Pod prąd rowerem na 43 wrocławskich ulicach (ZOBACZ GDZIE)

Joanna Łukaszewska | Utworzono: 2017-02-22 19:00 | Zmodyfikowano: 2017-02-22 18:55
Pod prąd rowerem na 43 wrocławskich ulicach (ZOBACZ GDZIE) -

Dobre wiadomości dla rowerzystów- wczoraj ZDiUM ogłosił zamówienie na zapewnienie rowerzystom jazdy "pod prąd" na jednokierunkowych ulicach w 45 lokalizacjach.

W ramach umowy, wyłoniony wykonawca będzie musiał dostosować oznakowanie poziome i pionowe oraz, w wybranych lokalizacjach, zamontować elementy bezpieczeństwa ruchu drogowego.
Zmiany obejmą 43 ulice:

  • Orzeszkowej (między Prusa a Jaracza),
  • Daszyńskiego (od Jaracza do Prusa), 
  • Kniaziewicza (od Dworcowej do Pułaskiego),
  • Stanisławskiego (od Olszewskiego do Braci Gierymskich),
  • Oporowską (od Stalowej do Żelaznej),
  • Skwerową (od Komandorskiej do Ślężnej),
  • Worcella (od Pułaskiego do Krasińskiego),
  • Wandy (między Powstańców Śląskich a Słowiczą),
  • Tczewską (od Kowalskiej do Działdowskiej),
  • Piramowicza (od Sempołowskiej do Olszewskiego),
  • Sempołowskiej (od Piramowicza do Brata Alberta),
  • Promień (od Cichej do Sempołowskiej),
  • Suchardy (od Grunwaldzkiej do Sienkiewicza),
  • Hauke-Bosaka (od Krasińskiego do Pułaskiego),
  • Chorzowską (do Katowickiej),
  • Katowicką (od Opolskiej do Tarnogórskiej),
  • Tarnogórską (od Opolskiej do Górnośląskiej),
  • Łagiewnicką (od Klimasa do Armii Krajowej),
  • Nasturcjową (od Ostrowskiego do Fiołkowej),
  • Kiemliczów (między Rumiankową a Objazdową),
  • Rymarską (od Racławickiej),
  • Energetyczną (od Pretficza do Zaporoskiej),
  • Januszowicką (od Kampinoskiej do Jaworowej),
  • Łukową (od Kamiennogórskiej do Małopolskiej),
  • Trwałą (od Wielkiej do Radosnej),
  • Pszczelarską (od Parafialnej do Rzepakowej),
  • Lubińską (od Czarnieckiego do Zachodniej i od Ścinawskiej do Zachodniej),
  • Nobla (od Rydygiera do Pomorskiej),
  • Paulińską (od Pomorskiej do Św. Macieja),
  • Kaszubską (między Pomorską a Kurkową)
  • Czeską (od Jugosłowiańskiej do Osobowickiej),
  • Olkuską (od Miechowskiej do Kamiennogórskiej),
  • Rajską (od Mieroszowskiej do Kamiennogórskiej),
  • Raciborską (od Głubczyckiej do Bytomskiej),
  • Skoczylasa (od Płońskiego do Średzkiej),
  • Kampinoską (od Sochaczewskiej do Januszowickiej),
  • Pracką (od wjazdu na teren Humanitarium do Piwowarskiej),
  • Włodkowica (od Ruskiej do Krupniczej),
  • Bogusławskiego (od Świdnickiej do Komandorskiej),
  • Skwierzyńską (od Szczęśliwej do Zaporoskiej),
  • Hoene-Wrońskiego (od Wybrzeża Wyspiańskiego),
  • Wietrzną (od Wieczornej do Krzyckiej).

Na wykonanie wszystkich prac wyłoniona firma będzie mieć 2 miesiące od daty podpisania umowy.
Lokalizacje, na których zostanie wprowadzony kontraruch, zostały wytypowane przez Oficera Rowerowego na podstawie zgłoszeń rowerzystów.

Reklama

Komentarze (5)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~grzecz2017-05-24 21:15:01 z adresu IP: (31.11.xxx.xxx)
Nasturcjową (od Ostrowskiego do Fiołkowej)- to fascynujące, przecież to ulica do nikąd z odwiecznym problemem mieszkańców gdzie zaparkować. Mam nadzieję, że kontrapasu tam nie wybudują. Może zamiast tego przedłużą ścieżkę rowerową na równoległym odcinku ulicy Grabiszyńskiej... chodnik wąski ale przynajmniej szerszy niż ten na Nasturcjowej ... Nie widzę sensu. nie wiem czyj to pomysł, ale te pieniądze można było wydać chociażby na nowe śmietniki na Nasturcjowej i Fiołkowej.
~oficer2017-02-23 00:54:07 z adresu IP: (37.47.xxx.xxx)
utrwalacz POronionych praktyk
~Ygy2017-02-22 21:22:40 z adresu IP: (87.105.xxx.xxx)
Wandy to jakaś farsa i niechlujstwo Oficera Rowerowego. Kiedyś stworzył mapę, na której ludzie mogli zamieszczać swoje propozycje. Ktoś wlepił Wandy - ulicę dwukierunkową. Oficer nawet nie sprawdził, tylko przekazał do ZDiUM. Dramat tacy urzędnicy...
~Papek2017-02-23 08:18:00 z adresu IP: (83.26.xxx.xxx)
Ale są na niej dwie jednokierunkowe jezdnie.
~Papek2017-02-22 19:10:16 z adresu IP: (83.26.xxx.xxx)
Nie powstaną kontrapasy, tylko wprowadzony zostanie kontaruch. Kontrapas to wydzielony pas rowerowy taki jak na zdjęciu. A kontraruch polega na umożliwieniu rowerzystom jazdy pod prąd bez wyznaczania kontrapasa.