Michał Jaros: Zielone światło dla południa Wrocławia

Piotr Kaszuwara, GN | Utworzono: 2018-03-05 19:31 | Zmodyfikowano: 2018-03-05 19:32
Michał Jaros: Zielone światło dla południa Wrocławia -

Obietnice wyborcze czy realny program odkorkowania Wrocławia? Michał Jaros, poseł .Nowoczesnej zaprezentował dziś kolejne założenia swojego projektu o nazwie Zielone Światła dla Wrocławia. Jaros mówił między innymi o konieczności jak najszybszego rozpoczęcia budowy Wschodniej Obwodnicy Wrocławia, konieczności budowy linii tramwajowych na Jagodno i do Wysokiej, a także o możliwości przekazania części środków zaoszczędzonych na budowie S3 na rozbudowę A4 w okolicy Karwian.

Pieniądze na ten cel miałyby pochodząc ze środków centralnych, a poseł złożył już w tej sprawie interpelację w Sejmie:

Czy to już oficjalny program wyborczy posła Jarosa? Na razie unika on odpowiedzi na to pytanie:

Michał Jaros mówił dziś także o likwidacji tzw. wąskich gardeł przy wyjazdach z miasta. Jego zdaniem odkorkować miasto pomogłoby wybudowanie specjalnych wiaduktów np. w okolicy Hallera czy Zwycięskiej. Koszt realizacji tych pomysłów to około 75 mln złotych. Realizacja dziś przedstawionych planów, to kolejne kilkaset milionów złotych.





 

Reklama

Komentarze (7)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~Milioner2018-03-06 01:11:24 z adresu IP: (77.234.xxx.xxx)
5 milionów tu, 10 milionów tam a kto bogatemu zabroni ?
~zakorkowane miasto2018-03-05 22:31:58 z adresu IP: (83.29.xxx.xxx)
zwykły lanser - polecam przyjrzeć się sklepom i sklepikom na wylotówce z Wrocławia w kierunku Jelcz-Laskowice. W magistracie mamy radosną twórczość wydawania pozwoleń na działalność handlową. W praktyce oznacza to ogromne korki i mnóstwo stłuczek na Wojnowie. Np. bardzo duża Biedronka nie ma wogóle wydzielonego pasa skrętu. Ktoś sobie przypomni o pomidorach na kolację i ....całe wyjeżdżające z miasta towarzystwo stoi. Podmiejskie osiedle domów jednorodzinnych zrobiło się poprzez fatalną politykę miasta hałaśliwą dzielnicą. Od razu zaznaczę, że handel jest potrzebny w tej dzielnicy ale dobrze gdyby był przy wewnętrznych uliczkach (głównie dla miejscowych). I co, teraz ten nawiedzony kandydat zaproponuje wiadukt nad Wojnowem?
~Andrzej2018-03-05 21:45:33 z adresu IP: (83.26.xxx.xxx)
I jeszcze metro i tunele i klej aglomeracyjną i darmowe przejazdy i Świebocki i co tyko chcesz byle dać mu głos. Żenada
~Olo2018-03-05 21:28:10 z adresu IP: (178.37.xxx.xxx)
Większość z tych pomysłów to kosztujące miliony złotych a wyglądające w przestrzeni miasta absolutnie wstrętnie (patrz pl. Spoleczny) estakady, - budowane jedynie po to żeby samochody utknęły w korku o 500 metrów bliżej centrum. Niebywały ignorant.
~Na żadne obietnice tego 2018-03-05 15:28:45 z adresu IP: (83.7.xxx.xxx)
Pana nie dam się już nabrać.
~zbig2018-03-05 15:23:43 z adresu IP: (89.70.xxx.xxx)
Te rozwiązania są konieczne dla rozwoju Wrocławia. Brawo!
~~jm2018-03-11 12:42:16 z adresu IP: (83.28.xxx.xxx)
tak, tak - wpuszczenie do centrum w szybszym tempie większej liczby aut jest kluczowe by stworzyć gęstsze korki. Brawo... :/ Zamiast usprawnić komunikację i zachęcić ludzi do porzucenia samochodów (komunikacja bezpłatna?) - chce tworzyć zachętę do jazdy autem. Geniuś.