Wrocław najbardziej zakorkowanym miastem świata

Aleksander Ogrodnik, mk | Utworzono: 2021-10-21 18:18 | Zmodyfikowano: 2021-10-21 18:23
Wrocław najbardziej zakorkowanym miastem świata - fot. archiwum RW
fot. archiwum RW

Duży wpływ na to, oprócz prowadzonych w mieście remontów, miała czwartkowa wichura na Dolnym Śląsku, która spowodowała mnóstwo dodatkowych utrudnień na ulicach Wrocławia. 

Stan na 21.10, godzina 18.17: 

Reklama

Komentarze (132)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~Michał2022-10-10 07:51:33 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
Miastu potrzebne Metro, z taką ilością ludzi…
~***ANM19672022-01-26 09:41:51 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Banda Dutkiewicza i jego urzedasow a teraz Sutryka, czyli spadkobiercy, doprowadzają Wrocław do dna. Brud, korki, smród, szczury, drogi niczym w postsowieckim kołchozie, urbanistyka coraz paskudniejsza i ohydna. Wydane Nasze pieniądze na bezsensowne inwestycje np: ITS-Około 130 mln. Drogi zwężane na rzecz autostrad rowerowych z pasem pseudo zieleni (czytać sracz dla psów) parkingi likwidowane przy ulicach lub zabierany na płatny np: przy Borowskiej (teraz prawie pusty). Brawo urzędasy !!! Ale Wrocławianie, mamy za to super Stadion Miejski! CIESZMY SIĘ!
~Ibeo2021-12-09 16:46:59 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
Dzisiaj 8.12.2021 godz. 16. 45, od przystanku Galera Dominikanska do przystanku Rynek autobus jechal 50 min ! Zazdroszczę Delhi
~Jaaa2021-12-08 14:27:20 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Beznadziejny prezydent miasta, produkujący największe korki na świecie.
~ala2021-11-18 15:41:33 z adresu IP: (83.15.xxx.xxx)
to co wychodzi ekipie Sutryka najlepiej to ..produkcja korków i trucie spalinami Wrocławian !!! Wrocław miastem ... spalin ..
~wrocek 2021-11-18 15:38:48 z adresu IP: (83.15.xxx.xxx)
brawo Surtryk wydaja miliony złotych na produkcją nowych ..korków ( czytaj sutryków )
~Mario 2021-11-18 07:44:27 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Ludzie dziękujcie swoim decyzjom l, wybraliście Sutryka, który z uporem maniaka, zawęża drogi, z dwupasmowych robi jednopasmowe. Skutek jego nieodpowiedzialnej polityki to korki w mieście, zwiększona emisja spalin i zanieczyszczenie powietrza. Bo geniuszowi cwaniakowi wydaje się że zmusi ludzi do przesiadki na komunikację miejską. Panie Sutryk aby to zrobić najpierw trzeba zrobić infrastrukturę, szkoły, przedszkola przy nowych osiedlach. Rano rodzic musi zawieść dzieci do szkoły , przedszkola a później zdążyć jeszcze do pracy . Przy komunikacji miejskiej jest to niemożliwe a przy obecnych cenach biletów nieopłacalne.
~Syl2021-10-28 20:34:13 z adresu IP: (107.77.xxx.xxx)
Ulice są za szerokie we Wrocławiu Taka Puławskiego ,miała być cztero pasmowa ,a jacyś idioci zdecydowali Żeby Stare smierdAce budy zachować Zamość zburzyć po powódźi Skutkiem mamy wąskie dwa ślady i nie ma jak przejechać w żadną stronę Do tego zaraz skończą duże osiedle po byłym PSK , i dopiero będzie tam Meksyk Nie zazdroszczę tym co chcą tam kupić mieszkanie . Wrocław nie ma obdownicy śródmiejskiej ani wschodniej , a to co budują to będzie jakiś żart Nadal zwezajcie ulice i słuchajcie ekoterorystow a będzie tylko gorzej
~chebons2021-10-27 20:07:43 z adresu IP: (77.254.xxx.xxx)
Komu służy ten wykres?
~www2021-10-29 23:17:40 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
trollom i patoaktywistom akcjomiastozowym
~Agap2021-10-25 19:58:17 z adresu IP: (188.47.xxx.xxx)
Dziś o godzinie 14 jechałam autobusem 25 minut od Galerii Dominikańskiej do przystanku Rynek, ktoś tak sp.....ruch w centrum miasta. To już są kpiny
~Beata2021-10-25 13:37:07 z adresu IP: (31.61.xxx.xxx)
To że jest zakorkowany to ja wiem, ale nie sadziłam, że zalicza się do najbardziej zakorkowanego miasta świata. Ja od wakacji pomykam po ulicach Vespą, więc dużą część korków udaje mi się ominąć, ale ci co jeżdżą autem mają już gorzej.
~Racjonalista2021-10-24 01:13:18 z adresu IP: (77.254.xxx.xxx)
Sutryka z fotką brakuje. Tym z poza granic administracyjnych Wrocławia najlepiej wogóle zakazać wjazdu do Wrocławia albo za karę skazać ich na beznajdziejną i drogą komunikację autobusami, które są na dodatek w takim stanie technicznym, że ITD zabiera dowody rejestracyjne. Albo nie. Znowu obiecać tramwaj do Wysokiej, a frajerzy sami wybiorą tego nieudacznika ponownie.
~ułomny bez auta2021-10-23 21:24:04 z adresu IP: (195.206.xxx.xxx)
Piękna korelacja do największej ilości aut na tysiąc mieszkańców w europie! Cudo! Więcej autek z jednym kierownikiem w środku, takich duuużych, więcej, więcej !
~Łukasz2021-10-23 16:44:07 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
Brawo! Lata słuchania akcjomiastozowców, patoaktywistów oraz trolli przyniosły skutek. Mamy świetną infrastrukturę rowerową z której praktycznie nikt nie korzysta (używana w sezonie przez max 6% mieszkańców) i niesprawne mpk bo zamiast buspasów i nowego taboru budowało się drogi rowerowe.
