Tragiczny wypadek. Motocyklistka nie przeżyła [FILM 18+]
GN
|
4 lata temu, 2022-07-20, 10:14
![Tragiczny wypadek. Motocyklistka nie przeżyła [FILM 18+] - fot. Stop Cham/gfycat.com](/img/articles/121674/qdlSQ4QLMI.jpg)
fot. Stop Cham/gfycat.com
Komentarze (294)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz
regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~123
2024-04-24 10:50:41 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Odpowiedz
Fjgdgh
zgłoś do moderacji
~123
2024-04-24 10:48:54 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Jak ta sytuacja się wydarzyła
~ccc
2023-09-06 08:14:21 z adresu IP: (217.173.xxx.xxx)
Baran z kamera miał czas i miejsce uniknac zderzenia. Ale nie umie jezdzić
~BIEGŁY
2023-05-03 11:49:08 z adresu IP: (95.41.xxx.xxx)
Co za bzdury. Policja ustaliła że motocykl poruszał siępasem do skrętu. Ze śladów hamowania wyliczono że prędkość w chwili uderzenia w biały samochód, po zhamowaniu, wynosiła 140km/h. To ile wynosiła przed rozpoczęciem hamowania ? Piorąc pod uwagę odcinek na którym motocykl hamował można wywnioskowac że około 180km/h
~WRD
2023-05-03 11:41:23 z adresu IP: (95.41.xxx.xxx)
Leciała pasem do skrętu w prawo, wyprzedzając ciężarówkę z lewej. Kierowca białego samochodu domniemał, że motocyklistka skręca w prawo i uznał że ma drogę wolną. Wszystko w temacie.
~Basik
2022-10-29 18:20:28 z adresu IP: (46.77.xxx.xxx)
Szkoda dziewczyny,prowadziła wraz z mamą zakład pogrzebowy ,mamie przyszlo pochować własną córkę :(
~ Ktoś
2022-08-20 17:45:13 z adresu IP: (31.42.xxx.xxx)
~MarcinBB - Weź Ty się lecz człowieku... Tam było ograniczenie prędkości do 50 km/h. Motocyklistka jechała około 100 km/h. Muszą w końcu zacząć karać porządnie takich poj**bów drogowych, aby nauczyli się, że nie poruszają się po drogach jako jedyni, ale są też inni uczestnicy ruchu drogowego, który też fajnie gdyby mieli czas na zauważenie takich po*bów... Dziękuje, nie pozdrawiam.
~Yuuu
2023-01-06 13:53:05 z adresu IP: (193.56.xxx.xxx)
A co ciebie obchodzi prędkość masz radar w oczach ? choć by jechała 200 to pierwszeństwo jest pierwszeństwem i nie ma tu żadnego tłumaczenia bandyta wymusił pierwszeństwo i tyle a takich ćwoków co to myślą że mają wszędzie pierwszeństwo jeździ cała masa wjeżdżają prosto przed rozpędzony pojazd i jadą całe 30 na godzinę myśląc że są na prawie a ty masz zahamować! To zwykłe gamonie!
~Ktoś to frajer
2022-10-11 16:31:18 z adresu IP: (2a02:a31d:8041:2c00:8d66:x:x:x)
Ty amebo umysłowa niedojebanie muzgowe
~Krzysztof
2022-08-23 08:13:46 z adresu IP: (83.142.xxx.xxx)
Pan powinien nauczyc sie logicznie wnioskowac, a nie wulgarnie pyskowac!
~Ty ktośu
2022-08-22 21:27:56 z adresu IP: (46.204.xxx.xxx)
Masz nasrane wełbie wymusił pierwszeństwo bez komentarza co ma tu prędkość do rzeczy?
~MarcinBB
2022-08-18 15:32:14 z adresu IP: (156.67.xxx.xxx)
Kierowca biały samochodu co wymusił pierwszeństwo za morderstwo zakaz dożywotnie prowadzenia pojazdów mechanicznych, zadośćuczynienie dla rodziny dziewczyny oraz kryminał.
Muszą w końcu zacząć karać porządnie takich morderców drogowych, aby społeczeństwo nauczyło się, że po drogach poruszają się nie tylko samochody w których jest względnie bezpiecznie, ale też inni bardziej narażeni uczestnicy ruchu drogowego.
Trzeba mocno podkreślać to są MORDERCY DROGOWI.
Współczucia dla nagrywającego, trauma do końca życia.
~Hans Kloss
2022-08-01 00:37:26 z adresu IP: (2a02:a318:c039:cf80:c932:x:x:x)
Trzeba być niezłym głąbem żeby w ogóle wsiadać na motor bez pasów poduszek i innych systemów bezpieczeństwa. Po raz kolejny okazało się ,że największym wrogiem człowieka ..jest on sam i jego głupota
~Rakieta
2023-04-22 22:13:14 z adresu IP: (46.204.xxx.xxx)
Powiem ci tak że jak by byli ludzie uważni to by nie było problemów z motorami bo oni terz chcą jeździć a że trafiają się bez mózgu ludzi tak że życzę ci te go samego co temu motorowerzystę spotkało
~Kierowca tira
2022-08-01 13:14:53 z adresu IP: (2a02:a318:c039:cf80:c932:x:x:x)
Może troszkę za ostro żeś pojechał ale faktem jest ,że ubezpieczenia za motocykle powinny pójść 100x do góry. Przy tej wypadkowości OC powinno zaczynać się od 100 tys/rok
~Lonia
2022-07-26 18:47:24 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Mały Miki ,ma Pan rację ,obie strony cierpią ,tak zginęła młoda dziewczyna, wielką tragedią ,ale kierowca jest niewinny ,jechał swoim pasem ,a hieny wydają wyrok na niewinnego kierowcę ,który miał włączona kamerę ,chyba ma kaźdy swoje przeznaczenie,źal mi tej dziewczyny, żal mi tego kierowcę przechodzi teraz piekło,dajcie spokój temu kierowcy ,inny ja potrącił ,i wpadła pod jadące auto ,stało się i dość tych wulgaryzmów,opamiętajcie się,jęzorem też moźna zabić.
~MałyMiki
2022-07-26 11:14:01 z adresu IP: (109.196.xxx.xxx)
Spójrzcie proszę na to skrzyżowanie (51.153608, 16.814910). Jestem daleki od wydawania wyroków na podstawie tylko tego nagrania, ale na pewno nie wskazałbym tutaj bezwarunkowo winy kierowcy samochodu. Być może w ogóle nie ma tutaj jego winy. Skrzyżowanie ma pas do skrętu w prawo. Prawdopodobnie ciężarówka została wyprzedzona właśnie prawą stroną. Przed skrzyżowaniem jest ograniczenie do 60km, tuż za ograniczeniem, a przed skrzyżowaniem jest też przejście dla pieszych. Biorąc pod uwagę bardzo pobieżną ocenę prędkości na podstawie czasu i odległości, np. pomiędzy latarniami, dziewczyna jechała nie mniej niż 100km/h. A prawdopodobnie sporo ponad. Rysuje się więc taki obraz, że dziewczyna wyprzedziła ciężarówkę pasem do skrętu w prawo ze znacznie przekroczoną prędkością, przejeżdżając w ten sposób przez przejście dla pieszych. Natomiast kierowca samochodu prawidłowo dojeżdża do linii wyznaczającej pas do jazdy na wprost, którym jedzie ciężarówka i oceniając że zdąży włączyć się do ruchu przed nią, wjeżdża na skrzyżowanie. Dojeżdżając do tej linii, pas do skrętu w prawo ma już na boku swojego samochodu. To tak tylko na podstawie tego nagrania, na którym nie widać zbyt wiele po kluczowej dla zdarzenia stronie skrzyżowania. Ale nie wydawajcie proszę pochopnych "wyroków śmierci". Pewnie wszystkie strony tego zdarzenia przeżywają teraz dramat.
~kik
2022-08-12 23:05:58 z adresu IP: (80.49.xxx.xxx)
wlasnie takie pieprzenie jest typowe dla półgłówków twojego pokroju. Otóż ustalono, że dziewczna jechała ok 70 km/h i nie wyprzedzała żadnym pasem, była na swoim i jechała przed ciężarówką.
~Majkel
2022-07-30 15:04:41 z adresu IP: (109.160.xxx.xxx)
Mogła jechać nawet 200km/h - wymuszenie pierwszeństwa zawsze jest wymuszeniem pierwszeństwa.
~Niko
2022-07-26 03:28:55 z adresu IP: (84.10.xxx.xxx)
Trzeba być kompletnym idiotą, żeby w ogóle obwiniać kierowcę który filmował zdarzenie, w którego uderzyła motocyklistka. Śmigam moto 40 lat, kilka razy obejrzałem materiał. Nawet słońce nie przeszkadzało kierowcy białego auta, wyjechał na skrzyżowanie jak na pole, i zabił dziewczynę. Jak tak dalej tą katolicką dogmą będziemy darowali winy, to nigdy nie będzie porządku, ani na drogach ani u politycznego koryta Polski.
~asdf
2022-08-02 02:17:42 z adresu IP: (31.61.xxx.xxx)
Haha to zapierniczaj dalej grubo ponad setkę i wyprzedzaj samochody pasem do prawoskrętu to będziesz następny w kolejce jak ta lalka.
Wklep sobie Joanna Kopka w YT, to jeszcze jedna młoda co zapierniczała i wbiła się w Nissana Micrę , ale pogrzeb jej urządzili godny jej koledzy moto , tylko co z tego jak w wieku 19 lat poszła do piachu.
~Vlad
2022-07-25 09:07:44 z adresu IP: (2a02:a318:c039:cf80:945:x:x:x)
Tisze jediesz dalsze budiesz. Motocikli max 50 km/czas!!!!!!!!!!!!!!!
~Kierowca
2022-07-24 15:43:08 z adresu IP: (213.199.xxx.xxx)
A czy czasem motocyklista nie jechała z prawoskrętu na wprost, bo chyba tak widać na filmie?
~Maniek
2022-07-28 08:08:07 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Nie jechała, przyjrzyj się ma ciężarówkę która dojeżdża po potrąceniu, na jakim pasie jedzie
~RF900R
2022-07-25 23:35:43 z adresu IP: (82.47.xxx.xxx)
Motocyklistka uciekala by uniknac zderzenia
~Majkel
2022-07-24 14:13:20 z adresu IP: (188.121.xxx.xxx)
Obejrzałem z dziesięć razy. Skupcie się na świetle motocyklu - cały czas znajduje się przed ciężarówką. Niestety ale kierowca białego auta jest mordercą.
~Lonia
2022-07-24 15:22:39 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Opamiętajcie się niewinnego człowieka chcecie wsadzić do pierdoła?
~Gość
2022-07-24 07:53:46 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
Straszne jest to co robicie, wypisujecie. Gdzie jest w was empatia? Współczucie? Zginęła młoda kobieta! Zachowujecie się jak hieny, żerujecie na ludzkiej tragedii.
Faktem jest że gdyby w motocykl nie uderzyło auto, NIE WYMUSIŁO PIERWSZEŃSTWA PRZEJAZDU! Motocyklistka nie wpadła by pod jadące auto! Gdyby kierowca jadącego auta z nad przeciwka był czujniejszy, mógłby lepiej zareagować szybciej, rozsądniej. Dał jej więcej szans na przeżycie. Gdyby! Najgorsze że to niczego nie zmienia. Został ból bliskich, żal tęsknota. Kierowcom samochodów nauczka na baczniejszej obserwowanie sytuacji na drodze. Bardzo bolesna lekcja. Obyście wy z niej wyciągali wnioski! Najszczersze kondolencje dla rodziny, bliskich.
~Gość
2022-07-24 23:29:56 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Niema co gdybać czujny każdy jest ale gdy dochodzi do takich "niespodzianek " każdy staje dęba
~Lonia
2022-07-24 04:34:05 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Zastanówcie się zanim komuś możecie zrujnować źycie,kierowca który jechał i nagrywał był niewinny
~Niko
2022-07-26 03:15:52 z adresu IP: (84.10.xxx.xxx)
Ten co nagrywał tak, ale menda z białego samochodu zabiła dziewczynę. Słońce nie przeszkodziło w zauważeniu światła motocykla. Te polskie utyskiwania, i usprawiedliwienia... Jeżdżę moto 40 lat , wiele się " nawidziałem" , ale tutaj nie ma o czym deliberować. Bez sprzeczna wina kierowcy białego samochodu.
