Wrocław: Tragiczny wypadek na Legnickiej. Nie żyje 25-latek jadący hulajnogą

Elżbieta Osowicz, jk, d | Utworzono: 2019-09-12 10:30 | Zmodyfikowano: 2019-09-12 10:49
Wrocław: Tragiczny wypadek na Legnickiej. Nie żyje 25-latek jadący hulajnogą - fot. Elżbieta Osowicz
fot. Elżbieta Osowicz

AKTUALIZACJA:

Wrocławscy śledczy badają przyczyny tragicznego wypadku na ulicy Legnickiej. Dziś rano w okolicy centrum handlowego na miejscu zginął 25- letni mężczyzna potrącony przez samochód osobowy. Według niektórych świadków mężczyzna miał wjechać na przejście na czerwonym świetle, ale policja oficjalnie nie potwierdza tej wersji zdarzenia.

To, że jazda na hulajnodze jest niebezpieczna widać na SORach. Tylko do Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego przy ulicy Borowskiej każdego dnia trafiają 3-4 osoby ranne podczas jazdy hulajnogą. Jak mówi ordynator SORu Janusz Sokołowski obrażenia bywają poważne:

Większość poszkodowanych nie miało kasku na głowie. Najwięcej ofiar jazdy na hulajnodze jest w weekendy, część pacjentów jest pod wpływem alkoholu. 

Jak mówi rzecznik komendy miejskiej policji Łukasz Dutkowiak, 25-latek przekraczał ulicę przez przejście pieszo-rowerowe:

Przechodnie byli wstrząśnięci wypadkiem:

Kierowca zaraz po wypadku został przesłuchany, był trzeźwy. Śledczy będą wyjaśniali, czy jadący hulajnogą miał zielone światło, czy wjechał na czerwonym.

Reklama

Komentarze (96)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~Pisek2019-09-19 12:46:53 z adresu IP: (46.92.xxx.xxx)
Wywalić z obiegu.. i kto to mowi? Po głosie można stwierdzić że osoba nie podążająca za rozwojem techniki. Czekająca wyłącznie na zgon naturalny, siedząca wyłącznie przed TV w domu. Selekcja naturalna była jest i będzie zawsze dlatego takie zdarzenie jest nazywane wypadkiem!!!! Chwila nieuwagi tak się kończy i przyczyną nie jest hulajnoga. Nie ma to jak hejt ludzi którzy nie chcą się pogodzić z obecnym światem i żyją czasami komuny nadal po tylu latach :))))
~Kawa 2019-09-19 12:35:01 z adresu IP: (46.92.xxx.xxx)
Hahaha o matko jedyna ???????? zacofanie ludzi nie zna granic. Po co zasięgać informacji o postępie elektroniki jeżeli można żyć w wiecznej ciemnocie jaką serwują nam w kraju ????
~Nie było hulajnòg2019-09-16 02:23:46 z adresu IP: (217.97.xxx.xxx)
I dzieci żyły. Pis nie potrafi uchwalić prawa anty hulajnogom? I matołom na nich? Zajęci rozdawaniem kasy. Scieżki rowerowe ze śwìętymi krowami na rowerach i hulajnogach!
~człowiek do człowieka2019-09-17 08:18:57 z adresu IP: (176.124.xxx.xxx)
nie wypisuj takich głupot tylko weź się do roboty a nie zganiaj wszystko na pis
~Jacek2019-09-14 00:46:20 z adresu IP: (31.11.xxx.xxx)
Oto znaleźliśmy kolejna wymówkę dla własnej wygody. Samochód to ponad tona metalu ,a prowadzimy je od dziesięcioleci jak szaleni. Skończmy z tymi kłótniami , winami i brakiem wrażliwości. Wciąż giną dzieci ,bracia ,rodzice ... Setki tysięcy . Czy mają hulajnogę czy nie . Ja mogłem się bawić deskorolka pod bramą całymi dniami. Teraz co chwilę ( na chodniku drogi osiedlowej ) jest auto bo za ciężko dojść 50 metrów z parkingu. Znowu będzie wina dzieciaka . Kierowcy zabijają od dziesięcioleci . Wściekłość tej grupy użytkowników dróg (i chodników ) jest patologiczna.
~Sutryk ma kota2019-09-13 23:38:01 z adresu IP: (78.134.xxx.xxx)
Jestem debilem
~Sutryk ma kota.2019-09-16 22:26:44 z adresu IP: (37.8.xxx.xxx)
Nie jednemu psu Burek, ale napisałeś prawdę o sobie.
