adresu IP: (83.4.xxx.xxx)
Tylko dlaczego całe społeczeństwo ma płacić za błędy jednostki. Jak ktoś pomocy nie chce to siła się go nie zmusi. Z kolei państwo oferuje pomoc dla samotnych, nieporadnych życiowo - i wolontariat i fundacje tylko Tyńcu z górnolotnymi wywodami jakoś tam nie ma
~Brutusie i ty2023-12-14 19:02:08 z adresu IP: (2a00:f41:2822:5a4e:0:x:x:x)
Nareszcie normalne standardy KO.
~zibi2023-12-14 19:35:25 z adresu IP: (78.9.xxx.xxx)
Uważasz, że jesteś normalny ? Tego samego Ci życzę
~Normalny 2023-12-14 18:59:18 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
Ludzie. Co z wami? Dzisiaj istniejesz jako człowiek jutro może już nie. Dzisiaj jesteś Bogiem bo Cię stać na wszystko. Masz zdrowie dwie ręce do pracy, rodzinę, przyjaciół... Dożyjcie tego wieku co ta Pani w godności, bez długów, chorób, z rodziną. Dla was wszystkich to jest dzisiaj być i żyć. A co jutro? Tego nie wiecie. Mam 40 lat i trochę znam to życie. I mimo tego że dziś jestem i mam to co mam (nie mówię że mam wszystko) to nauczyłem się jednego. Szanujmy się nawzajem. Szanujmy starsze osoby. Nie wiecie jak będziecie traktowani w takim wieku. O ile dożyjecie. Chwila refleksji
~Nick2023-12-14 19:03:14 z adresu IP: (83.4.xxx.xxx)
Normalnie weź panią do siebie
~Albert 2023-12-14 18:58:35 z adresu IP: (2a00:f41:7064:591b:a25f:x:x:x)
Wolne żarty, jeśli 86 latka otrzymuje ruderę od miasta, i ludzie publikujący komentarze dają wiarę w dobre intencje urzędników, to niechybnie "nasze" społeczeństwo za kilka lat obudzi się z ręką w nocniku.
~K1232023-12-14 19:06:49 z adresu IP: (83.4.xxx.xxx)
Urzędnicy nie dają swojego tylko właśnie nasze! Przecież jest tylu potrzebujących, i noe wszyscy dostają tak jak pani pięknie odmalowany lokal! To jest akurat skandal ze są lepsi i gorsi
~Patriots2023-12-14 18:51:14 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Skoro piramida finansowa to gdzie prawo jest by pokrzywdzonej oddać to co Jej zagrabiono ?Prawo jest dla bogatych dla biednych Polaków ulica ,śmietnik i śmierć .Wielcy demokraci za szekle
~Jessica 2023-12-14 21:04:43 z adresu IP: (89.151.xxx.xxx)
A w tv ciągle reklamy parabanków typu bocian i proivident. Podobno miało być to zabronione.
~Nic2023-12-14 19:01:36 z adresu IP: (83.4.xxx.xxx)
Prezes radia niech da swoje skoro zna sprawę od tylu lat
~Daria2023-12-14 18:21:33 z adresu IP: (83.4.xxx.xxx)
Mój dziadek mieszka na 4 pietrze kamienicy, nie stać go na leki a całe życie pracował. W czym ta pani jest od Noego lepsza ?miała 100 tys i chciała mieć więcej Prokurator nie dopatrzył się oszustwa. Uważam, skoro pani pomimo zaproponowanych rozwiązań nie chce pomocy to tez ma do tego Prawo. Może jest fundacja, która jej zaproponuje wymarzony lokal?
~.1232023-12-14 19:10:13 z adresu IP: (83.4.xxx.xxx)
Jak został oszukany to byłby wyrok, na razie to tylko relacja starszej pani.
~Irytacja2023-12-14 19:00:39 z adresu IP: (2a00:f41:7064:591b:a25f:x:x:x)
Tak trollownia na rzecz miasta działa. Publikując ckliwe kontry, a tu ktoś został oszukany i wszystko cacy.