~Lonia
2022-07-24 04:27:08 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Oskarżacie kierowcę
który autem jechał,,poprostu nie zdążył to było bardzo szybko ,ciekawe co byście robili w takiej sytuacji,konowały bez mózgu ,tu akurat kierowca nie winien
~Lonia
2022-07-24 04:22:50 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Ktoś wymieniał tu Rafała zmarłej brata ,to chłopak ,dobry ,przyjemny,rodzinny,wstydźcie się jadowite jęzory.
~Nikt
2022-07-25 22:12:45 z adresu IP: (83.4.xxx.xxx)
Patologia często pachnie Pradą i nosi nerki od Versace
~Baron
2022-07-23 19:00:48 z adresu IP: (81.161.xxx.xxx)
Motocykl z tego co widać jechał na długich kierowca zawinił szybko szybko zamiast poczekać nie doszłoby do tragedii
~Bart
2022-07-23 11:38:57 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
Tego skur bym zamknol k na 10 lat. Gdzie ty k mieszkasz. Znajdziemy Cię i zrobimy porządek.
~uwuowo22004
2022-07-23 19:44:32 z adresu IP: (78.8.xxx.xxx)
uspokój downa pojebańcu, wtf co ty wgl piszesz
~Miki
2022-07-22 22:00:20 z adresu IP: (82.5.xxx.xxx)
Z osobuwki nie widział moto bo Ciężarówka zasłoniła widoczność myślał że zdąży przed ciężarówką a nie liczył że pojawi się moto na drugim pasie przy wyprzedzaniu TIRA prędkość na pewno nie była dostosowana do ograniczenia moto to nie zabawka
~Lonia
2022-07-26 00:12:08 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Tak ,który kierowca chciałby zabić? Źaden ,więc dlaczego takie piszą ochydne komentarze brak miłości ,sumienia itd ,dobrze Mliki piszesz.
~Jack
2022-07-23 13:25:09 z adresu IP: (84.65.xxx.xxx)
Na pewno to Kopernik nie żyje nie wiesz to nie mów.
~Antymiki
2022-07-22 23:40:11 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Człowieku jak jesteś ślepy to się zawrzyj... Jak kierowca osobówki jest tak samo ślepy jak Ty to się nie dziwię ze wymusił...
~AAA
2022-07-22 22:09:10 z adresu IP: (213.5.xxx.xxx)
jakie wyprzedzanie tira
~Sayo
2022-07-22 18:56:35 z adresu IP: (2a00:23c4:9d01:4b01:fc5f:x:x:x)
Jakby sie trzymala motocykla to by nie wpadla pod auto nr 2
~gula
2022-08-01 13:33:46 z adresu IP: (2a02:a318:c039:cf80:c932:x:x:x)
tylko pasy z napinaczami i poduszki ale jak to zamontować do motocykla??
~Rad
2022-07-23 14:58:25 z adresu IP: (109.78.xxx.xxx)
Trzymała motocykla? ???????????? Nawet jakby była dp niego przypięta to i tak by wystrzeliła jak z katapulty. Nie da się "trzymać " przy takim uderzeniu.
~No i git
2022-07-23 10:09:53 z adresu IP: (2a00:f41:286c:2256:58a1:x:x:x)
Jesteś debiileem czy tylko udajesz?
~acf
2022-07-23 09:43:19 z adresu IP: (91.238.xxx.xxx)
Przy takiej prędkości, myślę że to niemożliwe przy takim uderzeniu.
~Miło
2022-07-22 18:49:23 z adresu IP: (85.221.xxx.xxx)
Jezdza jak dps mysla ze sa bogami lin ciaglych i przerywanych
~Halina z MPS
2022-07-22 17:05:21 z adresu IP: (2a02:a318:c039:cf80:945:x:x:x)
Ewidentnie kierowca białego auta powinien dostać mandat min 1500 zł i stracić prawo jazdy na 3 miesiące albo i pół roku.
~myśl
2022-07-22 16:53:41 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Pi3rdolenie ,ze wyprzedzała TIRa.
Tak wyprzedziła, zakończyła manewr i jechała przed tym samym tirem jeszcze 5 sekund zanim gosc jej nie staranował.
Czy stojąc autem włączając się do ruchu. Przez 5 sekund nie jesteś w stanie zauważyć zielonego motocykla z włączonymi światłami? No chyba, ze sie siedzi w aucie w popi3rdala palcem po telefonie i tacy tu teraz mi snują teorie czasie o reakcji. Ty ile wy potrzebujecie? 10min zeby Wasze neurony zaczęły przesyłać dane do „pudełka” bo mozgiem tego nie nazwę. Pozdrawiam
~XDDD
2022-07-22 16:16:40 z adresu IP: (2a02:a317:4a40:d000:f894:x:x:x)
Ohh ile ekspertów broniących i atakujących XD
1.Nie wiadomo ile jechała - może gdyby jechała wolniej to poleciałaby inaczej/słabiej/w innym kierunku?
2.Gość w Białym definitywnie zrobił bubla
3.Gość nagrywający jak dla mnie mógł jeszcze coś zrobić 6.53s - odbitka w lewo? Pewnie nie bo gapił się w telefon
~do Głupota
2022-07-25 00:48:08 z adresu IP: (2a02:a317:8240:b400:e12a:x:x:x)
nick masz dobry... wolałbym zapi34d0lić komuś w auto i robić z oc sprawcy niż mieć kogoś na sumieniu...
~Głupota
2022-07-23 12:12:23 z adresu IP: (2a02:a31e:4101:4e80:390f:x:x:x)
Bierzesz pod uwagę że mogł jechać samoch9d na lewym pasie?
~Keps
2022-07-22 15:37:10 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
Selekcja naturalna, słabsi giną a 2 to bardzo dobrze że zginęła nikt jej nie kazał jechać 200km/h tylko szkoda mi kierowcy który wyjechał białym autem bo pewnie pójdzie siedzieć do więzienia za niewinność bo jeśli baba chciała popełnić samobójstwo to mogła w inny sposób a nie wysyłać obcą osobę do więzienia
~Keps piz*da ch*j ci w oko
2022-07-22 21:41:44 z adresu IP: (46.204.xxx.xxx)
Dzban obyś zdechł jak najszybciej i twoja rodzina tez śmieciu
~Cotypiedolisz
2022-07-22 21:04:23 z adresu IP: (92.40.xxx.xxx)
Tacy jak ty powinni z tymi swoimi opiniam ameby zbierać gnój bo ekspert z ciebie jak Macierewicz
~seb
2022-07-22 20:30:03 z adresu IP: (82.21.xxx.xxx)
co ty piszesz za glupoty człowiek jak by jechała 200 to ten biały pacan co wymusił pierwszeństwo byl by zmasakrowany a on delikatnie dostal
~Keps to śmieć
2022-07-22 18:27:04 z adresu IP: (37.8.xxx.xxx)
Keps życzę ci zebys zdechł ty kur*o powoli i boleśnie
~mlody motocyklista
2022-07-22 16:26:04 z adresu IP: (194.181.xxx.xxx)
czlowieku w jakim swiecie ty zyjesz ? "dobrze ze zginela" "bo jesli baba chciala popelnic samobojstwo..." wylewasz takie g0wno ze nie da sie tego czytac. to ze jezdzila na motocyklu to od razu zabic tak ? przewrocila sie bo wyjechal jej jeden z tych "niewinnych kierowcow" to byla seria pecha i nie wyszla z tego calo ale byla takim samym czlowiekiem jak ty, roznila ja zapewne to ze miala mozg i potrafila myslec. i jestem utaierdzony w zdaniu ze to ona byla niewinna temu wszystkiemu, ladna pogoda motocykl w garazu. to ci kierowcy aut zje*ali sprawe bo jeden nie zauwazyl pieprzonego swiecacego sie zielonego motocykla a drugim kierowal pewnie 80 letni dziadek co nie dowidzi. to dla takich osob poruszanie sie w ruchu publicznym powinno byc zakazane a nie bogu ducha winnej motocyklistce. zastanow sie nad soba i to co wypisujesz w internecie bo robisz z siebie totalnego przyglupa i wali pod wiatr na kilometr od ciebie nieuzasadnionym rasizmem.
~Xxmoto
2022-07-22 16:12:38 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
Jesteś naprawdę mało myślącą osobą skoro takie coś piszesz
~....
2022-07-22 16:05:24 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Życzę tego samego całej Twojej rodzinie śmi3ciu życiowy, ch0j Ci na ma matke żryj gówn0
~Marko
2022-07-22 16:03:06 z adresu IP: (148.252.xxx.xxx)
A ty biegly jestes od okreslania predkosci? Widac ewidentnie ze nie bylo tu predkosci o ktorej piszesz a w bialym siedzial slepy imbecyl.moze twoja rodzina
~Dh330
2022-07-22 15:58:38 z adresu IP: (82.31.xxx.xxx)
Keps ty szm..to
~Sh33p
2022-07-22 15:58:04 z adresu IP: (82.31.xxx.xxx)
Keps ty k...wo
~Two
2022-07-22 15:14:53 z adresu IP: (46.205.xxx.xxx)
Nie dała światłami tylko tak się odbiło idioto
~Czacha 74
2022-07-22 14:34:14 z adresu IP: (2a04:4a43:54bf:e0ac:6881:x:x:x)
Koleś wyjechał z podporządkowanej , dziewczyna dała mu światłami i to dwa razy … może było dość czasu żeby objechać a może nie . W czym winien kierowca pod którego kołami dziewczyna wyładowała ? Co miał przewidzieć wypadek i się zatrzymać ? Przestańcie bredzić ! Motor to nie jest zabawka i zawsze trzeba o tym pamiętać . Po za tym najlepsi motocykliści jakie maja szanse w kontakcie z autem ? Zero więc liczyć można tylko na własny zdrowy rozsądek ????????♂️
~Preserewitch
2022-07-22 14:02:02 z adresu IP: (2a02:a318:c039:cf80:945:x:x:x)
Warto było by się zastanowić dlaczego od kierowców samochodów wymaga się pasów bezpieczeństwa poduszek stref zgniotu a od motocykli stwarzających dużo więcej zagrożeń się nie wymaga.. Dozwolona prędkość w przypadku motorów powinna zostać z powodu braku powyższych ustawowo ograniczona do 50-60 km/h. Do tego obowiązkowy permanentny monitoring GPS żeby każde odwinięcie automatycznie wysyłąło mandat piratowi. Drugie skuteczne rozwiązanie to uchwalenie podatku drogowego dla motocykli pow. 125ccm na poziomie 50 tys rocznie które z pewnością też wyeliminuje problem. By żyło się lepiej...
~Preserewitch
2022-07-23 09:23:26 z adresu IP: (2a02:a318:c039:cf80:945:x:x:x)
~Jprld
2022-07-23 00:05:36
z adresu IP: (.xxx.xxx) zamiast merytoryki epitety. Wracaj chłopulku pod budkę z piwem. Tam jest twoje miejsce!!
~Jprld
2022-07-23 00:05:36 z adresu IP: (2a02:c7e:573a:7200:889f:x:x:x)
Jebniety jesteś. To tyle bo szkoda słów do takiej formy życia. Myśl bo kiedyś zapomnisz jak oddychać.
~Preserewitch
2022-07-22 21:03:17 z adresu IP: (2a02:a318:c039:cf80:945:x:x:x)
~Stryków
2022-07-22 19:01:00
z adresu IP: (85.222.xxx.xxx)
Ocena: 0
stryków, stryków..gdzie to jest?
~Stryków
2022-07-22 19:01:00 z adresu IP: (85.222.xxx.xxx)
Ale ty głupi jesteś Preserewitch. Powinni ci zamontować wagę w kiblu i jak wysrasz za dużo to powinni ci nałożyć podatek od żarcia i zanieczyszczania środowiska bo marnujesz wodę na utylizację tego wielkiego gówna które produkujesz a przecież możesz zapakować w torebkę papierową do słomy i nawóz naturalny.