~logika2019-09-13 09:32:19 z adresu IP: (77.65.xxx.xxx)
zebralo sie w komentarzach lobby kierowcow (sadzac po komentarzach, tych gorszych, bo ze znajomoscia przepisow slabo i widac ze czesto czuja sie 'panami drog' - za ktore placa wszyscy, akcyza kilkanascie procent pokrywa). No to polscy kierowcy: kiedy przestaniecie jezdzic naje***- 63 000 !!! tylko w tym roku - dane policji, ci kierowcy zabili 79 osob (artykuł z lipca, polsatnews - odnośniki są blokowane). Wiecej niz zginelo polskich zolnierzy w Iraku, tylko w tym roku. 63 tysie - ponownie, dane za siedem miesięcy tylko - myślę że spokojnie wśród komentujących paru się znajdzie kiedy przestaniecie grzać na maksa - tylko podczas wakacji 2018 liczba wypadków spowodowanych nadmierną prędkością to, uwaga, 1400 wypadków (policja. pl, artykuł 27.06.2019) Tyle tu komentarzy o hulajnogach, pieszych, rowerzystach, nawet rolkarzach (komuś już bije) - czas spojrzeć w lustro i zobaczyć, kto jest największym (i jedynym, od początku roku zaden rowerzysta nikogo nie zabił, ani pieszy, ani rolkarz...) mordercą na drogach.
~@Zosia2019-09-18 05:51:26 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
To nie kask zadudnił...To pusta głowa. Mnie też minął kiedyś taki pędem, na centymetry gdy szedłem chodnikiem. Na jego nieszczęście, za szybko wszedł w zakręt i pięknie się wyłożył, obśmiałem się serdecznie, bo głupich mi nie żal... Zbierał się jak niepyszny...
~Zosia2019-09-17 17:01:02 z adresu IP: (83.26.xxx.xxx)
Nie winiłabym kierowców i nie potępiała ich tak w czambuł! Jest wyjazd z ronda na ulicę Bystrzycką, nie widać zupełnie ( mur zasłania widoczność) nadjeżdżających z prawej rowerzystów, czy innych, bo już nie wiem na jakich to jeszcze "pojazdach" się poruszają, dlaczego jeszcze nie jeżdżą na miotle, ale i to ktoś wymyśli dla forsy! Wpadłby mi rowerzysta, bo i owszem ma pierwszeństwo, aby przejechać, ale do diabła niechże zachowa ostrożność tak jak ja zachowałam, bo w przeciwnym razie nie miałby szans. Wleciał na to przejście z impetem! Drugi przypadek miałam jako piesza na Ostatnim Groszu. Rowerzysta pędził swoim pasem jak szalony, ja szłam swoim chodnikiem, a mimo to rozerwał mi siatkę z zakupami, dobrze że mnie nie rozjechał, jednak wpadł na słup, aż zadudniło, miał kask na głowie, jego szczęście.
~Marin 2019-09-13 17:30:00 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Chcalbym przypomniec Torun i dwoch 15-latkow ktorzy potracili starsz kobiete. Niestety pani zmarla.
~An242019-09-13 09:44:36 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Nazwać kogoś mordercą ot tak - gratuluję. Twój wpis wyjaśnia także, kto jest największym idiotą...
~Tom2019-09-13 09:02:47 z adresu IP: (212.156.xxx.xxx)
A słuchaweczki w uszach były ? ????
~Maniek772019-09-13 08:04:42 z adresu IP: (178.43.xxx.xxx)
Robicie aferę bo to była hulajnoga równie dobrze mógł wjechać rowerem czy na piechotę na czerwonym świetle i też by zginą nie można wszystkich obwiniać co mają hulajnogi ludzie myślcie trochę to nie będzie wypadków to nie ma znaczenia czy jechał czy by przebiegał na czerwonym i tak by zginą takie są skutki jak się nie myśli auto specjalnie w niego nie wjechalo tylko sam się tam wepchal pod koła
~piesz2019-09-13 06:55:53 z adresu IP: (178.235.xxx.xxx)
Wzorem Warszawy Straż Miejska powinna usuwać z chodników nieprawidłowo zaparkowane hulajnogi. $utryk powinien tego dopilnować.
~Ambaras2019-09-13 05:44:44 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Współwinę ponosi urzędnik, który wpuścił półlegalnie firmy z hulajnogami do miasta. Nie było przepisów dot. hulajnóg, nie było wiadomo czy mogą jeździć po chodnikach, po ulicach czy ścieżkach. ?Ale co to dla nas - żaden problem! I teraz dopiero jest problem. Stawiam tezę, że gdyby nie te firmy z hulajnogami, to chaosu by nie było. Nieliczni kupiliby sobie elektryczne, ciut więcej byłoby tradycyjnych i nie byłoby problemu. ale ktoś wymyślił, że na korki we Wrocławiu najlepsze są elektryczne samochody (ale widocznie nie zajmują tyle miejsca co zwykłe) i elektryczne hulajnogi (zabawki dla dzieciaków)....