~Łukasz 2023-12-14 18:27:05 z adresu IP: (2a01:112f:c07:1b00:59f5:x:x:x)
Taka prawda
~80+2023-12-14 18:17:01 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
Tak jest dla Ukraińców są mieszkania a mieszkańców Wrocławia do ruin Panie Sutryk wstyd i Hanba aby tak potraktować ,86 łatkę a może od razu na cmentarz
~Monter2023-12-14 18:35:37 z adresu IP: (83.4.xxx.xxx)
A może matce z dzieckiem zabiorą mieszkanie na które czeka bo trzeba dać pani? Tak to jest jak się tylko chce brac - prezes radia może da swoje to poczuje
~Gina2023-12-14 18:11:06 z adresu IP: (83.4.xxx.xxx)
Nie można mieć ciastka i zjeść ciastka. Wielu Jest potrzebujących i niestety za mało jest parterów żeby wszyscy dostali w centrum - przecież to jakiś zart. A co reszta mieszkańców gorsza bo nie mieszkają w centrum?
~Dia2023-12-14 18:07:36 z adresu IP: (83.4.xxx.xxx)
Pani już od dawna nic nie pasowało może czeka na kwaterę w Książu?
~Nic2023-12-14 18:43:58 z adresu IP: (83.4.xxx.xxx)
Jak nie jest w stanie samodzielnie funkcjonować to jest dDPS i
~ooo2023-12-14 18:15:12 z adresu IP: (2a00:f41:7044:a15f:0:x:x:x)
czy umiesz czytać ze zrozumieniem... padła ofiarą piramidy finansowej...czyli oszukano ją i straciła pieniądze... przez to zabrakło pieniędzy na życie...nie była w stanie płacić czynszu..... oszuści sobie żyją, a kobieta straciła przez nich mieszkanie...jest osobą starszą na emeryturze....co ty w takiej sytuacji zrobiłbyś
~Dziadek652023-12-14 18:03:04 z adresu IP: (87.99.xxx.xxx)
Wielu starych lokatorów ma w głowie osłonkę jak za komuny. Siedzą w mieszkaniach o dużym metrażu płacą duże pieniadze, nie potrafią zamienić na mniejsz lub oddać lokal w zamian za mieszkanie socjalne np. na Kamińskiego są takie.
~Jam2023-12-14 17:41:04 z adresu IP: (178.235.xxx.xxx)
Mam siostrzeńca 9 letniego z porażeniem.Sparalizowany od urodzenia od pasa w dół.Mieszka z rodzicami na pierwszym piętrze z krętymi schodami ze stopniami z jednej strony węższe z drugiej szersze.Mama musi go codziennie znosić i wnosić ,bo miasto nie ma innego lokalu, a i z zamianą ciężko.Ojciec pracuje ,bo musi utrzymać rodzinę.Nikt nie narzeka tylko dostosowuje się do sytuacji .Jak to mówią każdy jest kowalem swojego losu.Rozumiem starsza Panią ,b ciężko w tym wieku się zapewne znosi zmiany ,ale jakby nie patrzeć Pani sama do tego doprowadziła.
~Dobry człowiek2023-12-14 18:03:55 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
Pani sama doprowadziła , może masz rację. Ale takie starsze osoby potrzebują pomocy . Ty natomiast masz zero współczucia. Myślę że najchętniej takie osoby byś eliminował. Osoba nie powinna żyć skoro nie daje sobie rady. Obyś sam nie doczekał takiej sytuacji .
~Da 2023-12-14 16:56:08 z adresu IP: (83.4.xxx.xxx)
A jakie lokum konkretnie, mi nikt nie kupil kuchenki, lodówki, toalety.
~Malwa 802023-12-14 17:23:07 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
Lokale do remontu dają ruiny,ja włożyłam 70 tyś.ale i tak się opłaca, kawalerka na wolnym rynku kosztuje średnio 350 tyś.zl
~Siostra 2023-12-14 16:46:06 z adresu IP: (83.4.xxx.xxx)
Zapraszamy dziennikarzy do brata Alberta - w noclegowni sami potrzebujący !
~Marta2023-12-14 16:42:36 z adresu IP: (83.4.xxx.xxx)
To może radio Pani tez załatwi lokum...
~Wrocław 2023-12-14 16:29:50 z adresu IP: (46.205.xxx.xxx)
Będzie jeszcze gorzej!!
~Rita 2023-12-14 16:25:17 z adresu IP: (77.222.xxx.xxx)
Jsk koniys nie chce tęgi na ul otwartej te 14 m ti ja wezmę z pocałowaniem teki a bsbsko niech marudzi dalej
~Kasial2023-12-14 18:29:52 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Nie pij tyle. Ciężko zrozumieć o co ci chodzi.