~Preserewitch
2022-07-22 17:31:49 z adresu IP: (2a02:a318:c039:cf80:945:x:x:x)
~KamykOcena: -1
Zacznij pisac ksiazki sf. Tylko tam takie glupoty przejdą
Głupota to iść albo wysyłać kogoś do piachu albo na wózek w wieku 25 lat..większej głupoty nie ma, komentarz do kosza!
~Kamyk
2022-07-22 17:07:42 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Zacznij pisac ksiazki sf.
Tylko tam takie glupoty przejdą
~.. 12...
2022-07-22 16:53:38 z adresu IP: (2a00:f41:c22:bb31:15f6:x:x:x)
Zastanów się gościu co piszesz.....
~Preserewitch
2022-07-22 16:04:45 z adresu IP: (2a02:a318:c039:cf80:945:x:x:x)
~Voodoo2022-07-22 14:32:48z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)Ocena: -2
Ale musisz mieć cepie smutne życie...
Wesołe życie mają za to rodzice którzy idą pochować dziecko. To czy ma 5 lat czy 25 nie ma tu akurat znaczenia..cepie
~Preserewitch
2022-07-22 15:51:44 z adresu IP: (2a02:a318:c039:cf80:945:x:x:x)
Piszę po raz 2gi bo słabo kumasz..Nie jest istotne kto jest winny tylko kto ląduje na cmentarzu.. Droga na cmentarz jest drogą zazwyczaj w 1 stronę. Winny jest brak poduszek i pasów gdyby dziewczyna jechała autem skończyło by się na stłuczce, gdyby jechała 50km/h skończyło by się na siniakach, gdyby miała zapłacić 50 tys rocznie podatku za moto prawdopodobnie wybrała by inny środek transportu. Tak czy siak grabarze by nie zarobili
~Wsta
2022-07-22 15:39:07 z adresu IP: (80.41.xxx.xxx)
Bardziej idiotycznego komentarza to nie czytałem. Pirat drogowy to ty jesteś, w tej sytuacji kierującą motocyklem nie zawiniła, no chyba że ślepy jesteś, wymuszenie pierwszeństwa przez białego suva ewidente. No ale nie dla ciebie bo kierowca motocykla to odrazu pirat i dawca. Zastanów się z 1000 razy zanim coś napiszesz bo inteligencją tu nie zabłysnąłeś. Po za tym większością w wypadkach tego typy motocykl vs samochód winny jest kierowca auta bo żaden się k.... nie patrzy gdzie jedzie i tylko patrzy na auta a już czegoś innego nie zauważy. J.....się w łeb 15kilowym młotem
~Voodoo
2022-07-22 14:32:48 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
Ale musisz mieć cepie smutne życie...
~Preserewitch
2022-07-22 14:24:42 z adresu IP: (2a02:a318:c039:cf80:945:x:x:x)
Problemem tak na prawdę nie jest ten kto wymusił tylko ten kto trafi na cmentarz albo wózek bez nóg. Zauważ, że zazwyczaj odchodzą z radością na spotkanie Pana ludzie młodzi którzy mają milion innych sposobów na to żeby się wyżyć niekoniecznie motocykle.. Inwalida to realnie rzecz biorąc balast dla społeczeństwa, 25 letni nieboszczyk to utrata cennego człowieka który mógł robić coś wartościowego dla innych a dla państwa.. choćby płacić podatki.
~Egon
2022-07-22 14:07:39 z adresu IP: (2a04:4a43:473f:c726:2c5e:x:x:x)
Jezdze motorem 20lat, miałem 4 wypadki w Londynie i żaden z mojej winy !limit prędkości ma się nijak do kierowców nie patrzących w lusterka, lub wymuszających pierwszeństwo ! Wyraźnie widać ze kobieta jechała prosto i biały samochód wymusił i uderzył w prawidłowo jadącego motocyklistę . Shumacher jest najlepszym przykładem jak prędkość ma się do obrażeń !
~gula
2022-07-22 14:03:15 z adresu IP: (2a02:a318:c039:cf80:945:x:x:x)
by się w ogóle żyło
~Tomi
2022-07-22 08:20:15 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Gdzie ty kur w a widzisz że ona wyprzedała tira biała kur wa jak zwykle wymusiła pierwszeństwo
~błąd
2022-07-22 20:05:25 z adresu IP: (185.92.xxx.xxx)
Prawdopodobnie był prawoskręt i tym wprowadziła kierowcę w błąd
~Xxx
2022-07-22 18:46:04 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
A czy tam byl osobny pas do skrętu w prawo czy tylko minęła go awaryjnym
~Mądrala
2022-07-22 07:02:34 z adresu IP: (2a00:f41:2888:966f:0:x:x:x)
On jej nie widział, czekał na możliwość przejazdu, a dziewczyna jechała za szybko i nieprzepisowo wyprzedzając tira nagle zza niego się wyłoniła... niby droga z pierszeństwem, ale musimy uważać chcąc wykonywać takie manewry jak ona...
~Danielooo22
2022-07-22 02:16:42 z adresu IP: (188.146.xxx.xxx)
Błąd jednej osoby doprowadził do śmieci drugiej osoby. " Pewnie nie widział motocyklistki.." patrz się nawet I 3 razy zanim ruszysz.... ludzki błąd... Ps. Za wcześnie nam cię zabrano... Do zobaczenia na niebieskich autostradach . Niech Ci światełko w tunelu świeci. ????????????????
~Jajaj
2022-07-21 23:33:14 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
To nie wina kierowcy z kamera to cholery tylko jej bo na pewno nie jechała przepisowo !! A dwa to czemu nie ma winy w kierowcy z białego auta to on ja uderzył a nie ten z kamera , ona wpadła na niego i nie z jego winy !!! Na takim skrzyżowaniu powinny być światła !!!
~Duch
2022-07-22 04:33:46 z adresu IP: (91.244.xxx.xxx)
Jechała nie jechała przepisowo tamten wymusił pierwszeństwo więc co ty pier****aż?
~Fuck!
2022-07-22 00:14:17 z adresu IP: (188.146.xxx.xxx)
????????????
~Buddy
2022-07-21 23:14:17 z adresu IP: (2a00:f41:856:5be2:0:x:x:x)
????
~Robert
2022-07-21 19:40:10 z adresu IP: (185.67.xxx.xxx)
Miałeś sporo czasu żeby odbić w lewo .. ehh
~Kaczor
2022-07-21 19:32:13 z adresu IP: (188.146.xxx.xxx)
To ty ją zabiłeś co wpadła w ciebie downie
~jest cudownie
2022-07-21 19:12:06 z adresu IP: (78.9.xxx.xxx)
Liderzy Opinii już zakumali, że takie materiały przyciągają gawiedź, szczególnie w okresie ogórkowym. No ale co jo godom... przeca na szczytach waadzy tero próba sił i ostre szarpanki. Dookoła wsytko się sypie i wiater dmie, ale i tak Niemcy i reszta Eurpoy nam zazdroszczo. Ba! dla odwrócenia uwagi może nawet gołe baby pokażo na portalu RW...
~Asia
2022-07-21 17:36:01 z adresu IP: (91.208.xxx.xxx)
Wg mnie takie filmiki jak ktoś ginie powinny być zablokowane bo teraz okazuje że są sami specjaliści w ocenie sytuacji.
Cierpi rodzina dziewczyny, Cierpi rodzina sprawcy Cierpią wszyscy co byli świadkami tego zdarzenia bo każdy na w głowie a gdyby .... .
Tym bardziej że zginęła młoda dziewczyna która miała życie przed sobą.
Przestańcie komentować a zastanówcie się jak muszą czuć się te rodziny czytając to .
Każdego z nas może spotkać podobna sytuacja.
Wyrazy współczucia.
~kl3m3ns
2022-07-21 16:33:25 z adresu IP: (89.25.xxx.xxx)
I dlatego motocykle powinny być zakazane. Nie zapewniają minimum bezpieczeństwa. Sorry, jak ktoś jeździ na motorze, to powinien to robić na własne ryzyko. Od aut wymaga się pasów, poduszek, ebsów, absów, tryliona systemów, a na motorku można i 200km/h i jest fajnie - aż do pierwszej kolizji. Motocykle powinny być zakazane.
~Motogangsta
2022-07-30 04:15:02 z adresu IP: (31.61.xxx.xxx)
Internet zakazany dla ciebie
~ABC
2022-07-25 15:26:05 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Twoi rodzice powinni mieć zakazane zbliżanie się do siebie 9 miesięcy przed Twoim urodzeniem
~Preserewitch
2022-07-24 13:39:06 z adresu IP: (2a02:a318:c039:cf80:945:x:x:x)
Po co zakazywać wystarczy zwykły podatek drogowy pow. 125 ccm w wysokości 80 tys rocznie i problem zniknie jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki
~Dhnbdg
2022-07-22 16:56:52 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Szkoda mi Twojej rodziny ,ze musi się męczyć z takim Dbilem
~Rafik
2022-07-22 14:32:55 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Chyba ci się w głowie przewracalo żeby motory były zakazane ????????????. A do tego wypadku to nie motocyklistka zawiniła tylko ten w białym samochodzie bo mógł 3 razy rozglądnac a nie
~Carlos
2022-07-22 14:17:58 z adresu IP: (2a00:23c6:ff1c:4b01:8d53:x:x:x)
No chyba cię pogięło,kierowca samochodu walnie w rowerzyste to jazda rowerem też powinna byc zakazana ???
Pisowskie myślenie
~Otomoto
2022-07-22 08:36:32 z adresu IP: (185.56.xxx.xxx)
Wszyscy powinni jesc owsiankę i jezdzic rowerem. No i paciorek oczywiscie
~Realista
2022-07-21 22:48:50 z adresu IP: (2a00:f41:583c:1819:a9fb:x:x:x)
Zamknij dupe
~Czarny
2022-07-21 21:29:40 z adresu IP: (2a00:f41:3841:f54e:61c9:x:x:x)
Ty jebniety jesteś zdrowo, zakazać motocykli, wódki, papierosów, i takim ja ty zakazać dostępu do internetu
~ed@
2022-07-21 17:01:49 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
1Nie tylko 200 a i 300, 2motor jest w pralce lub pod maską,
3 od jakich aut się wymaga ...
4 motocykle mają w c..j różnych systemów
5 zakazane powinny być wypowiedzi ludzi z płaskostopiem umysłowym
~Motocyklista od 30 lat
2022-07-21 16:51:12 z adresu IP: (185.25.xxx.xxx)
Takie komentarze jak Twoje powinne być zakazane. Proszę Cię, zastanów się co piszesz. Skąd bierzesz taką wiedzę żeby wyciągać takie wnioski?
~Kasia
2022-07-21 13:32:07 z adresu IP: (2a02:a315:8040:f700:b168:x:x:x)
Jak się nazwała, chciałabym złożyć kondolencje rodzinie, ale nie wiem jak się skontaktować, ponieważ nie wiem jak się nazywała dziewczyna, nie powinna zginąć a ten kierowca powinien zapłacić odszkodowanie rodzinie za spowodowanie śmierci i trafić do więzienia
~Anka
2022-10-29 18:19:03 z adresu IP: (46.77.xxx.xxx)
Pewnie kolejny naganiacz odszkodowaniami,nie podawajcie
~Nick001
2022-07-25 17:42:52 z adresu IP: (217.97.xxx.xxx)
Jak można publicznie podawać imię i nazwisko, proszę je usunąć!!! Rodzina na pewno nie życzy sobie ich udostępniania.
~Nick00
2022-07-25 17:39:34 z adresu IP: (217.97.xxx.xxx)
Jak można tak publicznie podawać dane, proszę je usunąć!!! Wiem że rodzina bardzo przeżywa tą sytuacje dlatego proszę postawić się na ich miejscu, na pewno nie życzy sobie udostępniania takich danych. Naprawdę różni ludzie chodzą po ziemi i potrafią wypisywać brednie np w wiadomościach.
~Lonia
2022-07-24 03:54:18 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Nie winnice kierowcę ,to było tak szybko że mógł nie zauważyć.
~AAA
2022-07-22 22:13:19 z adresu IP: (213.5.xxx.xxx)
Daj rodzinie spokój, hajs za jej smierć maja w dupie bo to życia ich dziecka nie przywróci.
