Przejechaliśmy się pociągiem z Wrocławia do Sobótki [WIDEO]

Piotr Czyszkowski | Utworzono: 2018-07-17 15:27
Przejechaliśmy się pociągiem z Wrocławia do Sobótki [WIDEO] - (fot. Radio Wrocław)
(fot. Radio Wrocław)

ZOBACZ: TOP5 dolnośląskich szlaków kolejowych [GŁOSOWANIE]

Jazda pociągiem ma w sobie coś magicznego. Nie chodzi nam jednak o szybką podróż ekspresem Pendolino z Wrocławia do stolicy, a raczej niespieszną wycieczkę po malowniczych dolnośląskich trasach. Jedną z najpiękniejszych jest z pewnością, nieczynna dla ruchu osobowego, linia z Wrocławia do Jedliny Zdroju. Ekipa filmowa Radia Wrocław zaprasza Was na przejazd pociągiem na tej trasie. Nie musicie kupować biletu, ani szukać miejsca w wagonie. Wystarczy wygodnie usiąść w fotelu i włączyć film.

Czy pociąg do Sobótki wydłuży wrocławskie korki? [SŁUCHAJ]

Reklama

Komentarze (25)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~Ołtaszyn2018-07-30 16:42:21 z adresu IP: (159.205.xxx.xxx)
Przy tej linii do Sobótki na skrzyżowaniu ul Zwycięskiej i ul. Karkonoskiej powinna być stacja PKP, skąd można by się najprędzej dostać do Dworca Głównego PKP i centrum miasta. Niestety ta linia kolejowa została zrujnowana po 1989 roku, dworce i urządzenia kolejowe zostały rozszabrowane i rozkradzione przez złodziei, ze nawet tory z bocznic ukradli ! Obecnie przedstawia obraz wstydu , bardzo smutny widok braku gospodarza !
~Komentarz został usunięty2018-07-28 10:42:20 z adresu IP: (89.64.xxx.xxx)
Komentarz został usunięty
~Komentarz został usunięty2018-07-28 10:38:06 z adresu IP: (89.64.xxx.xxx)
Komentarz został usunięty
~Komentarz został usunięty2018-07-28 10:33:37 z adresu IP: (89.64.xxx.xxx)
Komentarz został usunięty
~Komentarz został usunięty2018-07-28 10:27:55 z adresu IP: (89.64.xxx.xxx)
Komentarz został usunięty
~Komentarz został usunięty2018-07-28 10:22:45 z adresu IP: (89.64.xxx.xxx)
Komentarz został usunięty
~Komentarz został usunięty2018-07-28 10:15:32 z adresu IP: (89.64.xxx.xxx)
Komentarz został usunięty
~Komentarz został usunięty2018-07-28 10:11:35 z adresu IP: (89.64.xxx.xxx)
Komentarz został usunięty
~Komentarz został usunięty2018-07-28 10:03:09 z adresu IP: (89.64.xxx.xxx)
Komentarz został usunięty
~Komentarz został usunięty2018-07-28 09:56:45 z adresu IP: (89.64.xxx.xxx)
Komentarz został usunięty
~Komentarz został usunięty2018-07-28 09:50:45 z adresu IP: (89.64.xxx.xxx)
Komentarz został usunięty
~Komentarz został usunięty2018-07-28 09:43:59 z adresu IP: (89.64.xxx.xxx)
Komentarz został usunięty
~jan2018-07-21 01:07:57 z adresu IP: (62.103.xxx.xxx)
linia do Sobótki do pięt nie dorasta linii do Lwówka, gdzie po drodze są trzy tunele, kilka wiaduktów w tym najwyższy w Polsce nad jeziorem Pilichowickim, przepiękne stacyjki w tym nad jeziorem Pilichowickim gdzie kręcono wiele filmów. Trasa jest uważana przez znawców za jedną z najpiękniejszych w Polsce. Dlaczego władze województwa dopuściły do zawieszenia wszystkich pociągów na tej pięknej linii i popadania jej w ruinę? Rozliczymy was w najbliższych wyborach za niszczenie dziedzictwa kulturowego Dolnego Śląska!