~Rita 2023-12-14 16:23:44 z adresu IP: (77.222.xxx.xxx)
Nie żałuje ,mnie tez oszukano i musiałam mieszkanie sprzedać ,teraz wynajmuje a mam 70 lat i co ? Nic ,nikogi nie obchodzi moja głupota i moje życiowe błędy
~Paw2023-12-14 16:17:19 z adresu IP: (83.4.xxx.xxx)
Pani sama się wykorzystała i nawet sąd nie dopatrzył się nadużycia
~Barbara 2023-12-14 15:24:06 z adresu IP: (83.26.xxx.xxx)
Wykorzystali starszą panią a teraz mają gdzieś, miasto niech wypożyczy jakieś odpowiednie lokum i da jej jeszcze trochę pożyć.
~Nibc2023-12-14 16:15:19 z adresu IP: (83.4.xxx.xxx)
Proszę jej swoje oddać
~Kamila2023-12-14 16:14:57 z adresu IP: (83.4.xxx.xxx)
A jakie lokum, bo żadne nie jest wystarczająco dobre.... może z tarasem, balkonem i osobistym asystentem? Rodziny z dziećmi mieszkają w skandalicznych warunkach, osoby z niepełnosprawnościami codziennie pokonują bariery architektoniczne, emeryci mieszkają na wysokich piętrach, a pani proponuje się kolejne, tylko czyje - bo ktoś pewnie na te mieszkania w kolejce grzecznie czeka.... to jest dyskryminacja
~Anka2023-12-14 15:00:57 z adresu IP: (91.230.xxx.xxx)
Nie płaciła, nie liczy się ile ma lat. Niech się baba cieszy że nie wylądowała pod mostem
~Monika2023-12-14 19:37:53 z adresu IP: (2a02:a317:e03f:3a00:30f0:x:x:x)
Jak ci nie wstyd. Rozumiesz co to znaczy piramida finansowa. Będziesz miała tyle lat i ledwie na przeżycie i lekarstwa to zobaczymy. Nie licz na emeryturę po mężu. Tylko pomyśl, że są samotni ludzie. Liczą każdy grosz i każda podwyżka ich poniża i rujnuje. Pracowali, a system lichwiarski w wielu odsłonach niszczy życie wielu osób każdego dnia. Zrób coś na 14 m, jak nic nie masz. To poniżej godności, bo powinni dać sprawną kawalerkę 36m2. Bądź ludzka to spojrzysz w lustro albo spójrz w lustro i zrób co być dla kogoś dobrego zrobiła w takiej sytuacji.
~Nmzc2023-12-14 18:09:56 z adresu IP: (193.28.xxx.xxx)
Sąd nie mógł orzec inaczej niż mówi art. 14 ustawy o ochronie praw lokatorów [...], więc należy jej się ochrona prawna bo była lokatorem w świetle przepisów. Poza tym nie wykonuje się już eksmisji na bruk. Gdyby sąd np. nie przyznał uprawnienia do najmu socjalnego lokalu to wtedy komornik na podst. art. 1046 kpc określa czy takiej osobie należy się pomieszczenie tymczasowe czy miejsce w schronisku lub noclegowni, ale ten przykład tutaj nie ma zastosowania.
~Tentyp2023-12-14 17:38:47 z adresu IP: (2a02:a317:e449:8b00:2786:x:x:x)
Idz ty zwyczajnie bądź głupia gdzie indziej. Zdegeneracenie tego narodu powala.Zero empatii, zrozumienia czy współczucia.
~Poldek2023-12-14 17:12:05 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
Ty głupia ci...o obyś doświadczyła samych najgorszych rzeczy w swoim parszywym życiu
~Anna2023-12-14 16:50:27 z adresu IP: (83.4.xxx.xxx)
Całe nadodrze, olbin i grunwald w stary h kamienicach bez windy... a gdzie przeniesiemy pozostałych?
~Dla Wrocławia 2023-12-14 16:48:03 z adresu IP: (83.4.xxx.xxx)
Panowie z Akcji Lokatorskiej to tylko afery szukają czy zakupy Pani tez robią za swoje
~Nono2023-12-14 16:46:45 z adresu IP: (31.178.xxx.xxx)
Też wkrótce (nie zorientujesz jak szybko) będziesz "baba". A urzędnik ten sam gatunek - staruszve 3 piętro, bez rowerka i dynama ( może wypedałowałaby sobie trochę prądu).