~Antoś
2022-07-21 22:05:13 z adresu IP: (90.156.xxx.xxx)
Kasia Pisalska
~Kik
2022-07-21 19:46:39 z adresu IP: (217.97.xxx.xxx)
Ty hieno
~Nick
2022-07-21 18:36:46 z adresu IP: (46.215.xxx.xxx)
Tak każdemu obcemu składasz kondolencje?
~Nikt
2022-07-21 13:13:18 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Ja uważam ze po zderzeniu z białym samochodem by przeżyła tylko drugi ją dobił bardziej mógł zachować odrazu wcześniej tem drugi samochód to by przeżyła
~Doktor Martin
2022-08-03 13:03:10 z adresu IP: (94.101.xxx.xxx)
miała nikłe szanse nawet jesli nie wpadla by pod 2 auto
~Bibi
2022-07-22 06:44:32 z adresu IP: (83.137.xxx.xxx)
A skąd tamten miał wiedzieć że będzie wypadek
~Kierowca
2022-07-21 11:41:06 z adresu IP: (185.32.xxx.xxx)
Przykre, szkoda kobitki :( Wątpię, żeby kierowca auta zrobił to celowo - był upał, człowiek w takich warunkach nie funkcjonuje na takim samym poziomie, pewnie jej nie zauważył. Motocykl jest mały, nie raz go nie widać. Nie zwalnia to kierowcy z odpowiedzialności żeby było jasne. Smutne, nikomu nie życzę takiej sytuacji - pamiętajmy o zasadzie ograniczonego zaufania
~Valak
2022-07-21 11:19:35 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
Po pierwsze dziewczyna jechała swoim pasem prawidłowo, a po drugie nie mrugała długimi. Motocyklista który tak skomentował powinien wiedzieć, że przy hamowaniu motocykl nurkuje i kąt padania światła się zmienia dając takie złudzenie. W takiej sytuacji nie zdążysz złapać za klamkę hamulca, a co dopiero mrugać. Szkoda dziewczyny.
~Jurek
2022-07-21 15:11:14 z adresu IP: (146.70.xxx.xxx)
To ustal swoją wersję, najpierw piszesz, że przy hamowaniu motocykl nurkuje, a dalej, ze nie nie miała czasu złapać za klamkę.
Wzięła ciężarówkę po prawej stronie, zapierdalała tak, ze gość z białego suva mógł jej nie zobaczyć
~Joker/ GSX/R6
2022-07-21 10:58:10 z adresu IP: (85.128.xxx.xxx)
Jej ojciec Tadeusz ma.zaklad pogrzebowy na pewno zajmie się swoją córką należycie. Szkoda jej młoda byla i naprawdę bardzo była lubiana w przeciwieństwie do jej brata Rafała... Ave Maria
~Kolega
2022-07-21 22:08:14 z adresu IP: (83.4.xxx.xxx)
No akurat nie tego brata wymieniasz.
~Człowiek w temacie
2022-07-21 22:05:02 z adresu IP: (83.4.xxx.xxx)
Ty to jednak prostak jesteś. Niczego Cię ta tragedia nie nauczyła.
~Panicz
2022-07-21 16:09:14 z adresu IP: (2a02:a318:c039:cf80:945:x:x:x)
Zakład pogrzebowy to nic złego, firma która jest publicznie użyteczna. Wstydzić to się trzeba jak ktoś kradnie, kłamie publicznie za pieniądze np. w tv jak nieszczęsny pazura o "ostatniej prostej" tzw "profesor" horban o niedzielskim nawet żal wspominać..
~Nikita
2022-07-21 15:09:37 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Jeżeli masz odwagę pisać takie śmieci to się podpisz , a nie operujesz pseudonimem Pajacu !!!
~nie
2022-07-21 15:03:01 z adresu IP: (2a00:f41:70b3:8ff1:4e86:x:x:x)
ludzi z takimi coments powinno się potrakowac zderzakiem
~Piotr
2022-07-21 14:55:31 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
W takim momencie pisać takie śmieci to trzeba być ku...
Podpisz się ci. oto a nie ukrywaj się pod pseudonimem "~Joker/ GSX/R6"
~CMENTARZ
2022-07-21 13:23:36 z adresu IP: (80.53.xxx.xxx)
KRETYŃSKI KOMENTARZ
~Marisz
2022-07-21 10:40:15 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
I co niby wina ona była to białe auto jej wyjechało ????
~Dj gregory
2022-07-21 10:16:35 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Ten koleś z samochodu powinien odpowiadać za spowodowanie śmierci i dostać z 25lat nam motocyklistom przez takich cymbałów odbierają życie a my kochamy swoją pasję
~StowLubieMiasto
2022-07-21 10:05:18 z adresu IP: (178.235.xxx.xxx)
W takich miejscach trzeba robić bezkolizyjne węzły jest o wiele bezpieczniej można jechać szybciej i przepustowość sie zwiększa
~BigLebowsky
2022-07-21 09:46:21 z adresu IP: (79.110.xxx.xxx)
Żeby uciąć tą niepoważna gadkę wszystkich znawców i tym komu się wydaje ze wiedzą. Drodzy Państwo byłem świadkiem tego zdarzenia. Dziewczyna NIE JECHAŁA pasem do skrętu w prawo nie jechala tez z dozwolona prędkością, nie mniej jednak poruszała się droga główna w stronę Środy śląskiej. Białe Auto wyjeżdżające z drogi podporządkowanej wymusiło pierwszeństwo na dojeżdżającej do skrzyżowania motocyklistce. Kierowca z kam nie miał szans na wyhamowanie czy odbicie. Zadziałał podświadomie widząc lecący na niego motocykl i na tym się skupił chciał go ominąć, podświadomie pozostał na swoim pasie po czym dosunęła się pod jego auto motocyklistka. I teraz wielka prośba do Was ferujących przebieg i wynik tego nieszczęśliwego zdarzenia. Proszę o pozostawienie tego co Wam się wydaje dla siebie. Jestem przekonany, ze rodziny jak i sami uczestnicy tego tragicznego spotkania, czytające Wasze „wydaje mi się wiec się wypowiem”, przezywają na nowo traumę i nawet niewinny niczego człowiek zaczyna doszukiwać się w sobie winy. Od wydania osadu jest sąd, który będzie rozpatrywał ta sprawę na podstawie wyników dochodzenia, przesłuchanych świadków oraz przedstawionych przez policję i prokuraturę dowodów, działającą na miejscu zdarzenia. Składam najszersze kondolencje poszkodowanej rodzinie oraz współczucia uczestnikom wypadku. Trzymajcie się!! A reszcie życzę zdrowego rozsądku, uważajmy na siebie i szanujmy się na drodze. Skupmy się na prowadzeniu swojego pojazdu i na drodze, a nie na telefonie.
~Oss
2022-07-21 10:16:49 z adresu IP: (188.122.xxx.xxx)
Nie wiem kim jestes z zawodu ale na psychologa transportu moglbys startowac qrwa ogarniety jestes wykorzyystaj potencjal
Pozdrawiam
~Ana
2022-07-21 09:55:23 z adresu IP: (195.136.xxx.xxx)
W 1000% madre słowa.
~alterna
2022-07-21 09:28:57 z adresu IP: (80.50.xxx.xxx)
Na filmie widać wyraźnie, że wina po stronie kierującego białym SUVem. Kierowcy uprzedzeni do motocyklistów, którzy tu komentują, że to wina ofiary - ochłońcie, jest film, z tego co widać, a widać dobrze, od początku filmu motor jechał przed ciężarówką, po właściwym pasie, a SUV wymusił pierszeństwo. Jakby się tak SUV wbił pod TIRa też byście pisali, że to wina TIRa? Kierujący SUVem chciał wykorzystać moment i wskoczyć między auta, a jego uwagę dodatkowo absorbowały auta stojące naprzeciwko - obserwował czy mu nie wyjadą i nie zablokują go na środku skrzyżowania. Nie zauważył motoru, zahamował w momencie zderzenia. Nie wiem co chciał zrobić kierujący SUVem, przejechać na wprost? Bo w tym tempie włączając się do ruchu na głównej mógł równie dobrze spowodować zderzenie z autem, z którego jest film albo z tego auta z kimś jadącym za nim, przez nagłe wyhamowanie. Kierowca z auta z kamerą, też nie jest winien, bo to się stało za szybko. Liczenie czasu przed ekranem, jak się wie co się stało nie da się porównać z reakcją podczas jazdy. Życzyłbym wszystkim, aby nie mieli takich sytuacji a w innych mniej groźnych reagowali tak szybko na wydarzenia na drodze, jak twierdzą niektórzy, że powinien kierowca auta z kamerą.
~Thomas
2022-07-21 09:38:51 z adresu IP: (46.205.xxx.xxx)
Motocyklistka wyprzedzała ciągnik siodłowy prawa strona przed skrzyżowaniem więc to nie wina kierującego białym autem.
~DWL
2022-07-21 08:51:47 z adresu IP: (91.246.xxx.xxx)
Na tym skrzyżowaniu już dawno powinno być rondo, w godzinach szczytu, wbić się na tą drogę to jest jakiś koszmar... A jak nie rondo to światła, myślę, że to by ułatwiło bardzo sprawę.. szczere kondolencje dla rodziny tej biednej dziewczyny, niech Bóg ma ją w opiece [*]
~Xxxxx
2022-07-21 08:44:12 z adresu IP: (46.204.xxx.xxx)
Po pierwsze ona nie mruga światłami. Po drugie widać że nie jechała szybko. Gdyby nie samochód z przeciwka to nawet by się nie połamała. Wina ewidentnie po stronie kierowcy srebrnego samochodu który wymusił. Niestety jest to zachowanie nagminne że jak jedzie motocykl to wyjeżdżają a jak jedzie że nimi to jeszcze spryskiwacza użyją. Kastrować to mało.
~Komo
2022-07-21 10:31:35 z adresu IP: (194.181.xxx.xxx)
Pytam, bo światło ewidentnie miga i to tylko jej, więc to nie refleksy. Nie zauważył jej. Chyba hamowała ale była za bardzo rozpędzona by uniknąć zderzenia.
~Loko
2022-07-21 08:02:37 z adresu IP: (194.181.xxx.xxx)
Dlaczego ona miga światłami?
~Motocyklista
2022-07-21 08:46:37 z adresu IP: (46.204.xxx.xxx)
To są raczej refleksy albo ustawienie świateł względem kamery.
~A.J.
2022-07-21 08:38:47 z adresu IP: (2a02:a315:803e:be80:100f:x:x:x)
Mrygała żeby ją zauważył ..
~Hih
2022-07-21 08:09:10 z adresu IP: (2a01:110f:b4a:d400:6847:x:x:x)
Ona hamuje a nie mruga
~Gruby
2022-07-21 07:59:43 z adresu IP: (188.147.xxx.xxx)
Ja nie wiem to jakaś paranoja kierowcy puszek nie uważają na ludzi na dwóch kółkach, specjalnie wyjechał jej jak nic ludzie nie mają serca
~Motocyklista
2022-07-21 08:49:19 z adresu IP: (46.204.xxx.xxx)
Mati, może nie celowo ale faktem jest że kierowcy nagminnie widząc motocykl wyjeżdżają. Nie wiem co myślą wtedy. Nie dociera że są d.....i. Mam wrażenie że to działa na zasadzie że on ma więcej do stracenia więc niech uważa.
~Mati
2022-07-21 08:18:58 z adresu IP: (5.60.xxx.xxx)
No bez jaj z tym, że specjalnie wjechał. Co myślisz, że chciał ją zabić? Walnij się w głowę...
~Alan
2022-07-21 07:57:11 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
Osoba nagrywająca nie miała hamulców by zatrzymać samochód rykoszecie motocyklistki?