~piesza 2019-09-12 23:05:04 z adresu IP: (89.64.xxx.xxx)
A może przydałoby się też zmienić prędkość w mieście dla kierowców i dodatkowe lekcje przepisów drogowych!! Bo to co się dzieje we Wrocławiu to jest jakiś żart!!!! Nie stety w Polsce wszyscy myślą tylko o sobie, kierowca, pieszy, rowerzysta itd., dlatego dochodzi do tyłu wypadków których można by było uniknąć, gdyby tylko ludzie zaczęli myśleć!!!!
~Stop ludzkiej głupocie 2019-09-13 05:53:14 z adresu IP: (78.8.xxx.xxx)
Macie rację obydwaj, czyli wychodzi na to, że sami debile dookoła, kierowcy, a właściwie powożący i piesi, rowerzyści, hulajnogi, wszyscy mają problemy psychiczne i ja ich tak traktuję. Nie wdaję się w dyskusje na drodze, obserwuję przejścia, przejazdy rowerowe, bo wiem z kim mam do czynienia. Wszystkim włącza się tryb nieśmiertelności, zwłaszcza, gdy autobus lub tramwaj stoi na przystanku. Ja wiem, że czasy są ciężkie, zwłaszcza dla zwykłego Kowalskiego, ale za 15 min. będzie następny tramwaj lub autobus i też dojedzie do celu, szkoda zdrowia.
~Kierowca2019-09-13 05:33:22 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Kierowca ma uprawnienia do prowadzenia pojazdu. Pieszy, rowerzysta czy hipsterem z kiełkami zamiast mózgu - nie musi ale ma prawo do korzystania z dróg publicznych. Wyobrażacie sobie, że ktoś robi wypożyczalnię drezyn kolejowych (elektrycznych, a jakże) i wpuszcza ludzi na tory, mówiąc że można bo prawo nie reguluje? Że bez sensu? A na drogi ktoś spuścił. Półlegalnie a teraz próbują zalegalizować ten chaos....
~Natalia 2019-09-12 22:38:37 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Głupie zacofane miasto pełne rowerków, hulajnóg i z pieszymi łazącymi jak święte krowy. Dramat
~Monnnna2019-09-13 10:00:18 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Jeżdżę tamtędy codziennie. Wszyscy zarzucają chłopakowi, który zginął, brawurę, a to mógł być błąd, bo za sygnalizatorem, na którym prawdopodobnie było czerwone światło, jest kolejny sygnalizator dla pieszych i rowerzystow i tam światło zielone zapala się jakieś 2 sekundy wcześniej, niż na przejściu, na którym zginął. Poza tym: policja bada sprawę, bo to, że dla pieszych było prawdopodobnie czerwone, nie znaczy jeszcze, że samochód miał zielone (najpierw kierowcy mają czerwone, dopiero po kilku sekundach sygnał dla pieszych zmienia się na zielony). Zaraz po wypadku słyszałam Panią, która była świadkiem i mówiła, że widziała wypadek i że chłopak musiał wjechać na czerwonym, CHYBA, bo nie widziała sygnalizatora. I na takich głosach opiera się artykuły. A równie dobrze mógł wjechać pierwszy, jak tylko światło się zmieniło na zielone. Takich co tam pędzą na bardzo ciemnym pomarańczowym też nie brakuje. Po to są śledztwa policji, żeby rozwiać wątpliwości i ustalić winnych.
~Amba Fatima2019-09-12 21:10:41 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Niestety bezmyślność decydentów - tak jak to ktoś zauważył - ktoś wpuścił tych rowerzystów, hulajnogowców, skuterowców - bez uprawnień, bez znajomości przepisów, ze słuchawkami na uszach - na drogi publiczne... Żeby nie było - jestem kierowcą, rowerzystą i pieszym. Ale do głowy by mi nie przyszło, żeby jeździć na rowerze albo w samochodzie ze słuchawkami w uszach... Generalnie uważam te elektryczne hulajnogi za szczyt głupoty - chińskie elektrośmieci, które niebawem zaleją nasze lasy... Fajna alternatywa dla studentów - zamiast jeździć cuchnącym tramwajem, mogą wsiąść na hulajnogę, ciepnąć ją gdzie bądź... Bo nie sądzę, że ludzie, którzy z wygody albo z musu jeżdżą  autami przesiądą się na hulajnogi... Zamiast rozwijać elektryczny transport zbiorowy... Wrocław - miasto spotkań. Z betonem....