~dojazdowy2018-07-30 16:45:39 z adresu IP: (159.205.xxx.xxx)
Super, tylko linia do Sobótki, itd wiedzie z prawie 700 tysięcznego miasta, przez kolejne miejscowości i osiedla, gdzie droga do Wrocławia jest co raz zakorkowana !
~Komentarz został usunięty2018-07-20 13:36:36 z adresu IP: (89.64.xxx.xxx)
Komentarz został usunięty
~Mirosław2018-07-19 21:31:47 z adresu IP: (83.30.xxx.xxx)
Są w województwie dużo ładniejsze linie niż linia do Sobótki, np. z Jeleniej Góry do Kamiennej Góry przepiękna trasa wijąca się serpentynami z tunelem pod Przełęczą Kowarską, do Karpacza czy z Jeleniej Góry do Lwówka Śląskiego. Na wszystkich kursowanie pociągów zawieszono. Chciałbym kiedyś przejechać się pociągiem po którejś z tych tras. Niestety władze Dolnego Śląska nic nie robią żeby przywrócić te linie do życia. A szkoda, bo np. do Karpacza pociągi na pewno jeździły by pełne, podobnie linia do Lwówka to perełka wśród linii kolejowych w Polsce. Dolny Śląsk powinien się wstydzić że zaniedbał tak piękne linie kolejowe.
~Sołtys Marczów2018-07-30 01:00:58 z adresu IP: (31.1.xxx.xxx)
Nieprawda, wyniki plebiscytu na najpiękniejsze linię mówią co innego. Gdzie ci znawcy? Konkrety proszę. Jak na razie wjazd na linię został rozebrany i dopóki nie będzie prawdziwego, nie wirtualnego zainteresowania odbudową to tak już zostanie. Linia nie jest specjalnie ładna ani brzydka, ale jest niepotrzebna. Taką ilość ludzi jaka tam żyje wozi się mikrobusem.
~Komentarz został usunięty2018-07-20 13:38:16 z adresu IP: (89.64.xxx.xxx)
Komentarz został usunięty
~Komentarz został usunięty2018-07-19 16:50:20 z adresu IP: (89.64.xxx.xxx)
Komentarz został usunięty
~Komentarz został usunięty2018-07-19 16:17:46 z adresu IP: (89.64.xxx.xxx)
Komentarz został usunięty
~kamil2018-07-18 18:49:25 z adresu IP: (194.181.xxx.xxx)
Problem w tym, że uruchomienie tej linii zakorkuje już ledwo poruszające się południowe arterie Wrocławia: Zwycięska, Grota Roweckiego, Buforowa. Moim zdaniem linia ma sens jeśli będzie szła górą. O ile na Buforowej i Grota już istnieją wiadukty to przejazd na Zwycięskiej trzeba by usypać co jest wątpliwe, bo w Polsce wygrywają przetargi najtańsze opcje, a nie najrozsądniejsze. Niestety Polacy są mądrzy po szkodzie i rządzący dopiero widząc paraliż południa dowiedzą się o swoim błędzie.
~Malina2018-07-17 22:50:16 z adresu IP: (94.254.xxx.xxx)
Piękna trasa Wrocław Klecina Sobótka . Klecina Wrocław Główny Super piętrusy a te lokomotywy parowe ah te wspomnienia Pozdrawiam
~Jurek2018-07-17 21:29:24 z adresu IP: (188.146.xxx.xxx)
Taka ta niespieszna wycieczka że nic nie widać.poza tym oglądamy to z przodu i może to fajne ale normalni podróżni widzą tylko boki z lewej i prawej a to już mniej ciekawe
~Wakacje2018-07-17 16:21:52 z adresu IP: (83.26.xxx.xxx)
Szczęściarze, kiedy na wakacje do pociągów towarowych dołącza wagon osobowy wakacyjny?
~Tadewa2018-07-18 22:58:10 z adresu IP: (31.0.xxx.xxx)
To zbyt piękne a zarazem za proste aby wykonać tak było przed wojną i krótko po niej a dziś kolej musi tworzyć nowe składy gdyż takie rozwiązanie zbyt drogo kosztuje.