~Robalini
2022-07-21 15:17:24 z adresu IP: (37.47.xxx.xxx)
A ty byś zachamował cewlu? xD
~Nick
2022-07-21 10:56:48 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Ciekawe, czy ty w tej sytuacji byś zdążył zahamować. To działo się za szybko. Jak widać z nagrania kierowca, który walnął dziewczynę próbował jakoś ją ominąć, zjechać na drugi pas w nadziei, że dziewczyna upadnie obok, a nie prosto pod koła. Nie mógł przewidzieć, jak poleci jej ciało. Dlaczego zamiast pisać durne komentarze, nie zajmiecie się własnym życiem? O wiele miłej by się czytało „kondolencje” itp niż domysły czyja to wina i plucie jadem na wszystkich dookoła. Rodzina i przyjaciele zmarłej osoby oraz innych uczestników wypadku na pewno to czytają i uwierzcie, że na pewno nie skaczą teraz z radości.
~Xxxx
2022-07-21 08:58:12 z adresu IP: (2a00:f41:5817:c49f:a833:x:x:x)
Jebniety jestes
~Abebe
2022-07-21 08:33:27 z adresu IP: (2a01:111f:c53:8500:50e9:x:x:x)
Opanujesz ty się?
~Adix
2022-07-21 07:33:57 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
Biały samochód stał cały czas dopiero jak była blisko to dopiero zaczął jechać ale skurwiel chyba chciał ją zabić i się jemu udało policja chyba widzi i sąd że on cały czas stał to raczej sobie posiedzi trochę nauczy się żeby myśleć
~jurek
2022-07-21 16:05:56 z adresu IP: (146.70.xxx.xxx)
Ania, a z jaką prędkością jechałaś w momencie kolizji ?
~Motocyklista
2022-07-21 08:53:54 z adresu IP: (46.204.xxx.xxx)
Arek, doucz się trochę fizyki bo chyba przespałes w szkole. Ona oo uderzeniu się ledwo turla. Do tego dochodzi szeroki kąt kamery. Ech szkoda gadać. Areczki to jednak imbecyle.
~Arek
2022-07-21 07:58:53 z adresu IP: (83.23.xxx.xxx)
Kierowca białego auta pewnie jej nie widział zresztą co tu gadać zapierdalaj motorami jak im się podoba !
~Mm19
2022-07-21 07:57:52 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
Co ty wygadujesz. jak ona wyprzedzała prawym pasem tira i zapierdala jak pojebana
~Ania
2022-07-21 07:54:53 z adresu IP: (5.172.xxx.xxx)
Nie posiedzi, jestem po takim samym wypadku, tylko zyje. Kierowca? Zaplacil kare w wysokosci 1500 zl na rzecz skarbu Panstwa a ja 3 lata z zycia wyjete i 5 operacji. To chory kraj, gdzie poszkodowany ma udowodnic, ze jest poszkkdowany a przestepca z uwagi na wiek bezkarny.
~Pioter
2022-07-21 07:25:37 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
Źle stanął tym suvem i go otlukują i tyle
~Ktos
2022-07-21 07:03:04 z adresu IP: (79.191.xxx.xxx)
Wina kierowcy bo wymusił ale drodzy motocykliści, wsiadając na motor w razie kolizji nic was nie chroni. Zwolnijcie przed każdym skrzyżowaniem do 50 km/h! To że macie pierwszeństwo to nie znaczy że nikt nie wyjedzie. Człowiek jest tylko człowiekiem, niewiadomo w jakim stanie emocjonalnym albo pod wpływem używek jedzie. Jeśli zalezy wam na swoim życiu zwalniajcie !!!! To tak samo jak pieszy na przejściu, niby ma pierwszeństwo ale rzadko który wchodzi na pasy pod nadjeżdżający pojazd bo skąd wiesz czy kierowca Cie widzi. Więcej myślenia że kierownica a nie tylko odkręcanie manetki. Dobry kierowca czy motocyklista musi przewidywać i myśleć a co jeśli nadjeżdżający pojazd do skrzyżowania nie wyhamuje bo np. kierowca dostaje zawału. Ludzie , więcej myślcie i nie tylko za siebie.
~Preserewitch
2022-07-21 16:15:50 z adresu IP: (2a02:a318:c039:cf80:945:x:x:x)
Nie zwalniajcie przed każdym skrzyżowaniem do 50 km/h zwolnijcie do 40. Jest już projekt ograniczenia w miastach prędkości do 30 a na autostradach do 80. Na drogach krajowych powinno byc 60 a na skrzyżowaniach 40. Do tego hulajnogi i rowery max 12 piesi do 3 By żyło się lepiej ..tylko TUSK
~Anna
2022-07-21 07:56:30 z adresu IP: (193.218.xxx.xxx)
ale wyglądaj jakby jechała około 50 km/h, nie więcej, tylko motocykl, to nie samochód, nie stanie w miejscu, ma dwa razy dłuższą drogę hamowania, a mój ze względu że ma tarcze bębnowa to nawet jeszcze dłuższą, nie możesz mocno "walnąć" po hamulcach, po zaraz położysz motocykl, koło się zablokuje, ja jadąc 30 km/h przez Suchy Las, też położyłam motocykl, bo w ostatniej chili kobieta mi wyjechała z pod ustąp, a wcale mocno nie przycisnęłam hamulca
~bastek00
2022-07-21 07:52:01 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Pierd... się w ten tępy łeb. Najlepiej się zatrzymywać i przeprowadzać moto może, bo jakieś deb.le właśnie dostały szereg usprawiedliwień?
~Joy
2022-07-21 06:49:51 z adresu IP: (91.193.xxx.xxx)
Motocykl = myśl za innych, przewiduj nieprzewidywalne, jedz wolniej jak ruch sie zagęszcza, uważaj na drogi dojazdowe do drogi głównej, bądź bardziej widoczny … bardzo dużo ale to i tak może nie pomóc, ale na pewno nie zaszkodzi. Jezdze motorem codziennie, nie wyprzedzam na wariata, to i tak za mało. Kiedyś na swiatlach samocjod stojacy przede mna po prostu stoczył sie na mnie … gość mnie nie widział i nie czuł, ze mu sie stacza auto … na szczescie nic sie nie stało. Uwazajcie na siebie i na innych uczestnikow ruchu. LWG
~Ostry-001
2022-07-21 05:50:11 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Szkoda młodej dziewczyny wina ewidentnie białego auta.Ciekawe jakie konsekwencje poniesie kierowca???
~Ostry
2022-07-21 05:47:42 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Szkoda młodej dziewczyny ale wina ewidentnie białego auta.I teraz ciekawe jakie poniesie konsekwencje kierowca???
~Michi
2022-07-21 03:55:05 z adresu IP: (178.42.xxx.xxx)
Straszna tragedia ,dla.rodziny szczere kondolencje, a Ty dziewczyno tam u Sw.Piotra czuwaj nad mtotocyklisktami motocyklistami, co by nie wyprzedzali na skrzyżowaniu. Żegnaj
~ogólnie stary
2022-07-21 00:50:38 z adresu IP: (188.121.xxx.xxx)
No ogólnie to ch..jnia straszna dla dziewczyny i rodziny,ale jak widziała że frajer jej wyjeżdża to powinna hamować mimo że była na pierwszeństwie a nie mrugać długimi(bo na to czas miała).Też jeżdże motocyklem i nie życzę sobie takiej sytuacji pozdrawiam
~AAA
2022-07-20 23:19:26 z adresu IP: (213.5.xxx.xxx)
Reakcja nagrywającego tragiczna.
~Ktoś
2022-07-21 07:47:47 z adresu IP: (79.188.xxx.xxx)
Ale bzdety. Nie nagrywający bo nie ma żadnego nagrywającego. Film nagrała kamera zainstalowana na stałe a kierowca mógł w czasie zdarzenia np patrzeć w lusterko.
Loża ekspertów jednak wie lepiej.
~Kasia
2022-07-21 07:34:55 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Też tak uważam oglądałam kilka razy filmik i uważam że za późno hamował widział co się dzieje
~Zlatan
2022-07-21 04:59:03 z adresu IP: (2a00:f41:1cb9:8f49:6f3d:x:x:x)
Otóż to... Miałem całkiem niedawno podobną sytuację bo kobieta z rowerem władowała mi się centralnie pod busa gdy miałem około 70kmh. Miałem 3x mniej czasu na reakcję ale na szczęście zdążyłem i na szczęście na przeciwnym pasie nic nie jechało... A tutaj można było spokojnie uratować życie tej motocyklistce. Czasu było aż nadto
~Rds
2022-07-20 21:34:04 z adresu IP: (79.190.xxx.xxx)
Co to za bzdury. Jechała odpowiednim pasem!
~Nvkkvgh
2022-07-20 21:10:51 z adresu IP: (188.146.xxx.xxx)
Mam nadzieję że rodzina zmarłej odwdzięczy się tej upośledzonej kur*ie
~Xxxx
2022-07-21 07:42:58 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Tobie chyba też się ktoś już odwdzięczył, twoim upośledzeniem.
~Robalini
2022-07-20 21:05:41 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Esa z nia
~Lila
2022-07-20 20:49:01 z adresu IP: (2a00:f41:7010:5172:91d4:x:x:x)
Jeśli miała 18 to nie posiadała uprawnień do prowadzenia motoru więc co ona tam robiła na tej drodze na tym motorze???
~Zygi
2022-07-21 06:35:20 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
Motor to jest przy młockarni
~Mmmm
2022-07-21 02:29:13 z adresu IP: (81.219.xxx.xxx)
[18+] nie znaczy że miała 18 lat tylko że dzieci poniżej 18 roku życia nie powinny tego oglądać i się wypowiadać
~Robal
2022-07-21 02:28:46 z adresu IP: (217.97.xxx.xxx)
18+ oznacza, że film jest dla osób pełnoletnich 18 lat i powyżej tego wieku.
~Dudus
2022-07-20 23:02:45 z adresu IP: (2a01:112f:a4c:7100:2c6a:x:x:x)
25 letnia dziewczyna według Ciebie ma 18 lat i nie ma prawka na motor ? Co za… ehh
~Hhh
2022-07-20 21:12:28 z adresu IP: (2a00:f41:2cdf:e914:c036:x:x:x)
Ale ty tepa jesteś
~Qwert
2022-07-20 20:58:48 z adresu IP: (2a04:4a43:459f:c970::x:x:x)
25 lat miała
~To Tylko Ja
2022-07-20 20:38:01 z adresu IP: (77.253.xxx.xxx)
Patrząc na to Serce Płacze - nie zmienia to faktu , że najwyższy czas pozwolić doświetlać motory w porze dziennej aby były lepiej widoczne a kierujący pojazdami i motorami w końcu zaczęli współpracować.
~Obiektywny
2022-07-20 20:22:48 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
Tam jest ograniczenie prędkości w związku ze skrzyżowaniem. Wolno widać nie jechała pasem do prawoskrętu prosto...
~Gość.
2022-07-20 22:41:11 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
I to mocno ślepy
~GGG
2022-07-20 21:51:28 z adresu IP: (87.99.xxx.xxx)
Może jesteś obiektywny ale na pewno ślepy bo jechała pasem na wprost
~Driver
2022-07-20 19:47:50 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
Miałem taką samą sytuację motocyklista wpadł pod mojego busa a pasażer odbił się od szyby oby dwoje zginali widok masakra współczuję tej sytuacji ...ja do tej pory mam lek jak jedzie motocykl
~Tyrion
2022-07-20 19:38:55 z adresu IP: (46.205.xxx.xxx)
Ludzie, to nie jest wina osoby kierującej białym SUVem. Motocyklistka jechała pasem do skrętu w prawo, a nie skręciła tylko pojechała prosto. Więc, niestety, sama jest sobie winna.
~Silnoręki
2022-07-21 00:58:41 z adresu IP: (89.174.xxx.xxx)
Tępak
~Dudus
2022-07-20 23:06:55 z adresu IP: (2a01:112f:a4c:7100:2c6a:x:x:x)
Ty jak jesteś ślepy jak kierowca według Ciebie suv a (od kiedy audi A4 b4 to suv?!) skoro uważasz ze jechała pasem do skrętu. Znam to skrzyżowanie i nie ma możliwości zeby poleciała prawym pasem bo ten pas zaczyna sie dużo dalej a wcześniej jest wysepka ktora by musiała rozwalić zeby z taka prędkością pojawić sie na pasie do skrętu. Nie wiesz to nie błyszcz bzdurami
~Nick
2022-07-20 19:54:31 z adresu IP: (80.49.xxx.xxx)
Jak motocyklistka dawała długimi to suv jeszcze stał. Motocyklistka jechała pasem do skrętu w prawo.