~Piotr2023-12-14 16:26:25 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
Oblać kogoś błotem jest bardzo łatwo a zmyć trudniej,ludzie kiedy przestaniemy się tak nienawidzieć?
~Zgorszona2023-12-14 16:19:57 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Nie(życzymy!!!) takiej jesieni życia ,ty pusta BABO,za grosz empatii i współczucia.Tak naprawdę nie wiesz jak było w istocie!!!?
~W152023-12-14 14:38:59 z adresu IP: (83.4.xxx.xxx)
Wydaje mi się, ze pani redaktor osiągnęła swój cel- pochwała tych co łamią prawo i maja być za to nagradzani! Przecież to bul prawomocny wyrok... niech jej radio da mieszkanie
~Anna 2023-12-14 14:22:08 z adresu IP: (195.26.xxx.xxx)
Gdy będzie wojna, to my 80 latkowie będziemy bombardować wszystkie wille złodziei, niech zobaczą ja się mieszka na bruku weteranom wojny.
~Rozczarowana2023-12-14 17:12:10 z adresu IP: (78.8.xxx.xxx)
Słusznie to wstyd dla Wrocławia żeby tak traktować starowinke
~J232023-12-14 13:23:36 z adresu IP: (185.21.xxx.xxx)
Za głupotę się płaci. Zachciało jej się piramidy finansowej. Chytry 2 razy traci.
~Ktoś2023-12-14 18:40:01 z adresu IP: (83.4.xxx.xxx)
Ale czemu przy okazji ma płacić cała reszta łosi?
~Tim2023-12-14 12:27:27 z adresu IP: (83.4.xxx.xxx)
Moje długi też niech gmina anuluje i poproszę mieszkanie w centrum- może być kawalerka! A co z resztą seniorów, którzy płacą swoje zobowiązania, czynsze i pozostałe rachunki, a mieszkają pod strychem? Czy gmina zapewni wszystkim staruszkom parter czy będzie faworyzowała tylko tych wybranych. Skoro Pani nie może sama sobą się zająć, podejmuje nieracjonalne decyzje są ośrodki, które opiekują się takimi osobami. Jaka jest gwarancja, ze nie zadłuży kolejnego mieszkania?
~Jak2023-12-14 11:57:14 z adresu IP: (217.96.xxx.xxx)
A na Dębickiego mieszkają na dziko nie płacą za nic i czemu mieszkają?
~1232023-12-14 11:46:16 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
Hcieli po to mają Oj bendą płakać jeszcze nie którzy
~Nmzc2023-12-14 17:49:05 z adresu IP: (193.28.xxx.xxx)
Piękna polszczyzna. Taki idealny przykład mentalnego dna, które nie widzi tego co się wokół niego dzieje. Co ty biedaku będziesz oglądać jak TVP doprowadzą do pionu?
~1232023-12-14 11:45:02 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
Dla ukrancow są mieszkania zasiłki 500 plus dlA Polaków niema pod most szok co się dzieje
~Nmzc2023-12-14 17:51:13 z adresu IP: (193.28.xxx.xxx)
Idź do urzędu, złóż wniosek o lokal do remontu lub socjalny, ustaw się w kolejce jak inni, którzy zrobili to przed tobą i nie płacz, że jest ci tak źle skoro niczego w życiu nie osiągnąłeś żeby polepszyć swój status.
~Vitalii2023-12-14 12:40:53 z adresu IP: (2a00:f41:7068:af59:0:x:x:x)
Bzdura. 500 złotych otrzymuje i otrzymywał każdy, kto posiada pobyt czasowy, stały albo obywatelstwo. Przeważająca większość obcokrajowców uzyskuje pobyt na podstawie pracy w Polsce. Mniej oglądaj telewizję i mniej słuchaj swoich kolegów z Konfederacji
~Eric2023-12-14 12:13:39 z adresu IP: (188.147.xxx.xxx)
To prawda..m
~Kania2023-12-14 11:23:37 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
Będzie kolejne dla Ukrainy
~Nmzc2023-12-14 17:53:03 z adresu IP: (193.28.xxx.xxx)
Jak wyżej. Skąd niby informacja, że oni cokolwiek dostają? Też poproszę o konkretne źródło swojej wiedzy na ten temat.