~Bzdury piszesz rysiek!2021-10-27 00:18:14 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
6% i wzrost z 4 do 6% to jest na granicy błędu pomiarowego. Ludzie nie zrezygnowali z jazdy rowerem. Po prostu zimą czy w deszczowe dni których jest ponad 150 w roku na rowerze mało kto jeździ. "Jest oczywista korelacja że im więcej rowerów i im lepsza KZ tym mniej aut i korków. I wcale nie trzeba aby rowerami jeździło ponad 50% osób aby korki zniknęły" Korelacja między jakością komunikacji zbiorowej i ilością korków jest. Między rowerami i czymkolwiek - nie ma. Chaos komunikacyjny wprowadzają takie jednostki jak ty, twierdząc, że rowery są receptą na korki. Otóż nie są bo wbrew założeniom, w przeciwieństwie do komunikacji zbiorowej praktycznie nikt z nich nie korzysta
~rysiek2021-10-26 10:35:23 z adresu IP: (78.10.xxx.xxx)
6% to bardzo dużo uwzględniając fakt, że w większości domów jest rower ale ludzie zrezygnowali z jazdy nim bo prezydenci nic sobie nie robili z zagrożeń związanych z nadmiarem aut na naszych drogach te 6% ma się zwiększyć do 15% a właśnie tyle jeździ autobusami. To niesamowite, że bez ponoszenia kosztów ruchu rowerowego można będzie skomunikować tyle osób co liczba tych, którzy korzystaja z KZ przy setkach milionów dotacji każdego roku.CO mają buspasy do dróg rowerowych? Większość, bo prawie 99% ddr-ów jest na chodnikach a ty piszesz tak jakbyś chciał aby autobusy jeździły po chodnikach. Na każdej dwupasmowej drodze można zabrać jeden pas autom i przeznaczyć na buspasy .Korki są w centrum zatem et 6=75 średniówki w centrum już przedstawia się zupełnie inaczej bo normą jest że z centrów wyrzuca się auta a przez to ruch rowerowy jest tam szczególnie duży. Ale po 30 latach chaosu ostatnio ścieżki są łączone w spójny system zatem powoli ludzie będą wracać na rowery bo robi się bezpieczniej.Już dziś bywa że są korki rowerowe, że nie udaje się na jednych światłach przejechać. Docelowy model to 35% ruchu aut tak jak jest np. w Krakowie i 15% ruchu rowerów Korki to dowód na głupotę tych co je tworzą i w nie wjeżdżają .Większość tych podróży jest na odległość 3,4 km (badania francuskie) a to rowerem zajmuje 10minut . Jest oczywista korelacja że im więcej rowerów i im lepsza KZ tym mniej aut i korków. I wcale nie trzeba aby rowerami jeździło ponad 50% osób aby korki zniknęły
~Łysy2021-10-23 07:02:01 z adresu IP: (178.43.xxx.xxx)
Brawo Sutryk.Tak trzymaj.
~shr2021-10-23 05:50:54 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
szkoda ze plany na metro przewidują miliardowe koszty i dekady budowy
~Jon2021-10-23 02:50:25 z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
O tak. Codziennie mam "dzień świstaka" jadąc do pracy
~amerol2021-10-23 01:48:49 z adresu IP: (47.17.xxx.xxx)
Chcielista to mata .Zdrolewski.Dupkiewicz moj niestety kolega z dawnych czasow .Sutryk ,Balawajder ,Protasiewicz ,Schetyna tez niestey moj znajomy . Mlodzi wyksztaceni w wiekiego miasta daliscie sie wykiwac bandzie cwaniakow .Lemigoza
~Ewa2021-10-23 10:55:13 z adresu IP: (193.218.xxx.xxx)
Jeśli niektórzy z ich, to rzeczywiście twoi znajomi, widać jak ci żal, że tez nie zaszedłeś wysoko
~Epi22021-10-23 00:56:21 z adresu IP: (83.23.xxx.xxx)
No cóż, za to puste autobusy i tramwaje jeżdżą planowo wyłączając kolejne światła.
~Hetera2021-10-23 09:14:49 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Kiedy autobusy u tramwaje Jeżdżą puste?!!! W godzinach szczytu trudni szpilkę wcisnąć!
~ Te łona 2021-10-23 00:39:49 z adresu IP: (5.60.xxx.xxx)
ogrodnicza idź po samogwałt i zrób to swemu panu
~Babcia.2021-10-22 22:39:56 z adresu IP: (78.8.xxx.xxx)
W godzinach szczytu w dużych miastach korki są nieuniknione, bo samochody kiedyś nieosiągalne dla zwykłego obywatela teraz każdy ma. Drogi mamy jakie mamy, ale dzięki Unii, która finansuje w dużym stopniu powstawanie nowych jest coraz lepiej. Ciekawe skąd biorą się te statystyki, bo wielkie miasta świata są dużo bardziej zakorkowane. Wczorajszy dzień był wyjątkowy o bardzo próżny i nie można na podstawie tego co się działo oceniać i generalizować.
~inżynier2021-11-03 19:31:01 z adresu IP: (31.11.xxx.xxx)
Jeden z nielicznych rozsądnych głosów. Jest oczywiste, że do najbardziej zakorkowanych miast świata nam ... daleko. Opisywany ranking nie ma nic wspolnego z miarą korków, niestety nasi "dziennikarze" nie są w stanie zrozumieć najprostszych interpretacji wyników. Piszą więc takie bzdury. a jakby kogoś naprawdę interesowało o czym mówi ten ranking, to niech poczyta jego opis. Albo spyta kogoś, kto przeczytał ZE ZROZUMIENIEM. W największym uproszczeniu jest to ranking względnego (np. procentowego) wydłużenia czasu przejazdu w godzinach szczytu w stosunku do czasu przejazdu w warunkach swobodnych. A to nie ma nic wspólnego z mierzeniem korków. Najprostszy przykład (choć on nie wyjaśnia wszystkich aspektów tej miary !): Miasto niemieckie: w warunkach swobodnych np. w nocy auta jadą DO 50km/h (średnia 45), a w korkach np. 30/h czyli czas przejazdu danego odcinka wydłuża się o 50%. Miasto polskie: w warunkach swobodnych idiotów nie brakuje, wiec średnia w nocy to (ostrożnie szacując !) 60km/h, a gdy w szczycie spadnie do tych samych 30km/h to czas przejazdu tego samego odcinka wydłuża się o 100%. a to dla "mądrego inaczej" polskiego dziennikarza: "skandal: dwukrotnie większe korki niż w miastach niemieckich ! " ...