~..
2022-07-20 19:44:12 z adresu IP: (77.65.xxx.xxx)
Ty chyba ślepy jesteś.. Dziewczyna nie dość, że hamowała to jeszcze długimi dała próbując jakkolwiek się ratować.
~Tomek
2022-07-20 17:51:08 z adresu IP: (2a00:f41:82f:27a:a527:x:x:x)
A JA SIE ZASTANAWIAM DLACZEGO SAMOCHÓD NAGRYWAJACY TAK DŁUGO SIE ZATRZYMUJE GDY KOBIETA JEST WMONTOWANA JUZ W ZDERZAK
~M****
2022-07-21 10:44:39 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Bo to nie jest bajka Looney Tunnies, w której auto zatrzymuje się w miejscu.
~Wert
2022-07-20 18:06:24 z adresu IP: (80.49.xxx.xxx)
Bo jest coś takiego jak droga hamowania. Żaden samochód nie stanie w miejscu po wciśnięciu hamulca.
~camel1mk
2022-07-20 17:41:08 z adresu IP: (188.146.xxx.xxx)
Niestety, jechała pasem wyłączenia (zjazdowym na stację BP). Sprawdziłem na street view. Kierowca samochodu nie miał powodu się zatrzymywać, skoro motocykl teoretycznie poruszał się na kursie niekolizyjnym - z tego pasa powinien skręcić tuż przed samochodem na stację. Nie wiem, co motocyklistka myślała, mrugając (chyba trzykrotnie) światłami. Zmyliła tym kierowcę suv'a podwójnie. Sądzę, że nie próbowała hamować. Dodatkowy "pech" - to auto nadjeżdżające z naprzeciwka. Sama kolizja z białym suvem może nie była chyba tak silna, auto wypchnęło motocykl spod kierującej.
~Dudus
2022-07-20 23:14:53 z adresu IP: (2a01:112f:a4c:7100:2c6a:x:x:x)
Jakiego suva?! Jak nie wiesz nie widzisz to nie pisz głupot. Jedz na skrzyżowanie a nie patrz w googla to może zmądrzejesz. Tam jest pas do wjazdu do firmy oddzielony wyspa i nie ma możliwości zeby tamtędy przeleciał motor. A pas do skrętu zaczyna sie dopiero przed tirem. Załamuje mnie jak ludzie nie znają sytuacji a pier… farmazony.
~srraamel
2022-07-20 21:57:45 z adresu IP: (87.99.xxx.xxx)
Co sprawdziłeś na street view? Jak jechała? Przecież widać na nagraniu że jedzie pasem na wprost, trzeba być niewidomym albo niezbyt mądrym żeby takie coś pisać.
~Rtyu
2022-07-20 19:41:21 z adresu IP: (80.49.xxx.xxx)
Tak, jechała pasem dla skrętu w prawo i nie zdążyła wrócić na pas dla jadących prosto. Pewnie wcześniej wyprzedzała tira niestety z naruszeniem przepisów.
~Rider
2022-07-20 18:43:04 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Jechała prawidłowo pasem prowadzącym na wprost przez skrzyżowanie a kierowca auta wymusił
~Krepice
2022-07-20 17:38:47 z adresu IP: (89.151.xxx.xxx)
Znam to skr,yzowanie i kierowca suv- a ,mogl dojechać do białej linii ktora po zawahaniu troche przekroczył ,a motocyklistka wyprowadzała tira po prawej stronie pasem tylko do prawoskretu ,który się kończy na tym skrzyżowaniu i nie ma możliwości kontynuowania jazdy na wprost.przypuszczam żeby nie miganie świateł to kierowca SUV a stal by przed ta linią
~Ja-pi&@%#
2022-07-20 22:53:51 z adresu IP: (2a01:112f:a4c:7100:2c6a:x:x:x)
Wszystko co napisałeś jest tak mądre ja to ze audi A4 b5 to suv. Motocyklistka jechała pasem do jazdy na wprost. Jak byś baranie znał to skrzyżowanie to byś wiedział ze nie możliwe jest zeby wyprzedziła tira pasem do skrętu w prawo bo tam jest zjazd do firmy pozniej wysepka ktora chyba przeleciała i dopiero po wysepce jest pas wyłączony z ruchu pełen syfu po którym przejazd motorem to samobojstwo i dopiero za tym wszystkim zaczyna sie pas do skrętu do Krepic.
~ABMir
2022-07-20 17:31:54 z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
Kierowca Audi wjeżdża na zatłoczone skrzyżowanie
- z lewej strony widzi pusty pas do skrętu w lewo
- pasem od strony Wrocławia jedzie z dozwoloną prędkością ciężarówka
- z prawej strony ( od strony Środy Ślaskiej ) robiła się luka i kierowca Audi chciał się włączyć do duchu
--- nagłe od strony Wrocławia pasem przeznaczonym do skrętu - wyjeżdża na skrzyżowanie z dużą prędkością motocykl i uderza w przód białego Audi
Kierowca nie miał czasu na reakcję
Nie miał czasu na wycofanie
Nie złamał żadnych przepisów czego nie można powiedzieć o motocyklu
~Dudus
2022-07-20 23:01:08 z adresu IP: (2a01:112f:a4c:7100:2c6a:x:x:x)
Jak to możliwe ze kierowca z audi a4 może widzieć pusty pas jak przed tirem jedzie motocyklistka ? Jak byś znał to skrzyżowanie to byś wiedział ze ten pas do skrętu do Krepic zaczyna sie dopiero za tirem jest tam pas wyłączony z ruchu pełen syfu po którym na pewno motor by nie przejechał zwłaszcza z duża prędkością ponieważ jest tam „wysepka” ze strzałka. Niezła teoria taka z du…
~To Tylko Ja
2022-07-20 20:42:56 z adresu IP: (77.253.xxx.xxx)
Jeżeli oceniasz coś to najpierw zobacz co robi motocyklistka jak jedzie i dlaczego stara się ominąć pojazd. Może jej błędem było, że nie uderza centralnie w bok pojazdu??????????? Wtedy mogła by przeżyć.
~Lukasz
2022-07-20 17:06:15 z adresu IP: (2a00:f41:382b:84ff:d982:x:x:x)
Faktycznie dziewczyna wyprzedziła i auto jej sie nie spodziewało a to dlatego że tam trzeba tak wjeżdżać na gazete to skrzyżowanie jest niebezpieczne bardzo duże natężenie ruchu skręcający zasłaniają jadących na wprost .... moze fotoradar może przebudowa na duże rondo ale coś trzeba z tym skrzyżowanie zrobić
~Snake
2022-07-20 19:33:29 z adresu IP: (2a00:f41:28cf:318e:89bf:x:x:x)
Tak powinno być tam rondo Np. We Francji funkcjonują sprawnie i bardzo długo na tego typu drogach. Pozdrawiam Wszystkich kierujących i przypominam o zasadzie ograniczonego zaufania na drogach..
~OMG
2022-07-20 16:48:27 z adresu IP: (80.49.xxx.xxx)
Motocyklistka wyprzedzała tira pasem do skrętu w prawo. Wracając na pas do jazdy prosto nie zdążyła, dawała znaki światłami, ale kierowca białego suva mógł pomyśleć, ze go wpuszcza albo pokazuje żeby szybko wyjechał. Suv niewiele przekroczył pas jezdni, ale jednak. Wina suva- zasada ograniczonego zaufania. Motocyklistka gdyby nie popełniła wykroczeń tez by może żyła. Smutne. Sekundy i centymetry zdecydowały o czyimś życiu. Szkoda wszystkich uczestników tego zdarzenia. Trauma na całe życie. Uważajmy …
~Omg
2022-07-21 09:22:16 z adresu IP: (79.110.xxx.xxx)
Nie masz racji, byłem na miejscu widziałem jak to wyglądało. Jechała pasem na wprost i facet jej wymusił. Nawet gdyby tak było, to jechała droga główna i obowiązkiem auta wyjeżdżającym z drogi podporządkowanej ma obowiązek ustąpić pierwszeństwa i upewnić się czy nic nie nadjezdza
~Dudus
2022-07-20 23:11:04 z adresu IP: (2a01:112f:a4c:7100:2c6a:x:x:x)
Ty ślepy jestes jak kierowca audi a4 b5. Gdzie Ty subaru widzisz ? Tak samo osobowe audi w sedanie jest suvem jak ona jedzie pasem do skrętu. Ten pas zaczyna sie jeszcze przed tirem a wcześniej jest oddzielenie tych pasów wiec juz tam by sie rozbiła jak by chciała poboczem czy pasem wyłączonym z ruchu wyprzedzać tira. Człowieku jak nie znasz sytuacji to nie pisz głupot.
~Ja1
2022-07-20 16:16:43 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Wiecie jeżdżę tą drogą bardzo często. W godzinach popołudniowych wyjechać na główną z podporządkowanych dróg jest bardzo ciężko. W miesiącu na odcinku Wrocław- Środa Śląska zdarza się przynajmniej kilka stłuczek, wypadków mniej lub bardziej groźnych. Nikogo nie tłumaczę ale wszyscy są tutaj ofiarami : kobieta, kierowca białego auta, kierowca od nagrania ( o ile dobrze pamiętam srebrne auto - wczoraj tamtędy przejeżdżaliśmy). Do końca życia trauma i myśl " co by było gdybym wtedy...."
Współczuję wszystkim uczestnikom tego wypadku oraz ich rodzinom bez względu na
winę. Pamietajcie, że to też ludzie i każdy z nas mógłby trafić na taką sytuację.
~fachowiec
2022-07-20 15:59:03 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Przecież to co zrobił kierowca białego SUVa to zwykłe morderstwo w biały dzień. Na filmie wygląda jakby celowo wymusił tuż przed motocyklistą. Powinien siedzieć jak za zabójstwo.
~Gosia
2022-07-20 17:38:14 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Przecież ona wyprzedza tira pasem do skrętu w prawo. Nie zdążyła wrócić na pas na wprost, więc jakkolwiek szkoda jej życia, sama jest sobie winna. Audi mogło przypuszczać ze będzie skręcać, albo nawet jej nie widzieć. I sama wiem jak to jest bo jestem motocyklistka i można nas nie zauważyć.
~żaden_z_Ciebie_fachowiec
2022-07-20 16:57:52 z adresu IP: (2a01:111f:e2b:a300:64:x:x:x)
Najpierw należy dostrzec, co zrobiła motocyklistka. Można powiedzieć, że po takim manewrze, stało się to w dużej mierze na jej własne życzenie.
~GRZEŚ
2022-07-20 15:42:25 z adresu IP: (2a01:112f:92c:d600:f492:x:x:x)
ANIU DLACZEGO?!
~Yaro
2022-07-20 21:43:26 z adresu IP: (78.8.xxx.xxx)
Zadna Ania tylko Kasia r.i.p
~Jxndj
2022-07-20 20:11:27 z adresu IP: (81.190.xxx.xxx)
Może dlatego że nie jechała zgodnie z przepisami? Szkoda dziewczyny ale niech to będzie nauka dla moturzystow
~Weronika
2022-07-20 16:10:27 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Jaka to Ania czy znana jest ta Osoba???
~Wojtass
2022-07-20 15:30:11 z adresu IP: (2a00:f41:1c99:aabd:806f:x:x:x)
Za takie wymuszenie pierwszeństwa powinna być karą dożywocia przez tego kogoś zginęła osoba to tak jak by ja zabił. Kto dał ślepemu prawo jazdy
~Rety
2022-07-20 19:48:02 z adresu IP: (80.49.xxx.xxx)
Sam jesteś ślepy. Przeanalizuj nagranie. Sąd określi winę, bo nie jest to takie oczywiste
~Mario
2022-07-20 17:38:19 z adresu IP: (89.248.xxx.xxx)
Przypadkiem ta pani nie jechała motorem za szybko? Nie wiem jak Ty, ale tir się zatrzymał lub zwolnił na tyle że dawał tym samym znać by zwolnić wszystkim na swoim pasie ruchu. Jego zachowanie było wyznacznikiem jak powinni się zachować inni uczestnicy ruchu. Natomiast ta pani, nawet jakby miała rację to nawet nie zwolniła by być przygotowaną na nagłą zmianę w ruchu drogowym, wypadek czy inne wydarzenie. Przez co przypłaciła niepotrzebnie to życiem. Jak dla mnie nie powinni ludzie mieć prawa posiadania i prowadzenia jednośladów jak ten bez posiadania prawa jazdy przez minimum dwa lata. Przez dwa lata jazdy za kółkiem człowiek powinien już wyrobić w sobie odpowiednie zachowania na drodze. Takie które powinny zachować życie i zdrowie innych uczestników ruchu drogowego.