~logika2019-09-13 09:17:35 z adresu IP: (77.65.xxx.xxx)
lasy i drogi zawalają stare pudła-auta z niemiec
~Dawid P2019-09-12 20:13:55 z adresu IP: (89.64.xxx.xxx)
Przepisy powinny sie zmienić! Po pierwsze zmniejszyć prędkość maksymalną z 25kmh na 10kmh, Po drugie powinny zostać wymagane uprawnienia do kierowania takim sprzetem ludzie wsiadają i czesto nie znają przepisów o ruchu drogowym przez co dochodzi do takich incydentów. Gdybym nie odciągnął córki z chodnika mogło by skończyć sie to tragicznie.
~Sutryk ma kota2019-09-12 21:04:59 z adresu IP: (37.8.xxx.xxx)
A cena za minutę tego wynalazku zmaleje 2.5 raza? Każde 2 minuty to 1 zł. Facet zaoszczędził 1 zł góra półtora. Tyle trwa tam zmiana świateł.
~Dawid P2019-09-12 20:05:15 z adresu IP: (89.64.xxx.xxx)
Prawda jest taka że ludzie jadący na hulajnogach jeżdżą jak wariaci. 25kmh po chodniku to duża przesada. Ostatnio córkę 4 letnią by mi zabił jeden taki gdy wychodzilem z bramy. Nie wiem kto to wymyślił. Wg mnie max prędkość powinna wynosić 10kmh
~Kazimierz572019-09-12 19:21:36 z adresu IP: (109.197.xxx.xxx)
Szanuję wszystkich w obrębie sektora drogi i tego samego oczekuję od innych. To co się obecnie dziej na naszych drogach przyprawia mnie o zawrót głowy. Wszelkiego rodzaju pędzidła - hulajnogi - wrotki - rolki są POZA PRAWEM !! Nie ma w Kodeksie Ruchu Drogowego żadnych norm.... Pewnym jest to że w swoim pojeździe mam kamerkę i nagrywam...Oraz wysyłam "niebieskim" a Oni będą wiedzieli co z tym zrobić.
~Bogda2019-09-12 23:36:56 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
Wrocławianie są szczególnie bezczelni . Zaciowuja się jakby byli pępkami swiata.
~Gosc2019-09-12 19:02:34 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Hulajnogowych tragedii będzie więcej i za to powinien odpowiedzieć dudkiewicz który wpuścił do wrocl te zabawki które na pewn o nie powinny znaleźć się na jezdni
~Jada jak wariaty i sa sku2019-09-12 17:52:52 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Masakra co sie dzieje w polsce ro juz do przesady sa w polsce male kary wogule spulcucia rodzicam tego chłopaka
~Nick2019-09-12 18:13:39 z adresu IP: (188.122.xxx.xxx)
Współczucie to należy się raczej komuś, kto umie się wypowiadać tylko w taki sposób jak powyżej.
~Janusz2019-09-12 16:59:56 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
Pamiętacie jak wprowadzili pojemność motocykli do 125 na kategorie B? Żeby usprawnić ruch bo dużo osób jeździło na pojemności do 50? To potem wymusili na rowerzystach ruch po ulicy... i gdzie tu logika. Teraz wsadzaja hulajnogi na ulicę i robią ograniczenia do 25km/h brawo. Na takim sprzęcie i tak nie ma praktycznie szans przeżycia w zderzeniu z pojazdem, tylko tworzą większe korki w i tak już zakorkowanych miastach.
~Marek2019-09-12 15:26:16 z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
Kto naprawi samochód jak sprawca nie żyje?
~tally2019-09-12 18:01:12 z adresu IP: (81.190.xxx.xxx)
Po co naprawiać, jak i tak kierowcę skażą?
~XyZ2019-09-12 16:24:19 z adresu IP: (79.110.xxx.xxx)
Ubezpieczyciel... posiadaczu 2-cyfrowego IQ
~Kierowca2019-09-12 15:49:15 z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
Będziesz chodzić pieszo z takim myśleniem ciekawe co byś napisał jak by to był ktoś ze znajomych no właśnie auto da śię naprawić a człowieka nie
~R112019-09-12 15:23:29 z adresu IP: (77.115.xxx.xxx)
Musiało do tego dojść.. Trafiło na niego jak można dać każdemu dostęp do rowerów, skuterów, samochodów a w ostatnim czasie właśnie hulajnog bez wcześniejszego przygotowania prawnego typu przepisy i jak w tym przypadku prędkość takiej hulajnogi około 25km/h oraz bezpośredni wjazd na jezdnię lub między pieszym.. Pracuję w centrum Wrocławia i widzę osoby korzystające z tych dobrodziejstw techniki i proszę mi wybaczyć mój sarkazm ale połowa użytkowników miejskiego sprzętu nie zabiera ze sobą zdrowego rozsądku.. A człowiek auta w miejscu nie zatrzyma z prędkości nawet 50km/h. Bardzo mi przykro że zginął młody człowiek tak samo jak szkoda mi kierowcy.. Wyrazy współczucia dla rodzinny zabitego..