~Lorim2021-10-22 20:16:55 z adresu IP: (217.97.xxx.xxx)
Chce wybudować boisko do piłki nożnej a stadion na Stabłowicach sprzedał deweloperom pisowskie podejście do problemu ciekawe kto na ty zyskał?
~Co?2021-10-23 00:34:37 z adresu IP: (80.49.xxx.xxx)
To sutryk jest z Pis
~Lee2021-10-22 20:16:48 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
Silne wiatry powaliły drzewa na ulicę i tyle ???? oczywiście bezgłowia będą pisać, że to wina Sutryka lub Kościoła, że za mało się modlili albo innych czarów odprawiali mało... A to po prostu zwykły wiatr, zwykle drzewa. Na rowerze nie ma korków. Elo
~ANM672022-01-26 09:29:56 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
No to koleś możesz jeździć zimą rowerkiem przy śniegu i mrozie. Powodzenia!
~Ali2021-10-22 20:09:59 z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
Jaki prezydent takie miasto!
~JakiJaki2021-10-25 09:28:12 z adresu IP: (79.162.xxx.xxx)
jaki kraj taki prezydent
~Aga2021-10-22 19:54:45 z adresu IP: (83.4.xxx.xxx)
Bzdura. Tydzień temu w piątek i w godzinach szczytu popołudniowego jeżdzilam po mieście, a robię to rzadko w takich terminach i spodziewałam się korków. Okazało się, że założyłam za długie marginesy czasowe i nie miałam co robić między spotkaniami. Oczywiście korki są, ale z tym najbardziej zatłoczonym .miastem to przesadzacie ostro. Porównajcie sobie do tego, co obecnie dzieje się w Trójmieście, w ciągu dnia od wjazdu na Obwodnicę w Chylonii do wjazdu na A1 jedzie się 1,5-2 godziny. Jak się jeździ przez miasto, wolałam nie sprawdzać.
~***ANM19672022-01-26 09:47:12 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Zupełny przypadek. Fakt, są takie momenty do szybkiego przemieszczenia się po tym mieście. Ale podkreślam: bardzo rzadkie ! A co do Trójmiasta. Mieszkałem tam przez 3 lata. Nie jest tak źle jak we Wrocku. Poza tym, tam działa sprawna komunikacja miejska.
~Marcin 2021-10-22 21:24:36 z adresu IP: (178.43.xxx.xxx)
Sutryk to Ty? Czy wysłałeś urzedasów, żeby drukowe opinie pisali? Z krakowskiej na metalowców 2h
~Hjk2021-10-22 18:59:58 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
Ssutryk out w koncu z naszego Wroclawia! Najbardziej nieudolny i antyspoleczny prezydent w historii!!! ????️
~Kasia2021-10-22 17:25:23 z adresu IP: (90.156.xxx.xxx)
Nie no, rozumiem, że jest źle, ale że najbardziej na świecie?? A ktoś był kiedyś autem na Manhattanie w piątek o 16.00? A takie Pekiny, Bombaje czy Bangkoki? Raczej nie przodujemy w tej konkurencji...
~Margaret 2021-10-22 16:49:28 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Korki we Wrocławiu to tragedia, ale poczęści jest to spowodowane złym planowaniem ruchu autobusów, które zatrzymują się na pseudo przystankach blokując przepływ samochodów na zielonym świetle. Mówię np o ul. Kosmonautów. Poza tym nieracjonalne ustawienie długości świateł. Dla ZDIUka najważniejszy jest pieszy, gdzie zielone światło dla samochodów trwają 10 sek. Przejadą 3 auta i stóp. Dramat
~Nie2021-10-22 17:15:06 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
Tak, z tymi światłami to jest dramat. Do tego całe miasto jest rozkopane...
~Henryk2021-10-22 16:47:19 z adresu IP: (188.47.xxx.xxx)
Wrocław to pikuś do tego co dzieje się np w Istambule lub Kairze, gdzie korki są stale tylko, że te miasta mają po kilkadziesiąt milionów mieszkańców zatem Wrocław to mała wioska. Wysłać tam Sutryka i nie ogarną ruchu ulicznego.
~Pol/wro2021-10-22 16:19:23 z adresu IP: (31.178.xxx.xxx)
Sutruk wydaje poeniądze na "lans" i druk gazetki orzez wyborczą (ktora od razu przerabia wycięte drzewa w miescie)
~Kml2021-10-22 15:48:45 z adresu IP: (83.23.xxx.xxx)
Ruch rowerowy w ścisłym centrum jak najbardziej, ale już poza ringiem Pułaskiego, Sienkiewicza, Podwale, Piłsudskiego siatka dróg powinna być optymalizowana pod samochody. I zapewniać szybki wyjazd z osiedli. Jak sprawić aby na tych samych drogach było mniej samochodów? Przyspieszyć ruch, np poprzez bezkolizyjne skrzyżowania
~Zapomnij2021-10-22 22:44:22 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
Nie ma opcji, trolle, akcjomiastoza i patoaktywisci zaraz podniosą larum że zrównoważony transport... Tych szkodników pogoni się i wpuści prawdziwych planistów to będzie sprawna komunikacja miejska, infrastruktura rowerowa tam gdzie potrzebna i skończy się złośliwe korkowanie miasta. Czemu w radzie ds polityki mobilności mamy pana ekonomistę, producenta stojaków rowerowych i kilka innych jednostek tego typu których nie powinno tam być?
~Ela2021-10-22 14:57:17 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Szczyt megalomanii! I glupoty.
~Adek 2021-10-22 13:41:45 z adresu IP: (109.241.xxx.xxx)
System ITS dzięki któremu tramwaj miał mieć wszędzie zielone światło. Tylko że komunikacja miejska to w większym stopniu autobusy, które przez ten system dłużej stoją na światłach. Bus pasy robione kosztem pasów samochodowych, remonty i drogie bilety MPK przez które ludzie wolą jeździć swoimi samochodami niż spoznionymi autobusami i awaryjnymi tramwajami. Wrocław wybrał prezydenta a prezydent prezesa MPK.
