Koleje Dolnośląskie montują automaty biletowe w składach spalinowych

| Utworzono: 2016-12-21 18:49 | Zmodyfikowano: 2016-12-21 18:49
Koleje Dolnośląskie montują automaty biletowe w składach spalinowych - fot. Koleje Dolnośląskie
fot. Koleje Dolnośląskie

Koleje Dolnośląskie jako pierwsze w kraju zamontowały automat biletowy w składzie spalinowym. Chodzi o nowe pociągi LINK. Do tej pory automaty były montowane tylko w składach kursujących na dłuższych trasach niż spalinówki. W maszynie można płacić zarówno gotówką jak i kartą. Prezes Kolei Dolnośląskich Piotr Rachwalski nie ukrywa, że teraz będzie to już norma.

- Pociągi obecnie kupowane, te 11 sztuk składów elektrycznych, będą wyposażone w dwa automaty. Wyposażymy najpierw nasze pociągi. Dobrze by było, żeby ktoś zaproponował ustawianie tych automatów także na dworcach. Jeżeli nie, to my będziemy dalej stawiać swoje automaty - mówi Piotr Rachwalski. 

A przypomnijmy to nie jedyna dobra wiadomość kolejowa w ostatnich dniach. Polskie Linie Kolejowe odnowią linię, prowadzącą przez północno-wschodnią część Wrocławia. Na trasę po kilkunastu latach powrócą pociągi pasażerskie, pojawią się też nowe przystanki.


Komentarze (6)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~mateuuu2016-12-23 19:12:45 z adresu IP: (107.169.xxx.xxx)
Ale o złych wiadomościach milczą, jak zawiesili wszystkie pociągi do Lwówka, a wcześniej doprowadzili linię do katastrofalnego stanu, że pociągi jeździły 10 km/h. Panie Rachwalski - wstyd! Cała Polska się dowiedziała, jakie na Dolnym Śląsku panuje podejście do atrakcyjnych turystycznie linii kolejowych.
~Jakub Adamczyk2016-12-25 19:43:36 z adresu IP: (109.236.xxx.xxx)
@Johnny: Nawet w święta Bożego Narodzenia trollujesz, spamerze z UMWD? Ile dostałeś za tę fuchę? Akurat prawda jest taka, że tę linię kolejową może i powinien wyremontować Urząd Marszałkowski. W piśmie z Ministerstwa Infrastruktury i Budownictwa z dnia 07.10.2016 czytamy: "Ze względu na fakt, że linia kolejowa nr 283 ma charakter regionalny, prace inwestycyjne mogą być finansowane przez Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, np. w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 – 2020 (dalej: „RPO WD”). Jednocześnie należy zaznaczyć, że przedmiotowa linia nie została zarekomendowana przez Urząd Marszałkowski do wsparcia ze środków dostępnych w ramach RPO WD, a także nie została uwzględniona w liście intencyjnym zawartym 26.06.2015r. pomiędzy Województwem Dolnośląskim a PKP PLK SA w sprawie przygotowania i zrealizowania priorytetowych liniowych projektów inwestycyjnych". Więc skończ z tym wciskaniem bzdur zakompleksiony wrocławski mikolu, twoja odporność na racjonalne argumenty poraża, a kompromitujesz sam siebie i instytucję, która cię zatrudniła.
~Johnny2016-12-25 17:24:16 z adresu IP: (78.88.xxx.xxx)
Co za brednie. Aktualny stan LK 283 to wynik zaniedbań IZ Wałbrzych, czyli PKP PLK. KD wielokrotnie zgłaszały konieczność remontu szlaku, PKP - zamiast remontować linię kolejową - remontują budynek dworca w Lwówku. Czego jest winny przewoźnik? Co może więcej zrobić przewoźnik? Nic! Troll musi jednak trolować. :P
~Wrocławianin 2016-12-22 21:44:11 z adresu IP: (83.8.xxx.xxx)
Dobrze by było najpierw zainwestować w tabor spalinowy tak aby jeździły a nie stały. Non stop opóźnienia, a później myśleć o inwestycjach w automaty biletowe!
~Johnny z UMWD2016-12-23 19:10:57 z adresu IP: (107.169.xxx.xxx)
@Obserwator: Piszesz bzdury. Po prostu KD mają zbyt małe rezerwy taborowe, a Pesy tak samo psują się w KD jak i gdzie indziej. Niestety, przyczyną jest fatalne zarządzanie w KD.
~Obserwator2016-12-23 12:12:29 z adresu IP: (83.22.xxx.xxx)
To już bardziej kwestia jakości taboru od Pesy, a że jest na gwarancji to Linki jeżdżą w zależności od dostępności na każdej trasie.