~Lucjan
2022-07-20 16:21:08 z adresu IP: (94.254.xxx.xxx)
Promujmy dalej postawę, że kazdy wszystko może, to będzie tylko lepiej. Ja rozumiem, że nie powinno się nikogo dyskryminować, ale nie można też na siłę twierdzić, że każdy do wszystkiego się nadaje, bo tak niestety nie jest.
~Gosia
2022-07-20 15:54:14 z adresu IP: (2a02:a317:e43e:880:18ce:x:x:x)
to tak jak kto daje epileptykom -L ???
~Kierowca
2022-07-20 15:28:17 z adresu IP: (89.171.xxx.xxx)
To proste ALE bardzo trudne skrzyżowanie do przejechania zwłaszcza w godzinach kiedy ludziska pędzą do pracy i z pracy. Czasami zdarza mi się tamtędy jechać. Kiedyś około godziny 08,00 wyjeżdżając z podporządkowanej (tak jak ten biały samochód) ze względu na duży ruch i brak możliwości bezpiecznego skrętu w lewo (na Wrocław) skręciłem w prawo i na najbliższej stacji ORLEN zwróciłem i pojechałem do Wrocławia. UWAŻAM, że już dawno osoby odpowiedzialne za bezpieczeństwo na drogach powinny załatwić tam postawienie sygnalizacji świetlnej. Wioska Lutynia i inne okoliczne miejscowości mocno się rozbudowały i powstało orz powstaje dużo firm więc natężenie ruchu będzie jeszcze większe !!!. Widziałem kiedyś w internecie plan rozbudowy tego skrzyżowania. SUPER rozwiązanie gdzie droga główna (94) miała prowadzić górą (wiadukt) a dołem piękne duże rondo z bezpiecznym rozprowadzeniem dróg we wszystkich kierunkach. ALE to tylko jakieś plany. ILE JESZCZE MA TAM WYDARZYĆ SIE WYPADKÓW, ILE LUDZI MUSI ZODTAĆ KALEKAMI ALBO ZGINĄĆ ZANIM URZEDNIK ZADECYDUJE O BEZPIECZNYCH ZMIANACH ???!!!.
Żal młodej dziewczyny i jej rodziny ale popełniła błąd zapewne z braku doświadczenia i dzisiaj rodzina w żałobie a kierowca białego samochodu do końca życia będzie miał młodą osobę na sumieniu.
~NIKO
2022-07-26 03:35:12 z adresu IP: (84.10.xxx.xxx)
Życie to nie jest bajka. Takie wypadki w Polsce zdarzają się , bo wciąż ktoś kogoś tłumaczy, że nie chciał , że się zagapił, że miał zły dzień a w ogóle to skrzyżowanie jest trudne. Jak jest trudne to się na nie nie paku, tylko jedź lasem , albo wróć do szkoły nauki jazdy. Nie wiem jak przeżyłem 40 lat na moto, ale rzygać mi się chcę jak widzę te chrześcijańskie pierdoły, usprawiedliwiające wszystkich i wszystko. Przecież to narodowa anarchia. Wystarczy po wszystkim odmówić paciorek, dać na tacę i jak po zatwardzeniu.
~Zbulwersowana
2022-07-20 16:23:01 z adresu IP: (94.254.xxx.xxx)
Jaki błąd? Człowieku co Ty piszesz?!
~Adam071
2022-07-20 15:23:13 z adresu IP: (83.14.xxx.xxx)
Wymuszenie pierwszeństwa przez samochód ewidentnie powinni takim prawo jazdy zabierać
~Ela
2022-07-20 18:57:45 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Motocyklistka była na pasie do skrętu , złamała przepisy i zapłaciła życiem . Kierowca suva nie jest winny .
~Xxx
2022-07-20 15:20:03 z adresu IP: (83.23.xxx.xxx)
Przy powiększeniu obrazu widać jak miga światłami gdy białe auto wjeżdża na jej pas a ona próbuje go ominąć i uderza w niego
~kowal
2022-07-20 16:47:07 z adresu IP: (31.179.xxx.xxx)
Jakby hamowala zamiast migac to moze wygralaby kilka metrow ale ona wolala migac.
~Marik83
2022-07-20 15:06:29 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Mi tu wygląda jakby kierująca motocyklem jechała prawidłowo po swoim pasie, prędkosc mogła być wyższa niż dozwolona, ale moim skromnym zadaniem kierowca w którego uderzyła wymusił pierszeństwo. Ktoś widział podobnie?
~kiki
2022-07-20 19:32:09 z adresu IP: (217.97.xxx.xxx)
zgadza się, nie było wyprzedzania, od początku filmu widac motocykl przed TIR'em, nie ma mowy o jezdzie po pasie do skretu w prawo. Wyglada tez na to, ze prędkość nie była bardzo duża, ale niestety, w takich sytuacjach wystarczy 70km/h do śmierci.
~Momo
2022-07-20 15:25:15 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
Tak jak piszesz biały pedał wymusił prawidłowo jadący motor a cielak z kamerką ja dobił nawet jak szybciej jechała nie miał prawa wyjechać jej później pie...ą że motory złe że dawcy ale połowa ginie przez cielaków z samochodów
~pomiar
2022-07-20 14:24:49 z adresu IP: (45.11.xxx.xxx)
Analizujac film i opierajac sie na mapach googla wrak motocykla slizgal sie z predkoscia ok 100km/h. Wniosek jest prosty. Pani musiala jechac grubo ponad 100km/h. Na filmie widac hamowanie, plus wytracenie predkosci przy uderzeniu
~pomiar
2022-07-20 23:20:17 z adresu IP: (45.11.xxx.xxx)
a co do radaru w oczach....
Filmik jest dosc precyzyjny jezeli chodzi o podawanie czasu kazdej klatki wiec obierajac odpowiednie punkty na filmie i porownujac z odleglosciami na mapach goole mozna z pewnym przyblizeniem okreslic predkosc obiektow. 100km/h to moze byc rownie dobrze 120km/h jaki i 80km/h co dalej swiadczy o tym, ze nie bylo to w ramach ograniczenia predkoci na tym odcinku drogi.
~pomiar
2022-07-20 23:17:01 z adresu IP: (45.11.xxx.xxx)
ja nie pisze kogo jest wina... wiec wyluzujcie. Pani ogolnie miala peacha. Pewnei gdyby nie drugie auto to by przezyla
Sam jestem motocyklista i wiem, ze jak zap... lub nie to nie wazne czy mam pierwszenstwo czy nie musze myslesc za kazdego na drodze bo nigdy nie wiadomo kiedy jakis "bialy" ci wyjedzie
~Illegal
2022-07-20 16:48:28 z adresu IP: (188.146.xxx.xxx)
Co to kogo interesuje Mogła sobie jechac nawet 200km/h . A jak idiota w biały aucie nie ogarnia jazdy i wymusza to niech się przesiądzie na rower albo niech se taksówkami jedzi bo widzę że coraz więcej taki osób się na drodze pojawią co wymuszaja z dupy.
~Moto
2022-07-20 15:30:36 z adresu IP: (213.5.xxx.xxx)
Ch... to kogo obchodzi. Wina auta. A ty qrwa w oczach masz radar ?? 100km motocykl leciał. Co za idiota.
~Najbor
2022-07-20 14:30:13 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Powiększ sobie film i zobacz , że motocykl od początku nagrania jest na właściwym pasie i przed ciężarówka !!!!
~Rider
2022-07-20 14:18:14 z adresu IP: (178.235.xxx.xxx)
Radzę obejrzeć film dokładnie i przeanalizować układ jezdni. Ewidentnie wina motocyklistki, wyprzedzanie tira na pasie do skretu w prawo. Prędkość motocykla była o wiele większa niż powinna, ludzie włączcie myślenie bo motocykl to nie czołg błędów i brawury nie wybacza.
~olsen
2022-07-20 16:27:43 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
co ty człowieku bredzisz? gdzie wyprzedzanie a gdzie dzwon? Ciężarówka jeszcze klika ładnych sekund jedzie zanim dojeżdża do skrzyżowania. Do jakiego skrętu w prawo ślepoto? Takie pajace jak ty właśnie zabijają na drodze.
~,,,
2022-07-20 16:06:10 z adresu IP: (2a00:f41:7051:f0f4:0:x:x:x)
Niestety wyprzedzała pasem do skrętu. Ponadto jest tam ograniczenie prędkości do 50 km, ponieważ są przejścia dla pieszych.
~Do Rider
2022-07-20 16:01:24 z adresu IP: (79.110.xxx.xxx)
Jak tak myślisz to oddaj prawo jazdy do urzędu, bo jak widać nie masz pojęcia o RD. To właśnie taka osoba jak Ty zabiła tą dziewczynę. Jesteś posiadaczem PJ a nie kierowcą to pewne. I błagam już nikomu nic nie doradzaj bo ta osoba wyjdzie jak Zabłocki na mydle
~PikPik
2022-07-20 15:22:05 z adresu IP: (109.207.xxx.xxx)
Gdyby tak było, że jechałby tym pasem co gadasz, to nie doszłoby do zderzenia. Ewidentnie widać jak biała osobówka wymusiła pierwszeństwo. Kierowca tego auta ma szczęście że nie był to ten TIR co widać dalej.
~John
2022-07-20 15:15:51 z adresu IP: (2a00:f41:7092:564b:e469:x:x:x)
W życiu ! Może sobie jechać nawet 200 i wyprzedzać kogo chce , jest na drodze z pierwszeństwem . Wina kierującego samochodem - wymuszenie pierwszeństwa
~NIKT
2022-07-20 13:35:06 z adresu IP: (178.114.xxx.xxx)
Niestety.........w drobiazgi i szczegoly nie bede sie tu "bawil", ale motocyklistka jest tutaj bardziej
WINNA.. BRAK wyobrazni........TAK sie nie jezdzi.............
~cyz
2022-07-20 16:20:47 z adresu IP: (79.110.xxx.xxx)
Drobiazgowy to masz mózg i jego myślenie. Proszę Cię zdaj prawo jazdy jeżeli takowe posiadasz a jeżeli nie to idź na szczegółowy kurs PJ bo jak widać nie masz pojęcia o RD
~Nie
2022-07-20 14:15:14 z adresu IP: (2a00:f41:282e:d98b:72f8:x:x:x)
Ty normalny jesteś? Czy się leczyć potrzebujesz? Osobówka wymusiła pierwszeństwo a ty się dowalasz do motocyklistki, za takie obelgi powinny być kary więzienia
~Nikt
2022-07-20 14:07:00 z adresu IP: (94.254.xxx.xxx)
Ogarnij się samochód wymusił pierszenstwo
~Szeko
2022-07-20 14:04:13 z adresu IP: (46.187.xxx.xxx)
A jak powinna jechać??
~Bob
2022-07-20 14:01:40 z adresu IP: (2a00:f41:2c9d:df74:0:x:x:x)
Jak motocyklistka winna? Wymusił na Niej pierwszeństwo białym autem i w Nią uderzył. Jego wina 100%
~Kawa1000
2022-07-20 13:27:19 z adresu IP: (2a00:f41:2ced:e794:484a:x:x:x)
Zdarzają się kierowcy osobówek, którzy nie widza jednego światła. Cały czas jeżdżąc na moto mysle o tym, ze jestem niewidzialny. Cały czas. A tu osobówka ewidentnie wymusiła na motocyklu i jej kierowca jest sprawcą.
~Yaca
2022-07-20 15:21:44 z adresu IP: (37.8.xxx.xxx)
Dokładnie też tak myślę. Ze puszki mnie nie widzą.