~Lucky Luck2021-10-22 13:39:48 z adresu IP: (37.225.xxx.xxx)
Sutryk to najgorszy prezydent jaki dotąd rządził we Wrocławiu. Realizuje politykę oparta na ruchu rowerowym i tramwajowym niszcząc samochodowy. Niestety rytmu dnia i potrzeb rodziny nie da się podporządkować komunikacji zbiorowej. Siłą nikomu się nic nie udało. Siłą nie uda się jemu i jego urzędnikom podporządkować mieszkańców.
~Marcin2021-10-22 15:01:57 z adresu IP: (89.64.xxx.xxx)
Nie jest najgorszy. Według mnie R.Dutkiewicz był dużo dużo gorszym prezydentem. Igrzyska i dziwne inwestycje (w stylu galerii zdjęć M.Monroe). Ile km trasy trasu tramwajowej 'zbudował'? W jakim stanie zostawił po sobie torowiska?
~Dejw2021-10-22 13:07:28 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Przestańcie pisać bzdury, tylko ktoś kto nie był w wielkich miastach jak np. Wspomniana tutaj Moskwa może mówić o większych korkach we Wrocławiu - w porównaniu, Wrocław to wioseczka. Bez korków.
~Bres2021-10-22 12:10:27 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Gdzie moje komentarze ?! Radio Wroclaw to poplecznicy Sitwy niszczacej Wroclaw !!! zdroj, dudus, sutener to najgorsi rzadcy miasta od 2 tysiecy lat. Muasto z jednego z naj... stalo sie syfem nie do mieszkania, bez przemyslu, kasy, kultury, nauki. To tylko PR
~Anty_troll 2021-10-22 13:22:30 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Co to jest Muasto? To jakiś Bożek z Ameryki Płd.?
~Bożka 2021-10-22 12:10:11 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Ludzie listy piszą, niestety szkoda, że nie myślą przy tym pisaniu. To nie pis czy po żądzą w mieście tylko zwykli urzędnicy, których należy rozliczać za ich pracę. Niestety większość mieszkańców tylko gada a nic nie robi. Miasto rzeczywiscie, pomimo rozbudowy, jest niszczone przez wszechobecnych deweloperów. Stop ścieżkom rowerowym a w zamian remonty ulic.
~Spoko2021-10-22 14:31:18 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
O to żeby rozliczać urzędników to potrzebny drugi Piłsudski. On uchwalił dekret że za łapówki i marnotrawstwo urzedas odpowiadał głowa. I łapówki się skończyły.
~Bres2021-10-22 12:05:37 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Korki we Wrocku to zasluga zdroja, dudusia i sutryka. Podziekujmy im za to przy wyborach
~Do hmm2021-10-23 07:52:24 z adresu IP: (212.180.xxx.xxx)
Czy nie ma już w Polsce innych polityków, tylko same pisiory i peowce? Właśnie przez takie myślenie wyborców jest jak jest. Na poziomie lokalnym jest wiele naprawdę sensownych osób. Zainteresuj się i zacznij przekonywać do nich swoich bliskich
~Hmm2021-10-23 07:20:45 z adresu IP: (213.5.xxx.xxx)
I co? Moze mam wybrac pisowska mende co rozkradnie to co sie da i tego co sie nie da i za kilka lat zniknie na emeryture?
~Bres2021-10-22 12:03:02 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Gdzie moj komentarz ?! Sutrykiwska mafia dziaka !!!
~Jabłonowski2021-10-22 11:35:18 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Wrocław ma za wąskie drogi, wystarczy popatrzeć jakie drogi mają na przykład Kraków czy Warszawa. Przy dworcu w Krakowie jest fajna droga wielopasmowa a we Wrocławiu wąskie gardło Piłsudskiego
~SatoTadanobu2021-10-22 11:10:58 z adresu IP: (205.201.xxx.xxx)
Sutryk zaistniał na świecie
~Różecka klecka2021-10-22 10:43:25 z adresu IP: (94.254.xxx.xxx)
Na pewno gdyby prezydentem został ktoś z nadania PiS korków by nie było. Puknijcie się wy w główki. Mnie najbardziej wkurzają dziurawe ulice. Tragedia. Ale do tego też przyczyniły się pisuary zmieniając prawo podatkowe. Dzięki temu samorządy mają mniej pieniędzy na np naprawę. U kółko się zamyka. A szcucie na Sutryka to pisia propaganda bo Różecka nie zrobiła by więcej. Jeszcze z każdą pierdołą dzwoniła by na Nowogrodzką. A nie sorry pomników papieża polaka by było więcej i lekcji o cnotach niewieścich.
~Hmm2021-10-22 11:04:32 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
Ty się w baniak puknij ... Co ma PiS do tego, że pajac całe miasto na raz rozwalił ... Do tego przy złej infrastrukturze wprowadzenie buspasów i likwidacja jezdni na rzecz ścieżek rowerowych ... Pajacyk powinien wisieć za takie brednie które wbija w główki swoich fanatyków ...
~Mefisto72021-10-22 10:56:18 z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
To jest fałszywa alternatywa. Tak jakby wszyscy od razu powoływali się na PiS. Gdyby rządziła Konfederacja, wszystko rzucone by było na poprawę komunikacji, głównie samochodowej. Koniec z progami, ruchem wahadłowym i zbędnymi ograniczeniami. Natomiast z innych wydatków miasta by zrezygnowano. PiS jeszcze nie zmienił prawa podatkowego, więc to są bzdury wyssane z palca. Obecny budżet miasta jest oparty na starych zasadach i dochodach. A żeby walić po Sutryku to nie trzeba ciągle mówić "a PiS", ponieważ to są skutki jego wprost wypowiedzianej agendy antysamochodowej, z którą się nie kryje. Miasto jest ekstremalnie zadłużone, a jego ekipa wciąż marnotrawi środki na rzeczy zbędne i robi przetargi, w których wszystkie ceny są zawyżone.
~Car2021-10-22 10:49:32 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
Dziecko resortowe które karierę zawodową uprawiało w samorządach zostało prezydentem Wrocławia, czego więcej można oczekiwać.
