Beatlesi byli sługami szatana?

Piotr Słowiński | Utworzono: 2013-03-19 08:10 | Zmodyfikowano: 2014-05-01 00:12

Informacje przekazała uczniom na lekcji prowadzonej w zastępstwie katechetka z Gimnazjum nr 1 w Jeleniej Górze.

Oburzyło to Marcina Goetza, ojca uczennicy będącej fanką czwórki z Liverpooolu.

Jak mówi, jest to pseudo wiedza, która w szkole publicznej nie powinna być przekazywana uczniom, bo nie ma jej w programie nauczania.

Katechetki broni jednak dyrektorka Jolanta Piasecka. Broni, choć nie sprawdziła, czy przekazywane treści są prawdziwe:



Dziennikarz muzyczny Radia Wrocław, Wojciech Janicki mówi, że The Beatles byli oskarżani o różne rzeczy, także o satanizm. Jego zdaniem nie ma tam jednak takich treści.

Posłuchaj:

Ksiądz Waldemar Wesołowski, rzecznik diecezji legnickiej wyjaśnia, że zna wielu miłośników muzyki tego zespołu i na pewno nie są satanistami. Jego zdaniem w muzyce mogą być kodowane satanistyczne przekazy, np. w utworach słuchanych wspak, ale nie należy się ich doszukiwać wszędzie.

