Nowe, a jak stare. Torowisko wytrzymało rok

Joanna Jaros, MC | Utworzono: 2024-04-30 07:04 | Zmodyfikowano: 2024-04-30 07:06
Nowe, a jak stare. Torowisko wytrzymało rok - fot. zdjęcie ilustracyjne RW
fot. zdjęcie ilustracyjne RW

Do tego stopnia, że przy przystanku Park Biznesu, słychać hałas podczas przejeżdżania autobusu. Mieszkańcy zastanawiają się, co mogło się stać na, w zasadzie nowej, trasie. "Myślę, że się zdarza, albo po prostu no też ktoś psuje. No, nie oszukujmy się, ludzie są różni; Zdarza się chyba. Może coś źle zrobione, no ale trudno powiedzieć" - dodają:

Miasto sprawy nie bagatelizuje

Krzysztof Świercz z Wrocławskich Inwestycji tłumaczy, że sprawa jest znana, a te popękane elementy zostaną naprawione.

- To błąd typowo wykonawczy, więc wykonawca będzie musiał na własny koszt poprawić tak, żeby te elementy betonowe były stabilne, a nie żeby się ruszały:

Prace te będą objęte gwarancją.


Komentarze (17)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~Bres2024-05-07 07:46:36 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Jakim prawem cenzurujecie wpisy !? Moj wpis to nie SPAM tylko zywa prawda. Radiowroclaw - Dupokrytki cenzorskie wroclawia. Wroclaw-najbogatsze miasto Reichu, wybitnie przemyslowe i kulturowe, z topu miast europy, przez dyletantow ktorzy dorwali sie do wladzy po 1989, spadl do poziomu prowincjonalnego miasta 3RP. "Zaslugi" "preziow" to ; Zdroj=Utopec, Hus=Hamulcowy, Dudus= Destroyer, Sutryk= Sabotazysta/Korkowy. Ujawnijcie pelne i faktyczne zadluzenie Wroclawia !!! Od 2010 powinien byc zarzad komisaryczny. A wszystko przez glupote i kupowanie zabaweczek-lapoweczek.
~P j.2024-05-02 09:59:45 z adresu IP: (109.243.xxx.xxx)
Po pierwsze o firmie wykonawczej i projektowej nie decyduje prezydent miasta tylko rada miasta, która przypominam była pisowska za sprawą bezpartyjnych którzy się sprzedali. A niestety za 85% błędów budowlanych odpowiadają projektanci , bo papier przyjmie wszystko a wina spadnie i tak na wykonawcę bo taki jest prawo , a wykonawca musi zrobić zgodnie z projektem , może tylko zgłosić problemy i błędy żeby mieć podkładki
~Antiblur2024-05-02 08:28:48 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Hehe, tak sobie myślę że w naszym mieście dość łatwo być dziennikarzem. Co 4 lata lud wybiera tych samych reprezentantów, ci z kolei realizują tę samą politykę popełniając błędy popełnione n*4 lata temu (n=liczba naturalna). W zasadzie wystarczy sięgnąć do archiwum i tekst oraz zdjęcia będą tożsame. Czasami należy tylko uaktualnić nazwisko rzecznika i gotowe. A poważnie, jak to jest że w Pradze czy Dreźnie (ponoć miasto partnerskie naszego Wrocławia) tramwaje suną (płyną?) po szynach tak dobrze zlicowanych z jezdnia że widać je dopiero z bliskiej odległości? Przecież tamte wladze też podlegają prawu zamówień publicznych, nie wybierając najdroższych ofert. Może dlatego że w tamtejszych Ratuszach zatrudnia się inżyniera od budownictwa a nie machera od marketingu?
~Ccc2024-05-02 08:00:37 z adresu IP: (2a00:f41:7001:315e:0:x:x:x)
Wrocławskie inwestycje i wszystko jasne. Oni są jak Sasin czego się nie dotkną ...
~Wrocławiak 2024-05-02 02:35:53 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
Naiwny narodzie, przecież dobrze wybraliście gospodarza tego miasta i wspaniały rząd, to teraz czego chcecie?
~tomek_ef2024-05-01 20:29:35 z adresu IP: (193.28.xxx.xxx)
No ale już po wyborach.
~Macin2024-05-01 19:59:00 z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Jak to jest ze stare po niemieckie torowiska wytrzymują lata a jak tkna je Polacy to dno i wodorosty i tak samo z nowymi trasami i remontami torowisk
~Marek2024-05-01 13:31:55 z adresu IP: (46.205.xxx.xxx)
Zobaczcie jak wygląda torowisko na niedawno remontowanym moście Pomorskim Północnym, to jest kryminał !!!!!!!!
~Fred2024-05-01 12:30:04 z adresu IP: (91.89.xxx.xxx)
Kiedy niesolidne firmy beda wykluczane z kolejnych przetargow, skonczy sie robienie fuszerek. Aktuelnie naturalne jest ze bledy trzeba naprawiac ..
~wrocławianin2024-05-01 11:15:52 z adresu IP: (89.151.xxx.xxx)
Zdrojewski to był dobry gospodarz. Na remonty torowisk było tyle ile potrzeba. Teraz na budowę linii tramwajowych i ich remonty idzie to co zostanie $utrykowi po zarezerwowaniu pieniędzy na kopaczy i lansowanie się w mediach i Internecie.
~flora2024-05-01 10:33:08 z adresu IP: (83.168.xxx.xxx)
Tramwaje za naszymi granicami suna po torach, nie słychac żadnego jazgotu, dudnienia. Tam dba sie o ciszę. Kiedy centrum i śródmieście Wrocławia będą strefą ciszy od pojazdów?
~Janek2024-05-01 10:27:27 z adresu IP: (31.60.xxx.xxx)
Temat na dłuższy reportarz, co z tymi torowiskami? Te zatopione parę lat temu w asfalcie już pofałdowały jezdnię ( Sienkiewicza), te zatopione w betonie co chwilę trzeba "poprawiać" bo beton pęka ( lub łatać asfaltem). Tam gdzie są obłożobe kostką, powoduja że kostka sie rozlatuje po krótkim czasie. Ewidentnie coś jest nie tak po stronie zarzadcy lub projektantów, a może nasze tramwaje to po prostu pojazdy zbyt wymagajace dla tego rodzaju technologii.
~flora2024-05-01 10:22:38 z adresu IP: (83.168.xxx.xxx)
Technologia zabudowy torowiska oparta jest na procedurach budowlanych - nie da się inaczej - każde torowisko musi mieć stabilne podłoże, żeby nie było niszczenia szyn, rozjazdów - brakuje fachowców w MPK i w Ratuszu
~an_702024-04-30 10:04:03 z adresu IP: (83.10.xxx.xxx)
to się nazywa najkorzystniejsza oferta
~flora2024-05-01 10:24:46 z adresu IP: (83.168.xxx.xxx)
Muszą się spytać fachowców z Drezna Zittau , Pragi
~flora2024-05-01 10:23:21 z adresu IP: (83.168.xxx.xxx)
Podobnie będzie na Pomorskiej
~Zlg2024-04-30 16:07:14 z adresu IP: (37.248.xxx.xxx)
Ziajka i wszystko jasne