~Kierowca2019-09-12 15:19:02 z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
Wsiadając za kierownicę kierowca powinien być zdrowy, przejeżdżając na zielonym nic nie zwalnia jego od myślenia a, jak wyszedł by jemu ktoś z chorobą np. dauna to znaczy że ma jego zabić bo kierowca miał zielone światło, ale nic tam jadę furą co mi tam niech inni myślą ja jestem Panem w samochodzie auto się wyklepie a człowieka nie ma to jest u mas myślenie
~Sutryk ma kota2019-09-12 19:11:22 z adresu IP: (37.8.xxx.xxx)
Czas reakcji także kierowcy MPK to 1 s. Tramwaj z 50 km/h do zera hamuje na 64 metrach!!!! Autobus przez 24 metry. Za "MPK Poznań Uwaga! Czołg na szynach". Cudzysłów proszę wpisać do wyszukiwarki. Wtargnięcie na czerwonym wprost pod pojazd, to prosta droga do otrzymania Nagrody Darwina.
~Łysy 2019-09-12 17:24:50 z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
Wedle twojego myślenia powinniśmy wszyscy jeździć MPK tylko co będzie jak kierowca MPK przejedzie debila na hulajnodze
~Lysy2019-09-12 17:23:33 z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
Wedle twojego myślenia powinniśmy wszyscy jeździć MPK tylko co będzie jak oni rozjada debila na hulajnodze
~Anka2019-09-12 16:31:15 z adresu IP: (195.116.xxx.xxx)
To prawda, tyle, że we Wrocławiu niech tylko jakiś kierowca zwolni by się oglądać na pieszych to inni na niego najada albo będą trabic, że jedzie za wolno, bo zaraz światła się zmienia. Nie jest łatwo przy tak dużym ruchu jeszcze się zastanawiać czy czy ktoś rozumię czy to zielone czy czerwone światło. Niestety, jeśli ktoś nie potrafi się poruszać w takim mieście, nie może sam wychodzic. Przykre to, bo jest prawo buszu. Straszne, bo ludzie tracą życie, a miało być łatwiej i taniej, gdy ktoś wprowadził hulajnogi.
~Kierowca2019-09-12 16:23:48 z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
Zastanów się trochę możesz znacząco zmniejszyć szkody
~Mario 2019-09-12 16:20:05 z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
Jesteś bez muzgu kolego niby kierowców. Jadąc przez skrzyżowanie nawet 50 km/h a nagle Ci ktoś wyskakuje chociażby daun to i tak nie dasz rady się zatrzymać i nawet myślenie Ci nie pomoże
~Sparta2019-09-12 15:03:31 z adresu IP: (91.90.xxx.xxx)
Jeśli wjechał na czerwonym świetle, to zginął.....tak samo prosi się o śmierć 99% rowerzystów, którzy nie przeprowadzają rowerów przez pasy, gdzie nie ma ścieżki rowerowej, na hulajnogach podobnie.
~Nachaehrer2019-09-12 18:30:37 z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
Dokladnie. Wiedział że ryzykuje. Nie ma ryzyka nie ma zabawy. Najgorsze że nie ma powszechnego OC dla ludzi i auta nikt nie naprawi jak nie było AC. Ogólnie pamiętajcie że jest selekcja naturalna. Kierowca nie może za wszystkich myśleć bo jest kierowcą. Kierowca myśli za siebie. Przestrzega przepisów i jest wkur.... na resztę Wrocławia bo wszyscy mają go za wroga.
~Janusz2019-09-12 17:12:04 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
Dokaldnie, albo wjezdzaja z prędkością światła nie zachowując jakiejkolwiek ostrożności dla samych siebie. Podziwiam... Ja jak nie jadę autem tylko jednosladem to biorę poprawkę dwa razy na to co się dzieje wokół mnie.
~wowka54 r.2019-09-12 17:03:03 z adresu IP: (185.135.xxx.xxx)
Kierowco bombowca przeczytałem kilka twoich postów i poszedłem rzygać. Później to wszystko przemyślałem i zadzwoniłem do kolegi znanego chirurga. Zgodził się zrobić mi oczy jak u kameleona żebyś był zadowolony. A serio to weź w końcu te tabletki i sprawdź może twój pampers kryje jakąś niespodziankę!
