Wrocław: Nowa Pesa "padła" na Jana Pawła II

Radio Wrocław | Utworzono: 2015-12-08 17:42 | Zmodyfikowano: 2015-12-08 17:44
Wrocław: Nowa Pesa "padła" na Jana Pawła II - fot. Michał Nowakowski
fot. Michał Nowakowski

Wstrzymano ruch tramwajowy, a na miejscu pracowały dwa dźwigi MPK. Tramwaje z Jana Pawła skręcają w stronę Legionów. Nie jadą w stronę Rynku i Kazimierza Wielkiego.

AKTUALIZACJA 17:18
Ruch normalny.
---
Awaria tramwaju na ul. Ruskiej.
#TRAM 3, 10, 20, 23 i 33 (w kierunku Rynku) skierowane objazdem przez M. Sikorskiego, M. Pomorski.

 


Komentarze (5)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~pol2016-03-23 11:59:30 z adresu IP: (83.21.xxx.xxx)
Na miłość Boską : czy JĘZYK w DZIENNIKARSTWIE się już w ogóle NIE LICZY ? No jakże można TAK PISAĆ (i to w tytule!):" Nowa Pesa 'padła' na Jana Pawła II" ??????????? Czy przez pominięcie kilku literek :"placu" czy choćby "pl." zyskaliście na czasie ? Na miejscu ? To w każdym razie autor tego zdania powinien stracić na honorarium!
~Halskjar2015-12-09 12:48:55 z adresu IP: (37.47.xxx.xxx)
Nie jest to oficjalna wiadomość, ale możliwe, że tutaj czynnik zewnętrzny zadziałał. Podobno był na torowisku jakiś przedmiot, który dostając się pod tramwaj uniemożliwiał jazdę, dlatego trzeba było tramwaj podnosić, żeby ten przedmiot wyjąć, a potem tramwaj pojechał na wszelki wypadek na przegląd, aby sprawdzić czy coś się nie uszkodziło.
~Regulator2015-12-09 00:20:18 z adresu IP: (31.61.xxx.xxx)
Wczoraj, po przejeździe przed moim nosem nowego tramwaju na skrzyżowaniu ulicy Legnickiej z Wejherowską wyczułem swąd przegrzanej izolacji silników. Tramwaj ten po zatrzymaniu się na przystanku pojechał dalej. Zastanawiałem się, czy ten swąd jeszcze mieści się w zakresie dopuszczalnym dla początkowej eksploatacji nowych silników, czy już jest to symptom rychłego spalenia izolacji. Dzisiejsze zdarzenie uwiarygadnia tezę o złej nastawie zabezpieczenia przeciążeniowego silników nowych tramwajów. Podobnie było na początku eksploatacji tramwajów Skoda, które w momencie ruszania pobierały tak duży prąd z sieci trakcyjnej, że ta "padała". Jednak wystarczyło tylko zmniejszyć nastawy w sterowniku silników tych Skód, aby sieć odzyskała swoją sprawność i zabezpieczyć silniki przed przegrzaniem.
~krz2015-12-08 21:23:52 z adresu IP: (78.8.xxx.xxx)
To nie było jednak wykolejenie, jakaś awaria wózka pewnie.
~Marasm2015-12-08 18:01:04 z adresu IP: (31.178.xxx.xxx)
Jak dwa dźwigi, to raczej nie awaria i nie "padła", a raczej z torów "wypadła".