KGHM Zagłębia Lubin ma nowego sponsora

Gregor Niegowski, na podst. mat. prasowego | Utworzono: 2016-09-10 08:27
A|A|A

fot.mat. prasowe

W ramach podpisanej umowy Cinkciarz.pl uzyskał tytuł “Oficjalnego Sponsora Zagłębia Lubin” oraz “Official Foreign Currency Exchange Partner”.

- Cieszymy się, że będziemy mogli współpracować z Zagłębiem Lubin, które jest jedną z najlepiej prezentujących się drużyn w piłkarskiej Ekstraklasie. Imponuje nam nie tylko styl na murawie, ale także sposób zarządzania klubem. Jesteśmy przekonani, że wieloletnia współpraca, na którą się zdecydowaliśmy, pozwoli nam umocnić swój pozytywny wizerunek w świecie sportu, a zespołowi pomoże w walce o najwyższe cele w Polsce oraz rozgrywkach UEFA - mówi Kamil Sahaj, dyrektor marketingu Cinkciarz.pl.

Dzięki porozumieniu logotyp sponsora będzie eksponowany w biuletynie meczowym “Nasze Zagłębie”, na oficjalnej stronie internetowej klubu oraz na bandach LED na stadionie w Lubinie. Firma zamierza również przygotowywać akcje promocyjne z piłkarzami pierwszego zespołu, skierowane do kibiców. Strony zapowiadają także współpracę w mediach społecznościowych.

- Cieszymy się, że tak duża firma zostaje naszym partnerem biznesowym. Współpraca z Cinkciarz.pl pozwoli nam zdobyć kolejne doświadczenia oraz rozwijać klub. Jesteśmy także przekonani, że marka, jaką już jest Zagłębie Lubin, pozwoli firmie Cinkciarz.pl zaprezentować swoją ofertę nowej i bardzo licznej grupie odbiorców - mówi Robert Sadowski, prezes zarządu Zagłębia Lubin S.A.

Cinkciarz.pl jest sponsorem m.in Chicago Bulls i reprezentacji Polski w piłce nożnej.

REKLAMA

Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
Reklama