~Pieszy2019-09-12 15:46:40 z adresu IP: (79.110.xxx.xxx)
~kierowco - wyhamuj z tym chamowaniem!
~Kierowca2019-09-12 15:42:23 z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
Włącz myślenie a jak by wbiegło małe dziecko to też się prosi co, a jak by kierowca zachamował to co by się stało obraża majestatu, no jak chamować na zielonym to obraza. Niech inni uważają
~miki2019-09-12 14:49:46 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Najlepiej by było gdyby samochodami wszyscy jeździ 5 na godzinę a wszystkie pieprzone święte krowy byłyby wtedy zadowolone. Większość pieszych jaki rowerzystow to pajace bez głowy uważających się za bogów
~aneta2019-09-12 23:18:19 z adresu IP: (89.64.xxx.xxx)
Zgodzę się , że niektórzy piesi czy rowerzyści to święte krowy, ale co z kierowcami? Jest również mnóstwo idiotów którzy nie znają przepisów drogowych i na pasach kiedy pieszy ma zielone chcą ich rozjechac! Albo podwójny pas! Jeden kierowca się zatrzymuje żeby przepuścić ludzi na pasach a inny po prostu dodaje gazu!!!!! Serio ? Więc różne są sytuacje i różni ludzie więc nie ma co obrażać wszystkich i wrzucać do jednego worka!!!
~Marek2019-09-12 17:39:53 z adresu IP: (94.68.xxx.xxx)
Jeżdżę samochodem, rowerem i pieszym tez jestem,,,, - ale nie takim debilem jak ty
~Maus2019-09-12 15:04:15 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
A ty nigdy nie przechodzisz przez ulicę ciulu? Co to za podział " piesi i kierowcy," to chyba kierowcy wózka inwalidzkiego skoro nigdzie nie chodzą. Choć na inwalidztwo umysłowe wózek niestety nie pomaga i samochód podobnie.
~Prawnik2019-09-12 14:27:32 z adresu IP: (89.64.xxx.xxx)
Dlaczego idioci ciagle wytykaja wine drugim idiotom?
~rafka2019-09-12 13:33:37 z adresu IP: (195.182.xxx.xxx)
Widząc okoliczności, z dużym prawdopodobieństwem można założyć obopólną winę: ofiara prawdopodobnie wjechała na przejście przy czerwonym świetle, a kierowca (sądząc po sile odrzutu) przekroczył dopuszczalną prędkość. Zasadą jest, że w takiej sytuacji wina przypisywana jest ofierze (nie ma kto się bronić). Prędkość można oszacować korzystając z kamer ITS, przeliczając czas, jaki kierowca potrzebował na dojazd z poprzedniego skrzyżowania.
~Do Teda2019-09-12 14:13:10 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
Żółć Cię zaleje, biedaku...
~Jack2019-09-12 13:47:34 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
..jaką?wjechał na czerwonym...
~Ted 12390762019-09-12 13:43:27 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
Widze że mamy tu fachowca-filozofa jak tych z pisu
~rozmowa_z_policjantem2019-09-12 13:28:57 z adresu IP: (78.11.xxx.xxx)
Policjant powiedział, że chłopak wjechał na czerwonym świetle więc zjedźcie z kierowcy. Chłopak doslownie wjechał mu pod maskę, 0 czasu na reakcję - nie ważne czy jechał 45 czy 65. Efekt byłby ten sam.
~Nach2019-09-12 18:36:21 z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
Wiecie że to jest złożenie 2 wektorów 20-25km/h plus 50-70km/h i wcale nie jest tak fajnie jak tylko 1 wektor prędkości ? Chyba że wierzycie że chłopak stanął w miejscu na chwilę przed zderzeniem.
~Adam2019-09-12 17:16:34 z adresu IP: (90.156.xxx.xxx)
Pewnie było tak, że hulajnoga wjechała na wczesnym czerwonym, a kierowca jadąc już Legnicką przycisnął jak zobaczył zielone. Jeżeli się nie mylę to tam się rano jedzie pod słońce, co nie ułatwia sprawy. Szkoda chłopaka, a kierowcy też nie zazdroszczę.
~Rihard 2019-09-12 14:33:47 z adresu IP: (82.145.xxx.xxx)
Chyba słaby z fizyki byłeś w szkole jeśli uważasz że 20km/h nie zrobiło by różnicy.
