Reklamy vs estetyka. Czy park kulturowy działa?

Piotr Kaszuwara | Utworzono: 2016-04-26 07:37 | Zmodyfikowano: 2016-04-26 07:37
Reklamy vs estetyka. Czy park kulturowy działa? - fot. Andrzej Owczarek
fot. Andrzej Owczarek

Od wprowadzenia w życie nowych zasad w okolicy ścisłego centrum z ulic zniknęło blisko 500 wielkoformatowych reklam, banerów czy tzw. potykaczy. Wielu restauratorów musiało zmienić kolor ogródków na ecru pod groźbą nawet 500 złotych mandatu.

Straż Miejska również nie próżnowała i takich kwitów wręczyła w ciągu ostatniego roku prawie 400. Mimo to, zdaniem Wrocławian problem nadal jest widoczny, bo wiele witryn sklepowych wciąż jest zaklejonych reklamami, a w Rynku nadal kosze na śmieci wypełniają się ulotkami:

Jak tłumaczy Beata Kleszcz z magistratu, pracy nadal rzeczywiście jest dużo, bo żeby osiągnąć sukces najpierw trzeba zmienić mentalność wielu osób:

Park kulturowy we Wrocławiu zajmuje blisko 200 hektarów i obejmuje teren od ulicy Piłsudskiego aż do Wyspy Słodowej i od Placu Jana Pawła II do Podwala. Dokładną mapę można znaleźć na stronie internetowej Radia Wrocław.

Reklama
Zdjęcia
Reklamy vs estetyka. Czy park kulturowy działa? - 4
Reklamy vs estetyka. Czy park kulturowy działa? - 5
Reklamy vs estetyka. Czy park kulturowy działa? - 6

Komentarze (0)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.