Miasto wreszcie przebuduje problematyczny przystanek tramwajowy

Joanna Jaros, PP | Utworzono: 2021-05-17 08:00 | Zmodyfikowano: 2021-05-17 08:00
Miasto wreszcie przebuduje problematyczny przystanek tramwajowy - fot. Joanna Jaros
fot. Joanna Jaros

- To bardzo dobrze, bo tu jest bardzo niebezpiecznie - mówi nam jeden z pasażerów:

- Czekanie tutaj na tramwaj to koszmar - dodają inni pasażerowie:

- Będzie wreszcie bezpieczniej - zapewnia Bartosz Nowak z Wrocławskich Inwestycji. O tym, jak ostatecznie będzie wyglądało to miejsce, zdecyduje projektant:

Projekt przebudowy ma być gotowy w ciągu 11 miesięcy. Wtedy dopiero dowiemy się, ile będzie kosztował remont.

 

Reklama

Komentarze (6)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~JaTy2021-05-17 23:23:33 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
No i zgadnijmy jakie to są wytyczne... A no takie że zostanie pewnie zlikwidowany jeden pas jezdni z kazdej ze stron i powstaną gigantyczne korki w tej cześci miasta ale dzadziuś co powinien mieć już zasystenta jakiegoś żeby się nie przewirócił będzie czuł się bezpiecznie Brawo Jak zwykle kosztem ludzi pracujących w średnim wieku którzy płacą tu podatki i utrzymują to miasto. Nie zapomnijcie o scieżkach rowerowch dla gównażeri i studentów. My się nie liczymy Wcale !!!
~wrocławianin2021-05-17 15:23:33 z adresu IP: (31.11.xxx.xxx)
Układ drogowy przy ul. Dubois byłby już dawno przeprojektowany gdy Dutkiewicz i $utryk nie marnowali pieniędzy na stadion, kopaczy, bzdety.
~Pewnie2021-05-17 15:37:59 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
No zaniedbali poprzednik sutra. A teraz lezy na wersalke I odpoczywa I sobie juz I tv
~Kiera2021-05-17 08:30:49 z adresu IP: (79.110.xxx.xxx)
Czekaj tatka latka. To jest olbrzymie , trudne i kosztowne zadanie. Technologia zabudowy torowiska oparta jest na procedurach budowlanych - nie da się inaczej - każde torowisko musi mieć stabilne podłoże, żeby nie było niszczenia szyn, rozjazdów . Potrzebny zatem remont kapitalny ulicy z całą infrastrukturą inżynierii podziemnej ( 100-letniej) , utwardzenia i dobrego podłoża pod torowisko - a to są olbrzymie koszty i wyłączenie ulicy na długie miesiące - tak jak było na Hubskiej .
~Kiera2021-05-17 11:42:49 z adresu IP: (79.110.xxx.xxx)
Wciąż starą metodą tapetowania
~Wrocek2021-05-17 08:36:32 z adresu IP: (83.15.xxx.xxx)
Efekt dziesiątek lat zaniedbań, braku inwestycji i braku remontów. Przyszedł czas, że po 100 latach wszystko się sypie. Dobrze że Niemcy kiedyś to dobrze budowali, bo nowo wybudowane dziś nie wytrzymują nawet 10 lat.