Mobilny Asystent Mieszkańca - pomysł, który nie wypalił

Joanna Jaros, WK | Utworzono: 2020-05-11 07:47 | Zmodyfikowano: 2020-05-11 07:47
Mobilny Asystent Mieszkańca - pomysł, który nie wypalił - fot. Patrycja Dzwonkowska
fot. Patrycja Dzwonkowska

W zamyśle aplikacja miała odciążyć infolinię miejską składającą się z siedmiu siódemek w przyjmowaniu interwencji. Wrocławianie jednak nie przekonali się do takiego rozwiązania, przyznaje Krzysztof Szłapka z Biura Prasowego Urzędu Miasta:

Użytkownicy, których jest zaledwie około 500.,  w komentarzach najbardziej chcieliby dodania możliwości zgłaszania palenia śmieciami w piecach. Dodatkowo, wrocławianie narzekają na przykład na to, że nie wiadomo czy ich interwencja w ogóle jest rozpatrywana. Sprawę wyjaśnia Szłapka:

Urząd obiecuje uaktualnienie i dodanie nowych funkcji, jednak nie wiadomo kiedy to nastąpi.

Reklama

Komentarze (10)
Dodając komentarz do artykułu akceptujesz regulamin strony.
Radio Wrocław nie odpowiada za treść komentarzy.
~KPA2020-05-12 13:47:18 z adresu IP: (178.235.xxx.xxx)
Art. 64. Braki formalne podania Dz.U.2020.0.256 t.j. - Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego § 1. Jeżeli w podaniu nie wskazano adresu wnoszącego i nie ma możności ustalenia tego adresu na podstawie posiadanych danych, podanie pozostawia się bez rozpoznania.
~Olo2020-05-12 00:01:40 z adresu IP: (81.161.xxx.xxx)
Ile to milionów poszło na tą aplikację? Wychowani inaczej chcieli narzędzie do anonimowej denuncjacji np.: dymu z komina, że mają być spalane śmieci?
~janek2020-05-12 13:05:42 z adresu IP: (37.30.xxx.xxx)
Ogólnie taka apka to dobra rzecz ale wykonanie jest tragiczne w Wrocławiu jest kupę firm, które piszą apki na światowym poziomie. Ta apka powinna służyć do komunikacji z mieszkańcami - widzisz śmieci robisz fotę dajesz opis i wysyłasz. A że nie działa to inna sprawa
~////2020-05-11 23:10:51 z adresu IP: (178.235.xxx.xxx)
Jakie miast taka apka. KPA mówi np. Art. 36. § 1. O każdym przypadku niezałatwienia sprawy w terminie organ administracji publicznej jest obowiązany zawiadomić strony, podając przyczyny zwłoki, wskazując nowy termin załatwienia sprawy oraz pouczając o prawie do wniesienia ponaglenia. § 2. Ten sam obowiązek ciąży na organie administracji publicznej również w przypadku zwłoki w załatwieniu sprawy z przyczyn niezależnych od organu.
~\\\\2021-11-04 18:57:15 z adresu IP: (194.242.xxx.xxx)
No pacz, a taka KRRiTV przez półtora roku "rozpatrywała" prosty wniosek formalny o przedłużenie konecsji i w dupie miała jakiekolwiek terminy jak również obowiązek zawiadomienia wnioskodawcy. Przypadek?
~korzystałem2020-05-11 10:58:19 z adresu IP: (89.64.xxx.xxx)
Aplikacja fakt wymaga sporo napraw i poprawy działania, pomysł bardzo dobry i nie uważam żeby było aż tak źle, kilkanaście razy zgłaszałem usterki i były bardzo szybkie reakcje. Faktem jest, że nie ma żadnej informacji czy wiadomość dotarła, warto przemyśleć nadanie jakiegoś numeru, który byłby potwierdzeniem, że zgłoszenie przyjęto. Przy rejestracji podaje się adres email warto z tego skorzystać. Przy okazji często się zawieszała, wpisywanie usterek też było utrudnione. Pomysł dobry warto go kontynuować i rozreklamować, ja korzystam xD
~Do Janek2020-06-11 23:24:12 z adresu IP: (89.64.xxx.xxx)
Skorzystaj i zobacz, działa, trzeba tylko chcieć a nie widzieć negatywne i złe... Sposób widzenia zależy od siedzenia
~Karo2020-05-13 20:09:57 z adresu IP: (78.8.xxx.xxx)
Ja również korzystam i wielokrotnie widziałam, że była reakcja w sprawie, którą zgłosiłam. Na pewno warto ją wzbogacić o inne zgłoszenia, ale to co jest daje radę. Może należałoby zrobić jakieś reklamy na mieście, bo mało kto wie, że coś takiego istnieje.
~janek2020-05-11 14:45:13 z adresu IP: (91.90.xxx.xxx)
patrząc po opiniach na google to chyba pisze pan o innej aplikacji
~Janek2020-05-11 08:55:20 z adresu IP: (91.90.xxx.xxx)
W końcu ktoś zajął się tematem aplikacje wrocławskiego CUW to jakaś parodia. Ładnie wyglądają na prezentacjach.