~Olek2021-10-22 10:40:23 z adresu IP: (81.190.xxx.xxx)
Ważne, że stadion za miliard mamy. Spłacamy nadal i dokładamy ... I tak się ciągnie komunikacyjny nieład. Nie ma piniążków lub ekolodzy blokują ?! Nie skończona Obwodnica Śródmiejska. Trasa Swojczycka? Nawet nie zaprojektowana i grunt nie wykupiony. Drugie to wyższość RODos nad mieszkaniami. Niech się ludzie wyprowadzą na wieś pod Wrockiem. Tu ważniejsze są buraki pod blokiem . Ponad 1400 ha ogródków działkowych we Wro ? A budować nie ma już gdzie ... No to mega długie dojazdy z bloków na wsi . Tak po wsiach powstają blokowiska !!!
~A7x2021-10-22 15:14:53 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Bardzo krótkowzroczne myślenie. To, że te ogródki są, to tylko zalety, bo w przeciwnym razie być powietrze nożem mógł kroić. Zabudowa jest wystarczająco gęsta, więc miasto musi się rozrastać, a nie jeszcze bardziej zagęszczać. Ludzie, zacznijcie w końcu myśleć.
~Marcin 2021-10-22 10:22:40 z adresu IP: (178.43.xxx.xxx)
Sutryk niszczy to miasto, dosłownie. Jako rodowity wrocławianin jest mi przykro, że ktoś tak uprzykrzył nam życie. Ludzie potrafią wracać do domu z krakowskiej na stablowice po 2 godziny w jedna stronę … koszmar.
~An8a2021-10-23 13:14:36 z adresu IP: (188.122.xxx.xxx)
Hej! Stablowice, eh, długi temat. Korki są tak straszne, że żeby dojechać do pracy na Psie Pole (nie idzie żaden autobus, żaden tramwaj, żadne nic) to wyjeżdżam 6.50. Muszę być o 7.30 na miejscu. W drodze powrotnej minimalnie szybciej, ale ponad godzina wychodzi. Mam tego dość. Dodatkowo mam dwójkę malutkich dzieci ci(rok i trzy lata), nie dostali się do przedszkola i żłobka, więc posuwam do Miękini. Miękinia otwarta 6.30, więc do pracy już nie jestem w stanie dojechać. Dziękuję Wam wszystkim, politycy, za łatwy powrót do pracy.
~Jaś Fasola2021-10-22 09:37:12 z adresu IP: (89.71.xxx.xxx)
Wrocław to syf i dziadostwo pod każdym względem! Wrocław to 19 wieczny skansen komunikacyjny! Wrocław przoduje w Polsce w ilości wariatów i zboczeńców! We Wrocławiu dla zwykłych ludzi nie robi się nic!
~NoToTeraPa2021-10-22 11:02:25 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
~Wiecha48 albo jesteś starszą panią, która poza domem pojawia się co najwyżej w pobliskiej biedrze, albo rzniezz głupa i udajesz, że nie widzisz bandy zombiaków wyćpanych pikolakiem po bramach. Raczej stawiam na to drugie, bo wystarczy ruszyć się w okolice centrum i widać, że po**bów w tym mieście nie brakuje. Trzeba stąd uciekać, bo aż się boję pomyśleć na kogo moje dziecko wy rośnie w tym szambie
~Wiecha482021-10-22 10:52:27 z adresu IP: (188.47.xxx.xxx)
To się fasolko wyprowadź! Gdzie ty się szwendasz że dopadają cie wariaci i zboczency.Najlepiej nic nie robić i będzie cacy.Jak Jasku remontujesz w domu to też na początku jest bałagan
~Hart2021-10-22 10:10:07 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Jesteście banda niedowartościowanych nieudaczników
~Tom 2021-10-22 09:51:55 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Święta racja miarka się i u nas przebrała zwijamy się po 15 latach gdyż nie ta się tu zyv
~maax2021-10-22 09:36:45 z adresu IP: (188.33.xxx.xxx)
WROCŁAW ZAKORKOWANY ,BO MATOŁY KTÓRE RZĄDZĄ I RZĄDZIŁY MIASTEM ZABUDOWAŁY GO NIE PROJEKTUJĄC I NIE ROBIĄC WCZEŚNIEJ NOWYCH DRÓG.TERAZ WROCŁAW SIĘ UGOTUJE W SPALINACH.BRAWO GŁĄBY.
~maax2021-10-22 12:28:22 z adresu IP: (188.33.xxx.xxx)
Żal mi was chłopaki.Miasto w 90 % zostało zniszczone w czasie II wojny światowej a okres głupich rządów zaczął się od 1989 roku.Najpierw sprzedali za grosze wrocławskie fabryki i przynależne tereny które wyburzyli i zabudowali bez uwzględnienia komunikacji.Nawet za Gierka jak budowali osiedla to robili przedszkola ,żłobki i szkoły a szczególnie drogi.Teraz budują tylko osiedla a rodzice wożą dzieci kilometrami.I CO GENERUJĄ KORKI.Więc kupcie sobie trochę rozumu na targu przyda się.Druga rzecz to wyrzucenie instytucji miejskich poza centrum miasta ,bo za tysiącami urzędników wjeżdżają dziesiątki tysięcy petentów.
~do wnikliwy2021-10-22 10:25:52 z adresu IP: (80.55.xxx.xxx)
chyba jednak nie dość wnikliwy - polecam zapoznać się np z planami okolic Zwycięskiej (Partynice) z 1936 roku
~Wnikliwy obserwator2021-10-22 10:16:39 z adresu IP: (81.190.xxx.xxx)
Maćku, maax wie co najwyżej (sądząc z jego wpisu) jak uruchomić na klawiaturze Caps Locka. Wiedza o historii Wrocławia i rozwoju systemu komunikacyjnego wewnątrz tego miasta jest dla niego równie odległa, jak co najmniej z Ziemi na Księżyc. Pewnie się zastanawia, czemu TIR-y nie mogą jeździć wzdłuż i wszerz Starego Miasta. No jak to, 700 lat temu nie budowano z myślą o ciężarówkach. To wina Sutryka, Tuska i Platformy!
~Maciek2021-10-22 10:08:58 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Ni wiem czy się orjętujesz ale miasto budowano przed erą motoryzacji.
~Bubeq2021-10-22 09:28:20 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Na dobrej regulacji komunikacji miasto nie zarobi, ceny parkingów są za niskie, tylko komunikacja miejska wnosi coś do budżetu. Zakorkujmy zatem je jeszcze bardziej, szkody smogowe w postaci problemów zdrowotnych mieszkańców w ogóle nie mają wpływu na miejski budżet przecież, a celowo zwiększona emisja szkodliwych substancji tylko wesprze zakazy wjazdów korzystne biznesowi elektromobilności, komunikację miejską i sieci dystrybucyjne paliw. Widać jak się robi hajs w dużym mieście.