~Ania2019-09-12 13:18:20 z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
Biedny człowiek...taki młody...niestety, kierowcy zachowują się fatalnie. Bardzo często mam zielone na przejściu na pieszych a kierowcy się wpychają, wykorzystują przepis , że mogą wjechać jak nikt nie przechodzi, tylko często jeszcze dobrze nie przejdę, albo chcę wejść na pasy a kierowcy się pchają i zamiast oni na mnie to ja na nich muszę uważać na przejściu na pasach na zielonym świetle dla mnie ! Tylko człowiek chodzi wolno, a tu pewnie kierowcy auta się spieszyło i nie zauważył człowieka na hulajnodze, a to już jest prędkość....żal bardzo, niepotrzebna śmierć.
~Sat2019-09-12 13:57:05 z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
O czym ty belkoczesz bezmozgu
~Ted2019-09-12 13:47:36 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
Jestem kierowca i pieszym,i piesi zachowuja sie jak świete krowy,szkoda chlopaka.
~Oezu2019-09-12 13:30:19 z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
Szkoda tylko że na tamtym przejściu jest sygnalizacja świetlna. A jaki przepis mówi że na skrzyżowaniu z sygnalizacja można przejeżdżać przez przejście? Żal człowieka ale znając sytuację na tamtym przejściu bardzo się młodemu człowiekowi spieszyło do galerii handlowej.
~Gościu2019-09-12 13:27:55 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Osoba jadąca hulajnogą wtargnęła na ulicę gdy miała czerwone światło. Kierowca jechał na zielonym.
~mik2019-09-12 13:15:05 z adresu IP: (185.238.xxx.xxx)
Brak reakcji Policji na takie niebezpieczne zachowania rowerzystów i tzw hulajnog... Przepisy ruchu drogowego nie obowiązuje..
~Mieszkanka Wrocławia2019-09-12 15:25:08 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Kilka razy w tygodniu stoi tam właśnie policja i wlepia mandaty za przejście na czerwonym.
~xyz2019-09-12 13:03:21 z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
banda idiotow tak jak i ci na motorach.myślą że nie obowiązują ich żadne zasady ruchu. jeżdżą jak święte krowy.
~Untol2019-09-12 12:50:41 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Dożywocie dla kierowcy!
~Eliza2019-09-12 12:53:11 z adresu IP: (188.122.xxx.xxx)
O czym Ty w ogóle mówisz? Milion razy widziałam jak jeżdżą na tych hulajnogach nie znając w ogóle przepisów. Młodzi są albo pijani, albo bezmyślni, często słuchają muzyki i nie słyszą co się wokół nich dzieje. Pewnie chlopcy wyjechał na czerwonym z dużą prędkością i tak skończył. Nie uważam, zeby za takie coś miało się dostać dozywocie
~Cherry 2019-09-12 12:37:22 z adresu IP: (178.37.xxx.xxx)
Ten wypadek mnie nie dziwi. Z PRZERAŻENIEM PATRZĘ NA LUDZI GNAJACYCH NA TYCH HULAJNOGACH. SĄ CICHE, SZYBKIE A MŁODZI LUDZIE BEZMYSLNI. Takich wypadków będzie więcej!!!
~Www2019-09-12 13:17:10 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Mam nadzieje że nie jeździsz samochodem na słuch tylko jednak na wzrok. Czy pojazd jest głośny czy cichy w tym wypadku nie miało znaczenia
~Sylwia2019-09-12 13:09:39 z adresu IP: (188.121.xxx.xxx)
Zgadzam się.
~gość2019-09-12 12:30:55 z adresu IP: (37.47.xxx.xxx)
Policja ustaliła ze świadkami że hulajnoga wjechała na czerwonym. Jest na innym portalu opis. Zmieńcie tytuł na "Hulajnoga spowodowała wypadek" żeby nie sugerować że kierowca potrącił bidulka na pasach.
~Yogi2019-09-12 11:47:10 z adresu IP: (81.190.xxx.xxx)
Trudno jest mi uwierzyć, że nie było małej winy kierowcy. Na tych odcinkach na Legnickiej nikt nie jeździ 50 km/h, wiele osób przejeżdża ten odcinek z prędkością 80-90km/h
~kiker2019-09-12 13:05:27 z adresu IP: (89.174.xxx.xxx)
No to uwierz, bo z ustaleń policji i zeznań świadków wynika, że hulajnoga wjechała na ulicę przy czerwonym świetle.
~Poco loco2019-09-12 12:30:28 z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
Wina jest kierowcy, w swietle prawa hulajnoga= pieszy. Na legnickiej nie ma niestrzeżonych przejsc wiec pewnie dupnal w goscia jadac na czerwonym. (Strzalka to nie zielone swiatlo, zielone pelne swiatlo to tez nie absolutne pierszenstwo. Nooo chyba ze hulajnoga wjechala na czerwonym.