~Vitalii2023-12-14 13:24:40 z adresu IP: (2a00:f41:7068:af59:0:x:x:x)
Proszę podać źródło informacji albo nie wypisywać bzdur
~Bibi2023-12-14 10:37:07 z adresu IP: (2a00:f41:2821:cb32:20ff:x:x:x)
Patologia sądownicza Są miejsca w Polsce gdzie takie rzeczy jeszcze wciąż się dzieją, w Wodzisławiu Śląskim wcale lepiej nie jest choć szansa na zmiany się teraz pojawiła i oby została wykorzystana Oby patologii było jak najmniej Współczuję tej kobiecie
~Anka2023-12-14 15:02:54 z adresu IP: (91.230.xxx.xxx)
Powinni ją w DPS umieścić jak jest nie poczytalna i nie wie że długi się spłaca
~Komentarz został usunięty2023-12-14 10:31:14 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
Komentarz został usunięty
~Krysiazosia2023-12-14 10:51:12 z adresu IP: (145.224.xxx.xxx)
To właśnie twoi gebelsi ja eksmitowani idioto nowa władza rządzi dopiero od 13
~Ewa2023-12-14 09:43:34 z adresu IP: (87.239.xxx.xxx)
Jak można być tak bezdusznym i oferować staruszce mieszkanie na 3 piętrze i w dodatku nie przystosowanego do zamieszkania (bez liczników) tylko głupiec nie zdaje sobie sprawy jak wygląda nasza biurokracja. Wstyd dla zarządzających miastem Wrocław.
~Eric 2023-12-14 12:00:07 z adresu IP: (188.147.xxx.xxx)
Lepiej dać kasę temu gościowi co zrobił wstyd na cały świat z gaśnicą... W sejmie.. A teraz jest zrzutka i jest tam ponad 73 tysiące Zajebiście
~Komentarz został usunięty2023-12-14 10:43:33 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
Komentarz został usunięty
~Hmmm2023-12-14 09:28:02 z adresu IP: (79.163.xxx.xxx)
Powinni dopiero po śmierci przejąć jej lokal i spłacić ewentualne długi, ale faktem jest że osoby samotne są pozostawione same sobie i rzadko traktuje nasze państwo je ulgowo ... Wstyd dla państwa i władz miasta Wrocławia...
~@Hmmm2023-12-18 17:16:57 z adresu IP: (194.242.xxx.xxx)
to nie był jej lokal. Władze państwa postąpiły prawidłowo, zgodnie z panującym prawem i sprawiedliwością. Władz Wrocławia w to nie mieszaj bo nie są oni tutaj stroną postępowania.
~Trzeba ewidentnie 2023-12-14 09:20:15 z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
pomóc tej kobiecie !!! Urzędnicy powinni zakasać rękawy i do dzieła. Wykazać dużo empati i wspierać na każdym kroku. Koniec . Kropka
~Nmzc2023-12-14 17:40:13 z adresu IP: (193.28.xxx.xxx)
A niby dlaczego? Dostała socjal od gminy zgodnie z ustawą o ochronie praw lokatorów tj. 10m2 w gospodarstwie jednoosobowym o zaniżonym standardzie. Jak chce lepsze to niech złoży wniosek o lokal na ogólnych zasadach jak każdy inny mieszkaniec Wrocławia.
~???2023-12-14 08:20:35 z adresu IP: (178.37.xxx.xxx)
To chyba początek wielkiego dziennikarskiego śledztwa i odkrycie niesłychanej afery. Pytania do zaangażowanych dziennikarzy z misją - czy w Polsce eksmituje się wszystkie ofiary piramid finansowych (bo to zdaje się tysiące ludzi, a nic nie słychać) i od jakiego wieku można łamać prawo bez konsekwencji?
~@???2023-12-18 17:15:12 z adresu IP: (194.242.xxx.xxx)
ale długi ten pani nie wynikają z piramidy finansowej tylko z zaciągania "chwilówek" ... 20 lat temu. Teraz przyszło w końcu prawo i sprawiedliwość - za swoje decyzje ponosi się konsekwencje.
~Blabla2023-12-14 01:37:51 z adresu IP: (2a00:f41:9025:8e2a:1fb4:x:x:x)
Ja przyjęłabym tę panią do siebie, jeśliby można było eksmitować moją córkę do tego mieszkania na trzecim piętrze.
