W Karkonoszach zawiązuje się komitet Igrzysk Zimowych 2030

Piotr Słowiński, mk | Utworzono: 2018-08-02 06:29 | Zmodyfikowano: 2018-08-02 06:30
A|A|A

Fot. pixabay (zdjęcie ilustracyjne)

Projekt dokumentu jest już gotowy. Wicemarszałek Iwona Krawczyk mówi, że warto podjąć takie starania:

Grzegorz Sokoliński z Lokalnej Organizacji Turystycznej w Szklarskiej Porębie odpowiada, że to mrzonki. W regionie oprócz budowanego nowoczesnego ośrodka biegów narciarskich w Jakuszycach, nie mamy nic, czym moglibyśmy konkurować z innymi miejscami na świecie. Sokoliński uważa, że idea Igrzysk w Karkonoszach -nawet jako pretekst do rozbudowy ośrodków narciarskich -może przynieść więcej złego niż dobrego:

Bożena Wiśniewska, obecna burmistrz Kowar nie ukrywa, że chciała by wejść do grona miasta zarabiających na narciarzach:

W najbliższym czasie ma zostać podpisany list intencyjny w sprawie budowy w Karpaczu Centrum Narciarstwa Zjazdowego. Ma to być jedno z działań, zmierzających do rozbudowy infrastruktury sportowej. Czesi mają zamiar odbudować również skocznie w Harrachovie. Lokalne interesy po obu stronach granicy, mogą spowodować włączenie się samorządów i działaczy sportowych do pomysłu ubiegania się o prawo organizacji igrzysk w Polsce, Czechach i Niemczech.