~Hurhil 2019-09-12 12:00:46 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Kiedyś było tam 70 I nikt nie było wypadków z hulajnogami
~Xxx2019-09-12 11:11:33 z adresu IP: (85.219.xxx.xxx)
Jeżdżą jak idioci sam ostatnio byłem świadkiem jak jakiś facet jechał środkiem ulicy omijając samochody w słuchawkach. I dziwić się potem, że tacy ludzie umierają albo co gorsza robią krzywdę przypadkowym osobą.
~Duska2019-09-13 21:57:12 z adresu IP: (188.121.xxx.xxx)
~lekok2019-09-12 12:05:28 z adresu IP: (89.174.xxx.xxx)
Yyy: Bez jaj: jeśli nawet już wjechał na zielonym, powinien widzieć rozpędzony samochód i zachować ostrożność. Nie umniejszam w takiej sytuacji winy kierowców, ale często widzę rowerzystów, czy pieszych idących "na konfrontację" z samochodem. Cmentarze są niestety pełne takich, co mieli pierwszeństwo, albo mieli zielone.
~Tragedia2019-09-12 11:45:06 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Na tym skrzyżowaniu są tak światła ustawione, że auto wjeżdża na zielonym, jednocześnie zielone maja piesi... czy czasem to auto nie wjechało na żółtym/ czerwonym na skrzyżowanie? Bo dziwnie, że był on na tym skrzyżowaniu sam, gdzie wiadomo jaki tam Ruch jest... ????
~zet2019-09-12 11:42:26 z adresu IP: (195.212.xxx.xxx)
"przypadkowym osobą" czy "przypadkowym osobom"?
~Yyy2019-09-12 11:40:29 z adresu IP: (77.255.xxx.xxx)
"Trwa ustalanie przyczyn wypadku", ale już opinia publiczna wydała wyrok, idiota ze słuchawkami na hulajnodze winny. Jest duża szansa, że faktycznie popełnił błąd i wjechał np na czerwonym, ale równie dobrze może okazać się, że to kierowca wjechał na przejście, gdy piesi mieli zielone (tutaj można równie dobrze zostawić komentarz, mówiąc, że to kierowcy jeżdżą jak idioci). Chłopak z hulajnogą mógł wówczas mieć pecha, bo jadąc, szybciej znalazł się na środku drogi, a piesi po prostu "nie zdążyli" być potrąceni.
~widzka2019-09-12 10:54:30 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
pędzą na tych hulajnogach ze słuchawkami na uszach, ludzie zamyśleni nawet nie popatrzą gdzie jadą i co za nimi albo obok.....tragedia młodego człowieka, wyrazy współczucia dla rodziny i bliskich
~tom2019-09-12 11:31:26 z adresu IP: (77.255.xxx.xxx)
A co mają słuchawki do tego? Takie negatywne, irracjonalne, nastawienie na rowerzystów czy "pieszych" na hulajnogach ze słuchawkami. A może wyłączone? A może muzyka cicho? A w samochodzie słucha się muzyki? Jeśli tak, proszę się zastanowić, ile informacji (bodźców) dociera potencjalnie do rowerzysty / hulajnogisty(?), postawionego wyżej, nieosłoniętego szybami czy słupkami, a ile do kierowcy, osadzonego niżej w pojeździe, który sam z siebie ma tłumić. O nieszczęście nie trudno, fakt, jeśli mamy do czynienia z osobą nieodpowiedzialną, ogółem. A taka i tak samo może być pieszym, czy kierowcą. "Słuchawki na uszach, ciemne okulary" kompletnie nie świadczą o nieodpowiedzialności, ani o niebezpieczeństwie.
~Hela2019-09-12 11:00:00 z adresu IP: (91.216.xxx.xxx)
W pełni się zgadzam. Tragedia na pewno dla rodziny ofiary i sprawcy też, wspólczuję. Ale ja też się boję tych na hulajnodze, sluchawki na uszach, ciemne okulary i o nieszczęście nietrudno.
~Mos2019-09-12 10:50:07 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Nie ma czegoś takiego jak przejście pieszo rowerowe heheh masakra
~Skr2019-09-12 14:18:34 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Niestety wkoło pełno nieodpowiedzialnych młodych ludzi na rowerach i hulajnogach....żal młodego człowieka aie nie osadzajmy kierowcy !!
~Wit.12019-09-12 13:03:15 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Rowerzyści hulajnogi mają ścieżki(drogi)należy stawiać znaki dla ludzi bez wyobraźni oraz karty rowerowe.
~bat na debili2019-09-12 11:03:50 z adresu IP: (94.42.xxx.xxx)
coś czego nie ma, to to czym powinna być wypełniona czaszka wielonickowego, w tym ustępie akurat, "Mosa"