Czy na skrzyżowaniu Alei Karkonoskiej i Zwycięskiej powstanie estakada?

Joanna Jaros, BT | Utworzono: 2021-12-16 07:35 | Zmodyfikowano: 2021-12-16 07:37
A|A|A

fot. Robert Grzechnik

- Trzeba poprawić sytuację komunikacyjną Ołtaszyna, bo jeździ się tam tragicznie - wyjaśnia radny:

Marcin Obłoza z Biura Prasowego Urzędu Miasta wyjaśnia, że na tym skrzyżowaniu zrobiono już co się dało:

Dzięki temu nie korkują kolejne skrzyżowania. Puszczenie ruchu wolno spowoduje, że kierowcy i tak utkną w korku, tylko trochę dalej. Co ciekawe projekt budowy estakady nad Karkonoską i Zwycięską nie jest nowy. Takie plany urzędnicy mieli już w 2012 roku. Wtedy oficjalną odpowiedzią dlaczego ona nie powstaje był wpisania budowy do Wieloletniego Planu Inwestycyjnego.

REKLAMA

Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~Artur Adamski
2022-07-06 18:34:38
z adresu IP: (31.61.xxx.xxx)
Ocena: 0
Jeśli już estakada to czy nie lepiej - z ul. Zwycięską a nie Karkonoską? I węższa (koszty mniejsze) i od razu byłby "przeskok" nad linią kolejową, potworne zatory przecież generującą.
~\\\\\
2021-12-18 15:21:04
z adresu IP: (77.255.xxx.xxx)
Ocena: 1
ta estakady to najgłupszy pomysł jaki mógł powstać .
~Marcin
2021-12-16 10:50:55
z adresu IP: (188.122.xxx.xxx)
Ocena: 0
W tej pięknej wizualizacji jest jeszcze wiadukt nad zwycięską, a jak wiadomo rewitalizacja linii postępuje bez nasypu przez co kolej będzie zatrzymywała ruch na wszystkich skrzyżowaniach Zwycięska/Borowska/Buforowa :/ Samochody jadące od miasta skręcające w Zwycięską, w godzinach szczytu często jadąc nie widzą kiedy ruch się zatrzyma przez co chcąc zjechać z jezdni, zatrzymują się na torach. Jak to będzie wyglądało po zakończeniu rewitalizacji linii oraz uruchomieniu pociągów co 30 min? Nie oszukujmy się, pociąg jest świetną alternatywą na dotarci do miasta, ale nie wszyscy jadą tylko do centrum miasta. Widzę zbliżający się paraliż.... Wschodni kawałek obwodnicy od Karkonoskiej potrzebny jest na gwałt, tylko jeżeli będzie przejeżdżał pod Karkonoską, to starczy miejsca na budowę wiaduktu? czy także stanie na szlabanie jak i zwycięska ?
~Tomek
2021-12-16 09:28:37
z adresu IP: (91.90.xxx.xxx)
Ocena: 0
Marcin Obłoza z Biura Prasowego Urzędu Miasta wyjaśnia, że na tym skrzyżowaniu zrobiono już co się dało - tak dało się wydać 380 mln na WorldGames, 1 mld na ESK, + stado innych pomniejszych projektów za kilka mln np. Arlekin. Miasto zrobiło wszystko co się da aby utrudnić życie kierowcom nie dziwi zatem fakt, że coraz więcej mieszkańców wyprowadza się z tego miasta pracując zdalnie czeka nas zatem podobny los jak Detroit i sławnego pasa rdzy. Panie Michał Jaros gdzie te Pana zielone wiadukty, które Pan obiecywał a skutecznie rozwiązałyby korki na Klecinskiej, Karkonoskiej i kilku innych miejsc. Czy pana partia współrządząca Wrocławiem zapomniała o takim punkcie pana programu?. Brawo dla pana Roberta Grzechnika za dobre pomysły to on powinien być prezydentem tego miasta a nie Jacek S. dla nie poznaki nazywanym na TT i FB prezydent miasta Wrocław.
~fachowiec
2021-12-16 08:57:21
z adresu IP: (83.30.xxx.xxx)
Ocena: 1
Południowy odcinek WOW powinien rozładować korki w tej części miasta. Trzeba raczej naciskać na marszałka kiedy odcinek Karkonoska - Grota-Roweckiego?
~pasażer MPK
2021-12-16 07:49:33
z adresu IP: (37.8.xxx.xxx)
Ocena: 2
Wrocławska Kolej Aglomeracyjna może poprawić sytuację komunikacyjną we Wrocławiu.
Reklama