REKLAMA

Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~mieszko
2018-09-04 12:50:23
z adresu IP: (31.11.xxx.xxx)
Ocena: 0
Kraków i Zakopane padły. Obiekty dla konkurencji rozgrywanych pod dachem i skocznie da się wybudować, gorzej z konkurencjami alpejskimi. Proponuję, aby szanowni inicjatorzy zerknęli wpierw do przepisów FIS, a dokładnie do punktu mówiącego o minimalnych wymaganiach dla tras do biegów zjazdowych i slalomu giganta w zakresie długości trasy i różnicy poziomów między startem a metą. A fakt istnienia Karkonoskiego Parku Narodowego mam nadzieję, że im nie umknie.
~Sportowiec
2018-08-08 20:24:03
z adresu IP: (83.30.xxx.xxx)
Ocena: 5
Dlaczego tak jest ze takie odradzające antytaleny samorzadowe i sportowe wszedzie tęgi swojego ryja pchają do kamer i wypowiadają sie w tematach o ktorych nie maja zielonego pojecia .Tylko szkodzą idei jakby byli z innego Kraju?.Podobnie robią to niektórzy Ministrowie.Jak byli z MON.maja moze podobna przeszlosc?.
~Rosjanin
2018-08-08 20:10:10
z adresu IP: (83.30.xxx.xxx)
Ocena: 6
A co ma do powiedzenia ten gosc co ze sportem ma wspolnego ze kiedys Sporty palił a teraz Faje.Nawet "śmierdziel"na obiektach sportowych"polana Jakuszyckapali tytoń.I On na temat sportu sie wypowiada?.Won z Nim.
~Fortuna
2018-08-08 09:25:09
z adresu IP: (37.47.xxx.xxx)
Ocena: 5
Sokolińskiemu się olimpiada nie podoba??? No tak przecież to czego On nie wymyśli jest do dupy. I pomoc koleżki z radia wrocław ma pomóc w promowaniu tego typa.
~Bar
2018-08-05 16:27:29
z adresu IP: (126.74.xxx.xxx)
Ocena: 6
Świetna informacja! Mam nadzieję, że wszystko wypali, bo to bardzo dobry pomysł.
~kex
2018-08-05 14:38:45
z adresu IP: (223.132.xxx.xxx)
Ocena: 7
masakra , jakiemuś hejtorowi gul skacze z powodu olimpiady i od trzech dni non stop siedzi przed kompem i zaśmieca portal hejtem (nick "vivi", choć ponoć produkuje się też z innych nicków). Takiego świra dawno tu nie było.
~jan
2018-08-05 13:33:54
z adresu IP: (115.23.xxx.xxx)
Ocena: 9
Ja również popieram organizację olimpiady w Karkonoszach. Przed wojną karkonoskie miejscowości dały radę zorganizować to teraz też dadzą. Olimpiada da potężny impuls do rozwoju Karkonoszy, poza tym to wspaniała promocja sportu.
~stan
2018-08-04 20:14:53
z adresu IP: (37.21.xxx.xxx)
Ocena: 6
I to jest dobra wiadomość! Oby udało się zorganizować całą imprezę.
~Daro
2018-08-04 19:35:00
z adresu IP: (185.16.xxx.xxx)
Ocena: 7
Olimpiada zimowa już była w Karkonoszach (przed wojną). Czyli da się. Trzeba tylko chcieć. Karkonosze mają piękne tradycje w sportach zimowych, więc pomysł moim zdaniem należało by zrealizować.
~arek
2018-08-04 18:21:46
z adresu IP: (183.99.xxx.xxx)
Ocena: 7
wolę żeby moje pieniądze poszły na olimpiadę zimową w Karkonoszach niż stadion dla kopaczy WKS Śląsk.
~marusz
2018-08-04 13:57:04
z adresu IP: (114.109.xxx.xxx)
Ocena: 6
Bardzo dobra inicjatywa. Popieram! Przed wojną dało się zorganizować olimpiadę w Karkonoszach, teraz też się da.
~Jakub
2018-08-04 13:49:52
z adresu IP: (143.202.xxx.xxx)
Ocena: 6
TAK ZA olimpiadą, NIE dla hejterów! Brawo lokalne samorządy! Widać, że niektórym wrocławskim trollom żal grdykę ściska, że Impreza będzie na Dolnym Śląsku a nie u nich. Macie Polinkę, zorganizujcie sobie igrzyska w jeżdżeniu kolejką linową z nartami, hehe.
~tom
2018-08-04 05:58:05
z adresu IP: (115.178.xxx.xxx)
Ocena: 8
A to Polska właśnie. Jedni próbują coś zorganizować, to zaraz pojawi się paru ludków, którzy zrobią wszystko, żeby się tylko nie udało, będą zawiązywać anty-komitety itd. Ten cały vivi-sriwi to jakiś upośledzony gimbus, który nudzi się w wakacje i robi burdel po nocach na forach. Wszystko jest dla ludzi. Skoro inne kraje dały radę zorganizować olimpiadę zimową, to dlaczego my mamy nie dać rady? Można było zrezygnować z Euro, bo to sami kopacze, ale olimpiada zimowa to świetna promocja sportu i piękna idea.
~Arkadiusz
2018-08-04 05:42:08
z adresu IP: (113.176.xxx.xxx)
Ocena: 9
Masakra ile hejtu. Czy zawsze ilekroć ktoś próbuje zorganizować coś większego musi odezwać się polactwo-buractwo i dokopać, żeby broń Boże nic z tego nie wyszło? Nie rozumiem takich ludzi. Nie macie pojęcia o temacie, to po co w ogóle zabieracie głos? Praktycznie każdy region organizujący igrzyska olimpijskie na nich zyskał, nawet jeśli nie od razu to po pewnym okresie czasu na pewno wszystko zwróciło się z nawiązką. I tak samo będzie u nas przy dobrej organizacji oczywiście. Poczytajcie, dowiedzcie się a potem piszcie.
