"Presja", czyli o pomyśle legnickiego rzecznika konsumentów na walkę z oszustami [REPORTAŻ]

Andrzej Andrzejewski, MC | Utworzono: 2021-11-04 18:10 | Zmodyfikowano: 2021-11-04 18:10
A|A|A

fot. TS

Zwykle działają w świetnie zorganizowanych zespołach: jedni odpowiadają za selekcję łatwowiernych klientów, inni za prezentacje, błyskawiczne kredyty, jeszcze inni robią za ochroniarzy. Tomasz Strojek, legnicki rzecznik konsumentów znalazł sposób na walkę z takimi oszustami. I właśnie o tym opowiada reportaż "Presja" przygotowany przez Andrzeja Andrzejewskiego.

Posłuchaj reportażu:

REKLAMA

Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~poszkodowany
2021-11-09 10:16:49
z adresu IP: (148.81.xxx.xxx)
Ocena: 2
Jak odzyskać pieniądze jeżeli towar został zwrócony
Reklama