~Mała mi2021-10-22 09:20:57 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
21.10.21 odcinek Mokronos-Oporów: wyjazd godz.15:15, a korek 1godz.49 min., w normalnych warunkach przejazd na góra 3 min. Wracając po 18:00 korek ciągnął się do Pietrzykowic, kolejne auta nadciągały z Kątów. Urzędnicy stwierdzają , że wniosek mieszkańców Oporowa o budowę tam ronda jest bezpodstawny bo dużego ruchu nie ma. Brawo! Może by tzw. prezydent Sutryk przejechał chociażby tylko ten odcinek Wrocławia i Postal sobie w takim korku? Kolejnych nie dałby już rady.
~emesio2021-10-22 12:09:16 z adresu IP: (83.30.xxx.xxx)
Akurat pomieszałaś dwa wątki, bo rondo by tam wczoraj nic nie zmieniło. Stała A8, korek przeniósł się na A4, próbujący omijać przez Jaszkotle zakorkowali całą drogę z Nowej Wsi Wrocławskiej przez Pietrzykowice na rondo w Mokronosie - i tu poszło takie sprzężenie zwrotne. Tj. zablokowane rondo, uniemożliwiło także przejazd w drugą stronę, zablokowało wyjeżdżających, to zablokowało Kwiatkowskiego, Avicenny, Wiejską i tak dalej. Jakby było tam rondo, wczoraj by to nic by to nie zmieniło. I tak by stało.
~14212021-10-22 09:20:18 z adresu IP: (178.252.xxx.xxx)
Brawo dla rządzącej lewicy, plany celowego korkowania miasta idą im świetnie! Niedługo będą zakazy wjazdu do miasta, ograniczenia do 30 itp. Dobrze, że już się wyprowadziłem z tego miasta..
~Xyz2021-10-22 12:36:57 z adresu IP: (159.205.xxx.xxx)
Zazdroszczę. Jest to miasto dla fanatyków korków i drożyzny. Sporo jeżdżę po kraju i w żadnym innym mieście nie ma takiego syfu jak w oblesnym Wsioclawiu. Mówię to jako rodowity mieszkaniec tego zacnego niegdyś przybytku
~Jadzia łech..taczka2021-10-22 09:08:33 z adresu IP: (89.64.xxx.xxx)
Frajerskie radio, frajerska gazetka wrocławska , frajerzy tam pracujący -degrendolada pisowska.WON!!!!??
~Miki2021-10-22 17:19:03 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
I łechtaczką myśli,bo mózgu brak
~Akito2021-10-22 10:20:00 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Oto AQ na poziomie 5 i pusty łeb.
~Alterego2021-10-22 08:57:42 z adresu IP: (83.26.xxx.xxx)
Jest w końcu w czymś najlepsi. Brawo! Panie Prezydencie może Pan ogłosić sukces na fejbuniuniu i YT.
~Jgw2021-10-22 08:56:44 z adresu IP: (89.64.xxx.xxx)
Tak wogóle i w szczególe Wrocław to najgorsze miasto na świecie.no cóż radio PIS.
~Tdi712021-10-22 08:48:30 z adresu IP: (77.65.xxx.xxx)
Nie bardzo rozumiem dlaczego wydaje sie kolejne zgody na budowy domów w centrum ?! W każdą szczeline wciska sie mieszkania - a ulice pozostają te same ,lub jeszcze sie je bardziej ogranicza .... za chwile wszystko sie w tym mieście zatrzyma - pyranie : kto zatrzyma głupich urzędników z miasta??? Co nam betonują i korkują piękne miasto
~Karczek2021-10-22 08:48:09 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Ludzie proponuję wyjechać i zobaczyć jak działaj światła innych większych miastach europie, tam też budują i jest więcej aut ale tam są normalnie ustawione światła a nie jak Wrocławiu połowa skrzyżowan jest tak ustawiona że można kierownicę wyrwać z nerwów.. Dla tego może osoby które ustawiają światła niech wyjadą do innych europejskich miast i zobaczą co to znaczy zielona fala bo Wrocławiu urzędnicy tylko kasę biorą z nic.. dramat
~Bufu2021-10-22 10:39:57 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Niestety, nie ma takiej możliwości. Ci urzędnicy nie mają praw jazdy:)
~Jkr2021-10-22 08:45:33 z adresu IP: (83.27.xxx.xxx)
Brawo dla lewacko lgbt-owskiego miasta rowery i tylko rowery pod przywództwem światłego sutryka
~Pomst2021-10-22 08:43:02 z adresu IP: (83.26.xxx.xxx)
Brawo, Panie Prezydencie - same sukcesy w wirtualnym świecie, a w realu nieudolność do kwadratu. Wincyj zwężeń, przy braku jakiejkolwiek alternatywy dla kierowców.
~YamroZ2021-10-22 08:32:21 z adresu IP: (89.78.xxx.xxx)
O wow, umknęła wam burza i dtzewa leżące na ulicach?
~Arek2021-10-22 07:59:53 z adresu IP: (92.40.xxx.xxx)
To wina tego że we Wrocławiu można budować ile się da i deweloperzy budują aż za wiele. Można wybudować skytower bez parkingów a efekt jest taki że kierowcy jeżdżą w kółko by znaleźć parkingi których nie ma. Wrocław jak najszybciej potrzebuje przepisu aby każdy deweloper wybudował dwa miejsca parkingowe na każde mieszkanie/Apartament lub pokój hotelowy.
~Jadzia łech..taczka2021-10-22 09:14:26 z adresu IP: (89.64.xxx.xxx)
Byłeś pajacu na parkingu pod SkyTower.jak nie to nie pisz takich bzdur.Jeżdżą i szukają miejsc bo szkoda im płacić za miajsce , i dlatego wieśniaki rozjeżdżają trawniki i inne tam.......TŁUKU SŁOIKOWY.
