UFAJ, ALE SPRAWDZAJ – Legnica i Wałbrzych

Radio Wrocław | Utworzono: 2014-04-28 13:21 | Zmodyfikowano: 2014-05-01 00:12
A|A|A

mat. prasowe

Odpowiedzi na te i inne pytania poznają mieszkańcy Legnicy i Wałbrzycha podczas spotkań z ekspertami Centrum Informacji Konsumenckiej UKE.

Abonenci, a zwłaszcza osoby starsze cyklicznie kierują do Urzędu Komunikacji Elektronicznej wnioski o interwencję, których powodem są nieetyczne działania przedstawicieli dostawców usług telekomunikacyjnych. Scenariusz zazwyczaj jest podobny - abonent nie do końca świadomie zgadza się na zmianę zakresu usług lub na zmianę operatora - a w efekcie zamiast obiecanej promocji otrzymuje wyższe rachunki. Niestety, o tym, że dokonał niekorzystnej dla siebie zmiany dowiaduje się przeważnie dopiero po kolejnym okresie rozliczeniowym - kiedy jest już za późno na bezpłatne wycofanie się z nowej i „lepszej” umowy.

Harmonogram najbliższych spotkań:
8 maj – Legnica
Szkolne Schronisko Młodzieżowe, ul. Jordana 17
godz.12.00

9 maj – Wałbrzych
Urząd Miasta, ul. Kopernika 2
godz.11.00

Podczas rozmowy z przedstawicielem handlowym:
•    Jeżeli na umowie widnieje logo innego przedsiębiorcy, a jesteś przekonywany, że zawierasz umowę z dotychczasowym dostawca usług, NIE PODPISUJ UMOWY.
•    BĄDŹ CZUJNY, jeśli przedstawiciel handlowy/kurier zjawił się w domu z gotową umową, bez wcześniejszego umawiania się na spotkanie i bez Twojego wnioskowania o zmianę usług lub operatora.
•    Jeżeli masz wątpliwości jaką firmę reprezentuje przedstawiciel handlowy, który Cię odwiedził – ZAŻĄDAJ OKAZANIA LEGITYMACJI SŁUŻBOWEJ.
•    Jeżeli już podpisałeś umowę zadbaj, aby przedstawiciel handlowy/kurier pozostawił Ci kopię zawartej umowy, jej regulamin , cennik oraz formularz odstąpienia od umowy. NIE DAJ SIĘ PRZEKONAĆ, ŻE TE DOKUMENTY ZOSTANĄ DOSTARCZONE PÓŹNIEJ.
•    Jeżeli padłeś ofiarą nieuczciwego działania – MASZ PRAWO ODSTĄPIĆ OD UMOWY w ciągu 10 dni od daty jej zawarcia, bez ponoszenia żadnych kosztów.

Jeśli podejrzewasz dostawcę usług telekomunikacyjnych o nieuczciwe praktyki, skonsultuj się z Centrum Informacji Konsumenckiej UKE:
•    infolinia 801 900 853
(koszt połączenia zgodny z cennikiem operatora)
•    22 534 91 74 (pon. - pt. w godzinach 8.15 – 16.15)
•    www.uke.gov.pl/formularz
•    www.cik.uke.gov.pl

REKLAMA

Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
Reklama