Nie stać nas na szybką kolej

Krzysztof Horwat | Utworzono: 2012-02-08 19:27 | Zmodyfikowano: 2014-05-01 00:12
A|A|A

Fot. archiwum prw.pl

W zamian za półtoragodzinne połączenie Wrocławia ze stolicą, Nowak proponuje 3,5 godzinną podróż przez Opole i Częstochowę. Modernizacja tradycyjnej linii miałaby się skończyć w 2014 roku.

Tym samym Nowak jednoznacznie odrzucił propozycję Prezydenta Wrocławia, Rafała Dutkiewicza i senatora Jarosława Obremskiego, którzy chcieli poprowadzić alternatywną trasę przez Wieruszów, Sieradz i Łódź:

Były wiceprezydent Wrocławia, senator Jarosław Obremski zapowiada, że nadal będzie walczył o szybsze połączenie ze stolicą:

Nowak zapewnił jednocześnie, że dokończy studium wykonalności dla Kolei Dużych Prędkości, żeby rozpocząć prace nad szybkimi połączeniami, gdy tylko pojawią się pieniądze.

Zobacz również:

W 2,5 godziny do Warszawy

REKLAMA

Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~ryhor
2012-02-09 08:57:56
z adresu IP: (188.146.xxx.xxx)
Ocena: 0
"Ja widać na przykładzie granice z 39 roku są nadal aktualne. Może to i lepiej....." odnoszę to samo wrażenie
~mały - głód
2012-02-09 08:36:28
z adresu IP: (192.100.xxx.xxx)
Ocena: 0
Ale na modernizacje niepotrzebnych F16 mają kasę. Na utrzymywanie zbędnych samorządów powiatowych i tysięcy nierobów w urzędach też.
~tato
2012-02-08 23:53:12
z adresu IP: (78.8.xxx.xxx)
Ocena: -1
Ja widać na przykładzie granice z 39 roku są nadal aktualne. Może to i lepiej.....
~goryl
2012-02-08 21:47:50
z adresu IP: (83.27.xxx.xxx)
Ocena: 0
No i bardzo dobrze, szkoda kasy .
Reklama