~Stefan2021-10-22 08:47:23 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Może od razu 5 miejsc? Przecież każdy kto kupuje mieszkanie ma opcję dokupić drugie miejsce? Jak ktoś przyjeżdża na hotel, to rzadko autem, raczej samolot, pociąg. Co do wieżowca się zgodzę - jest problem, ale podziemia nie są już tak oblegane jak kiedyś jak galeria szła pełną parą. Problemem są deweloperzy na obrzeżach, bo leży projekt urbanistyki miasta! Wystarczy spojrzeć na południe. Zwycięska zakorkowana była jeszcze zanim powstało osiedle na wprost hotelu AGRO, a jeszcze 1 osiedle powstaje, obecnie po 1 pasie w każdym kierunku, Bielany Wrocławskie zakorkowane, bo ci z Wysokiej i Ołtaszyna nie mogą jechać przez zwycięską do domu, kierowcy paraliżują całe Bielany wykorzystując każdą z dróg do przejazdu kolejowego. Teraz będą jeździć pociągi, więc kierowcy znowu wolniej, bo przejazd zamknięty... Obwodnica południowa od Auchan w proszku, protest przeciwko budowie, ale lepiej stać i narzekać na korki.
~TORYwolucja2021-10-22 08:34:15 z adresu IP: (87.105.xxx.xxx)
Pod Sky Towerem jest potężny ogólnodostępny parking, z wieloma wolnymi miejscami, a dla mieszkańców i najemców biur są dodatkowe 2 parkingi. W całym kraju prawo budowlane jest takie samo i minimalna ilość miejsc parkingowych jest tam wyznaczona. We Wrocławiu mamy korki że względu na TORYwolucje i związane z tym remonty wielu skrzyżowań. Korki są podobne do tych jakie były przed wybudowanie AOW, więc jak tylko skończą się prace to będzie zdecydowanie lepiej.
~Anonim z wrocka2021-10-22 07:41:43 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Piesi mają pierwszeństwo to i korku dłuższe :}
~Suto-korkociąg2021-10-22 07:34:10 z adresu IP: (78.8.xxx.xxx)
Odcinek, który można pokonać rowerem 15-20 min jechałem wczoraj 1h.
~Konstanty 2021-10-22 07:10:17 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
Widzę, że komentarze w tej pisowskiej szczujni piszą sami wynajęci hejterzy ile za 100 komentarzy płacą.
~Dziadek2021-10-22 08:51:26 z adresu IP: (188.47.xxx.xxx)
Ja dostałem pełny bak paliwa.
~Jeto2021-10-22 06:41:55 z adresu IP: (31.178.xxx.xxx)
Czy starsi ludzie i dzieci powinni się przesiąść na rowery rolki i hulajnogi. Panu Sutrykowi już widać że nic się nie udaje oprócz samorządowych przewlekłe.
~Konstanty2021-10-22 07:06:56 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
To o to chodzi w rym radiu, żeby winien był Sutryk i generalnie każdy samorząd nie w którym pis nie ma władzy. Już wcześniej inne pisowskie media trąbiły, że Wrocław jest w rankingu na pierwszym miejscu najbardziej zanieczyszczonych miast świata. To są dane z dupy wzięte.
~Jota2021-10-22 06:37:55 z adresu IP: (31.178.xxx.xxx)
A co na to Pan Stryków droższe bilety MPK więcej ścieżek rowerowych i węższe ulice.
~Piotr2021-10-22 04:14:49 z adresu IP: (89.151.xxx.xxx)
16.30 Krucza stoi, Mielecka stoi. Blisko godzina z Ronda na Nowy Dwór.
~Jaśmin2021-10-22 02:15:32 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
POlszewicko-lewacki magistrat ma kolejne powody żeby JaCuś wypłacił sowite nagrody.
~Konstantyn 2021-10-22 07:13:05 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
Pisowski tumanie. W zasadzie ten elektorat partii dziada w obsranych gaciach składa się z niedouczonych tłuków. Wtórny analfabeto
~Janek2021-10-22 01:49:59 z adresu IP: (89.64.xxx.xxx)
Suteneryk zabił nasze piękne miasto Wrocław!
~xx22021-10-21 21:25:09 z adresu IP: (93.175.xxx.xxx)
Absolutna nieprawda. Takie wyliczenia z kosmosu i tania zacheta dla klikania dla mediow. Daja sie nabrac, ci ktorzy w Delhi czy mumbaju nigdy nie byli i nie widzieli cos sie tam dzieje. Ja w Mumbaju mialem okazje mieszkac wiec neich nikt tego nie porownuje. A druga strona - wprowadzic oplaty dla DTR, DWR i tym podobnych za wjazd. Szwedzi tak maja, Anglicy tez. OD razu bedzie lepsze powietrze i mniej tloczno. Chce sie w domkach mieszkac na prowincji to niech nie zatlaczaja miasta swoimi dojazdami.
~DWR DTR 2021-10-22 09:39:28 z adresu IP: (5.172.xxx.xxx)
To jak będziesz przejeżdżał w góry i nad morze. Gdziekolwiek się ruszysz z Wrocławia to też zapłacisz. To się zgadzam .
~Realista2021-10-22 07:22:34 z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
Ej Światowcu, mieszkałam w UK. Jeździłam tam autem i jadąc do innego miasta nie stałam na bramkach z opłatami... Co za bzdury! Poza tym to mieszkańcy Wrocławia robią sobie syf z powietrza i korkują miasto. Mają pracę czy sklep na sąsiedniej ulicy ale tyłek do auta trzeba wsadzić, bo przecież auto mam, chodził nie będę...
~J242021-10-22 07:15:08 z adresu IP: (178.43.xxx.xxx)
Nie można dyskutować z danymi zbieranymi w taki sam sposób we wszystkich miastach. Niestety Wrocław jest najbardzie zakorkowanym miastem na świecie i jest to kara dla tych co głosowali na lewaka, żeby zrobić na złość PiS. Niestety ci co nie głosowali na niego też są ukarani.
~Szkodnik2021-10-22 06:26:36 z adresu IP: (188.146.xxx.xxx)
W Geteborgu to miejscowi płacą za jazdę po mieście ,a nie przyjezdni ..Nie widziałem korków.
~Yaro2021-10-22 05:54:07 z adresu IP: (46.215.xxx.xxx)
Kur... świeże powietrze ???????????? myślisz że jak do miasta nie wjedzie 10 tys aut to będziesz miał odrazu czym oddychać.