Reklama

Komentarze (21)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~trzynastka 2016-01-13 22:06:27 z adresu IP: (5.172.xxx.xxx)
w latach 60 nie było takiej technologi żeby puścić w spak. a pozatym te plotki o szatanistach to zostały wymyslone potym jak lenon powiedział ze zespuł jest sławniejszy od jezusa.a ludzie tacy fani ze palili ich płyty to ja dziekuje za takich fanów. a teraz to młodziez nawet niezna ich piosenek.a rihana śpiewała z macartnejem a kety pery to do pierok szatanistka . I'LOVE THE BEATLES i szanuje waszą muzyke bo wielu ludzi wychowało sie na tym pokoleniu i ja terz zamiezam.
~trzynastka 2016-01-13 21:50:23 z adresu IP: (5.172.xxx.xxx)
ja też jestem fanką zespołu i niewierze by czworo chłopców było sługami diabła.
~TAURUS2013-03-20 15:28:59 z adresu IP: (213.195.xxx.xxx)
Nihil Novi. Wg polskiego KK diabeł czai się wszędzie. Trwa to 2 tys. lat.
~Omnes2013-03-20 10:20:51 z adresu IP: (82.139.xxx.xxx)
Komentarze: Maja, ktoś i ciekawski są jednego autora, żeby nie było po tym insynuacji, że specjalnie tak dużo jest komenatarzy, żeby było więcej.
~Ciekawaski2013-03-20 10:12:54 z adresu IP: (82.139.xxx.xxx)
To pan Piotr Słowiński - autor tekstu - dokonał bardzo PERFIDNEJ MANIPULACJI!!!! Dlaczego? Ponieważ nie umieścił wypowiedzi rzecznika kurii. Czego Pan się boi? Niech Pan będzie chłop z jajami i umieści na stronie całą jego wypowiedŹ, a Panu Wojciechowi Janickiemu "dziennikarzowi muzycznemu" radzę sięgnąć do największych biografii Beatlesów. Druga MANIPULACJA: pogrubianie tekstu, który jest kłamstwem w wykonaniu Pana Goetza, że materiał nt. manipulacji nie jest w żadnej podstawie - JEST!!! I to właśnie WDŻ na który uczestniczy córka Pana Goetza, a do których prowadzenia uprawnienia posiada w/w katechetka. Skontaktuje sie prywatnie z panią kawchetką służąc pomocą w przygotowaniu pozwu wobec Radia Wrocław i Pana Goetza.
~ktoś2013-03-20 10:10:19 z adresu IP: (82.139.xxx.xxx)
Polecam oglądnać sobie :Programowanie ludzkiego umysłu" - i zobaczyć wypowiedź bliskiego współpracownika Beatlesów - czy nie używali przekazu podprogowego? Większość tu pisze, że nie - PIERDOŁY!!!
~Maja2013-03-20 10:02:38 z adresu IP: (82.139.xxx.xxx)
Zdecydowanie, jeden zagorzały wielbiciel The Beatles, to jeszcze zdecydowanie nie "rodzice" ;) ale duuuże nadużycie słowne, a i sam tytuł jest przykładem panipulacji oczywistej i z całą pewnością nie podprogowej... Ja jako rodzic 14-latka nie widzę rozbieżności pomiędzy programem WDŻ, a treściami, które padły na lekcji. Muzyka pozostaje w kręgu moich zainteresowań od lat wielu:) i pewnego rodzaju wiedza wydawała mi się już dosyć oczywista i oficjalnie znana, jak np. to, że za prekursorów przesłania podprogowego w muzyce rockowej szeroko bardzo pojętej uznaje się zespół The Beatles, i podaje się tu konkretny utwór z konkretnej płyty. I mam odmienne zdanie niż pan Metz, a Jego komentarz, typu: " to tylko dowcip i zabawa " nie odzwierciedla wiedzy na temat kondycji psycho-fizycznej i duchowej poszczególnych członków zespołu w różnych fazach jego istnienia i na temat tego w co panowie się czasem bawili...Ale to już odrębny temat :)
~kicker2013-03-20 06:20:17 z adresu IP: (37.8.xxx.xxx)
Mowieprawde masz oczywiście rację. Ja tylko dopowiedziałem o co może chodzić. Rozumiem, że w RW nie promują treści satanistycznych i pewnie dlatego w materiale nie ma informacji o tym, o jaki utwór chodzi. Ale uznałem, że warto to uzupełnić. Ja też nie słucham ŻADNYCH utworów wspak. Nie chce mi się, bo tego się słuchać nie da.
~jello2013-03-19 22:08:17 z adresu IP: (83.31.xxx.xxx)
A kto normalny słucha muzyki od tyłu ? Cyba tylko katechetki i panowie w czarnych kieckach
~Mowieprawde2013-03-19 21:14:39 z adresu IP: (46.204.xxx.xxx)
Szanowny kicker, jak sie slucha cos wspak jak to zostalo nazwane czyli od tylu, to nieprzypomina to zadnego znanego jezyka na ziemi. Tympardziej chce podkreslic iz posenki nagrane po angielsku odsluchiwane od tyly nie przypominaja angielskiego i napewno zadnego innego znanego. Moga wprawdzie pojawic sie frazy albo gloski do rozpoznania ale to raczej bardzo sporadyczne przypadki. Chyba ze autorzy tekstu tak go skonstruowali by byl jakos zrozumialy w innej formie sluchajac od tylu, ale komu by sie to chcialo i wogole jest to mozliwe. :-)
~tom2013-03-19 19:32:10 z adresu IP: (178.37.xxx.xxx)
Posłuchajcie Barki na opak :)
~eles 19492013-03-19 18:18:02 z adresu IP: (94.231.xxx.xxx)
Jakże się cieszę,że moje potomstwo zakończyło edukację. Kontakt z tzw. ciałem pedagogcznym często był traumatycznym doświadczeniem . . . Przykład z Jeleniej Góry jest dowodem na to.
~Kvohst2013-03-19 18:10:39 z adresu IP: (93.154.xxx.xxx)
I pomyśleć, że się jako uczeń podstawówki nr.1 kochałem w pani Piaseckiej, kiedy jako młoda matematyczka przyszła dopiero co do pracy w tej szkole :)
~Markus2013-03-19 15:45:28 z adresu IP: (65.49.xxx.xxx)
Brawo ciemnogrod... Popieram zdanie Magdy, zdjac ta nowa inkwizycje z naszych portfeli...
~kicker2013-03-19 11:25:42 z adresu IP: (37.8.xxx.xxx)
Zwolennicy tej teorii wskazują utwór "Rewolucja 9" gdzie podobno można między 7 a 13 obrotem płyty (sic!!!) słuchanej wspak usłyszeć: "Podekscytuj mnie seksualnie martwy człowieku". Myślę jednak, że tak naprawdę problem zaczął się, gdy Lennon w wywiadzie powiedział, że grupa jest bardziej popularna niż Jezus. To zwróciło na The Beatles czujne oko chrześcijańskich tropicieli prawd tajemnych i ukrytych. I sobie coś znaleźli. Warto jeszcze zauważyć, że ten bełkot słuchany od tyłu jest po angielsku. Więc nie bardzo wiem jak by miał wpływać na podświadomość gimnazjalistów, wszak aż tacy biegli w tym języku zwykle jeszcze nie są.
~cobayashi2013-03-19 11:19:02 z adresu IP: (87.105.xxx.xxx)
Magdo w pełni popieram... Za moich dziecięcych lat było i żyję... Z drugiej strony po co słuchać muzyki wspak? Sądzę, że grana we właściwą stronę brzmi zdecydowanie lepiej ;)
~Magda2013-03-19 10:34:01 z adresu IP: (188.121.xxx.xxx)
To jest kolejny mały dowód na to, że religia powinna zniknąć z planu lekcji w szkołach publicznych i ci rodzice, którzy chcą mieć dzieci indoktrynowane i uczone takich pierdół powinni wysyłać dzieci na katechezy do swoich parafii, za swoje pieniądze, nie za państwowe.
~Grzesiek Kudowa2013-03-19 09:55:32 z adresu IP: (93.154.xxx.xxx)
HAhaha, po co piszecie o grupie, ktora sie rozpadla dekady temu? Czemu nie napiszecie o Rihanie i Katty Perry, Justinie, i wiekszosci zespolow, ktore niby tworza nowe piosenki, a w rzeczywistosci sa to kopie piosenek dawno temu wydanych? I nie trzeba sluchac od tylu aby wylapac przeslanie szatana? a moze raczej OBCYCH?
~lunatik2013-03-19 09:28:47 z adresu IP: (83.27.xxx.xxx)
katechetkę na koncert Behemotha, dyrektorkę do biblioteki, to przykre że mamy takie ciało pedagogiczne ukrzyżowane mentalnie.
~magneto2013-03-19 09:14:46 z adresu IP: (82.143.xxx.xxx)
Ciekawski: wtedy nie było kaset tylko płyty gramofonowe, które można było sobie puszczać wspak. Po drugie - faktem jest, że Beatlesi robili takie eksperymenty, zresztą nie tylko oni bo była to swoista moda u zespołów z tamtych lat. Dlatego przykład podany przez katechetkę był jak najbardziej prawdziwy i nie rozumiem sensacji wokół tego tematu. Znowu jakaś poprawność polityczna się wkrada w przekaz.
~ciekawski2013-03-19 08:51:23 z adresu IP: (78.8.xxx.xxx)
mam w domu kasetę Beatles'ów i niech mi ktoś powie jak ją puścić wspak?? moja dziewczyna tą samą historię słyszała od katechetki 10 lat temu, może program nauczania się nie zmienia...