Firma zbankrutowała, co z klientami?

| Utworzono: 2013-11-14 15:49 | Zmodyfikowano: 2014-05-01 00:12
A|A|A

fot. Facebook

Po bankructwie hiszpańskiego Fagoru - właściciela wrocławskich zakładów - firma poinformowała, że obecnie nie jest w stanie realizować napraw i wymian gwarancyjnych sprzętu swojej produkcji. Jak mówi Radiu Wrocław miejski rzecznik konsumentów, Jerzy Barański, kupujący w takiej sytuacji ma dwa uprawnienia.



W związku z sytuacją w Fagor Mastercook z inicjatywy wiceminister gospodarki Ilony Antoniszyn-Klik powstała grupa robocza, która będzie się starała pomóc inwestorowi zainteresowanemu kupnem wrocławskich fabryk albo pracownikom, którzy ewentualnie stracą pracę w związku z upadkiem zakładu.

REKLAMA

Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
Reklama