~Jola2023-12-13 22:21:51 z adresu IP: (90.156.xxx.xxx)
Szczerze nie rozumiem dlaczego ta pani nie chciała zamieszkać na Kamieńskiego, seniorzy w tym domu mają opiekę medyczną, organizowane mają różne zajęcia, wycieczki, Kamieńskiego nie jest daleko od centrum, nawet lepsze połączenie jak z Bazowej
~@Teresa342023-12-18 17:13:42 z adresu IP: (194.242.xxx.xxx)
to weź panią na swoje utrzymanie. Miasto nie było tutaj stroną. Nie mamy ochoty na płacenie czyichś zobowiązań.
~Teresa342023-12-14 07:51:53 z adresu IP: (78.88.xxx.xxx)
Są pewne rzeczy że nie zrozumierz. Nie mierz nikogo według siebie. To że Ty uważasz że tej Pani było by lepiej zamieszkać na Kamieńskiego, nie znaczy że ta Pani tam by odpowiadało. To jest już starsza osoba, przyzwyczajona do swojego miejsca . Czuje się w tym miejscu bezpiecznie i nie potrzebuje wyjazdów , czy innych atrakcji ale w innym miejscu zamieszkania. Jest takie przysłowie STARYCH DRZEW SIĘ NIE PRZESADZA, więc nie układajmy tej osobie życia według swojego widzimisia. Osobie w tym wieku trzeba pomóc. Dać jej godnie przeżyć w tym wieku. To jest hańba żeby urzędnicy ,sędziowie , policja w ten sposób potraktowali 86 letnią starszą osobę. Tej Pani powinni pomóc wyjść z opresji. Miasto powinno anulować zadłużenie . Pomóc finansowo i pozwolić tej Pani żyć w spokoju. Ta sprawa to dowód na to jak urzędnicy traktują obywateli .zwłaszcza .kiedy że względu na wiek trzeba pomóc a nie dobijać.
~Podpowiadam2023-12-13 21:04:25 z adresu IP: (176.97.xxx.xxx)
Niech przeprowadzi się do Koszalina, tam nikt jej nie wyrzuci, można sprawdzić, i ludzie płacą za nieplacacych tam , takie cyrki tam sa
~Mieszkańcy2023-12-13 19:47:43 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
Skoro odrzuca propozycje, to o co tu chodzi? Próbuje wymuszać określone zachowanie? Komornik musi wykonywać egzekucję, bo inaczej będziemy żyć w państwie bezprawia.
~@Teresa342023-12-18 17:11:46 z adresu IP: (194.242.xxx.xxx)
czy Ty masz połączenie z mózgiem? "anulować jej zadłużenie"? To weź i spłać jej zadłużenie. Pani była eksmitowana z prywatnego mieszkania więc nawet nie powinna otrzymać żadnego innego lokalu.
~Ewa2023-12-14 09:47:48 z adresu IP: (87.239.xxx.xxx)
Wyobrażasz sobie zamieszkanie w wieku 87 lat na trzecim piętrze bez windy ? Gratuluję pomysłu
~Teresa342023-12-14 07:59:21 z adresu IP: (78.88.xxx.xxx)
Są pewne okoliczności .które powinny być inaczej załatwiane . Tej Pani że względu na jej wieku powinna być dana pomóc a nie eksmisja do lokalu .który nie spełnia norm mieszkaniowych. A co by się stało jakby ta Pani została w swoim mieszkaniu. Co by się stało .gdyby anulowano jej zadłużenie. Góra przyznaje sobie horrendalne nagrody, płace wręcz astronomiczne a 86 letnią kobietę wyrzucają u schyłku życia do jakiejś komórki z 17 metrami. Hańba .
~Tyteł2023-12-13 19:11:36 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Kto nie był na spotkaniu Akcji Lokatorskiej to nie ma pojęcia z jakimi idiotyzmami muszą ścierać się mieszkańcy...
~Człowiek jak jest 2023-12-13 16:12:28 z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
młody to jeszcze coś znaczy a starość przychodzi szybko i okazuje się że już nikomu nie jest potrzebny . Przykro bo przecież wszyscy zasługujemy na godność i miłość bliżniego
~Ola2023-12-15 14:09:11 z adresu IP: (89.69.xxx.xxx)
Za dlugi trzeba placic
~Zofia 2023-12-14 17:52:55 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
To trzeba za młodu szykować się do starości a nie być tą starością zaskoczony. Wychować dzieci, kupić mieszkanie, zapracować na emeryturę.