~mieszkaniec
2018-08-04 05:35:43
z adresu IP: (175.204.xxx.xxx)
Ocena: 7
Mieszkańcy popierają olimpiadę, a to że jacyś frustraci z nieudanym życiem zawsze przy takiej okazji wylewają tony hejtu to akurat mało kogo obchodzi. Ważne, że impreza ma sens, a korzyści z niej dla regionu będą ogromne.
~abc
2018-08-04 05:25:53
z adresu IP: (153.218.xxx.xxx)
Ocena: 7
Super inicjatywa! Brawo lokalne samorządy. Pomysł jest świetny, wspaniała promocja całego regionu i super impreza dla wszystkich. TRZYMAM KCIUKI ZA IGRZYSKA!!!
~Gagwr
2018-08-04 03:52:57
z adresu IP: (37.47.xxx.xxx)
Ocena: -9
Proponuję zawiązać komitet "Anty-igrzyska" nie potrzeba mam w KPN tłumów I dewastacji. Nie Igrzyskom!!!!!
~marek
2018-08-04 01:49:47
z adresu IP: (181.1.xxx.xxx)
Ocena: 7
Igrzyska Olimpijskie to na pewno świetna promocja dla naszych Karkonoszy i duże zyski. Region z pewnością ma duży potencjał. Inne regiony powinny brać przykład z tamtejszych samorządowców, którzy potrafią myśleć o rozwoju regionu i nie boją się dużych wyzwań. Brawo!
~Rafalski
2018-08-04 00:18:20
z adresu IP: (78.56.xxx.xxx)
Ocena: 8
Karkonosze zdecydowanie zasługują na olimpiadę zimową. Mam nadzieję ze wszystko się uda zorganizować. Pomysł, żeby zorganizować razem z Czechami jest strzałem w dziesiątkę.
~zxc
2018-08-03 22:18:14
z adresu IP: (14.44.xxx.xxx)
Ocena: 7
Bardzo dobry pomysł. Mamy świetne góry, dogodne położenie w centrum Europy, najwyższy czas zacząć z tego korzystać. Przed wojną organizowano w Karkonoszach wiele imprez o światowej randze, w tym olimpiady zimowe, czas powrócić do tradycji.
~Konrad
2018-08-03 15:01:20
z adresu IP: (66.131.xxx.xxx)
Ocena: 7
Czy naprawdę musimy być sportowym zaściankiem? Oczywiście że nie! Duże brawa dla samorządów karkonoskich że podjęły taką inicjatywę. A malkontentami nie ma co się przejmować. Zawsze ilekroć Polak próbuje coś zrobić pojawia się ich cały wysyp.
~marcello
2018-08-03 01:27:37
z adresu IP: (14.34.xxx.xxx)
Ocena: 9
O, widzę że tradycyjnie najwięcej do powiedzenia mają rozmaitej maści hejterzy, frustraci i malkontenci. Na dodatek nie mający żadnego pojęcia o sportach zimowych .Ludzie, naprawdę żal mi was. Nie macie nic lepszego do roboty oprócz plucia? Trzymam kciuki żeby wszystko wypaliło, impreza naprawdę jest w zasięgu naszych możliwości . Gdyby malkontenci rządzili krajem, nie mielibyśmy ani Euro ani wielu innych imprez światowej rangi. Polska już dawno przestała być zaściankiem europejskim, skoro inne kraje potrafią to my też.
~PPP
2018-08-02 15:19:48
z adresu IP: (94.254.xxx.xxx)
Ocena: -7
Jasne, nachapać się kasy za zasiadanie, wybetonować góry a koszty przerzucić na podatnika....
~xxx2
2018-08-02 13:41:25
z adresu IP: (46.13.xxx.xxx)
Ocena: -9
Kampanie wyborczą czas zacząć. Ciemny lud to kupi. Wywali się miliony na plany i gażę dla działaczy i koniec. Oby tylko komitet olimpijski był na tyle inteligentny żeby Polski nigdy do organizacji ŻADNYCH Igrzysk nie wybierać. Poza niektórymi miastami ten kraj to jedna wielka bieda i zaniedbanie. Skoro nie ma pieniędzy na służbę zdrowia, komunikacje, szkolnictwo to po jaką cholera nam igrzyska???
~molo
2018-08-02 12:21:14
z adresu IP: (193.239.xxx.xxx)
Ocena: -9
A kiedy tunel pod Śnieżką ??? Karpacz będzie dowoził narciarzy do Czech. Czesi chcą połączyć Pec pod Śnieżką z Karpaczem linią kolejową. Wizja budowy za europejskie pieniądze kolejowego tunelu pod Karkonoszami, jest wciąż w Czechach aktualna. Podziemna linia usprawniłaby dowóz narciarzy z zapóźnionego narciarsko Karpacza do Pecu, gdzie wyciągów jest znacznie więcej i wciąż powstają nowe.
~molo
2018-08-02 11:45:17
z adresu IP: (193.239.xxx.xxx)
Ocena: -11
Kto za to zapłaci, może sponsorować będą hotelarze i restauracje. Nakłady nigdy się nie zwrócą . Tak jak w Soczi. Jak dojadą wszyscy do Karpacza - DK3 ? Może Jelenia Góra zrealizuje do Bolkowa dwupasmówkę ??? Weźcie się za S8 do Boboszowa, wtedy będzie dojazd do Czarnej Góry - drugiego Zakopanego.
~oreo
2018-08-02 08:18:58
z adresu IP: (89.204.xxx.xxx)
Ocena: -8
Zaczely sie "goralskie tance" z przytupem.
Reklama