~Gyt2021-10-22 05:31:07 z adresu IP: (185.56.xxx.xxx)
To nie przyjezdni tworza korki tylko miejscowi którzy mają kilometr do pracy A nie jada autobusem po mieście tylko każdy tyłek wozi sam autem.
~None12021-10-21 23:17:54 z adresu IP: (185.21.xxx.xxx)
Byłem w New Delhi i wrocławskie korki czasem wyglądają podobnie...
~ggg2021-10-21 22:49:38 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
A dla aut DW wprowadzić opłaty za wyjazd poza Wrocław
~Real2021-10-21 22:12:09 z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
Odnosze nieodparte wrażenie, że przemwia przez autpra zazdrość o domek. A firmowe auta np z rejestracą WE?
~Zoja 2021-10-21 21:49:40 z adresu IP: (176.227.xxx.xxx)
Ale nie wszystkie auta z rejestracją DWR należą do mieszkańców z poza Wrocławia
~Yyy2021-10-21 21:21:39 z adresu IP: (83.7.xxx.xxx)
Proponuje jeszcze obwodnicę zamknąć do remonty
~hyh2021-10-21 22:18:30 z adresu IP: (188.122.xxx.xxx)
jest zamknięta od sześciu godzin, bo nie mamy służby uprawnionej do usunięcia wygiętego wiatrem oznakowania a, no i ekrany stawiają, żeby Alba miała cicho na wysypisku
~Janek2021-10-21 21:18:09 z adresu IP: (91.90.xxx.xxx)
Wybory są za dwa lata - ja już mam swojego kandydata na prezydenta jest nim Robert Grzechnik
~Sprawdzam2021-10-21 21:49:44 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Jakie zaplecze polityczne ma obecnie p. Grzechnik, żeby poważnie traktować jego kandydaturę? To miasto jest taką kloaką urzędniczą, że Augiasz wymięka.
~Edek2021-10-21 20:52:30 z adresu IP: (185.56.xxx.xxx)
Więcej dróg rowerowych!
~Joł2021-10-21 20:28:45 z adresu IP: (78.8.xxx.xxx)
Cóż, widać plan burmistrza działa, plan zakorkowania miasta tak bardzo by w końcu kolega z mpk mógł powiedzieć że są lepsi niż samochody. Przerabianie dróg na puste buspasy, jak na Grabiszyńskiej, umyślne rozwalenie zielonej fali (np Legnicka), budowanie wąskich, jednopasmowych dróg wyjazdowych z miasta gdzie obok robi się trawnik (Buforowa), kasowanie miejsc parkingowych na rzecz betonowych donic, poszerzanie stref płatnego parkowania i cen... brawo, oby tak dalej.
~Obiektywny2021-10-21 19:09:53 z adresu IP: (109.207.xxx.xxx)
Ale przecież są to działania umyślne. Tworzenie korków, żeby ludziom obrzydzić korzystanie z aut nie skutkuje. Do tego komunikacja miejska leżąca na łopatkach i zaniedbania w budowie infrastruktury drogowej. Plus brak perspektywicznego myślenia i kwestie ideologiczne. Jak widać mieszkańcy nie chcą się przesiąść na rowery i hulajnogi więc stoją w korkach i smrodzą.
~Fila2021-10-21 19:58:01 z adresu IP: (37.249.xxx.xxx)
I do tego ten idiotyczny system sygnalizacji. Albo z jakiegoś kierunku czeka się kilka minut na zielone albo przez kilkadziesiąt sek wszyscy, włącznie z pieszymi mają czerwone. A na Powstańców to już w ogóle tragedia. Od Arkad do Hallera jest chyba 10 świateł i zawsze na 8 - 9 stoję na czerwonym. A kiedyś to jak się ruszyło z Jana Pawła II to cała Legnicką się przeleciało bez zatrzymywania a teraz celowo są tak ustawione aby przy dojechaniu z poprzedniego zapalało się czerwone.
~Barb2021-10-21 19:33:26 z adresu IP: (83.29.xxx.xxx)
W wielu miejscach można by było poszerzyć jezdnie, ale zaraz znajdą sie obrońcy chodnika, czy trawnika, za ziemia z gumy nie jest. Na dodatek miejsca do parkowania!
~Jan2021-10-21 19:01:51 z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
Idiotyczne interpretacje. Po tym jak w Godzikowicach spadlo drzewo na droge, byly one najbardziej zakorkowana miejscowoscia w Polsce....poziom dziennikarstwa tego portalu zaczyna byc kknkurencyjny dla Pomponika.
~Samotna72021-10-22 11:10:43 z adresu IP: (89.151.xxx.xxx)
Ja wczoraj od godz 7:: stałam prawie 1 godz. w korku żeby tylko przejechać trasę Wojszyce ul.G.Roweckiego do Zwycieskiej Rondo O.Pio. Trasa dalej do Kobierzyc zajęła mi prawie 2 godziny. MASAKRA. A jak jeszcze po 20 latach znowu uruchomią pociągi przez bardzo wąska ul. Grota Roweckiego / z przystankami z obu jej stron, w ilości 20 na dobę i zaraz dalej na Partynicach również z przystankami po obu stronach, to aż strach myśleć co to będzie. A w rejonie tym , ciągle powstają nowe duże Osiedla, bez porządnych sklepów, no ale jak mówią Deweloperzy, przecież są Zabki... Paranoja i żadnych szans na poprawę. A przecież niedaleko jest ul.Borowska i olbrzymi Szpital Uniwersytecki, karetki jezdza non- stop. Czyż nie nastał najwyższy już czas, by cokolwiek uległo zmianie? I Wojszyce i Oltaszyn , to jedne z najstarszych dzielnicy Miasta, zabudowa duża, ulice bardzo wąskie, budynki bardzo blisko głównych ulic.
~Jan jest mądry inaczej2021-10-21 19:35:00 z adresu IP: (89.64.xxx.xxx)
Jan, tytumanie.
~Dzbannik2021-10-21 19:16:18 z adresu IP: (45.11.xxx.xxx)
No tak, bo przecież Wrocław zakorkował się tylko dziś, wczoraj i miesiące wstecz nie było przecież ani dnia bez zatoru, tylko te felerne drzewo spadło. Ono faktycznie spadło, ale nie na drogę tylko ludziom, którzy odpowiadają za komunikację w tym mieście.