Komunikacyjny horror w centrum miasta? 14 linii zmienia swoje trasy, utrudnienia również dla kierowców

Malwina Gadawa, jk, d | Utworzono: 2020-02-07 10:33 | Zmodyfikowano: 2020-02-07 10:35
A|A|A

fot. Inwestycje we Wrocławiu/Facebook

W sobotę 8 lutego rozpoczęły się prace rozbiórkowe na torowisku przy placu Orląt Lwowskich. Andrzej Brzoza z wydziału inżynierii miejskiej apeluje do kierowców, aby nie jeździli w centrum Wrocławia na pamięć:

Kierowcy mogą jedynie zawrócić w Kazimierza Wielkiego. Urzędnicy kierowcom jadącym od strony placu Społecznego czy ulicy Traugutta zalecają objazd w kierunku placu Legionów ulicami Podwale i Sądową. Ułatwieniem dla kierowców ma być za to skorygowanie sygnalizacji świetlnej na pl. Orląt Lwowskich.

Pomiędzy pl. Legionów, a pl. Jana Pawła II nie ma ruchu tramwajowego. W sumie swoje trasy zmieniło aż 14 linii tramwajowych i autobusowych. Na placu Jana Pawła II autobusy jadą torowiskiem od ul. Sikorskiego, a na zjeździe ze Śrubowej w Robotniczą autobusy uzyskują pierwszeństwo.

 

REKLAMA

Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~empek
2020-02-09 11:09:15
z adresu IP: (77.254.xxx.xxx)
Ocena: -1
U nas we wsiocławiu ludzie są tak głupi, że piszą tutaj brednie o Warszawie! Zazdroszczą stolicy pięknego miasta, radości z życia, dobrobytu. My wsiocławskie słoiki też chcemy tak żyć ale nie potrafimy bo jesteśmy zakompleksieni, zacofani i prymitywni!
~Agent
2020-02-09 08:34:15
z adresu IP: (5.173.xxx.xxx)
Ocena: 1
Tramwaj to archaizm jak statek parowy czy konny dyliżans - jest kompletnie bezsensowny ze względu na torowiska, które zajmują przestrzeń, potrzebują setek tysięcy ton stali (gdzie tu ekologia? huty, kominy...), nie da się ich wykorzystać dla innych pojazdów, np. autobusów czy karetek - mowa o torowiskach z podsypką z tłucznia, których są we Wrocławiu dziesiątki kilometrów. Pominę litościwie przypadek wrocławski - czyli za duże i za ciężkie skody, nie dostosowane do infrastruktury miasta ale Dutkiewicz się uparł, jak na stolicę kultury, igrzyska czegoś tam i plakaty Marylin Monroe. Za te pieniądze była by flota autobusów gazowych czy hybrydowych, torowiska można by zamienić na buspasy, a jeden zepsuty autobus nie powodowałby paraliżu miasta... No ale nie byłoby po Wrocławsku, czyli wydaj miliard i nie rozwiąż żadnego problemu, za to stwórz sto kolejnych... Zaraz się tu zlecą entuzjaści tramwajów, domorośli urbaniści czy inni modelarze czyli ludzie, którzy za nic mają rachunek ekonomiczny, a do żywego miasta podchodzą, jakby to była deska kreślarska albo inny legoland - sory miśki, tramwaj się niczym nie broni.
~////
2020-02-07 21:34:17
z adresu IP: (178.235.xxx.xxx)
Ocena: 2
Ta inwestycja nie jest nikomu potrzebna. Od samego początku ludzie mówili, że nie chcą Tramwaju Na Rogowskiej - oświadczenie mieszkańców z konsultacji przy Chociebuskiej w MDK. Całość wygląda na pranie pieniędzy. Co 15 minut będzie jeździł pociąg z ND do centrum. Po co tramwaj?
~mieszkaniec_stabłowic
2020-02-07 20:59:02
z adresu IP: (178.216.xxx.xxx)
Ocena: 2
Wyobraź sobie, że jest neutralność, z daleka od polityki. Może ty mi odpowiesz na pytania, które zadałem. Jestem ścisłowcem. Jak tak piszesz, to według Ciebie jak powinna wyglądać ta inwestycja: technicznie i fizycznie? Jak powinna wyglądać roboty budowlane na tym odcinku, biorąc pod uwagę całą infrastrukturę techniczną znajdującą się w tym rejonie budowy? Jak powinien wyglądać proces inwestycyjny mając do dyspozycji określone środki finansowe i techniczne w inwestycji drogowej, nie zapominając że Wrocław "powinien się rozwijać a nie zwijać". - Chce wiedzieć konkret w stosunku do tej inwestycji. No...
~mieszkaniec_stabłowic
2020-02-07 16:52:51
z adresu IP: (178.216.xxx.xxx)
Ocena: 3
"~wrocławianin" piszesz: "Tak wygląda miasto rządzone przez $utryka." Jak tak piszesz, to według Ciebie jak powinna wyglądać ta inwestycja: technicznie i fizycznie? Jak powinna wyglądać roboty budowlane na tym odcinku, biorąc pod uwagę całą infrastrukturę techniczną znajdującą się w tym rejonie budowy? Jak powinien wyglądać proces inwestycyjny mając do dyspozycji określone środki finansowe i techniczne w inwestycji drogowej, nie zapominając że Wrocław "powinien się rozwijać a nie zwijać". Nie jestem ani za prezydentem, ani przeciw. Ale to co było ponad 20 lat we Wrocławiu (stan infrastruktury technicznej nieruchomości publicznych - właściciel gmina albo państwo) jest o wiele, wiele lepszy.
~wrocławianin
2020-02-07 13:15:45
z adresu IP: (31.11.xxx.xxx)
Ocena: -1
Tak wygląda miasto rządzone przez $utryka.
Reklama