Zieloni: W budżecie i na ulicach - priorytet dla komunikacji publicznej

, GN | Utworzono: 2018-10-16 19:05 | Zmodyfikowano: 2018-10-16 19:05
Zieloni: W budżecie i na ulicach - priorytet dla komunikacji publicznej - fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe

Dokończenie budowy tramwaju na Nowy Dwór, a także nowe linie na Psie Pole, Jagodno, Ołtaszyn i Partynice, Bartoszowice oraz Pracze Odrzańskie. Aby usprawnić komunikację przez centrum, budowa drugiego toru na ulicy Szewskiej. To wyborczy program Zielonych we Wrocławiu.

- Komunikacja publiczna musi mieć realny priorytet zarówno w budżecie jak i na ulicach - mówi Małgorzata Tracz, która kandyduje na stanowisko prezydenta Wrocławia:

Źródła finansowania tych inwestycji, według Zielonych, to zmiana priorytetów budżetowych z np. organizacji wielkich imprez na komunikację miejską.


Komentarze (7)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~izabela2018-10-19 19:08:48 z adresu IP: (5.184.xxx.xxx)
dla mnie priorytet to żłobki i przedszkola bo z tym jest problem, a o miejsce walka jak o karpia w markecie. po tej rozmowie z nim mam nadzieje że Charłampowicz chociaż trochę wpłynie na poprawę tej sytuacji
~Oporów za Lorencem2018-10-19 11:24:29 z adresu IP: (37.47.xxx.xxx)
podobny program wyborczy ma wielu, tu trzeba szukać osób którzy konkretnie działają w tym kierunku i cos juz dokonali. w Oporowie remont pętli sie odbył. Konkrety proszę, konkrety...
~////2018-10-18 11:42:49 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Nie dla Tramwaju na Rogowskiej. Hałas zabija lepiej niż smog. W planach zagospodarowania nie ma ma mowy o tramwaju na Rogowskiej.
~Brawo dla zielonych2018-10-17 01:23:59 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Brawo, w końcu ktoś porusza konkrety i realne obietnice na 5 lat, bo jak słucham bajek Sutryka o metrze za 50 lat, czy kosmiczne wizje bezpartyjnych Obary i Michalaka to można...
~////2018-10-16 23:56:38 z adresu IP: (178.235.xxx.xxx)
Tramwaj na Nowy Dwór to kompletna porażka, gdyż Nowy Dwór ma już dobrą komunikację miejska, a to czego mu potrzeba to dostać się szybko w okolice Magnolii - na piechotę wychodzi szybciej i tego tramwaj na Świebodzki nie rozwiąże przy likwidacji linii 142 czy 149. Problemem jest Muchobór Wielki odcięty praktycznie od świata, przy braku wiaduktu na Slęzy. I bez szans na choćby dodatkowy autobus. Pani zielona powinna się zapoznać z nowymi rozwiązaniami trolejbusów. Ciche i ekologiczne. Hałas tramwajowy, to choroby układu krążenia. Gorsze od smogu.
~@doris2018-10-17 08:25:23 z adresu IP: (178.235.xxx.xxx)
Akurat na Nowym Dworze komunikację opracowywał jeszcze Gierek i KC PZPR, nie dało się tego popsuć. nawet Dukiewiczowi aż do tej pory. W tym czasie Muchobór Wielki to były PGRy. Czasy się zmieniły, manipulują przy Nowym Dworze, bo działa, a PGRy jak były bez sprawnej komunikacji zbiorowej, tak są dalej. Ale to za Ślęzą, to już nie Wrocław :) Lokalizacja stacji przesiadkowej przy stacji PKP Nowy Dwór nie ma sensu. Do dwie stacje przed Wrocław Główny, a jak ktoś będzie się chciał przesiąść na "tramwaj" wcześniej, to 3 minuty dalej ma Wrocław Muchobór Mały. Idealne miejsce na stację przesiadkową. Z Nowego Dworu do centrum jedzie się 9 minut pociągiem. Tylko kretyn będzie chciał się przesiadać na tramwaj za 300 mln zł (sama trasa), który dojedzie tam za pół godziny. Robić nowe linie tam gdzie są potrzebne, a nie stawiać Arlekiny. Kiepsko z komunikacją jest na Psim Polu, kiepsko na Jagodnie, kiepsko na Muchoborze Wielkim. To są priorytety.
~doris852018-10-17 01:22:26 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Tak, Wrocław ma świetną komunikację! Aż dziwne że Dutkiewicz i Sutryk do tej pory nie dostali za nią jeszcze orderu z buraka!