~Jac
2022-07-20 14:40:56 z adresu IP: (5.184.xxx.xxx)
Taaaaa, skreci w prawo z prędkością światła, no brawo Ty ????????
~Karola
2022-07-20 13:57:35 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
Bzdura, przeciez motocyklista wyprzedza prawą stroną wiec biało auto mogło zakładać,że skręci w prawo
~Jeżdżę tamtędy
2022-07-20 12:27:25 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
To, co dzieje się w tym miejscu po godzinie 15:00 to nieporozumienie. Natarcie od wszystkich stron przez ludzi wracających z pracy od strony Środy Ślaskiej, Wago i Wrocławia sprowadza niebezpieczeństwo w tym miejscu. Współczuję ludziom z Wago, którzy jadą w stronę Środy. Przecież bez uprzejmości użytkowników drogi i zachowania podwójnego bezpieczeństwa nie da się stamtąd normalnie wyjechać. Światła!!!!! W tym miejscu powinny być światła.
~NIKT
2022-07-20 13:28:10 z adresu IP: (178.114.xxx.xxx)
SLUSZNIE!!!!!!!!!!!!!!
~Boy
2022-07-20 12:06:48 z adresu IP: (91.231.xxx.xxx)
Qurwa co za kretyn za tym autem jechał z kamerą?
Zamiast tego by się zatrzymać albo odbić w lewo to qurwa pojechał na wprost na kobietę
~ehh
2022-07-20 22:35:32 z adresu IP: (195.140.xxx.xxx)
od uderzenia w pierwszy samochód do wpadnięcia na kamerującego mija 1.6s...
~Basia
2022-07-20 19:17:30 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
To są ułamki sekund nie da rady tak nagle odskoczyć samochodem w bok . Wiem coś na ten temat To się dzieje tak szybko że kierowca nie jest w stanie nic zrobić ona uderzyła prosto w jego auto a nie jest się w stanie nagle przewidzieć co się stanie . W takim wypadku człowiek nie jest w stanie zaaregowac
~cudak
2022-07-20 14:56:11 z adresu IP: (178.238.xxx.xxx)
ty zapewne byś zdążył nawet wysiąść i złapać ją w ręce.
~Wilu
2022-07-20 13:26:48 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Skręcił by w lewo i by w nią nie uderzył i masz swieta rację. Najlepsi są ci co cię tu komentuja???? niedzielni kierowcy... Sytuacja była do ogarnięcia ale dla was ciemniaki nawet wyobrazić sobie to ciężko a co dopiero zrobić.. Nawet tu ktoś coś pisał o skakajacych samochodach jpdl????????????♂️????♂️
~Heh
2022-07-20 13:18:55 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Boy ty jesteś kretyn . Łatwo ci powiedzieć oglądając nagranie nie będąc za kierownica
~od siebie
2022-07-20 12:26:28 z adresu IP: (31.11.xxx.xxx)
kretyński to jest twój wpis
~Kretyn to ty boy
2022-07-20 12:24:50 z adresu IP: (83.7.xxx.xxx)
Miał podskoczyć autem ? Przeskoczyć ją? Już widzę twoją reakcje... Zesrał byś się na miejscu
~Łukasz
2022-07-20 12:22:16 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Ty tak na poważnie??? To weź rozpęd w ścianę, a ona sama załatwi sprawę jak możesz obwiniac auto z kamerą gdzie ty masz lepetyne byłeś kiedyś w takiej sytuacji jak nie to zamknij japę
~Lundgren
2022-07-20 12:11:18 z adresu IP: (78.10.xxx.xxx)
To już raczej zatrzymać się bo odbicie w lewo niewiele by dało.
~Niko
2022-07-20 11:52:38 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
Idiota w samochodzie z kamerą....wymuszenia???prawy pas przeznaczony jest do skrętu w prawo a nie do jazdy na wprost! Kierowca białego auta mógł domniemywać, że motocykl będzie skręcał w prawo. Druga zasada jest taka, że nie wyprzedza się na skrzyżowaniu i w jego obrębie- ewidentna wina denatki. Państwu od LWG proponuję obejrzeć film jeszcze raz i realnie bez emocji ocenić winę- i jeśli nadal uważacie że motocyklista który w momencie zdarzenia popełnia kilka wykroczeń nie jest sprawcą zdarzenia drogowego to proponuję oddać prawo jazdy do najbliższego wydziału komunikacji i nie stwarzać zagrożenia dla siebie i innych uczestników ruchu.
~do Niko
2022-07-20 16:13:50 z adresu IP: (79.110.xxx.xxx)
Akurat byłem świadkiem tego zdarzenia i mówię Ci że jesteś gamoń do kwadratu, możesz sobie przybić piątkę z tym z białego auta. Dziewczyna jechała pasem do jazdy na wprost, na filmie widać jak przed uderzeniem miga światłem. Poza tym gdybyś miał prawo jazdy a raczej był kierowcą to wiedziałbyś, że nawet gdyby łamała zakaz wyprzedzania na skrzyżowaniu to i tak jest na drodze głównej, a osoba włączająca się z drogi podporządkowanej ma BEZWZGLĘDNY NAKAZ upewnienia się czy taki manewr może wykonać. Proponuje zdać prawo jazdy do najbliższej jednostki policji bo jadąc na G. Zapolskiej możesz kogoś zabić.
~Sam
2022-07-20 13:19:19 z adresu IP: (2a00:f41:2ced:e794:484a:x:x:x)
Bredzisz. Bez względu na to którym pasem jechała biały suv wymusił pierwszeństwo. Tu nie ma żadnej dyskusji.
~Niko
2022-07-20 13:09:10 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
@Nikotopajac weź sobie otwórz google map...przełącz na satelitę jeśli to nie jest zbyt trudne i zobaczysz ile jest pasów.. film jest słabej jakości i wygląda jakby motocykl wjeżdzał przed ciężarówkę z prawego pasa..kluczowe będą zeznania kierowcy ciężarówki
~ryko
2022-07-20 12:57:39 z adresu IP: (78.9.xxx.xxx)
Ewidentnie motocyklistka jedzie środkiem pasa na wprost i jeszcze zamrugała światłami (ja bym raczej odbijał, bo światłami można mrugać jak się jedzie czołgiem). Nie widzę tam żadnego złamania przepisów.
~Salamalejku
2022-07-20 12:48:16 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Nie znasz tego skrzyzowania. Sytuacja jest prosta motor błysnął swiatlami audi zle zinterpretował sytuacje (myślał, ze motor skreca badz wpuszcza ) i ruszyl. Takie widzisz nieporozumienie .
~czesław
2022-07-20 12:13:49 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
co ty klepiesz za głupoty.. Motocyklista gdyby jechał lewym pasem to wjechałby "pod prąd". Nie ma tu wielkiej filozofii, nie znam miejsca ale z oznakowania jest to proste i logiczne. Twoje bzdury wyssane z d&py.
~Nikotopajac
2022-07-20 11:58:16 z adresu IP: (46.204.xxx.xxx)
Niko jak nie znasz trasy to nie komentuj. Tam jest jeden pas to jazdy na wprost i do skrętu w prawo. Na filmie widać ewidentnie jak z daleka motocyklistka mruga światłami do audi gdy ten kretyn rusza prosto pod nią. Z resztą byłem tam i wiem jak wyglądała sytuacja. Audi jest sprawcą i będzie miał problemy
~Zkj
2022-07-20 11:33:52 z adresu IP: (79.185.xxx.xxx)
Następny jeb any nie może poczekać do skrętu
Qurwa ile jeszcze ludzi zginie zanim zmienią prawo za wymuszenia pieszenstwa też powinni prawko zabierać
Szczere kondolencje dla rodziny LWG uważajcie na siebie i na takich dzbanów
~Momo
2022-07-20 15:00:46 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
Masz rację
~Fakt
2022-07-20 11:14:54 z adresu IP: (94.254.xxx.xxx)
1. Pani motocyklistka wyprzedzała ciężarówkę po prawej stronie
2. Prędkość Pani motocyklistki?
Dość pobłażania świętym krowom na motocyklu!
~Lonia
2022-07-24 03:58:27 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Tak szybko jeżdżą motorami,to prawda.
~Cyz
2022-07-21 09:30:26 z adresu IP: (79.110.xxx.xxx)
Byłem na miejscu i nie masz racji. Jechałem na moto zaraz za tirem. Dziewczyna jechała może nie z dozwolona prędkością ale pasem do jazdy na wprost. Ewidentne wymuszenie pierwszeństwa przez biały pojazd wyjeżdżający z drogi podporządkowanej
~kARMA
2022-07-20 13:25:06 z adresu IP: (85.128.xxx.xxx)
Za takie pierd------ żeby do was kiedys karma nie wróciła, motocyklistka widać że nie wyprzedała tylko jechała z normalna prędkością swoim pasem
~R1000
2022-07-20 13:24:07 z adresu IP: (2a00:f41:2ced:e794:484a:x:x:x)
Biały SUV wymusił i jego kierowca jest sprawca. Nie ma co się tu doktoryzować.
~Jator
2022-07-20 13:05:59 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
Co ty pieszysz? Ona jedzie pasem na wprost, a tir pasem do skrętu w lewo.
~ark
2022-07-20 12:24:12 z adresu IP: (37.47.xxx.xxx)
obejrzałem flm wiele razy, nie ma na nim wyprzedzania tira przez motocyklistkę....idioto
~Bóg
2022-07-20 11:18:31 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
I bardzo dobrze chciała poszaleć niech wyp..rdalają na tor a nie rajd miedzy autami robią barany
~Artur
2022-07-20 11:06:29 z adresu IP: (5.174.xxx.xxx)
Idiota w samochodzie z kamerą zamiast odbijać w drugą stronę, to odbił w kierunku lecącej po asfalcie motocyklistki. Co za kretyn z prawem jazdy za kartofle. A ten psychopata w tym białym gównie, powinien dożywotnio stracić prawo jazdy, po uprzedniej odsiadce w wymiarze 25 lat.
~???? ???? ????
2022-07-20 11:21:46 z adresu IP: (188.146.xxx.xxx)
Weź się rozpędź mądralo a ściana Cię znajdzie. To był ułamek sekundy Lacky Luku
~Bóg
2022-07-20 11:13:55 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Weź rozpęd a ściana sama cie idioto znajdzie dla mnie jednego idioty mniej na motorze
~Padarewski
2022-07-20 11:00:17 z adresu IP: (46.148.xxx.xxx)
Równo rok temu tez tak samo poleciałem , udało mi się niezłym fartem , boli do teraz jeszcze , współczucia dla rodziny ????
~Driver
2022-07-20 10:30:38 z adresu IP: (46.204.xxx.xxx)
Tam jest ograniczenie do 50 km/h zamiast sygnalizacji świetlnej, notoryczne wymuszenia pierwszenstwa oraz mało kto przestrzega tam prędkości 60-70km/h a co dopiero przepisowej, dającej szansę na przeżycie... Przez 6 lat pokonywania trasy, w każdych warunkach i o każdej porze, jeszcze nigdy nie widziałem w tym miejscu żadnego patrolu. Ograniczenie prędkości przy skrzyżowaniu (bardziej że względu na przejście i przystanek po prawej) pojawiło się dopiero niedawno... Wcześniej wyjeżdżający z podporządkowanej jeszcze śmielej wymuszali pierwszeństwo, podobnie, jak to się robi na Kosmonautów, bo po co sygnalizacja, czy patrole policji, skoro można działać dopiero po wypadkach???
~OnWro
2022-07-21 03:53:08 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
Ograniczenie jest do 70 km/h
~Raf
2022-07-20 15:48:17 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
Przestańcie kierowca auta białego jest winien i koniec!!! Motocyklistka jechala z pierwszeństwem a jakiś beret jej wymusił dla motocyklistki LWG gnaj po niebieskich autostradach
~nikita
2022-07-20 11:08:32 z adresu IP: (5.185.xxx.xxx)
Tam powinno być rondo albo sygnalizacja świetlna ponieważ wyjazd od strony Mrozowa w godzinach szczytu oznacza często 10 minut czajenia się bez efektu i nawet najcierpliwszy kierowca może stracić cierpliwość i podejmie próbę i regularnie ludzie się tam przeliczają.
Zobacz także
Popularne
Reklama
Polecamy
